POTOP SZWEDZKI: Bitwa o Tykocin, 1656
POTOP SZWEDZKI: Bitwa o Tykocin, 1656
Front Wschodni ma zaszczyt zaprosić na dwudniowy Turniej WFB:
Bitwa o Tykocin.
W skrócie BOT
Jest to dwudniowy turniej lokalny Warhammer Fantasy Battles w ramach wydarzenia o charakterze fantasy organizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury, we współpracy z:
- Podlaskim klubem miłośników fantasy: UBIK
- Klubem ELIZJUM
Data: 28.02-01.03.2009r.
Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Animacji i Kultury mieszczący się w Białostockich Spodkach, ul. Św. Rocha 14
Format: 1656 pkt
Wstęp: drobna opłata (max 5zł) na poprawę warunków turnieju
ZASADY:
Obowiązują ograniczenia wynikające z Balancing Patch oraz Restricted, a poza tym:
- max 3 takie same oddziały core,
- max 2 takie same oddziały special,
- max 8 kostek powera/dispela, liczowe wg BP+R
- obowiązuje zasada „true core” w Demonach – na każdy oddział special i rare musi przypadać jeden oddział core tego samego boga,
- gramy na jawne rozpiski, jednakże jeśli obaj gracze przed bitwą umówią się, że wolą grać na tajne rozpiski, wówczas nie ma problemu
- Hotek generuje 5 DD
- gramy na jeden rzut strona/zaczynanie.
Rozpiska czasowa:
SOBOTA:
10:00-12:30 – I Bitwa
przerwa
13:00-15:30 – II Bitwa
przerwa
16:00-18:30 – III Bitwa
NIEDZIELA:
10:00-12:30 – IV Bitwa
przerwa
12:45-15:15 - V Bitwa
Rozdanie nagród
NAGRODY: o łącznej wartości ponad1000zł za:
I Miejsce:
Lizardmen Battalion 2009
Lizardmen Army Book 2009
II Miejsce:
Dark Elf Black Guard x 2
Dark Elf Black Guard Command Group
Dark Elf Shades x 2
III Miejsce:
Lizardmen Temple Guards 2009
Lizardmen Kroxigors 2009
IV Miejsce:
Dark Elf Cold One Knights
V Miejsce:
Dark Elf Lokhir Fellheart
VI Miejsce
Lizardmen Terradon Rider
VII Miejsce
Lizardmen Skink Priest
VIII Miejsce
Skink Warchiefs
IX Miejsce
Mounted Sorceres od Chaos
X Miejsce
Chaos Sorcerer of Nurgle
Warzywko:
Chaos Champion of Tzeentch
Miejsce losowane spośród 40 :
Drzewko Iglaste Duże
Najlepszy hobbysta:
Spray Czarny Podkład
Plus kilka zestawów wypasionych kostek ufundowanych przez Q-workshop. Dopasowania nagrod do konkretnych miejsc mogą ulec jeszcze pewnym przetasowaniom (ale nie powinny).
SPONSORZY:
Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury
Q-Workshop
sfan.pl
.... i lista będzie uzupełniana
SĘDZIOWIE:
Lubelski Stolnik Supeł – sędzia główny
Piotr „Zawisza” Czarny – sędzia techniczny
Hubert „Lord Vampyre” Kwiatkowski – sędzia techniczny
FRONTOWA OCENA MALOWANIA:
Dozwolone są figurki niepomalowane. Dozwolone są także proksy, ale w obrębie własnej armii, tzn. silver helm może robić za dragon prince, lecz savage ork na dziku już nie ;p Nie dozwolone są kartoniki.
Za malowanie można zdobyć od -10 do +20pkt do klasyfikacji generalnej:
0-10 za pomalowanie
Przyznajemy 1 pkt za każde pełne 10% (w wartościach pkt armii) pomalowanych nieproksowanych figurek.
0-4 za jakość pomalowania
0 - ponad 50% armii ma mniej niz 3 kolory.
1 – ponad 50% armii ma tabletop (nie bierzemy pod uwagę proksów)
2 – ponad 50% armii prezentuje się b. schludnie, po kilka warstw kolorów, pomalowane detale, i generalnie sprawia wrażenie ładnej armii (nie bierzemy pod uwagę proksów)
3 - cała armia pomalowana, wycieniowana, z detalami, nie ma w niej proksów.
