2333 HE

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

2333 HE

Post autor: Daro »

Zrobiłem sobie rospe którą powinno sie przyjemnie grac, ale która też jakąś tam subtelna moc ma :P

2333 Pts - High Elves Army

1 Elf Prince @ 559 Pts
Lance; Dragon Armour
Enchanted Shield [10]
Vambraces of Defence [55]
Ring of Corin [35]
Pure of Heart [0]
1 Dragon @ [320] Pts

1 Mage @ 180 Pts
Magic Level 2
Seer [30]
Dispel Scroll [20]

1 Mage @ 165 Pts
Magic Level 2
Jewel of the Dusk [15]
Dispel Scroll [20]

5 Silver Helms @ 115 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield

5 Silver Helms @ 122 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician

6 First Silver Helms @ 179 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard Bearer; Musician
War Banner [20]

18 Swordmasters @ 302 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]

2 Tiranoc Chariot @ 170 Pts

6 Dragon Princes @ 241 Pts
FCG
Lion Standard [25]
Sword of Might [15]

2 Repeater Bolt Thrower @ 200 Pts

2 Great Eagles @ 100 Pts

Casting Pool: 7
Dispel Pool: 4
Models in Army: 54

Total Army Cost: 2333

I jak to wygląda?
Pozdro

EDIT: w sumie ulepszyłem rospe - wzmocniłem 1 oddział SH, dorzuciłem DP, i zmieniłem lion guard na corin i ench.

Pozdro

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

jakieś takie równe to wrzystko....bardzo uniwersalna rozpiska...powinna ugrać trochę pk.
ogólnie silna ale przywykłem do innych HE:) małozdecydowane

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Powiem tak: znajdują się tu wszystkie oddziały jakie widzę w armii HE. Ropa bardzo uniwersalnana, choć to może klucz do zwycięstawa?

Po prostu nic dodać i nic ująć!

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

wyrzuć SoM z princesek....daj Blessed Toma, zawsze się przyda...zamień sztandary na kawalerii...tym sposobem będziesz miał dwa oddziały do szarżowania na jednostki z fearem ....... i jakoś nigdy nie byłem przekonany co do pierścionka na smoku.... nigdy mi się nie przydał,a rzadko choćby spłacał.....ale skoro tak ci pasuje to luz :P
reszta całkiem ciekawa....można pograć...lubię Helfickie offensy, mina przeciwnika bezcenna :P:D

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Ta magia jest mega dziwna i dziwnie zlozona.Mag bez seera ma na wstepie 3 kosci.Jak nie wylosuje nic dobrego( na co jest spora szansa)to bedzie rzucal z 3 kosci jakies d6 s4.Jak jest smok to imo powinny byc caddy na 4 DS i tyle.Bo ta magia silna nie jest a oslona magiczna na 4 DD i 2 DS to prawie jakby jej nie bylo.Kontra jakies magiczne HE to ten smok moze cala bitwe stac(covery) a skaveny zjadaja ci ta armie szybciutko.Rozumiem ze swordów bedziesz uzywal do walki?Bo jezeli maja trzymac tylko szmate to naprawde sa strata punktow.
Tyle krytyki :wink:

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

jak taka kiepska obrona magiczna to moze amulet of puryfing flame na smoka albo DP?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

jasne, że swordzi do walki, a do czego by innego mieli służyć??

Rozpa mi się podoba, smok złozony najlepiej jak można, wiele sie na takim ograłem. Jednak magowie lipnie poukładani, ja bym dał wersje:
-seer, scroll
-silver wand, 2xscroll
Prineskom bądz F.Silverom dałbym jednak banner of ellyrion, bardzo przydatna rzecz, słomka jest nie potrzebna na Drakemasterze, już lepiej dać im amulecik -3 do casta na nich. Takei kosmetyczne zmainy powinny wzmocnic rozpe, za zaoszczędzone pkt. dołądaować klocek SM i dać muzyka do tych silverów, którzy go nie mają.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Chory SM oczywiście że do walki :)
Co do magów sam sie zastanawiałem nad kilkoma opcjami.... ostatecznie chyba wezmę tę co w poście kosy.
Ale tak naprawdę nie oszukujmy sie 2DS czy 3DS - na magiczne HE to i tak za mało. Podobnie z TK.
Skavy to luźny przeciwnik. Jak splewię to 10:10 - jak pójdzie dobrze to około solida.
Co do rzucania na 3d6 - zazwyczaj jest jakis fajny czar który mozna rzucić...ale pewnie i tak będzie kolejny DS

Banner of Ellyrion ..... e tam przereklamowany - można żyć bez niego. Blessed tome to jak ktoś ma za dużo punktów ;)
SoM na duchy (wcale nie przeżytek - na południu duchy to codzienność), dziady (których jest lekko za dużo) i gdy przypadkiem sie ugrzęźnie w jakimś klocku.

2xCaddy to marnotrawstwo punktów. Poza tym lubię wykorzystywać wszystkie fazy w turze, wtedy gra się najlepiej.

Pozdro

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

2x caddy to niezbędne na większość armii mających jakikolwiek potencjał magiczny....bez tego płyniesz...ciągle wchodzą popychaczki, kaszkiet i nie wytrzymasz tego nawet z dobrym savem :/
na duchy masz klocek swordów...
a czy 2DS a 3 DS to duża różnica to się przekonasz jak zagrasz....nawet z armiami bardzo magicznymi
i pamiętaj że i tak będziesz atakował dwa razy z S4 swoim czempionem nawet w szarży....a te 2 ataki z S4 nie pomogą jak ugrzęźniesz w klocku :P

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

Skavy to luźny przeciwnik. Jak splewię to 10:10 - jak pójdzie dobrze to około solida
Tu juz "trochę" sie zagalopowałeś :wink:
Eshin czy Skavcy na dzownie i sztormowie wciagaja cie na luzaku.Bo skavy magia cie jada kiedy twoja im nic nie robi.Smok nie lata a do tego wylapuje WLC jak blisko sie zblizy.Te kawalerie nie przelamia sie przez klocki szczurów z bsb w poblizu i do tego wykopywaczki wyczyszcza tył twojej armii.Wiem ze moze masz ukryty plan w stylu popychaczka na IF z magi na kawe i od boku w głowny oddział skavów ale to wyjdzie raczej z mało doswiadczonym szczurem.

