O&G vs TK
Moderator: Kołata
Wziąłbym trochę antymagii, bo inkantacje są upierdliwe[a tak to ubijesz coś a on znów wskrzesi]. "6" z małej waagh przydaje się na boh[2-3 inicjatywy]. Chukki przydadzą się na ew. charioty. Fanolami też dobrze zastawić drogę rydwanom, niewiele zostanie. Ale więcej jakichś konkretnych wniosków mi do głowy nie przychodzi, nie lubię z nimi grać W 2. turze na machiny wylizą Ci wykopywaczki[swarm,scorpion] i tyle :/[wychodzą na 4+ ale zakładam zawsze najgorsze] Oczywiście zależy też to wszystko od tego z jaką armią będziesz grał. W naszej armii spustoszenie sieją ich katapulty, bo jeśli zada Ci jedną ranę to cały oddział testuje panikę z -1 do ld chyba że jest odporny
RESPECT dla graczy O&G z pierwszej 30
Gra z Tk jest prosta...
Ich maksymalna przecietna sila 4 jest nas duzo.. najwiekszym problemem jest katapulta to ją musisz zlikwidowac w pierweszej kolejnosci.. co do wykopywczek na markerach stawiaj klocki z fanolami.. rydwany.. nic nie robią ng poniewaz mamy fanoli tak samo nie maja sily przebicia na Orkach t4 s4 co do ushabti niszczysz z bolcow tak samo skorpion.. Pamietaj jedno.. u Tk jezeli gracz tego chce dana inkantacja napewno wejdzie wiec przemysl kazdy ruch 2 a nawet 3 razy
Ich maksymalna przecietna sila 4 jest nas duzo.. najwiekszym problemem jest katapulta to ją musisz zlikwidowac w pierweszej kolejnosci.. co do wykopywczek na markerach stawiaj klocki z fanolami.. rydwany.. nic nie robią ng poniewaz mamy fanoli tak samo nie maja sily przebicia na Orkach t4 s4 co do ushabti niszczysz z bolcow tak samo skorpion.. Pamietaj jedno.. u Tk jezeli gracz tego chce dana inkantacja napewno wejdzie wiec przemysl kazdy ruch 2 a nawet 3 razy
czar, który rzucają u nich wszyscy bohaterowie, tyle że
Tomb King może na siebie i oddziały w promieniu 6"
Tomb Prince tylko na siebie/swój oddział
Liszowie mają podany zasięg, nie pamiętam w tej chwili ile ale koło 30cm
Na uwagę zasługuje fakt że wychodzą one automatycznie, a rzucają kośćmi żeby ustalić ich power[dispelując musisz rzucić tyle co gracz TK lub więcej]
Jest ich kilka rodzajów: dodatkowa tura ruchu[np. charioty mogą się ruszyć kolejne 45cm i to może być jako szarża], dodatkowa tura strzału[dla katapulty np.], jakiś magic missile i wskrzeszanie[może wskrzesić obsługę katapy] oraz dodatkowa tura walki[każdy model z unitu wypłaca jeden atak wtedy]
Inferno najgorsze że wykopywaczki wystawia się na koniec, a nie zawsze też mamy tyle tych kloców NG żeby wszystkie obstawić
Tomb King może na siebie i oddziały w promieniu 6"
Tomb Prince tylko na siebie/swój oddział
Liszowie mają podany zasięg, nie pamiętam w tej chwili ile ale koło 30cm
Na uwagę zasługuje fakt że wychodzą one automatycznie, a rzucają kośćmi żeby ustalić ich power[dispelując musisz rzucić tyle co gracz TK lub więcej]
Jest ich kilka rodzajów: dodatkowa tura ruchu[np. charioty mogą się ruszyć kolejne 45cm i to może być jako szarża], dodatkowa tura strzału[dla katapulty np.], jakiś magic missile i wskrzeszanie[może wskrzesić obsługę katapy] oraz dodatkowa tura walki[każdy model z unitu wypłaca jeden atak wtedy]
Inferno najgorsze że wykopywaczki wystawia się na koniec, a nie zawsze też mamy tyle tych kloców NG żeby wszystkie obstawić
RESPECT dla graczy O&G z pierwszej 30
ja zazwyczaj mam 3-4 oddział nocników po full fanatyków
dobrze jest tez chyba dorwać licza jak masz dużo fastów, przeważnie na małe punkty licz siedzi w 10-15łuczników sądzę że 2wilcze fasty starczą jeśli dobrze się ruszyć a wtedy już pozostaje sypanko fakt że prince daje LD ale nie wszystko ma w swoim zasięgu
do tego postrasz go magią mamy pare fajnych czarów
i radzę się dobrze zaopatrzyć w dużą ilość scrolli no może 6 na 3magach to przesada ale ta pewność że nie podejdzie
dobrze jest tez chyba dorwać licza jak masz dużo fastów, przeważnie na małe punkty licz siedzi w 10-15łuczników sądzę że 2wilcze fasty starczą jeśli dobrze się ruszyć a wtedy już pozostaje sypanko fakt że prince daje LD ale nie wszystko ma w swoim zasięgu
do tego postrasz go magią mamy pare fajnych czarów
i radzę się dobrze zaopatrzyć w dużą ilość scrolli no może 6 na 3magach to przesada ale ta pewność że nie podejdzie
a po co ta fura scrolli? idzie tyle tych spelli ze bez jaj-szkoda zachodu
lepiej spisuje sie totem i szaman z +1 do dispella...ale to tez nie da pewnosci. Zreszta TK sa stabilnieprzewidywalni-> jak przeciwnik chce zeby wszedl jakis efekt to raczej mu to wyjdzie. wiec radosnie to wpuszczaj.