4 - masterclass. Spójne schematy kolorystyczne, nienaganna technika, detale, freehandy, armia pomalowana czysto i bedąca przykładem dla innych. Tylko najładniejsze armie mają szansę załapać się do tej kategorii. Punkt ma zastosowanie tylko i wylacznie, gdy CALA armia spelnia te warunki i jednoczesnie nie ma w niej proksow.
0-1 za podstawki
0 – mniej niż 50% armii ma zrobione podstawki
1- ponad 50% figurek armii ma zrobione podstawki
0-2 za konwersje i unikatowe figurki
0 – full GW models
1 – ponad 10% armii to modele unikatowe/konwertowane
2 – ponad 50% armii to modele unikatowe/konwertowane
0-2 za movement traye
0 – nie ma trayów
1- są traye pod każdy regiment rank&file (za wyjątkiem fastów)
2- wymodelowane traye, pasują do siebie nawzajem, oraz do podstawek regimentów
0-1 za przygotowanie do gry
0 – gracz z doskoku z pożyczoną armią i bez zasad
1 – zasady do wszystkich jednostek + własny rulebook + wydrukowana rozpiska + własne kostki i miarka
0 do -10pkt za proksy:
Za każde rozpoczęte 10% proksów (w punktach) -1pkt.
SCENARIUSZE potopu Szwedzkiego, który przelał się przez ziemie białostockie:
1. Porwanie (WE nie mają swojego lasu)
2. Pitched Battle
3. Zagłoba
4. Obrona Tykocina (WE nie mają swojego lasu)
5. Pitched Battle
I Bitwa: Porwanie Heleny (WE nie mają swojego lasu): Porwanie Heleny (WE nie mają swojego lasu): gracz, który wygrał rzut na zaczynanie ma Skrzetuskiego i Helenkę. Helenę, Skrzetuskiego i Bohuna wystawia się we własnym deploymencie razem z charakterami. Helena musi sie trzymac przez całą bitwę 2 cale od Skrzetuskiego (po prostu rusz skrzetuskiego i ustaw Helenkę w promieniu 2 cali od niego). Z drugiej strony stolu startuje Bohun. W tym scenariuszu nie ma pkt za cwiartki. Jesli gracz przeprowadzi Helenkę na drugą stronę stolu to otrzymuje 500pkt. Jesli gracz sterujacy Bohunem zabije skrzetuskiego to otrzymuje 250pkt. Jesli gracz sterujacy bohunem zabije skrzetuskiego poprzez zabicie go buhunem to otrzymuje 500pkt. Skrzetuski zawsze obroni heleny i nigdy nie odmówi pojedynku Bohunowi.
Helena: Mv5, Ws2 Bs2 S3 T3 W2 I5 A1 Ld 7
Wyposażenie: Light Armour, Pas Cnoty (ward na 3+)
Zasady specjalne: Odporność na strach, terror i panikę, MR(2), Charakter (lecz nie może dołączać do oddziałów).
Skrzetuski: Mv5 Ws6 Bs5 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8
Wyposażenie: Full Plate Armour, Shield
Zasady specjalne: Odporność na strach, terror i panikę, Charakter (lecz nie może dołączać do oddziałów), a staje się unbreakable jesli jest w hth z bohunem, Postać 1planowa (ward na 4+)
Bohun: Mv 5 Ws5 Bs5 S4 T4 W3 I6 A4 Ld8
Wyposażenie: Miecz dwureczny, Full Plate, Shield
Zasady specjalne: Immute to psychology a staje się unbreakable jeśli jest w hth ze skrzetuskim, Postać drugoplanowa (ward na 5+)
III Bitwa: ZAGŁOBA: wybrany przez ciebie bohater staje się zagłobą (dostaje -1Ws +1S +1T +1A lub jeden reroll D6 na turę gry). Jednak zagłoba jak to zagłoba lubi dzielić się piwem. Jeśli chcesz wykorzystać specjalne zdolności zagłoby, przed bitwą musisz postawić dla przeciwnika piwo. Gracze niepelnoletni grają zwykły pitched battle.
