Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
a taka se rozpiska na turniej frontu wschodniego
Wood elves 1653 pkt
Wood elf wardancer noble
Blades of loec 140 pkt
Wood elf alter noble
Hail of doom arrow
Helm of the hunt
Shield ,light armor ,great weopon 158 pkt
Wood elf spell singer
2xdispeal scroll 140 pkt
3x10 glade guards 360/120 pkt
2x8 dryads 192/96 pkt
5xs couts 85 pkt
3x warhawk riders 120 pkt
5x wild riders of kurnous
Standard
Warbanner 173 pkt
8x wardancer troups
Musician
Blade singer 165 pkt
5x waywatchers 120 pkt
Wood elves 1653 pkt
Wood elf wardancer noble
Blades of loec 140 pkt
Wood elf alter noble
Hail of doom arrow
Helm of the hunt
Shield ,light armor ,great weopon 158 pkt
Wood elf spell singer
2xdispeal scroll 140 pkt
3x10 glade guards 360/120 pkt
2x8 dryads 192/96 pkt
5xs couts 85 pkt
3x warhawk riders 120 pkt
5x wild riders of kurnous
Standard
Warbanner 173 pkt
8x wardancer troups
Musician
Blade singer 165 pkt
5x waywatchers 120 pkt
Mam jeszcze taką wariację moich poprzednich rozp na 1650 (na koziołka ozywiście):
1 Spellsinger
General; Magic Level 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 * Alter Noble
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of the Crystal Mere
1 * Alter Noble
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth
Amaranthine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guard
Musician
10 Glade Guard
Musician
6 Wild Riders
War Banner
7 Wardancers
Musician
7 Wardancers
Musician
1 Treeman
1 Spellsinger
General; Magic Level 1;
Dispel Scroll
Dispel Scroll
1 * Alter Noble
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt
Stone of the Crystal Mere
1 * Alter Noble
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Briarhearth
Amaranthine Brooch
8 Dryads
8 Dryads
10 Glade Guard
Musician
10 Glade Guard
Musician
6 Wild Riders
War Banner
7 Wardancers
Musician
7 Wardancers
Musician
1 Treeman
Podobna rozpa mi po głowie chodzi! Tylko, że ja zrobiłem na ten format 3xgg, jedne driady i branchwraith do 5dd zamiast altera z wardem. Innymi słowy mi się podoba. To chyba oczywiste
Driadka to ciekawy pomysł, tylko że to jest ten typ herosa, który zwykle oprócz dawania DD jak caddy scrolli za wiele nie robi. Alterów nie ma co uszczuplać - testowałem ich już w dziesiątkach bitew. Obaj tworzą niesamowite i mordercze combo, na które przeciwnik musi poświęcić całą swoją uwagę. Są poprostu tą opcją, która już wielokrotnie wygrywała bitwy. Driadka jaka by nie była aż takich możliwości wpłynięcia na pole bitwy poprostu nie ma - dlatego odpada.
Zastanawiałem się już nad dwoma osemkami WD. Ciężko mi tylko rozstać się z WB na wildach bo to mój jedyny Static CR, który już wielokrotnie ratował tyłek wildom. To tak jak różnica pomiędzy 5 wildów a 6 - jest kolosalna
Nad 3xGG też się zastanawiam - tylko gdzie ja ich typu upcham . Nie chyba zostanę przy dwóch regimentach, głównie dlatego, że przy dwóch wardownych biegaczach armia WE znacznie szybciej wchodzi w combat. Łucznicy nieraz u mnie nie mają kiedy sobie postzrelać i strzelają w jakieś nie mające znaczenia śmieciuchy, które im alterowie z całym ofensywnym tatałajstwem łaskawie zostawili na odstrzał. Dlatego chyba trzecia dziesiątka byłaby u mnie mało efektywna.
Zastanawiałem się już nad dwoma osemkami WD. Ciężko mi tylko rozstać się z WB na wildach bo to mój jedyny Static CR, który już wielokrotnie ratował tyłek wildom. To tak jak różnica pomiędzy 5 wildów a 6 - jest kolosalna
Nad 3xGG też się zastanawiam - tylko gdzie ja ich typu upcham . Nie chyba zostanę przy dwóch regimentach, głównie dlatego, że przy dwóch wardownych biegaczach armia WE znacznie szybciej wchodzi w combat. Łucznicy nieraz u mnie nie mają kiedy sobie postzrelać i strzelają w jakieś nie mające znaczenia śmieciuchy, które im alterowie z całym ofensywnym tatałajstwem łaskawie zostawili na odstrzał. Dlatego chyba trzecia dziesiątka byłaby u mnie mało efektywna.