gralem z TK z 7DD i 2 scrollami,gralem z 2DD i jakosc grania byla taka sama
najgorzej jest z klopa. a gorzej jak klopek jest 2. wtedy koniecznie trzeba zaczynac-> trzeba miec zapas zasiegu jak sie bedzie pitac z paniki.
fastem fajnie jest zaszarzowac na licza...ale trzeba ostro przekminic/ grac z tepakiem zeby cos takiego wchodzilo.
skupiaj strzelanie-pamietaj ze przeciwnik moze sie wyleczyc,ale sie nie wskrzesza od zera.
EDIT.jak lucznicy TK zrobia S&S to poczuj sie walowany
lepiej spisuje sie totem i szaman z +1 do dispella...ale to tez nie da pewnosci. Zreszta TK sa stabilnieprzewidywalni-> jak przeciwnik chce zeby wszedl jakis efekt to raczej mu to wyjdzie. wiec radosnie to wpuszczaj.
gralem z TK z 7DD i 2 scrollami,gralem z 2DD i jakosc grania byla taka sama
najgorzej jest z klopa. a gorzej jak klopek jest 2. wtedy koniecznie trzeba zaczynac-> trzeba miec zapas zasiegu jak sie bedzie pitac z paniki.
fastem fajnie jest zaszarzowac na licza...ale trzeba ostro przekminic/ grac z tepakiem zeby cos takiego wchodzilo.
skupiaj strzelanie-pamietaj ze przeciwnik moze sie wyleczyc,ale sie nie wskrzesza od zera.
EDIT.jak lucznicy TK zrobia S&S to poczuj sie walowany
Ta rozpa będzie dobra? Jeśli nie to co zmienić?
1 Black Orc Big Boss - 136 Pts
Choppa; Heavy Armour; Shield; General
Enchanted Shield [15]/ Martog's Best Basha [15]
Killing Blow [30]/ +1 A [30]
1 Orc Shaman - 140 Pts
Magic Level 2; Big Waagh
Badumm’s Wand [40]
1 Night Goblin Shaman - 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
2x Magic Mushroom [20]
5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Spear; Light Armour; Musician
30 Night Goblins - 195 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic - [50] Pts
30 Night Goblins - 195 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic - [50] Pts
24 Orc Big 'Uns - 320 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
Morks Spirit Totem [50]
1 Orc Boar Chariot – 80 Pts
10 Squig Hoppers - 150 Pts
2 Spear Chukka - 80 Pts
Bully
1 Doom Diver - 80 Pts
Total Army Cost: 1658 Pts
1 Black Orc Big Boss - 136 Pts
Choppa; Heavy Armour; Shield; General
Enchanted Shield [15]/ Martog's Best Basha [15]
Killing Blow [30]/ +1 A [30]
1 Orc Shaman - 140 Pts
Magic Level 2; Big Waagh
Badumm’s Wand [40]
1 Night Goblin Shaman - 130 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
2x Magic Mushroom [20]
5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders - 76 Pts
Spear; Light Armour; Musician
30 Night Goblins - 195 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic - [50] Pts
30 Night Goblins - 195 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Boss
2 Fanatic - [50] Pts
24 Orc Big 'Uns - 320 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician; Boss
Morks Spirit Totem [50]
1 Orc Boar Chariot – 80 Pts
10 Squig Hoppers - 150 Pts
2 Spear Chukka - 80 Pts
Bully
1 Doom Diver - 80 Pts
Total Army Cost: 1658 Pts
bossowi może enchanted, +1atak i Collar of Zorga?
Nie wiem czy ta różdżka na magu Ci się przyda, bo może on max użyć 4 kości poweru, czyli albo 2 zaklęcia na dwóch kościach albo jedno na 3 ... Lepiej za 30pkt +1 do dispela
Nie wiem czy ta różdżka na magu Ci się przyda, bo może on max użyć 4 kości poweru, czyli albo 2 zaklęcia na dwóch kościach albo jedno na 3 ... Lepiej za 30pkt +1 do dispela
RESPECT dla graczy O&G z pierwszej 30
Kości są wredne więc co ci przyjdzie z tego, że masz LD 8 jak możesz i tak nie zdać. Poza tym mają mniejszego tafa, mniej woundów i rezygnujesz z dzików i orków na rzecz goblinów i wilków. Ja bym w ogóle zrezygnował z rydwanu i wykombinował punkty na 3-4 herdy lub fasta. TK nie uciekają tylko się sypią, a rydwan bez impaktów jest kiepski (tym bardziej gobliński ).
pozdro
pozdro
ehh nie możesz takiego bohatera dołączyć do oddziału więc łatwo może zginąć... Do tego jest nieprzewidywalny i to tylko goblin ;]goboss pisze:Zainwestuje w fasta. Myślałem nad zmianą orc shamana na NG bossa na giant squigu. Jak się doda jakieś rozsądne itemy to niezły zestawik wychodzi.
RESPECT dla graczy O&G z pierwszej 30