IV Bitwa. Obrona Tykocina (WE nie mają swojego lasu):
W tym scenariuszu nie ma pkt za cwiartki. Stół dzielimy po przekatnej. Gracze rzucaja na strone/zaczynanie. Gracz ktory przegrał rzut zaczyna sie pierwszy rozstawiac. Mozna rostawić się w odleglosci 6 cali od przekatnej, ale nie blizej niz 18 cali od juz wystawionej jednostki wroga. W ten sposób ten kto pierwszy wystawi jednostkę to moze kontrolowac wiekszy obszar gry, lecz bedzie tez ja wystawial na szarżę w pierwszej turze czegos co ma zasieg 20 cali 6 cali od srodka stolu to modyfikacja po jednej grze na takie zasady - po to aby jakis defens nie zablokowal srodka stolu a tym samym ustawil sie od wroga baaaardzo daleko. 6 cali powinno troche to zmienić.
Progi punktowe:
0-150 - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 - 15-5
901-1050 - 16-4
1051 - 1200 - 17-3
1201 - 1350 - 18-2
1351 - 1500 - 19-1
1501 i więcej - 20-0
LIMIT MIEJSC:
40 graczy
ZGŁOSZENIA: za zgłoszenie wraz z przesłaniem prawidłowej rozpiski wraz z nr ID (w formacie html lub rts, a najlepiej w obu) na adres front-wschodni@o2.pl do 25 Lutego włącznie +4 pkt w klasyfikacji generalnej.
LISTA ZGŁOSZONYCH OSÓB (R oznacza dosłaną rozpę):
1.Karlee Wyszkowski, ID 2068,
2.Inferno Pocałujko
3.Sasori Bondaruk
4.Zertaul Kamiński
5.Siweusz Sadowski
6.Zulus Zdanowicz
7.Łukasz Garfield
8.DarkDruchii Borowik
9.Damian Moraś
10.Antonio Kowalski
11. Marcin Zakrzewski
12. Jasiuu, R
13. Taraś
14. Relosu
15. Runepriest, ID 2967, R
16. Miscast
17. Thorek
18. Thain
19. Benio
20. Samuel Kmita, ID 2571
21. Miscast
22. Niedbal
23. Dastor
24. Lith
25. Kotlet
26. Romek
27. Marcin "Semi" Sommer, ID: 1857, R
28. Piotr "P" Miazga, ID 2926, R
29. Yegr, Igor Modelski, 2917
30. Jacek Kubas vel Kleju
31. 4Karabiny, R
32. Marek Golan, R
33. JH
34. JH
35. JH
36. Kalafior
37. Miscast
38.
39.
40.
LISTA REZERWOWA:
Pusta
Aha, i jeszcze jedno: na turnieju nie obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Na terenie turnieju będzie nawet bar, gdzie będzie można zaopatrzyć się w piwo/wino/wodke/driny/koks ew. zagrychę i popitę, jednak apeluję do naszych przemiłych gości o kulturę, i poczekanie z prawdziwym piciem do wieczora, a w ciągu dnia jedynie jakieś delikatne piwko. Jeśli zobaczymy, że ktoś słania się na nogach przy stole, i z przepicia nie da rady grać bądź utrudnia to przeciwnikowi to dostaje automatycznie przedostatnie miejsce w turnieju (bo za ostatnie nagroda:P).
W trakcie imprezy odbędzie się jeszcze mnóstwo wydarzeń okołoturniejowych, takich jak pokazy walk bractw, spotkania z pisarzami, konkursy, filmy, koncert rockowy, występ profesjonalnego kabarety itd. Szczegóły podamy wkrótce.
Noclegi będą w hotelu ILONA, znajdującym się w promieniu 10minut piechotką od całego konwentu. Koszt: 25pln za osobę. Bedzie łazienka, łożeczka i prysznice - jak to w hotelu. Osoby chcące przyjechac w piatek wieczorem, proszę o zgłoszenie tego odpowiednio wczesniej, to w piątek przenocujemy was u nas po mieszkaniach.)
