Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
Nie musisz, ale lepiej jest mieć, bo wszystkie niepewności rozstrzygają na twoją niekorzyść jeśli nie masz.
Zgadza się, od terroru tez można uciec, tak samo od paniki.Arbiter Elegancji pisze:wydaje mi się że również jeśli nie zdamy terroru (oczywiście jeśli dany klocek nie jest na niego odporny)Grichalk pisze:Nawet po śmierci bohatera oddział nadal trzyma formację "żółwia", traci ją dopiero po ucieczce, a ta jest możliwa tylko, gdy przegramy walkę i nie zdamy liderki.
z tym kamieniem to jest tak
bohater z kamulcem jest w ironach, chodza, nagle ktos szarzuje na nich wiec bohater staje na kamulcu
i teraz nie moga sie poruszyc chyba ze uciekna
zgadza sie?
aha i skad macie longbeardsow, bo obecnie ich nie ma albo sa drodzy
przerabiacie z warriorow czy jak?
bohater z kamulcem jest w ironach, chodza, nagle ktos szarzuje na nich wiec bohater staje na kamulcu
i teraz nie moga sie poruszyc chyba ze uciekna
zgadza sie?
aha i skad macie longbeardsow, bo obecnie ich nie ma albo sa drodzy
przerabiacie z warriorow czy jak?
Zgadza się.
Co do longbeardsów to mam 20 metalowych czekających na zmycie, ogólnie figurki ściągam z anglii więc nie mam problemu ani z ceną, ani z dostępnością
Pozdro Pamelson
Co do longbeardsów to mam 20 metalowych czekających na zmycie, ogólnie figurki ściągam z anglii więc nie mam problemu ani z ceną, ani z dostępnością
Pozdro Pamelson
Kocham to forumHD pisze:Połykasz?FemmeFatale pisze:CHCIAŁAM TYLKO WYSTAWIĆ MOJE USŁUGI
KLUB GIER BITEWNYCH "ROGATY SZCZUR"
Tak, ale nie musisz stawać na kamyku w odpowiedzi na pierwsza lepsza szarżę. Oddział nawet jeżeli jest już w walce, i przeciwnik zadeklaruje w niego szarżę, to możesz w tedy w odpowiedzi na tę szarżę postawić właśnie kamyk. Co może uchronić cię przed szarżą z boku lub tyłu.Pistolet pisze:z tym kamieniem to jest tak
bohater z kamulcem jest w ironach, chodza, nagle ktos szarzuje na nich wiec bohater staje na kamulcu
i teraz nie moga sie poruszyc chyba ze uciekna
zgadza sie?
aha i skad macie longbeardsow, bo obecnie ich nie ma albo sa drodzy
przerabiacie z warriorow czy jak?
Mam takie pytanie:
jak strzelam z krasnoludzkiego muszkietu to jest -2 AS (-1 Armour piercing, -1 4S), tak?
jak strzelam z krasnoludzkiego muszkietu to jest -2 AS (-1 Armour piercing, -1 4S), tak?
Mogliby dać też plastiki tylu samo co warriorsow i w tej samej cenie.
- Bruenor Battlehammer
- Wodzirej
- Posty: 700
- Lokalizacja: Bendsburg
IMO chodzi o to, ze jak ruszysz nią np strzelców, to nie będziesz mógł z nich strzelac w fazie strzelania
putoa alasti avantoon!
A więc jak na małe punkty to imo nasze klocki . Bo ze strzelania może byc kiepsko , bo się do wskrzeszają , a jak mamy duży CR to je pognamy . Imo klocki , maszyny tj. organki
A i dobrze by było jakbyś określił dokładnie o jakie klocki Ci chodzi. Bo to różnica jest.
A i dobrze by było jakbyś określił dokładnie o jakie klocki Ci chodzi. Bo to różnica jest.
Ja miałem coś takiego
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
10 gromowładni (tarcze)(150)
10 gromowładni (tarcze)(150)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk) (145)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk) (145)
2 bolce z inzynierami jedna z runą która trafia na 2+ druga z runą spalania.