A ja z doświadczenia stwierdziłem, że WB na 6stce wildów jest do niczego nie przydatny... I to stałe +2 do CR'a tak naprawdę nic mi nigdy nie dało.
Dlatego podpakowałbym resztę za ten WB, ale skoro Tobie się sprawdza to spoko, fajna rozpiska.
Dlatego podpakowałbym resztę za ten WB, ale skoro Tobie się sprawdza to spoko, fajna rozpiska.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Witam. Za tydzień na turniej 2250 BP+R mam zamiar pójść z taką rozpiską. Trochę już nią pograłem i muszę powiedzieć, że gienek jest zajebisty jak już do combatu wpadnie. Pierwszy raz widziałem, jak jeden model zabija do zera w 2 tury 20 mumii z gienkiem i nie tylko.
Pozdrawiam.
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 425 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
Murder of Spites [25]
Muster of Malevolents [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7 Wardancers @ 165 Pts
Musician
Bladesinger @ [14] Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
6 Wild Riders @ 199 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2241
Pozdrawiam.
Unnamed2250 Pts - Wood Elves Army
1 Treeman Ancient @ 425 Pts
General
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]
Murder of Spites [25]
Muster of Malevolents [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
7 Wardancers @ 165 Pts
Musician
Bladesinger @ [14] Pts
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
6 Wild Riders @ 199 Pts
Standard; Musician
War Banner [25]
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 72
Total Army Cost: 2241
Bardzo fajna rozpiska, ale zdecydowanie zrezygnowałbym z drugiego Treemana, to za dużo punktów przy mocnym ostrzale, które niekoniecznie wylezie z lasu. To raz. Slot special bardzo spoko wykorzystany, chociaż ja osobiście gram na gołych wildach. Rzecz gustu. Zastanowiłbym się na Twoim miejscu nad zmianą 6'' ostrzału na 18'' snajperkę.
Ja za to zagrałem dzisiaj i wynik był bardzo dobry. Rozpa zmieniona w ostatniej chwili na dwóch alterów i caddiego. Dwie siódemki tancerzy, nadzy wildzi, jeden oddział driadek do osłaniania tancerzy, trzy razy łuki i treeman. Zagrałem mirror z WE, z niezbyt doświadczonym generałem i poszło 13-7 (kości mu nieco wybaczyły, przy czym "nieco" to eufemizm). Generalnie drzewo zdobyło niemal wszystkie punkty, jakie miałem na koniec Potem VuCety Butana i niesamowity fart w kluczowym momencie - 7 tancerzy w walce z Ghoulami. Ghoule zaszarżowały z overruna. Moja runda dopchałem na bok Ghouli Treemana. Wygrałem, ale ustali. Potem weszła gwardia z boku z wampirem i bsb w moich tancerzy i kluczowe turlanie. 13 ataków w ghoule (wziąłem warda), które używały hełmu, więc 4+, 5+. 12 trafień, 8 ran...Drzewo dobiło 2 rany, ja straciłem tancerza. Co prawda cr wyszedł tylko na 1 dla mnie, ale to już ustawiło bitwę. Koniec końców 10-10, mimo śmierci wampirzego generała (świetna obrona wampira - chociaż dostał wreszcie KB i bsb - przeżył dzięki super grze Butana) i niemal wszystkich jego jednostek. Wighty zrobiły swoje - zjadły dwa oddziały łuczników, jeden wildów i jednych tancerzy. Ale i tak było krzepko. A na koniec orki i rozstrzelanie niemal wszystkiego co się ruszało, niezdany terror na orkach przeciw Treemanowi prosto w teren niedostępny i 16-4 do przodu. Koniec końców trzecie miejsce i tylko punkt straty do prowadzącej dwójki.