PLAN KONWENTU:
Całe wydarzenie odbędzie się na terenie białostockich "spodków". Jest kompleks nowoczesnych (jak na lata 70 czy 80) budynkow o kształcie latajacych talerzy. Do dyspozycji mamy 3 spodki, każdy o pow. ok 255m2, plus korytarze je łączące. Rozkład imprezy (który może jeszcze lekko ulec zmianie) przedstawia się następujaco:
PIĄTEK:
Spodek Impresaryjny
17:00 Pokaz Bractwa Historycznego Winland
17.20 Otwarcie imprezy
17:30 Spotkanie z pisarzem Jackiem Komudą
18:45 Prezentacja klubów Front Wschodni, Ubik, Elizjum
19:00 Filmy Offowe - PLAN9
21:00 Koncert zespołu Duan
Spodek Galeria
19:00 Pokazy gier planszowych
Korytarz
Otwarcie wystawy: Grzegorz W. Komorowski
SOBOTA:
Spodek Impresaryjny
10:00 Projekcja Filmu "Rycerz"
12:30 Spotkanie z pisarzem: Andrzej Pilipiuk
14:00 Konkurs Fantasy prowadzony przez UBIK
14:30 Spotkanie/przedstawienie, z udziałem Magdy Kozak
17:15 Panel Dyskusyjny - Źródła i wzorce w kreowaniu polskiej fantastyki. Prowadzi: Pilipiouk, Kozak, Komuda
20:00 Kabaret Idea
Spodek Galeria
od godz 10:
- Turniej WFB
- Pokazy gier planszowych
Spodek Elida
od godz. 10:
- pokazy gier WFB, LOTR, W40k
- pokaz rzemiosła historycznego (skóra, garncarz, płatnerz)
- karczma z tradycyjnym jadłem
Korytarz
Wystawa: Grzegorz W. Komorowski
NIEDZIELA:
Spodek Impresaryjny
10:00 - projekcja filmowa: Przyjaciel wesołego diabła
11:45 - pokaz bractwa Winland
12:00 - spotkanie z pisarzem...
15:00 - rozdanie nagród (w tym WFB!)
15:30 - Volkodar - projekcja filmowa
18:00 - spotkanie z pisarzami: Grzędowicz, Kossakowska
20:00 - koncert zespołu Percival
Spodek Galeria
szczegóły analogicznie do sobotnich
Spodek Elida
szczegóły analogicznie do sobotnich
Korytarz
Wystawa: Grzegorz W. Komorowski
Zapraszamy!
Bitwa o Tykocin.
W skrócie BOT
Jest to dwudniowy turniej lokalny Warhammer Fantasy Battles w ramach wydarzenia o charakterze fantasy organizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury, we współpracy z:
- Podlaskim klubem miłośników fantasy: UBIK
- Klubem ELIZJUM
Data: 28.02-01.03.2009r.
Miejsce: Wojewódzki Ośrodek Animacji i Kultury mieszczący się w Białostockich Spodkach, ul. Św. Rocha 14
Format: 1656 pkt
Wstęp: drobna opłata (max 5zł) na poprawę warunków turnieju
ZASADY:
Obowiązują ograniczenia wynikające z Balancing Patch oraz Restricted, a poza tym:
- max 3 takie same oddziały core,
- max 2 takie same oddziały special,
- max 8 kostek powera/dispela, liczowe wg BP+R
- obowiązuje zasada „true core” w Demonach – na każdy oddział special i rare musi przypadać jeden oddział core tego samego boga,
- gramy na jawne rozpiski, jednakże jeśli obaj gracze przed bitwą umówią się, że wolą grać na tajne rozpiski, wówczas nie ma problemu
- Hotek generuje 5 DD
- gramy na jeden rzut strona/zaczynanie.
Rozpiska czasowa:
SOBOTA:
10:00-12:30 – I Bitwa
przerwa
13:00-15:30 – II Bitwa
przerwa
16:00-18:30 – III Bitwa
NIEDZIELA:
10:00-12:30 – IV Bitwa
przerwa
12:45-15:15 - V Bitwa
Rozdanie nagród
NAGRODY: o łącznej wartości ponad1000zł za:
I Miejsce:
Lizardmen Battalion 2009
Lizardmen Army Book 2009
II Miejsce:
Dark Elf Black Guard x 2
Dark Elf Black Guard Command Group
Dark Elf Shades x 2
III Miejsce:
Lizardmen Temple Guards 2009
Lizardmen Kroxigors 2009
IV Miejsce:
Dark Elf Cold One Knights
V Miejsce:
Dark Elf Lokhir Fellheart
VI Miejsce
Lizardmen Terradon Rider
VII Miejsce
Lizardmen Skink Priest
VIII Miejsce
Skink Warchiefs
IX Miejsce
Mounted Sorceres od Chaos
X Miejsce
Chaos Sorcerer of Nurgle
Warzywko:
Chaos Champion of Tzeentch
Miejsce losowane spośród 40 :
Drzewko Iglaste Duże
Najlepszy hobbysta:
Spray Czarny Podkład
Plus kilka zestawów wypasionych kostek ufundowanych przez Q-workshop. Dopasowania nagrod do konkretnych miejsc mogą ulec jeszcze pewnym przetasowaniom (ale nie powinny).