Kloce po 15 wojowników się nie sprawdziły, bo jego piechota była 20 osobowa (ghule i szkielety. Na 1000 pkt nie dam rady wystawić dwóch mocnych klocków piechoty. Raz zmasakrowałem trupy, raz miały duże zwycięstwo. Rozpa przeciwnika mniej więcej taka (przedmiotów nie pamiętam)
Wampir z wardem przeciw pociskom na 3+
Nekromanta
Varghulf
20 ghuli i ghast
20 szkieletów z CG
10 czarnych rycerzy (czy jak im tam, ze speciali)
tyle co zapamiętałem, może miał coś jeszcze...
Nie jestem pewny czy coś w niej jeszcze miał, następnym razem mam zamiar wystawić:
997
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
10 gromowładni (tarcze)(150)
10 gromowładni (tarcze)(150)
15x Gwardia królewska (CG) (225)
8 Zabójcy trolli (88)
Katapulta (runa celności, runa penetracji) (130)
albo
996
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu, runa oporu, wielka runa rzuconego wyzwania, broń wielka) (144 pkt)
10 gromowładni (tarcze)(150)
10 gromowładni (tarcze)(150)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk) (145)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk, weteran) (145)
Katapulta (runa celności, runa penetracji) (130)
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
10 gromowładni (tarcze)(150)
10 gromowładni (tarcze)(150)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk) (145)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk) (145)
2 bolce z inzynierami jedna z runą która trafia na 2+ druga z runą spalania.
Kloce po 15 wojowników się nie sprawdziły, bo jego piechota była 20 osobowa (ghule i szkielety. Na 1000 pkt nie dam rady wystawić dwóch mocnych klocków piechoty. Raz zmasakrowałem trupy, raz miały duże zwycięstwo. Rozpa przeciwnika mniej więcej taka (przedmiotów nie pamiętam)
Wampir z wardem przeciw pociskom na 3+
Nekromanta
Varghulf
20 ghuli i ghast
20 szkieletów z CG
10 czarnych rycerzy (czy jak im tam, ze speciali)
tyle co zapamiętałem, może miał coś jeszcze...
Nie jestem pewny czy coś w niej jeszcze miał, następnym razem mam zamiar wystawić:
997
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
10 gromowładni (tarcze)(150)
10 gromowładni (tarcze)(150)
15x Gwardia królewska (CG) (225)
8 Zabójcy trolli (88)
Katapulta (runa celności, runa penetracji) (130)
albo
996
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu, runa oporu, wielka runa rzuconego wyzwania, broń wielka) (144 pkt)
10 gromowładni (tarcze)(150)
10 gromowładni (tarcze)(150)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk) (145)
15 wojownicy (tarcze, chorąży, muzyk, weteran) (145)
Katapulta (runa celności, runa penetracji) (130)
Ja na vc dałbym to :
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
25 warriors @ 240 pts
Shield;Standard;Musican
21 warriors @ 186 pts
Shield;Standard;Musican
10 Thunderers @ 150 pts
Shield ; musican
Grudge Thrower @ 145 PTS
Engineer
Przezut skaterki , płonące ataki , 1 do CR dla obsługi.
Organ Gun @ 120 Pts
Total:998
Masz dwa klocki wojów , masz 2 maszyny .
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
25 warriors @ 240 pts
Shield;Standard;Musican
21 warriors @ 186 pts
Shield;Standard;Musican
10 Thunderers @ 150 pts
Shield ; musican
Grudge Thrower @ 145 PTS
Engineer
Przezut skaterki , płonące ataki , 1 do CR dla obsługi.
Organ Gun @ 120 Pts
Total:998
Masz dwa klocki wojów , masz 2 maszyny .
Możnaby dać bolce z runami.
No tak , ale to format 1k więc jak przeciwnik da wrighty to musi się liczyc z tym ze moze juz nie dac bk , a masz klope z fire , a na dodatek na te punkty ile ich da?3+ banshee , a to cr mozna przegnac . Mysle , że nie da ich , za male punkty.A jak dasz bolce to musisz wywalic strzelców co przydadzą się na fasty , albo obciąc warriorsów co też nie jest dobrym pomysłem. Chyba , ż Wy drodzy koledzy macie inne pomysły , chętnie po patrze , pozdrawiam.Pijak pisze:przydało by sie coś z magicznymi atakami na vrighty