Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Ja tam championa w tancerzach używam. Dodatkowy atak bywa bardzo ważny, a bohaterowie jeśli gdziekolwiek mają, w jakimś momencie bitwy wejść to właśnie do tancerzy.
A horn po to, żeby zmusić przeciwnika do szarży - po co by innego? :roll:
Skoro amber jest tylko na piechotę to raczej dupa.
Smok w miarę daje radę, szczególnie, jak się go złoży tak jak Piotras, ale zawsze miałem co do niego wątpliwości. Nie wiem, może to nie po wood elfiemu, a może po prostu to aż tak mocne nie jest...
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Smok sam w sobie nie jest zły, ale to co możesz na nim posadzić, na ogół po prostu będzie kiepściutkie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Brożek
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Otwock . Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Brożek »

No to teraz kolejne moje wypociny, odnośnie duela - tym razem z High Elfami.

Rozpiska kolegi:

20x łucznicy + comandy
Balista
7x Silver Helmet + FCG + magiczny sztandar
16x strażnicy + Korhil

do tego miał jeszcze jakieś magiczne sztandary, żeby dobić do 1000 pkt ;)

Ja:

3x 10 GG + Kapitan
12x Driad + kapitan
7x GR
Spellsinger + 2 lvl + zaklęta tarcza
Nobel + hand weapon + shield + armor + łuk z Loren

Jako, że to jeden z moich pierwszych dueli w ogóle a pierwszy z HE nie wiedziałem za bardzo czego się spodziewać. Na środku 2 lasy i dwie górki z mojej strony. Z prawej strony GR osłaniani z lewej strony Driadami przed balistą, na środku GG i bohowie, z lewej strony 2 regimenty GG na górce.
Powiem tak - jedyne co mi wyszło w tej grze, to rozwalenie Silverów po spalonej szarży (wszystkie 3 regimenty GG do nich strzelały :P ) i zniszczenie balisty już w 3 turze (w 2 przeciwnik stracił 1 obsługanta). Powoli wystrzelałem jego łuczników, ale nie mogłem poradzić sobie draidami z jego strażnikami z korhilem. Beznadziejnie straciłem spellsingera - nieudane rzucenie czaru, potem 2 jedynki ;/ w ostatniej turze po strzelaniu do 3 pozostałych łuczników z GR wszyscy zostali zranieni - ale 2 zdało ochronę pancerza <sick>! ;D i zdali test paniki - nie miałem ćwiartki , a przeciwnik tak. Jeden silver zdjął mi 4 GG w walce wręcz, nie ginąc. W ostatniej turze złamali się strażnicy przeciwnika, ale nie dogoniłem ich i dupa - około 200 pkt poszło się ... zabawiać. ;P Ostatecznie przewaga 40 pkt na moją korzyść i remis - ogólnie nie było źle. Powoli uczę się grać ale powiem, że jednak dalej wolę kapitanów niż sztandar czy muzyka ;P

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

Powiedz mi w takim razie: co osiągasz dzięki kapitanowi? Ciekaw jestem ich zastosowania, mnie jedyne co przychodzi na myśl to wężyk, ale jakoś nie sądzę, żebyś go stosował ;-)
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Korhil, mag z magiczną tarczą, gg z comandem...

W ogóle ja się zastanawiam na jakich wy zasadach gracie :)

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

najlepszych mozliwych - ciesza sie gra chlopaki, niewinnie, nieskazeni power gamerstwem (przypomnij sobie swoje poczatki:)

Awatar użytkownika
Brożek
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Otwock . Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Brożek »

No powiem szczerze, że na razie się uczymy i właśnie po to tutaj piszę, żeby się nauczyć co i jak ;)

A kapitan ma lepsze BS więc póki używam GG jako samych łuczników kompletnie do przeciwnika nie podchodząc to jest ok ;D

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

chlopak sie tam marnuje - jesli juz kupujesz bohatera to zdecydowanie powinien robic cos wiecej niz strzelac z luku

Awatar użytkownika
Brożek
Wałkarz
Posty: 60
Lokalizacja: Otwock . Mazowieckie
Kontakt:

Post autor: Brożek »

Mistrzu ale ja mówię o kapitanie w GG a nie o bohaterze.

Ale masz racje - bohaterem też strzelam, bo jak na razie nie mam WD i nie bardzo mam gdzie Nobla wstawić... a samego jakoś boje się go puszczać - za dużo punktów ;)

Awatar użytkownika
Fikol
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: Fikol »

Witam,
szykuje się za parę tygodni turniej w Wawie na 2006 pkt. mam plan nie dostać za bardzo od DoCh i VC. w związku z tym przygotowałem następującą rozpiskę:
2006 Steel Tendons2006 Pts - Wood Elves Army

1 Glamourweave Spellweaver @ 415 Pts
General; Glamourweave; Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55]
Dispel Scroll [25]

1 Unicorn @ [65] Pts

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Hail of Doom Arrow [30]

1 * Alter Noble @ 153 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Amaranthine Brooch [35]
Asyendi's Bane [10]

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 158 Pts
Wardancer Weapons

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

6 Wardancers @ 140 Pts
Wardancer Weapons

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

5 Wild Riders @ 217 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Wild Hunter @ [18] Pts

6 Elf Steed @ [0] Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 7

Dispel Pool: 5

Models in Army: 55


Total Army Cost: 2002

Co sądzicicie? Będę wdzięczny za wszelkie komentarze :)

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Na poczatek mam prosbe - obrabiaj rozpiskę. Wklejanie wielu zbednych informacji sprawia, ze rozpiska jest nieczytelna i budzi poirytowanie doswiadczonych graczy. Lepiej tego unikac i przedstawiac rozpiske od razu we wlasciwej formie. Dobry przyklad znajdziesz chocby w tym temacie:

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=89108#89108

Najlepiej od razu z Twoim komentarzem - dlaczego tak a nie inaczej, co chcesz w ten sposob osiagnac, itd. Jak mamy Ci cos poradzic, skoro nawet nie wiemy, jak Ty sam widzisz swoja armie i w jaki sposob zamierzasz nia grac.