SPONSORZY:
Wojewódzki Ośrodek Animacji Kultury
Q-Workshop
sfan.pl
.... i lista będzie uzupełniana
SĘDZIOWIE:
Lubelski Stolnik Supeł – sędzia główny
Piotr „Zawisza” Czarny – sędzia techniczny
Hubert „Lord Vampyre” Kwiatkowski – sędzia techniczny
FRONTOWA OCENA MALOWANIA:
Dozwolone są figurki niepomalowane. Dozwolone są także proksy, ale w obrębie własnej armii, tzn. silver helm może robić za dragon prince, lecz savage ork na dziku już nie ;p Nie dozwolone są kartoniki.
Za malowanie można zdobyć od -10 do +20pkt do klasyfikacji generalnej:
0-10 za pomalowanie
Przyznajemy 1 pkt za każde pełne 10% (w wartościach pkt armii) pomalowanych nieproksowanych figurek.
0-4 za jakość pomalowania
0 - ponad 50% armii ma mniej niz 3 kolory.
1 – ponad 50% armii ma tabletop (nie bierzemy pod uwagę proksów)
2 – ponad 50% armii prezentuje się b. schludnie, po kilka warstw kolorów, pomalowane detale, i generalnie sprawia wrażenie ładnej armii (nie bierzemy pod uwagę proksów)
3 - cała armia pomalowana, wycieniowana, z detalami, nie ma w niej proksów.
4 - masterclass. Spójne schematy kolorystyczne, nienaganna technika, detale, freehandy, armia pomalowana czysto i bedąca przykładem dla innych. Tylko najładniejsze armie mają szansę załapać się do tej kategorii. Punkt ma zastosowanie tylko i wylacznie, gdy CALA armia spelnia te warunki i jednoczesnie nie ma w niej proksow.
0-1 za podstawki
0 – mniej niż 50% armii ma zrobione podstawki
1- ponad 50% figurek armii ma zrobione podstawki
0-2 za konwersje i unikatowe figurki
0 – full GW models
1 – ponad 10% armii to modele unikatowe/konwertowane
2 – ponad 50% armii to modele unikatowe/konwertowane
0-2 za movement traye
0 – nie ma trayów
1- są traye pod każdy regiment rank&file (za wyjątkiem fastów)
2- wymodelowane traye, pasują do siebie nawzajem, oraz do podstawek regimentów
0-1 za przygotowanie do gry
0 – gracz z doskoku z pożyczoną armią i bez zasad
1 – zasady do wszystkich jednostek + własny rulebook + wydrukowana rozpiska + własne kostki i miarka
0 do -10pkt za proksy:
Za każde rozpoczęte 10% proksów (w punktach) -1pkt.
SCENARIUSZE potopu Szwedzkiego, który przelał się przez ziemie białostockie:
1. Porwanie (WE nie mają swojego lasu)
2. Pitched Battle
3. Zagłoba
4. Obrona Tykocina (WE nie mają swojego lasu)
5. Pitched Battle
I Bitwa: Porwanie Heleny (WE nie mają swojego lasu): Porwanie Heleny (WE nie mają swojego lasu): gracz, który wygrał rzut na zaczynanie ma Skrzetuskiego i Helenkę. Helenę, Skrzetuskiego i Bohuna wystawia się we własnym deploymencie razem z charakterami. Helena musi sie trzymac przez całą bitwę 2 cale od Skrzetuskiego (po prostu rusz skrzetuskiego i ustaw Helenkę w promieniu 2 cali od niego). Z drugiej strony stolu startuje Bohun. W tym scenariuszu nie ma pkt za cwiartki. Jesli gracz przeprowadzi Helenkę na drugą stronę stolu to otrzymuje 500pkt. Jesli gracz sterujacy Bohunem zabije skrzetuskiego to otrzymuje 250pkt. Jesli gracz sterujacy bohunem zabije skrzetuskiego poprzez zabicie go buhunem to otrzymuje 500pkt. Skrzetuski zawsze obroni heleny i nigdy nie odmówi pojedynku Bohunowi.
