Pytania odnosnie BP
Moderator: Barbarossa
moze jest to niejasno sforulowane ale jesli tniecie magie to niestety horrory tez pod to podpadaja. Nie ma sensu bawic sie w interpretacje zasad ala GW i tak wiadomo o co chodzilo. +1 do casta nawet przy horrorach z ich ograniczona magia pozwala rzucac 1 Tzeencha na 2+ i kilka innych nieprzyjemnych rzeczy.
chcesz to zmienic stworz BP dla armi mono na jednym bogu jestem bardzo ciekawy czy zwiekszona magia zostala by przepuszczona kosztem utraty psow itd.
chcesz to zmienic stworz BP dla armi mono na jednym bogu jestem bardzo ciekawy czy zwiekszona magia zostala by przepuszczona kosztem utraty psow itd.
2 pytanka - jak to w koncu jest z power of darkness, bo nie znalazlem wzmianki o tym w patchu?
i drugie - czy bonusy dla ogrow dzialaja tylko w armii ogrow, czy dla tych wykupionych jako najemnicy tez?
i drugie - czy bonusy dla ogrow dzialaja tylko w armii ogrow, czy dla tych wykupionych jako najemnicy tez?
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
ech...Gobos pisze:2 pytanka - jak to w koncu jest z power of darkness, bo nie znalazlem wzmianki o tym w patchu?
i drugie - czy bonusy dla ogrow dzialaja tylko w armii ogrow, czy dla tych wykupionych jako najemnicy tez?
doczekam sie odpowiedzi?
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
Power od darkness - wliczają się wszystkie kości, zużyte na czar i wygenerowane. Sprowadza się ten czar tylko do tego, że dwie drugopoziomowe magiczki mogą dobić do 12 kości. Magia DE nie potrzebuje zadnych specjalnych ułatwień.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Trochę mnie dziwi, że nie znasz treści poprawek które sam pisałeśKostki power pisze:...Kości wykorzystane do rzucania czarów generujących kości, takich jak power of darkness czy boon of tzeentch, nie wliczają się do limitu kości "zużytych" w danej fazie magii.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
tyutaj akurat chodzi raczej o to, ze jankiel zna poprawki wprowadzane az za dobrze i mu sie widac myla bo ten zapis ulegnie zmianie najprawdopodobniej (jak mozliwe, ze i kilka innych )kurka_z_podworka pisze:Trochę mnie dziwi, że nie znasz treści poprawek które sam pisałeśKostki power pisze:...Kości wykorzystane do rzucania czarów generujących kości, takich jak power of darkness czy boon of tzeentch, nie wliczają się do limitu kości "zużytych" w danej fazie magii.
Hehe jak sądzę zbroja domnation?:P czy gaze of god? A może coś jeszcze fajniejszego? Teoretycznie tak, ale sądzę że nie powinni. To są przedmioty specjalnie udostępnione dla bestii by mogły jakoś działać. Poza tym mało ci pedant of khaleth?:P
Czy magowie high elfów mają -1DD za zdolność +1 to dispel?
Czy magowie tzeencha mają -1Pd za zdolność +1 do casta?
Zdolności są nie do wykupienia i nie można z nich zrezygnować. Np. Nie mogę czarować magią tzeencha i nie mieć +1 do casta, podobnie nie mogę mieć maga w High elfach bez +1 do displa, dlatego myślę że w balansing patchu powinno się te zdolności traktować tak samo.
Czy magowie tzeencha mają -1Pd za zdolność +1 do casta?
Zdolności są nie do wykupienia i nie można z nich zrezygnować. Np. Nie mogę czarować magią tzeencha i nie mieć +1 do casta, podobnie nie mogę mieć maga w High elfach bez +1 do displa, dlatego myślę że w balansing patchu powinno się te zdolności traktować tak samo.