Ja za to zagrałem dzisiaj i wynik był bardzo dobry. Rozpa zmieniona w ostatniej chwili na dwóch alterów i caddiego. Dwie siódemki tancerzy, nadzy wildzi, jeden oddział driadek do osłaniania tancerzy, trzy razy łuki i treeman. Zagrałem mirror z WE, z niezbyt doświadczonym generałem i poszło 13-7 (kości mu nieco wybaczyły, przy czym "nieco" to eufemizm). Generalnie drzewo zdobyło niemal wszystkie punkty, jakie miałem na koniec Potem VuCety Butana i niesamowity fart w kluczowym momencie - 7 tancerzy w walce z Ghoulami. Ghoule zaszarżowały z overruna. Moja runda dopchałem na bok Ghouli Treemana. Wygrałem, ale ustali. Potem weszła gwardia z boku z wampirem i bsb w moich tancerzy i kluczowe turlanie. 13 ataków w ghoule (wziąłem warda), które używały hełmu, więc 4+, 5+. 12 trafień, 8 ran...Drzewo dobiło 2 rany, ja straciłem tancerza. Co prawda cr wyszedł tylko na 1 dla mnie, ale to już ustawiło bitwę. Koniec końców 10-10, mimo śmierci wampirzego generała (świetna obrona wampira - chociaż dostał wreszcie KB i bsb - przeżył dzięki super grze Butana) i niemal wszystkich jego jednostek. Wighty zrobiły swoje - zjadły dwa oddziały łuczników, jeden wildów i jednych tancerzy. Ale i tak było krzepko. A na koniec orki i rozstrzelanie niemal wszystkiego co się ruszało, niezdany terror na orkach przeciw Treemanowi prosto w teren niedostępny i 16-4 do przodu. Koniec końców trzecie miejsce i tylko punkt straty do prowadzącej dwójki.
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Dlatego mam 7 suwań lasu na turę to podsunę drugiego. Wiem, że z imperium czy innym strzelaniem (skaveni itp.) będzie ciężko, ale patrz na to z drugiej strony, dwa bardzo dobre blokery, na bretę, wampiry..., a no i przy dwóch drzewach hydra czy inne takie badziewie mi nie groźne.zdecydowanie zrezygnowałbym z drugiego Treemana, to za dużo punktów przy mocnym ostrzale, które niekoniecznie wylezie z lasu.
Poza tym nie jestem za dobry niestety i dla mnie sukces to środek tabeli, a taką rolę spełnia ta rozpa raczej, zobaczę jak to będzie z moją grą.
P.S. Gratuluję podium. Pzdr.
P.S.2. Jeszcze dwa testy przede mną, jak dostanę po dupie to najwyżej wardancer lord, 2 caddych, bsb, 2x WD, 2x WR, drzewo......alleluja i do przodu jak mawia ojciec dyktator
@ksch gratuluję
@Jacek_Azael: bardzo ciekawa rozpa, sam gram zawsze na anciencie jak wiem że moim przeciwnikiem będą VC. Daje radę na maxa Tylko IMO drugie drzewo niepotrzebne.. Wstaw za nie 6x Wayów i 5 wildów golasów, myślę że się przydadzą.. Pozdro
@Jacek_Azael: bardzo ciekawa rozpa, sam gram zawsze na anciencie jak wiem że moim przeciwnikiem będą VC. Daje radę na maxa Tylko IMO drugie drzewo niepotrzebne.. Wstaw za nie 6x Wayów i 5 wildów golasów, myślę że się przydadzą.. Pozdro
Jacku - jeśli celujesz w środek tabeli to przemyśl, albo scoutów zwykłych (kosztem np. jednych driad), albo wayów zamiast brokuła. Tniesz krzepkim chłopakom przeciwnika marsz i strzelasz - zawsze może przynieść to sukces. Przy bsb w sumie drzewka mogą dać radę, antymagię masz niezłą, lasy ruszasz, tylko ten ostrzał...lizaki na salkach - gruby problem, demony z flamersami - gruby problem, imperium, krasie, orki, a szczurki to już dramat. Tak naprawdę zależy jakie armie pojawią się na turnieju.
Dzidzia, Jacek - dzięki za gratulacje, chociaż wolałbym te dwa punkty więcej i wygrać
Dzidzia, Jacek - dzięki za gratulacje, chociaż wolałbym te dwa punkty więcej i wygrać
Cześć,
Co sądzicie o następującej rozpisce?
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Alter Noble @ 141 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Amaranthine Brooch [35]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
4 Glade Riders @ 156 Pts
Spear; Longbow; Standard; Musician
1 Horse Master @ [9] Pts
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wardancers @ 122 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
5 Wardancers @ 122 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1650
Chcę ja przetestować na zbliżającym się warszawskim turnieju.
Co sądzicie o następującej rozpisce?
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 156 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Alter Noble @ 141 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour
Amaranthine Brooch [35]
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
4 Glade Riders @ 156 Pts
Spear; Longbow; Standard; Musician
1 Horse Master @ [9] Pts
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wardancers @ 122 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
5 Wardancers @ 122 Pts
Wardancer Weapons
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1650
Chcę ja przetestować na zbliżającym się warszawskim turnieju.