Helena: Mv5, Ws2 Bs2 S3 T3 W2 I5 A1 Ld 7
Wyposażenie: Light Armour, Pas Cnoty (ward na 3+)
Zasady specjalne: Odporność na strach, terror i panikę, MR(2), Charakter (lecz nie może dołączać do oddziałów).
Skrzetuski: Mv5 Ws6 Bs5 S4 T4 W2 I5 A3 Ld8
Wyposażenie: Full Plate Armour, Shield
Zasady specjalne: Odporność na strach, terror i panikę, Charakter (lecz nie może dołączać do oddziałów), a staje się unbreakable jesli jest w hth z bohunem, Postać 1planowa (ward na 4+)
Bohun: Mv 5 Ws5 Bs5 S4 T4 W3 I6 A4 Ld8
Wyposażenie: Miecz dwureczny, Full Plate, Shield
Zasady specjalne: Immute to psychology a staje się unbreakable jeśli jest w hth ze skrzetuskim, Postać drugoplanowa (ward na 5+)
III Bitwa: ZAGŁOBA: wybrany przez ciebie bohater staje się zagłobą (dostaje -1Ws +1S +1T +1A lub jeden reroll D6 na turę gry). Jednak zagłoba jak to zagłoba lubi dzielić się piwem. Jeśli chcesz wykorzystać specjalne zdolności zagłoby, przed bitwą musisz postawić dla przeciwnika piwo. Gracze niepelnoletni grają zwykły pitched battle.
IV Bitwa. Obrona Tykocina (WE nie mają swojego lasu):
W tym scenariuszu nie ma pkt za cwiartki. Stół dzielimy po przekatnej. Gracze rzucaja na strone/zaczynanie. Gracz ktory przegrał rzut zaczyna sie pierwszy rozstawiac. Mozna rostawić się w odleglosci 6 cali od przekatnej, ale nie blizej niz 18 cali od juz wystawionej jednostki wroga. W ten sposób ten kto pierwszy wystawi jednostkę to moze kontrolowac wiekszy obszar gry, lecz bedzie tez ja wystawial na szarżę w pierwszej turze czegos co ma zasieg 20 cali 6 cali od srodka stolu to modyfikacja po jednej grze na takie zasady - po to aby jakis defens nie zablokowal srodka stolu a tym samym ustawil sie od wroga baaaardzo daleko. 6 cali powinno troche to zmienić.
Progi punktowe:
0-150 - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 - 15-5
901-1050 - 16-4
1051 - 1200 - 17-3
1201 - 1350 - 18-2
1351 - 1500 - 19-1
1501 i więcej - 20-0
LIMIT MIEJSC:
40 graczy
ZGŁOSZENIA: za zgłoszenie wraz z przesłaniem prawidłowej rozpiski wraz z nr ID (w formacie html lub rts, a najlepiej w obu) na adres front-wschodni@o2.pl do 25 Lutego włącznie +4 pkt w klasyfikacji generalnej.
LISTA ZGŁOSZONYCH OSÓB (R oznacza dosłaną rozpę):
1.Karlee Wyszkowski, ID 2068,
2.Inferno Pocałujko
3.Sasori Bondaruk
4.Zertaul Kamiński
5.Siweusz Sadowski
6.Zulus Zdanowicz
7.Łukasz Garfield
8.DarkDruchii Borowik
9.Damian Moraś
10.Antonio Kowalski
11. Marcin Zakrzewski
12. Jasiuu, R
13. Taraś
14. Relosu
15. Runepriest, ID 2967, R
16. Miscast
17. Thorek
18. Thain
19. Benio
20. Samuel Kmita, ID 2571
21. Miscast
22. Niedbal
23. Dastor
24. Lith
25. Kotlet
26. Romek
27. Marcin "Semi" Sommer, ID: 1857, R
28. Piotr "P" Miazga, ID 2926, R
29. Yegr, Igor Modelski, 2917
30. Jacek Kubas vel Kleju
31. 4Karabiny, R
32. Marek Golan, R
33. JH
34. JH
35. JH
36. Kalafior
37. Miscast
38.
39.
40.
