![Obrazek](http://www.pstryk.net/~kamilb/kgb/themes/Dark/images/moria.jpg)
zaprasza na turniej WFB (zasady lubelskiego mastera), poniżej :
Data: 21. 02. 2009
Format: 1650 pkt
Wjazd: 10 zł
Rozpiski prosimy przesyłać w formacie html, pdf, doc, txt lub odt w terminie do 19 lutego 2009 (środa) na adres:
nozyczki@o2.pl
Za poprawnie przysłaną rozpiskę w terminie przewidujemy premię +3 punkty do klasyfikacji generalnej.
Nie zwalnia to od posiadania czytelnej rozpiski w czasie turnieju. Rozpiski będą sprawdzane przy zgłoszeniu i w czasie gry.
Gramy na stołach 60”x 48”
Rozgrywamy 3 bitew po 2:30h każda według planu:
Sobota:
8:30 - zapisy
9:00 I bitwa
około 16 się zbieramy.
Zasady kompozycji armii: BP + max 8 PD (bound liczony jak 1 kość) + 8 DD (pierwszy scroll za 1, kolejny za 2, ro hotek - 5), max 2 czarujących bohaterów lub postaci z boundami (prince z TK nie jest liczony jako charakter czarujący), max 3 takie same cory, max 2 takie same specjale, RoR i DoW zbanowane (dozwolone tylko w armiach DoW), max 3 maszynki na armie (weapon team liczony jak maszyna), Kislev dopuszczony...
Scenariusze:
2. Perła (Wybieramy jeden swój oddział (jawnie) przed bitwą, który dostaje do wypicia beczkę piwa z lubelskiego browaru. Rzucamy kostką by określić jakie było to piwo, bo jak wiadomo piwo piwu nie równe, czasem bardzo:
1- Karmi: -1T
2- Goolman: -1M
3- Perła w zielonej butelce bezzwrotnej: -1I
4- Perła Export: armour piercing
5- Perła: re- roll to hit & to wound w pierwszej turze walki
6 - Perła Mocna: +1S & +1 CR)
* statystyka nie może być mniejsza niż 1
3. Koziołek (Do jednego z oddziałów w armii przybłąkał się koziołek (przydzielany jawnie), który okazał się być maskotką wojowników - działa jak sztandar: dodaje im on +1CR ale wart jest 250 pkt)
4. KATolicki Uniwersytet Lubelski (Jeden z herosów w armii otrzymuje na tą krucjatę wielką relikwię ukrytą w kazamatach starożytnych budynków szkoły i przykazanie - niech moc będzie z Tobą. Jest to magiczny, świecący miecz, zastępuje broń posiadaną przez postać. Rzucamy kostką by określić umiejętność posługiwania się nim postaci:
1. +1WS & +1I
2. Armour Piercing
3. +1A
4. +1S
5. No armour save
6. No armour save & jeśli jest nie dołączony do oddziału 3+WS na strzelanie)
Przedziały punktowe
0-149 10/10 Remis
150-299 11/9 Minimalne zwycięstwo
300-449 12/8 Mniejsze zwycięstwo
450-599 13/7 Małe zwycięstwo
600-749 14/6 Zwycięstwo
750-899 15/5 Średnie zwycięstwo
900-1049 16/4 Dość solidne zwycięstwo
1050-1199 17/3 Solidne zwycięstwo
1200-1349 18/2 Bardzo solidne zwycięstwo
1350-1499 19/1 Zatrważające zwycięstwo
1500+ 20/0 Masakra
Przewidziane dyplomy za I, II, III miejsce i nagroda rzeczowa (gra PC) dla zwycięzcy.
Za nieodniesienie blatu po ostatniej bitwie, posprzątanie po sobie itd 10 karniaków.
Pozdrawiamy i zapraszamy.