Mage II 185
-seerstaff
-scroll
Noble 181
BSB
-steed+barding
-dr. armour, shield, halbard
-Radiant gem of Hoeth
10x Archers 110
5x Dragon Princes 150
5x Dragon Princes 150
12x White Lions 255
-fcg
-Standard of Balance
9x White Lions 219
-guardian, standard
-BoS
-Gem of Courage
12x Swordmasters 250
-fcg
-lion standard
-amulet of light
1x RBT 100
1x Great Eagle 50
2 mocne oddzialy piechoty do przepychania wroga, jeden troszke mniej mocny, raczej jako obstawa maga i BSB, jednak w razie czego do walki można pchnąć bo zdzailać moze sporo. Szczególnie na bretonie, imperium na kawie etc.
Magia silna, chyba najsilniejsza z możliwych kombinacji na ten format. Jak rzuce 3 na BoS to czary naprawde wchodzą. 2x3 kosći i 1x2. Mam 3 czary jakie chce, zero losowości. I do tego przyjemne 4dd.
HE 1650
gem of hoeth nie jest idealny niestety, kosztuje 45 pkt :/
jakby kosztowal 40 to bralbym go dużo częciej wlaśnie z enchantem, a tak to lipa.
Jedyne nad czym myśle to wstawić 2 bolciaka.
są dwie wersje aby go wcisnąć:
1). DP--> SH 35, oraz wywalam jednego SM\WL, idealnie się mieści
ale minusem jest brak drugich DP. Co do golych 5 DP, coraz bardziej się przekonuje do nich.
2). Wywalamy po jednym piechociarzu z każdego oddzialu i muzyka z WL.
w sumie nie ma jako tako minusów. 12 panikuje się tak samo jak 11. Aby spolowić oddzial również trzeba uaktrupić 6 gości, no i mam 2x5 DP.
Drugi bolec daje mi już potęzną sile ognia, oczywisćie lącznie z magią.
edit:
co do PG, jest rónież i taka opcja, jednak nimi nie powalcze praktycznie z niczym o równie podobnym koszcie. Slużyliby tylko jako obstawa magów, niby ward na 4+, jednak i tak nie da się nimi wyjśc pod zmasowany ostrzal aby rzucać czary, jak przeciwnik się uprze to i tak ścianie ich tylu aby dorwać się do magów. Zaś WL chodza za free po lasach, kolejny plus dla ochrony magów, a na armie czysto naporowe i bez feara są wyśmienici. No i lepiej nimi wpaść od boku niż PG bo oni niezbyt nabijają ran. A przeżywalnosć przeciwko lekkiemu ostrzalowi nawet podobna...
jakby kosztowal 40 to bralbym go dużo częciej wlaśnie z enchantem, a tak to lipa.
Jedyne nad czym myśle to wstawić 2 bolciaka.
są dwie wersje aby go wcisnąć:
1). DP--> SH 35, oraz wywalam jednego SM\WL, idealnie się mieści
ale minusem jest brak drugich DP. Co do golych 5 DP, coraz bardziej się przekonuje do nich.
2). Wywalamy po jednym piechociarzu z każdego oddzialu i muzyka z WL.
w sumie nie ma jako tako minusów. 12 panikuje się tak samo jak 11. Aby spolowić oddzial również trzeba uaktrupić 6 gości, no i mam 2x5 DP.
Drugi bolec daje mi już potęzną sile ognia, oczywisćie lącznie z magią.
edit:
co do PG, jest rónież i taka opcja, jednak nimi nie powalcze praktycznie z niczym o równie podobnym koszcie. Slużyliby tylko jako obstawa magów, niby ward na 4+, jednak i tak nie da się nimi wyjśc pod zmasowany ostrzal aby rzucać czary, jak przeciwnik się uprze to i tak ścianie ich tylu aby dorwać się do magów. Zaś WL chodza za free po lasach, kolejny plus dla ochrony magów, a na armie czysto naporowe i bez feara są wyśmienici. No i lepiej nimi wpaść od boku niż PG bo oni niezbyt nabijają ran. A przeżywalnosć przeciwko lekkiemu ostrzalowi nawet podobna...