Pytania krótkobrodego - stary temat

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

Zablokowany
Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Pytania krótkobrodego

Post autor: ANtY »

Jak wychodze minnersami, a przy krawędzi jest jakiś oddział to mogę się przy nim wystawić i np. przesunąć i będzie np. liczone to jako szarża?
A jak tym oddziałem są harcownicy?


Jak strzelam z katapulty to nie muszę widzieć celu, prawda?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

ANtY pisze:Jak strzelam z katapulty to nie muszę widzieć celu, prawda?
Oczywiscie , że musisz widziec cel. :shock:

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

ANtY pisze:Jak wychodze minnersami, a przy krawędzi jest jakiś oddział to mogę się przy nim wystawić i np. przesunąć i będzie np. liczone to jako szarża?
Jak się wykopujesz i trafiasz na wrogi oddział imo jest to szarza , ale jezeli brakuje ci np. 1" i chcesz przesunac sie zeby zaszarzowac , to nie mozesz bo oni nie moga szarzowac po wyjsciu. To samo tyczy się harcowników.

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

Bo gdzieś widziałem na jakiejś stronie proponowane taktyki gry krasnoludami to tam było, że katapultę stawiamy za wzgórze, bo nie musi widzieć celu... #-o



Czyli przesuwam przeciwnika jeśli jest za blisko krawędzi?
I czy na początku gry muszę pokazać gdzie się będą moi minnersi wykopywali (jak u tunneling teamu)?

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

ANtY pisze:Bo gdzieś widziałem na jakiejś stronie proponowane taktyki gry krasnoludami to tam było, że katapultę stawiamy za wzgórze, bo nie musi widzieć celu... #-o



Czyli przesuwam przeciwnika jeśli jest za blisko krawędzi?
I czy na początku gry muszę pokazać gdzie się będą moi minnersi wykopywali (jak u tunneling teamu)?
Nie mozesz przesuwac przeciwnika . A o ile pamietam to na tym polega caly myk w minersach , ze mozna sie wykopac gdzie sie chce i to z zaskoczenia .

Błysk
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: Błysk »

Janiszek pisze:Ja na vc dałbym to :
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)

25 warriors @ 240 pts
Shield;Standard;Musican

21 warriors @ 186 pts
Shield;Standard;Musican

10 Thunderers @ 150 pts
Shield ; musican

Grudge Thrower @ 145 PTS
Engineer
Przezut skaterki , płonące ataki , 1 do CR dla obsługi.

Organ Gun @ 120 Pts


Total:998

Masz dwa klocki wojów , masz 2 maszyny .
Hmmm tylko że punkty się nie zgadzają przy drugim klocku wojów (kosztują w rzeczywistości więcej) i gromowładnych gdzie nie uwzględniono muzyka. Jednak widać, że da się zrobić dwa większe klocki piechoty, a strzelcy na truposze i tak średnio się sprawdzają, więc będę kombinował. No, mam coś takiego:

997
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu, runa oporu, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
Katapulta (runa celności, runa penetracji, runa spalania ) (135)
25x wojownicy (tarcze, muzyk, sztandarowy) (240)
10x Gromowładni (tarcze, muzyk) (155)
22x wojownicy (tarcze, muzyk, sztandarowy) (213)

Problem będzie jak tym razem wystawi 80 zombi (bo miał taki pomysł...), chociaż one nie mogą gonić :D katapulta może nie zdążyć zmasakrować takiego kloca, z moimi strzałami to całkiem możliwe, zwłaszcza, że 1 raz będę strzelał katapą a miarki w oczach jeszcze nie mam. Najgorsze po dwóch pierwszych bitwach jest dla mnie w VC to, że budzą strach, boje się, że zawsze mnie będą masą przygniatali i zmuszali do zdawania na jedynkach, dopóki na większe pkt nie wystawie sztandarów.

(Hmmm, widzę, że trochę tu zrobiliśmy bałaganu, jeśli mógłbym prosić moda o przeniesienie kilku postów nt. rozwodzenia się nad rozpami do "Nasze dzieła i starania" Przepraszam też, że wcześniej nie wpadłem na to, żeby pisać tam).