LISTA REZERWOWA:
Pusta
Aha, i jeszcze jedno: na turnieju nie obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Na terenie turnieju będzie nawet bar, gdzie będzie można zaopatrzyć się w piwo/wino/wodke/driny/koks ew. zagrychę i popitę, jednak apeluję do naszych przemiłych gości o kulturę, i poczekanie z prawdziwym piciem do wieczora, a w ciągu dnia jedynie jakieś delikatne piwko. Jeśli zobaczymy, że ktoś słania się na nogach przy stole, i z przepicia nie da rady grać bądź utrudnia to przeciwnikowi to dostaje automatycznie przedostatnie miejsce w turnieju (bo za ostatnie nagroda:P).
W trakcie imprezy odbędzie się jeszcze mnóstwo wydarzeń okołoturniejowych, takich jak pokazy walk bractw, spotkania z pisarzami, konkursy, filmy, koncert rockowy, występ profesjonalnego kabarety itd. Szczegóły podamy wkrótce.
Noclegi będą w hotelu ILONA, znajdującym się w promieniu 10minut piechotką od całego konwentu. Koszt: 25pln za osobę. Bedzie łazienka, łożeczka i prysznice - jak to w hotelu. Osoby chcące przyjechac w piatek wieczorem, proszę o zgłoszenie tego odpowiednio wczesniej, to w piątek przenocujemy was u nas po mieszkaniach.)
PLAN KONWENTU:
Całe wydarzenie odbędzie się na terenie białostockich "spodków". Jest kompleks nowoczesnych (jak na lata 70 czy 80) budynkow o kształcie latajacych talerzy. Do dyspozycji mamy 3 spodki, każdy o pow. ok 255m2, plus korytarze je łączące. Rozkład imprezy (który może jeszcze lekko ulec zmianie) przedstawia się następujaco:
PIĄTEK:
Spodek Impresaryjny
17:00 Pokaz Bractwa Historycznego Winland
17.20 Otwarcie imprezy
17:30 Spotkanie z pisarzem Jackiem Komudą
18:45 Prezentacja klubów Front Wschodni, Ubik, Elizjum
19:00 Filmy Offowe - PLAN9
21:00 Koncert zespołu Duan
Spodek Galeria
19:00 Pokazy gier planszowych
Korytarz
Otwarcie wystawy: Grzegorz W. Komorowski
SOBOTA:
Spodek Impresaryjny
10:00 Projekcja Filmu "Rycerz"
12:30 Spotkanie z pisarzem: Andrzej Pilipiuk
14:00 Konkurs Fantasy prowadzony przez UBIK
14:30 Spotkanie/przedstawienie, z udziałem Magdy Kozak
17:15 Panel Dyskusyjny - Źródła i wzorce w kreowaniu polskiej fantastyki. Prowadzi: Pilipiouk, Kozak, Komuda
20:00 Kabaret Idea
Spodek Galeria
od godz 10:
- Turniej WFB
- Pokazy gier planszowych
Spodek Elida
od godz. 10:
- pokazy gier WFB, LOTR, W40k
- pokaz rzemiosła historycznego (skóra, garncarz, płatnerz)
- karczma z tradycyjnym jadłem
Korytarz
Wystawa: Grzegorz W. Komorowski
NIEDZIELA:
Spodek Impresaryjny
10:00 - projekcja filmowa: Przyjaciel wesołego diabła
11:45 - pokaz bractwa Winland
12:00 - spotkanie z pisarzem...
15:00 - rozdanie nagród (w tym WFB!)
15:30 - Volkodar - projekcja filmowa
18:00 - spotkanie z pisarzami: Grzędowicz, Kossakowska
20:00 - koncert zespołu Percival
Spodek Galeria
szczegóły analogicznie do sobotnich
Spodek Elida
szczegóły analogicznie do sobotnich
Korytarz
Wystawa: Grzegorz W. Komorowski
Zapraszamy!
Ostatnio zmieniony 25 lut 2009, o 21:50 przez Karli, łącznie zmieniany 28 razy.
Dojazd:
http://www.woak.bialystok.pl/default.as ... 6&aiid=422
Turniej odbędzie się w miejscu oznaczonym na mapie jako Spodki. Z dworca PKP idzie się 5 minut piechotą.
http://www.woak.bialystok.pl/default.as ... 6&aiid=422
Turniej odbędzie się w miejscu oznaczonym na mapie jako Spodki. Z dworca PKP idzie się 5 minut piechotą.