Ps. Na dzien dobry rozwaz sens Asyendi's Bane na Alterze. Noble i tak zazwyczaj trafia na 2+, wiec zazwyczaj trafia. Jesli jednak raz nie trafi, to jeszcze nie jest tak strasznie.... to tylko 1 hit z S3. Lepiej chyba dac temu herosowi cos bardziej przydatnego. Na przyklad cos zwiekszajacego jego przyzywalnosc (bo tego mu akurat troche brakuje). Moze lepiej dac mu Briarheart, albo po prostu Entchanted shield - zawsze to troche wieksza szansa, ze przetrwa ostrzal.
Ostatnio zmieniony 2 lut 2009, o 00:14 przez bless, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

wildzi strasznie drodzy tak samo spellweaver - nigdy nie rozwazalem nawet unicorna jako cos turniejowego - jak rozumiem mag ma w wildach siedziec? jesli tak to bedzie to pierwszy cel dla wszystkich bloodthristerow, wampirow czy innych smokow, a wildzi do najtwardszych nie naleza...
generalnie bardzo malo Cie

Awatar użytkownika
Fikol
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: Fikol »

Sorry za nieobrobienie. Następnym razem będzie lepiej.

Mag na jednorożcu to ta klimatyczna część armii. Poza tym jako Forest Spirit jest odporny na psychologię a na jednorożcu może być tam gdzie trzeba a jak nie chcę nikt go nie dogoni. Do tego +2 DD będą go mocno bronić przed czarami. (ma chodzić w drugiej linii z dala od HtH)

Driad mało bo Demony i tak cancellują ich Warda. Wardancerzy do zabijania BK.

Generalnie chcę chodzić w 3 parach a) treeman z WD b) WR + Alter (ten z HoDA) c) WD + Alter

No i dużo DD do obrony przed czarami zarówno demonów jak i VC.

Jakbyście się pod te dwie armie ustawiali wprowadzilibyście jakieś zmiany?

Co do Altera słuszna uwaga, dzięki.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jak juz kupujesz unicorna to dawaj go do walki - w szarzy 2 ataki z sila 6 - to wiecej niz kazdy wild rider, pamietaj tez ze z 2 rzedu nie mozesz uzywac scrolli i rzucac niektorych czarow.
Unicorn nie daje Ci tez wcale pewnosci ze uciekniesz - nie latasz wiec mozna obciac marsz..., a immune to psychology bywa bronia obosieczna (nie mozesz uciec w reakcji na szarze - czyli latwiej Cie zlapac)

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Fikol jak pisał blees jeden z tych alterów powinien mieć Briarheart - to moj ulubiony alter w połaczneiu z wardem na 3+ używanym przeciwko armiom w dużej mierze opartym na strzelaniu z BSa. Zwykle wtedy uzywam dodatkowego lasku jako punktu przystankowego, do ktorego wpada na skraj, a potem wpada miedzy regimenty wroga lub dokonuje szarży. Jeśli ktoś do niego strzela to zwykle trafia na osemkach :).

Alter z HoDą będzie mógł biegać z WR tylko wtedy jeśli nic nie będzie mogło do niego strzelić. Ten alter ginie od ostrzału bardzo łatwo. Dlatego często będzie się gdzieś krył. Grałem na nim bardzo długo i poprostu zbyt często robi za nosiciela Haila za ponad 150 punktów (wystrzeliwuje haila a potem nie ma wiele szans do popisu). Dodatkowo jeśli splewi swoje ataki to rozszarpują go nawet konie ;). Wiele razy mi ginął kiedy miałem kiepskie rzuty na trafienia lub woundowanie. Zwykle ten alter spłaca się jeśli miało się dobre rzuty na HoDe - czyli w moim przypadku bardzo rzadko, bo srednio te 8-10 strzał to w rzeczywistości bardzo niewiele, bo trzeba trafic, potem nabijac wounda, a potem przeciwnik nie moze rzucic sejwow lub/i wardow, czyli statystycznie cięzko nieraz zdjąć głupiego fasta. Dlatego osobiście wolę drugiego altera z helmem i stone of the crystale mere. Rzadziej ginie w walce, jest wstanie przetrwać ostrzał, z artylerią włącznie i jest wstanie podczas 6 tur zrobic daleko więcej szkód niż wypuścić ta nieszczęsną hodę. W duecie z drugim alterem z wardem i Briarheart stanowią bardzo upierdliwe połączenie zarówno dla defensów jak i ofensów. Bez nich nie wychodzę z domu, a na 2000+ to nawet trzech wardownych alterów biorę ;).

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Generalnie to na dużego magusa jest lepszy orzełek, w dodatku sporo tańszy. Ja bym zrobił tak:
Zmień unicorna na kurę.
Wywal champa z WR
Dodaj level caddiemu.
Zmień asyndeis bane na briarsheart.

A co do altera hełm i HoDa hmm... ja tam go lubię :D w kilku bitwach zdobył mnóstwo pkts. ale faktem jest że ma małą przeżywalność.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

A co to jest kura?
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Kalesoner pisze:A co to jest kura?
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

hahhaa, to na tym latają WE magowie? :D :lol2:

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Piotras pisze:hahhaa, to na tym latają WE magowie? :D :lol2:
Się nie śmiej.... jak sie nie ma co się lubi, to się lata na kurze. :lol2:
Obrazek

Zablokowany