Mam pytanie odnośnie wardów i regeneracji, jeśli ktoś dostanie np. z katapulty 3 rany, to warda rzuca raz, a regenerację 3 razy? Czy wszystko po razie?

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Błysk pisze:Mam pytanie odnośnie wardów i regeneracji, jeśli ktoś dostanie np. z katapulty 3 rany, to warda rzuca raz, a regenerację 3 razy? Czy wszystko po razie?
Nie no chyba to jest tak, że za każdą ranę korzystasz z ochrony. Najpierw armour potem ward a na koniec regenka.

"Żaden model nie ma prawa skorzystać z więcej niż jednej Ochrony Magicznej przeciw odniesionej ranie." - cytat z polskiego RB.
To znaczy, że jak masz dwa wardy to możesz skorzystać z jednego przedmiotu nawet jeśli masz dwa. W dodatku musisz użyć tej lepszej. Używasz za każdą ranę po jednej z każdej dostępnych ochron.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Rzucasz raz warda, raz regenerację, a jeśli nie wywardujesz dostajesz 3 rany...

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Klafuti - źle [-X
Dźwiedź - dobrze =D>
Obrazek

Awatar użytkownika
Gerd
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gerd »

Janiszek pisze:
ANtY pisze:Jak wychodze minnersami, a przy krawędzi jest jakiś oddział to mogę się przy nim wystawić i np. przesunąć i będzie np. liczone to jako szarża?
Jak się wykopujesz i trafiasz na wrogi oddział imo jest to szarza , ale jezeli brakuje ci np. 1" i chcesz przesunac sie zeby zaszarzowac , to nie mozesz bo oni nie moga szarzowac po wyjsciu. To samo tyczy się harcowników.
Minersi moga wyjsc:
- z dowolnego rogu stolu
- rownolegle szeregiem do krawedzi stolu
- musi miec "miejsce" na wyjscie
- nie moze wejsc/stykac sie na inne jednostki
- nie moze szarzowac w rundzie w ktorej wyszedl (moze wykonac zwykly ruch, szarzowac tylko kiedy pozwoli mu na to kowadlo)
- nie przesuwa w zadnym wypadku oddzialow wroga
- harcownicy wroga czesto wystawiaja sie najszerzej jak sie da by nie pozwolic wyjsc gornika przy samych maszynach

Awatar użytkownika
Łukasz_
Chuck Norris
Posty: 544
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Łukasz_ »

Z dowolnego BOKU stołu :wink:

Drachenfein
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 179
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Drachenfein »

A po wyjściu mogą rzucić swoje "granaty" ??
Podnosząc topór, przeklął przeciwnika i ruszył do ataku .....
Jeden cel .......
Może być ostatni ......
Pomścić Krzywdę Klanu z Karak Vlag .....
KU CHWALE KRASNOLUDZKIEJ POTĘDZE .......

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

można ich tylko używac w reakcji S&S wiec jeśli wyjdą i zostaną zaszarżowani to wtedy moga.
Obrazek

Błysk
Wałkarz
Posty: 55

Post autor: Błysk »

Tia, tylko czy czasem aby reagować na szarżę to trzeba mieć zasięg przed tym jak przeciwnik się zabierze do szarżowania no i szarża musi być z dość daleka? Chyba, że te granaty to wyjątek tak jak pistolet?

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

czy można dołączyć kowala do maszynki?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Błysk - ładunki wybuchowe można rzucac jak throwing weapon w S&S.
siupal - można, w ten sposób możesz zając cwiare, jak z kowalem i inżynierem masz US5 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gerd
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gerd »

Czy kowadlo mozna wystawic w lesie? :) Ulatwilo by to wiele spraw :D

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

jest, zdaję się, warmachine..to czemu nie ? :D

olej kowadło, weź lorda...... :D

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Tak, można kowadło wystawic w lesie, nie ma żadnych przeciwskazań :)
Obrazek

Mściwoj
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Mściwoj »

Tylko nie rób tego jeśli grasz z (ob)leśnymi elfami :mrgreen:

Zablokowany