Ostatnio zmieniony 21 sty 2009, o 23:22 przez CzarnY, łącznie zmieniany 2 razy.
Limit miejsc niestety narzucil nam WOAK. Ale i tak mysle, ze to jeden z pierwszych, o ile nie pierwszy w ogole powazny turniej w Polsce, ktory odbedzie sie w okrągłej sali - taka ciekawostka
W kazdym razie zapraszamy i ugoscimy
W kazdym razie zapraszamy i ugoscimy
Gdyby komus nie chcialo sie czytac najwaznejsze rzeczy z regulaminu:
-Wstęp: za darmo, bądź też drobna opłata (max 5zł)
-Nagrody o łącznej wartości około 1000zł
-na turnieju nie obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Na terenie turnieju będzie nawet bar, gdzie będzie można zaopatrzyć się w piwo
Serdecznie zapraszamy
-Wstęp: za darmo, bądź też drobna opłata (max 5zł)
-Nagrody o łącznej wartości około 1000zł
-na turnieju nie obowiązuje zakaz spożywania alkoholu. Na terenie turnieju będzie nawet bar, gdzie będzie można zaopatrzyć się w piwo
Serdecznie zapraszamy
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
ja nie wiem doprawdy, w radomiu pod nosem mam turniej ale do białego kusi bo dwudniowy
No wreszcie, Jasiu
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Zajebiste nagrody, FW jak zwykle pod tym wzgledem na poziomie. Zwlaszcza jak uwzgledni sie koszt imprezy.
Niezle wyprzedzenie dajecie - moi zdaniem to blad, bo sie Wam ludzie powypisuja na dzien dwa przed turniejem, co przy limicie miejsc jest dosyc hardkorowe.
Fajny format, wiadomo ocb ;-]
Zrobcie prosze rezerwacje dla 4 JH, na pewno chociaz jeden czolg na front wschodni wyslemy. Prosze nas gdzies zakoszarowac. Nie u Inferna. U kogos normalnego.
ps. Choc tak naprawde czekam na EGU i baranow od CSa :] Choc necicie tym przedostatnim miejscem i koksem ^^
pps. luzna propozycja na pierwszy scenariusz, to kazda armia dostaje hellcannona
Niezle wyprzedzenie dajecie - moi zdaniem to blad, bo sie Wam ludzie powypisuja na dzien dwa przed turniejem, co przy limicie miejsc jest dosyc hardkorowe.
Fajny format, wiadomo ocb ;-]
Zrobcie prosze rezerwacje dla 4 JH, na pewno chociaz jeden czolg na front wschodni wyslemy. Prosze nas gdzies zakoszarowac. Nie u Inferna. U kogos normalnego.
ps. Choc tak naprawde czekam na EGU i baranow od CSa :] Choc necicie tym przedostatnim miejscem i koksem ^^
pps. luzna propozycja na pierwszy scenariusz, to kazda armia dostaje hellcannona
Nie nocujemy na turnieju. Staramy sie o mozliwosc zostawienia rzeczy gdzies na konwencie pod kluczem.
Pracujemy nad zakwaterowaniem - bedzie.
Pracujemy nad zakwaterowaniem - bedzie.
Pociągi powrotne do wybranych miast:
Lublin - 5h45min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 1&OK#focus
Warszawa - 2h27min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 1&OK#focus
Lodz - 4h43min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 4&OK#focus
Gdansk - 7h5min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 1&OK#focus
Takze nie jest tak zle. I nie mowcie ze nie da sie dojechac, bo skoro da sie dojechac z Bialego do Krakowa, Gorzowa, Wejcherowa, Gdyni, Lodzi, Lublina Wawy czy Włocławka to napewno jest i na odwrot
Lublin - 5h45min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 1&OK#focus
Warszawa - 2h27min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 1&OK#focus
Lodz - 4h43min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 4&OK#focus
Gdansk - 7h5min
http://rozklad-pkp.pl/bin/query.exe/pn? ... 1&OK#focus
Takze nie jest tak zle. I nie mowcie ze nie da sie dojechac, bo skoro da sie dojechac z Bialego do Krakowa, Gorzowa, Wejcherowa, Gdyni, Lodzi, Lublina Wawy czy Włocławka to napewno jest i na odwrot