Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Kila pytan poczatkujacego :P
Grałem chaosem i ogrami ,dlatego nie wiem jak sie sprawdzaja luki myslalem o kupnie armi WE i wystawieniu jej na samych lukach i tam kilu jednostkach wsparcia, np 2 oddzialy driad czy cos podobnego. Daloby cos takiego rade? np 2 oddzialy driad po 8 jakis hero z wypasonym lukiem ent i za reszte lucznicy np na 1600pkt ?
Ja go lubie dawac lordowi alterowi - bow of loren, aracne bodkins (daje to 5 strzalow na ture bez AS), do tego enchanted shield, glamourweave, LA i GW.
Ladnie taki lord strzela szczegolnie do kawalerii z ktorymi mamy problemy, udalo mu sie tez bloodthristera ubic:D - widok bloodthristera zmykajacego za najdalszy las na swojej polowie - bezcenny.
minusem tego rozwiazania jest to ze latwo mozna go ubic (czasami wystarczy D6 S4...)
Ladnie taki lord strzela szczegolnie do kawalerii z ktorymi mamy problemy, udalo mu sie tez bloodthristera ubic:D - widok bloodthristera zmykajacego za najdalszy las na swojej polowie - bezcenny.
minusem tego rozwiazania jest to ze latwo mozna go ubic (czasami wystarczy D6 S4...)
Dlatego właśnie Laiku nie wiem czy nie lepiej jest dać bol highbornowi zwykłemu i wsadzić go do tancerzy lub, o zgrozo, eterhali Wtedy możesz w miarę bezpiecznie zbliżać się do celu Oczywiście tracisz jeden atak, czyli strzał - życie. Alter albo z glamourweave, albo amarantine brooch.
Uważam, że lord alter to strata punktów. Moim zdaniem czarodziej 4 poziomu z magią bestii będzie o wiele lepszy, a jak chcesz koniecznie lorda to na orle lub smoku polecam Bo pamiętaj, że altar nie może się przyłączyć do żadnej jednostki i biega sam przez co staje się łatwy do ubicia.
Mi jest po prostu szkoda tych punktów, wydawać na coś z T3. Skoro już wszystkie nasze elfy to mają to należy im się jakieś wsparcie, a już lordom w szczególności. Bo wystarczy jeden zły rzut i te bagatela ok.300 pkt idzie się !@#$%.
lord alter z bow of loren i arcane bodkinsami ma oczywiscie sava(ja daje glamourweave) ma oprocz strzelania wiele zalet - jest bardzo mobilny, mozna go latwiej poscreenowac innymi oddzialami/w lesie no i bardzo ladnie sie bije - idealem jest strzelanie do czegos przez 2 tury a pozniej wjechanie w resztki w celu obciazenia sie sztandarem.
U mnie taki lord calkiem dobrze spisuje sie przeciw demonom, troche gorzej z wampirami (magia boli) ale tez nie tak zle
U mnie taki lord calkiem dobrze spisuje sie przeciw demonom, troche gorzej z wampirami (magia boli) ale tez nie tak zle
- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Witam. Wczoraj jak grałem na turnieju zdarzyła mi się taka ch...a sytuacja, że w ancient treemana krzyknęła bansheetka i oczywiście jeb...ła dwie szóstki ;/ Został na jednym woundzie po chwili i tak padł. Po turnieju dowiedziałem się, że ona ma tylko w CC magiczne ataki, a krzyk jest niemagiczny i przysługiwał mi WS na 5+ od niemagicznych ataków, czy to prawda i jeżeli tak to gdzie to jest napisane?
I drugie, czy jak ranię lasem wroga to jest to bezzasięgowe, pierwszy czar?
I drugie, czy jak ranię lasem wroga to jest to bezzasięgowe, pierwszy czar?
W AB do VC jest napisane, że ataki eteryków w walce wręcz są magiczne. Opis krzyku banszetki, nie wskazuje, żeby był on magiczny. Trzeba by ewentualnie sprawdzić faqi bądź uściślenia.
Co do drugiego pytania. Tak, hity z treesinging są bez zasięgowe (faq do WE).
Co do drugiego pytania. Tak, hity z treesinging są bez zasięgowe (faq do WE).
Dokładnie tak. Faq jest na stronie GW.
Faq = errata
xYz
A ja mam kilka noobowskich pytań - wiem, że jest dział zasad, ale tutaj zawsze jakoś szybko i przejrzyście odpowiedzi
Więc :
1 - Jak to jest z kostkami magii? Jeżeli np. mam 2 lvlowego Spellsingera, to dostaje 2 kostki czaru co turę?
2 - Czy kostki rozproszenia, to kostki, które nie sumują się co turę i można ich używać nawet nie posiadając żadnej magicznej postaci w armii?
3 - Znacie może stronę z aktualną erratą? xD Jest w tym głównym temacie, ale strona nie działa a w googlach nie wiem czy są aktualne
Dzięki - Brożek
Więc :
1 - Jak to jest z kostkami magii? Jeżeli np. mam 2 lvlowego Spellsingera, to dostaje 2 kostki czaru co turę?
2 - Czy kostki rozproszenia, to kostki, które nie sumują się co turę i można ich używać nawet nie posiadając żadnej magicznej postaci w armii?
3 - Znacie może stronę z aktualną erratą? xD Jest w tym głównym temacie, ale strona nie działa a w googlach nie wiem czy są aktualne
Dzięki - Brożek
1. Tak. Przy czym te 2 kostki może wykorzystać mag, który je sobie generuje.
2. Nie mając magów w armii masz standardowo 2 kości dispela na turę.
3. http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
2. Nie mając magów w armii masz standardowo 2 kości dispela na turę.
3. http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... dition.pdf
1. 2 kostki powera i 2 kostki dispela dostajesz za armie. 1 kosc powera za 1 poziom czarujacego. 1 kostka dispela za 1 poziom, potem 3 poziom (czyli 2 kosci dispela, 3 powera) itd.
2. Kostki - 2 za armie, reszta zalezy od postaci w armii.
3. Jest na stronie gw, wystarczy poszukac.
Pozdrawiam Piotras
2. Kostki - 2 za armie, reszta zalezy od postaci w armii.
3. Jest na stronie gw, wystarczy poszukac.
Pozdrawiam Piotras
ad.2 bazowo masz 2 kości dispela przysługujące armii, wyjątkiem są krasnale które bazowo maja 4 kości dispela.Piotras pisze:1. 2 kostki powera i 2 kostki dispela dostajesz za armie. 1 kosc powera za 1 poziom czarujacego. 1 kostka dispela za 1 poziom, potem 3 poziom (czyli 2 kosci dispela, 3 powera) itd.
2. Kostki - 2 za armie, reszta zalezy od postaci w armii.
ad 1. W zalezności od w/w postaci:
mag generuje Kości Powera | Kośco Dispela
1 lev ~~~~~~~~ 1 ~~~~~~ 1
2 lev ~~~~~~~~ 2 ~~~~~~ 1
3 lev ~~~~~~~~ 3 ~~~~~~ 2
4 lev ~~~~~~~~ 4 ~~~~~~ 2
Przy czym kości powera przysługuja tylko temu magowi który je sobie wygenerował jak to pisał Krassus. Masz to wszystko w podręczniku z zasadami w rozdziale magia. Czasami warto tam zajrzeć, bo w jakims celu ktos je napisał.
xYz