2350p DE inne spojrzenie na ta sama armie
2350p DE inne spojrzenie na ta sama armie
2350 Pts - Dark Elves Army
1 Supreme Sorceress @ 378 Pts
Magic Level 4
Ring of Darkness [40]
Tome of Furion [15]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
Dark Steed
1 * Master @ 151 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Lifetaker [30]
Null Talisman [15]
Dark Steed
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Darkstar Cloak [25]
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15]
Pendant of Khaeleth [35]
Cold One
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 115 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour
5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour
6 Harpies @ 66 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Cold One Knights @ 170 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Rptr Crossbow
6 Shades @ 102 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Light Armour
1 War Hydra @ 175 Pts
Beastmaster's Scourge
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 5
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2350
Chciałem miec armie skomplikowana, nie chce słyszeć - wygrałes? DE - to nie wyzwanie...
1 Supreme Sorceress @ 378 Pts
Magic Level 4
Ring of Darkness [40]
Tome of Furion [15]
Dispel Scroll [25]
Power Stone [20]
Dark Steed
1 * Master @ 151 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Lifetaker [30]
Null Talisman [15]
Dark Steed
1 Sorceress @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Darkstar Cloak [25]
1 Master @ 185 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield; Battle Standard
Sword of Might [15]
Pendant of Khaeleth [35]
Cold One
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 115 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
10 Dark Elf Repeater Crossbowmen @ 110 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour
5 Dark Riders @ 85 Pts
Spear; Light Armour
6 Harpies @ 66 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
6 Cold One Knights @ 170 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Cold One Knights @ 143 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician
5 Shades @ 90 Pts
Great Weapon; Rptr Crossbow
6 Shades @ 102 Pts
2ndWeapon; Rptr Crossbow
2 Reaper Bolt Thrower @ 200 Pts
Light Armour
1 War Hydra @ 175 Pts
Beastmaster's Scourge
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 5
Models in Army: 81
Total Army Cost: 2350
Chciałem miec armie skomplikowana, nie chce słyszeć - wygrałes? DE - to nie wyzwanie...
zafael pisze:
Chciałem miec armie skomplikowana, nie chce słyszeć - wygrałes? DE - to nie wyzwanie...
A tu cos jest skomplikowane? Gdybyś brał piechoty dużo różnorakiej A tak pare oklepanych rzeczy i nadal wiele unitow które bardzo dobrze spelniaja swoje zadania na przekroju ronzych podrecznikow
Próbuj dalej.
pozdro
no no takie sławy komentuja moja rozpiske...
1) Robson - myslałem nad perłą dla sorcki. Zapewne potestuje jeszcze z rożnymi rodzajmi ustawień mag przedmiotów. Miałem w planach kombinacje dla małej sorcki - Perła + Cloak (wtedy na 4lv Power stone wylatuje i zastepuje go Scroll) . Dużą dosć dobrze chroni pierscien
2) Crus czego tu sie spodziewac od gracza skazonego turniejami
Chciałbym wystawic max piechote, ale jakos to nie w moim stylu.
Ja lubie partyzantke, zamiast brutalnej siły klocków
1) Robson - myslałem nad perłą dla sorcki. Zapewne potestuje jeszcze z rożnymi rodzajmi ustawień mag przedmiotów. Miałem w planach kombinacje dla małej sorcki - Perła + Cloak (wtedy na 4lv Power stone wylatuje i zastepuje go Scroll) . Dużą dosć dobrze chroni pierscien
2) Crus czego tu sie spodziewac od gracza skazonego turniejami
Chciałbym wystawic max piechote, ale jakos to nie w moim stylu.
Ja lubie partyzantke, zamiast brutalnej siły klocków
wiem - grałem orkami na 6ed. (to nie pomyłka - orkami)Jankiel pisze:Klocki to jest wyzwanie, a nie turlanie kostkami.Ja lubie partyzantke, zamiast brutalnej siły klocków
ale teraz wole subtelne środki przymusu bezposredniego
btw. gdzie Tutaj widzisz turlactwo - to nie jest tego typu armia,
o fucki popraw ortografię bo ten błąd aż kole w oczy!
Bo ja wiem ... w sumie jedyne co zdecydowanie brakuje mi tu assasina w tej rozpie... I skoro nie masz kusz na DR, a tam pójdzie duża magiczka to To chyba Familiar byłby dobrym pomysłem...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
GarG pisze:Bo ja wiem ... w sumie jedyne co zdecydowanie brakuje mi tu assasina w tej rozpie... I skoro nie masz kusz na DR, a tam pójdzie duża magiczka to To chyba Familiar byłby dobrym pomysłem...
Duża magiczka bedzie zaleznie od sytuacji w oddziale najmniej narażonym.
5 czarów to dla niej podstawa.
Wole rzucić 2 czary porzadne niż duzo słabych
w przeliczeniu:
duża bierze np metal:
2kostki na 0rówke
4kostki na np. kuźnie
mała zaleznie jak pojdzie w magii poprzedniczce i ile mi kostek w puli wspolnej zostanie.
moj czlowiek!zafael pisze: 5 czarów to dla niej podstawa.
Wole rzucić 2 czary porzadne niż duzo słabych
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
Jednak jest znacznie bardziej narażona na wrogą magie i szybką śmierć ;]
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Niestety wszystkie hardcorowo magiczne rozpiski psuje restricted tudzież euro cs. Gdyby nie te głupie ograniczenia, to dla dużej magiczki trzeba brać black staff. A dużo "słabych" czarów ma tą zaletę, że są bezpieczne i zawsze coś wejdzie. 1 z metala (tudzież chillwind) nie jest słabym czarem i czasami (prawie zawsze) bardziej się opłaca rzucić 3 razy rule of burning iron niż raz spirit of the forge.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
True... Dlatego zastanawiałem sie czy nie warto by spróbować zagrać na samej SS i dać jej staffa + Ringa albo MR i scrolla i dać ją albo na pegaza albo na DS. Bo na smoku to trzeba jej dać zdecydowanie pendanta. Sama 4lvl czarodziejka ma taki potencjał ze może wykorzystać 12 kości na ture. Tylko wtedy na reszcie naszej armii trzeba dać hoteka bo jest bardzo słaba ochrony anty magiczna. Wiadomo jest to bardzo ryzykowne ale jak będę mieć chwile to to po testujeNiestety wszystkie hardcorowo magiczne rozpiski psuje restricted tudzież euro cs. Gdyby nie te głupie ograniczenia, to dla dużej magiczki trzeba brać black staff. A dużo "słabych" czarów ma tą zaletę, że są bezpieczne i zawsze coś wejdzie. 1 z metala (tudzież chillwind) nie jest słabym czarem i czasami (prawie zawsze) bardziej się opłaca rzucić 3 razy rule of burning iron niż raz spirit of the forge.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...