Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

Jankiel pisze:Propozycja została przemyślana i oddrzucona.
Żadnych wyjątków. Assassin wcale nie jest słaby.
To przemyślcie jeszcze ban dla mengili dla wszystkich armii poza DOW

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Przecież ma ASF więc i tak generalnie bije pierwszy.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Dajcie spokój z tymi mengilami, naprawdę..... lepiej od razu zakazać dow/ror, najbardziej psioczą grający Dl-em jak Kołek....

Awatar użytkownika
Voihiern
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 39
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Voihiern »

Rozumiem ze to kasujace sie ASF vs ASF to ma byc efekt glupich walk HE vs HE, gdzie inicjatywa byla taka sama i o pierwszenstwie decydowal rzut koscia.
Wobec czego dlaczego nie lepszym rozwiazaniem jest bicie ASF vs ASF wg. inicjatywy, a gdy ta jest rowna, wtedy po szarzy/gw, a gdy i to nie ma zastosowania to rzut koscia?
To roziwazanie chyba nie zmienia tak bardzo zasad GW a naprawia to co ma naprawiac.

Awatar użytkownika
Koz@a
Chuck Norris
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków

Post autor: Koz@a »

Według mnie asasyn to taki rodzaj niespodzianki ktoś szarżuje w oddział z nim a tu wyskakuje asasyni i atakuje przed nim potem bije szarżujący a na końcu oddział z asasynem.I tak powinien działać. :D

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Przecież tak jest...
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Ale ma być jeszcze bardziej ;-) ASF to generalnie zasada spłycającą tą grę (IMHO rzecz jasna), jeśli w jej ramach jest odrobinę miejsca dla taktyki to dobrze. Dlatego uściślenie BP+R jest lepsze niż FAQ GW.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5347

Post autor: Tutajec »

gdyby assasin miał bić zawsze pierwszy to miałby zasadę doom seekerów którzy walili przed impactami

a zatem niech bedzie zasada z BP

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

nie jest:

Zdecydowana większość turniejó w Polsce to jawne rozpiski. Do tego uściślone przez LS że ujawniamy wtedy istnienie asasina i miejsce gdzie się ukrywa. Rzeczywiście niespodzianka.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

murm dobrze mowi :) nie dosc ze przycieliscie hiden assasina (rozumiem ze musialo tak byc bo fanatycy juz mieli to uscislone ale moim zdaniem poszliscie w zla strone gdyz przy fanatykach i tak wiadomo gdzie sa a assassin jest osobnym unitam sam w sobie) to teraz przycinacie jego asf
Nie rozumiem dlaczego LS uparla sie aby asf sie calkiem znosilo a nie tylko wtedy gdy inicjatywa jest rowna (bo moim zdaniem tylko w tym momencie potrzebuje poprawy) i tylko przy takiej samej inicjatywie zaburza to system strategii
Ostatnio zmieniony 13 sty 2009, o 10:47 przez SexRocket, łącznie zmieniany 1 raz.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

a po za tym tyle się narzeka że w grze Siła i Toughnes się liczą tylko a Inicjatywa i Ws taka zmarginalizowana w tej grze.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

Nie rozumiem dlaczego LS uparla sie aby asf sie calkiem znosilo a nie tylko wtedy gdy inicjatywa jest rowna (bo moim zdaniem tylko w tym momencie potrzebuje poprawy) i tylko przy takiej samej inicjatywie zaburza to system strategii
Zgadzam się z Rocketem , szukacie problemu tam gdzie go nie ma , bardzo wam dziękuje za to wszystko co robicie dla środowiska Battlowców , bo LS odwala kawał dobrej roboty , ale akurat z "waszą" wizją ASF się nie zgadzam. Inaczej , zgadzam się z nią , jeżeli dwa unity mają taką samą inicjatywę i decyduje rzut kostką , w inny przypadku zostawmy starą zasadę. Może głosowanie ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Nie rozumiem dlaczego LS uparla sie aby asf sie calkiem znosilo a nie tylko wtedy gdy inicjatywa jest rowna (bo moim zdaniem tylko w tym momencie potrzebuje poprawy) i tylko przy takiej samej inicjatywie zaburza to system strategii
zeby he vs he mogly sobie po ludzku powalczyc; zeby zwyciestwo nie zalezalo od ilosci posiadanych DP.

Awatar użytkownika
ZiMny
Wodzirej
Posty: 739
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ZiMny »

zeby he vs he mogly sobie po ludzku powalczyc; zeby zwyciestwo nie zalezalo od ilosci posiadanych DP.
Furionie chyba nie rozumiesz....

Nam chodzi o to , że jeżeli kolejność uderzania NIE musi zależeć od rzutu kością , to niech zależy od Inicjatywy. Przykładowo
10 Swordmasterów walczy z 10 Phoenix Guardami , pierwsi uderzają PG gdyż mają większą inicjatywę , w przypadku walki SM vs SM , pierwszy by uderzał oddział szarżujący.
Obrazek

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

@ Furion mi chodzi o to aby zostawic asf jak jest w faq a tylko w przypadkach gdy jest rowna inicjatywa znosic asf
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Nam chodzi o to , że jeżeli kolejność uderzania NIE musi zależeć od rzutu kością , to niech zależy od Inicjatywy.
...co nie rozwiązuje problemu bitew HE vs HE.

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

jak to nie? w bitwah he vs he (zalozmy ze tu wiekszosc ma taka sama inicjatywe) asf sie znosi i pierszenstwo ma oddzial szarzujacy
jesli zas na dragonow szarzuja lionsi to dragoni bija pierwszi poniewaz maja wyzsza inicjatywe.
Takie cos pozwala zarowno zachowac praktycznie w stanie nietknietym faq gw a jednoczensnie wyklucza glupie turlanie kostka kto mma bic pierwszy
mam nadzieje ze w miare jasno to wyjasnilem :P
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

SexRocket pisze: jesli zas na dragonow szarzuja lionsi to dragoni bija pierwszi poniewaz maja wyzsza inicjatywe.
I właśnie to jest debilizm

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Morrok pisze:
SexRocket pisze: jesli zas na dragonow szarzuja lionsi to dragoni bija pierwszi poniewaz maja wyzsza inicjatywe.
I właśnie to jest debilizm
as Morrok said ;-)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Płacz graczy DE ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