Powrót do przeszłości, czyli WoC na smoku BP+R

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Powrót do przeszłości, czyli WoC na smoku BP+R

Post autor: ksuM »

Hej.

Czy book of secrets czyniłaby BSB magiem? To znaczy czy z książką i zwojem miałbym 4 dd i 3 zwoje?

Narazie sprawdzona już przeciwko lizakom wersja z dwoma magami:

-----------------------------------------------------------------------------------

Lord Slaanesha - wielka potwora, kolczasty bicz rozkoszy (+1 do siły i zabójczy cios),
kolczasta obroża sadomaso (ward i MR2), tarcza, głowa śmierci, ryk, para rozkładu.

2 X czarnoksiężnik Slaanesha - 4 zwoje.

-----------------------------------------------------------------------------------

2 X 5 wojennych ogarów Slaanesha.

3 X 5 konnych maruderów Slaanesha - korbacze, toporki do rzucania, lekka zbroja.

-----------------------------------------------------------------------------------

2 X rydwan Slaanesha.

2 X 7 rycerzy Slaanesha - sztandar, muzyk.

-----------------------------------------------------------------------------------

2250 punktów równo.

-----------------------------------------------------------------------------------

Podoba mi się bardzo smok, który z templejtem z S4, S3 (armor piercing) i S2 (-3arsv), 2k6 trafieniami z S1 no arsv i death's headem potrafi zmasakrować cały oddział mengili/shadów lub poważnie uszkodzić nawet templi (ostatnio zabiłem 7 a helka wcześniej 6 i slann był warzywem bo champ też zdążył już paść). Do tego 15 siekierek z S4 i potrafię naprawdę sporo punktów nabić na odległość (toporki szczególnie dobre na terradony).

Lord, magowie i reszta oddziałów które MoS mieć nie mogą oczywiście go nie mają, to tylko takie fluffowe pierdzenie, bo cała armia będzie miała fajną gejowską purpurowo-różową tonację. Lord ma MoT wg. zasad.

Z krasiami i TK jest mega problem, ale lubię wyzwania 8)

Poza tym na TK mam jedną turę, kiedy mam szansę zyskać inicjatywę. 4 dd i 4 zwoje blokują kinga i 3 lichów i słoik, więc jeśli odpowiednio agresywnie podjadę rycerzami i smokiem to w swojej turze magii koleś nie jest w stanie nic zrobić kompletnie, a ja w następnej nabijam od cholery punktów.

Co sądzita?

Mi się wydaje, że przy optymalnym prowadzeniu (przede wszystkim smoka) i dużej dozie agresywności i odważnych ruchów dam radę tym pocisnąć naprawdę sporo armii.
Ostatnio zmieniony 11 cze 2009, o 08:06 przez ksuM, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

book of secrets daje Ci 1 PD tylko dla tego kto 3ma ksiege, nie daje natomiast DD i nie czyni boha magiem

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Tak myślałem, dzięki.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Dobra, updatowałem rozpiskę.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Na maruderach daj Light Armour, a nie tarcze. Cenowo wychodzi tak samo, a w cc jest lepiej.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Mhm dzięki.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

+1 do siły i killing blow ma axe of khorne... Pomyliłeś nazwy broni...

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Z bronią IMO chodziło o to żeby było klimatycznie :)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Cieszę się, że ktoś się domyślił :)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

No dobra, teraz już jest mega ekstremalnie, ale za to mnóstwo zabawy i wcale nie jest to słabe. Ustrzelić wszystkiego się nie da, 4 zwoje i 4dd z MR2 na smoku chronią skutecznie przed różnymi brzydkimi czarami a dwa giganty z ASF, smok, rycerze i dragon ogry robią siekę ze wszystkiego.

29 modeli więc pomaluję raz dwa :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Lord Tzeentcha (ale będzie zrobiony na Slaanesha, MoT jest tylko dla warda) -
smoczur, topór khorna, obroża khorna, zaklęta tarcza, słowo agonii.

Czarnoksiężnik Slaanesha - 2 zwoje.

Czarnoksiężnik Slaanesha - 2 zwoje.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

5 konnych maruderów Slaanesha - korbacze, muzyk.

5 konnych maruderów Slaanesha - korbacze, muzyk.

5 konnych maruderów Slaanesha - korbacze, muzyk.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

3 smocze ogry Slaanesha - wielkie bronie.

5 rycerzy Slaanesha - sztandar, muzyk.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Gigant Slaanesha.

Gigant Slaanesha.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

2249 punktów.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Najgorsze będą armie w stylu mnóstwo shadów, ale trudno.

Trzeba będzie liczyć na terrory i paniki od zionięcia.

Może jednak dać -1 do liderki na smoku zamiast agonii?

Ale niestety i to i to przydatne...

Awatar użytkownika
szczurek
Niszczyciel Światów
Posty: 4212
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szczurek »

Jakbym gral chalasem to cos takiego bym wystawial ... malo modeli smok to jest to :wink:
Malowanie figurek ---> szczurek1903@wp.pl
Coolminiornot ---> LINK

ODPOWIEDZ