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

arandir pisze: na duchy masz klocek swordów...
nie wiem czy to byłoby mądre na duchy rzucać klocek swordów :roll: masz outnumber,2-3 szeregi, sztandar. Duchy mają po 4 woundy, 3 ataki baza czy li 4+, 4+ i masz save na 5+spada Ci tych ok. 2 niech będzie -> sypną się 2-3 woundy a mozliwe ze szereg wyparuje... i masz klocek udupiony na kilka ur, dostaniesz od boku z zasranych szkiletów i płyniesz ;P
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Pozatym że przedmioty na magach zostały wybrane tragicznie,rospiska może dać rade,chociasz tych magów to do swordów dajesz?uwież mi że będziesz się nimi bał zaszarżować cokolwiek.A no i sword of majt na dragonach wywal,co Ci odbiło?

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Chory - przewidziałeś mój ukryty plan - osz ty :P na tyłach mi nic nie zamiesza bo jeszcze umiem sie rozstawiać na tunelingi (5sh zawsze mozna poświęcić) ;)
Co do złożenia magów bedzie to co kosa napisał.
Arandir - swordzi w duchy - coś mi tu teorią jakąś zawiewa :P
A co do dispelowania - grywałem HE na 2DD i też nie było tragedii. magia nie jest taka straszna, jak ktos ma full magii , to ma mniej jednostek. Popychaczki można przewidziec, dać flee...Coś mi sie wydaje że mało grałeś.

Nie wiem skąd dziwne przekonanie że magowie maja jedno przypisane miejsce...ze w ogóle herosi maja przypisane miejsca - sa tam gdize sa potrzebni, gdzie moga sie ukryc i magowac, bolty, sh,lasy,swordzi,dp... to juz zalezy od sytuacji w bitwie - przypisanie im konkretnego miejsca to dobrowolne ograniczanie własnego pola manewrów i zmniejszanie elastycznosci rospy :P

Smok nie lata ze skavami... ale nadal ma terror - ld8 też sie oblewa - a przy okazji ciągne scrole z popychaczki. Swordzi przebijaja sie przez szczury jak przez masełko - o ile dojda w liczbie około 12.
Dragony w sumei tez przelatuja w liczbie 5+..Sh to samo.

I tak wszystko wyjdzie na master blasterze :P (jak armie pożyczę od kogoś ;) )

Pozdro

EDIT - a co do tego odbiło to powstrzymuj sie ok. ? Słoma jest konkretna. To że nigdy pewnie jej nie użyłeś to juztwoja strata - ja kiedyś używałem SoM +ench sh i sie spisywało.

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Daro no offens z tym odbiciem,po prostu chciałem podkreślić marny pomysł,a używałem jej kiedy grałem na samym początku mojej kariery,i stwierdziłem że 15pkt w plecy,a po co?

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

chodziło mi o to że masz coś lepszego na duchy niż swordów? myślisz że tych kilku dragonów z +2 za sztandar i outnumber, oraz z super mega mocnymi dwoma atakami na S4 poradzą sobie szybciej? jakoś w to wątpię :P

a gram w sumie od niedawna.....będzie 8 lat :) tylko HElfami :P

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Dragoni zbijaja 1 baze duchów na ture - 3 tury CC i po duchach. Najprawdopodobniej bez strat.

Pozdro

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

3 tury CC
o zesz ty
o 1 za dlugo
dlaczego sam sobie dopowiedz
masz magow - wal po duchach, ewentualnie SH z muzykiem
klocki beda na wage zlota w walce

Awatar użytkownika
Mućka
Chuck Norris
Posty: 368
Lokalizacja: Rzeszów [KGB "RZEZNICY Z KRESÓW"]

Post autor: Mućka »

Ja bym jednak zainwestował w większą obrone przeciw magiczną.
Bo jesli masz tylko 2 dispele to juz od drugiej/trzeciej tury (jak trafisz na cos magicznego np he) twoi Dragoni i twój smok warty 550 pkt bedzie stal w miejscu dzieki beast cover. podczas gdy twój przeciwnik będzie ci czyścił reszte twojej armi. Gdybys mial te 3 czy 4 ds to wtedy masz większe szanse na dojechanie i [edited by mod]: straszne bicie po pupie mu tych magow.
pzdr

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Są 3 - nie czytałeś całego tematu :P

Grzesiek - mówiłem o 3CC jeśli będą 3bazy bez żadnych ran ... a myśle że jednak jakiś misajlek wpadnie...spokojnie ;) Więc 2 tury...albo nawet tylko 1. Ew zawsze zostaje opcja "wiecznego combatu" z SH - ale to juz zależy od konkretnej sytuacji na stole.

Mówiąc szczerze to ten SoM to taki lans - podoba mi sie świecący miecyzk u champa dragów :P Moze nawet się kilka razy przyda.

Pozdro

arandir
Wałkarz
Posty: 67
Lokalizacja: z nienacka

Post autor: arandir »

a liczysz na to że duchy też mogą coś zabić? przez te twoje 3 tury to nawet statystycznie zginie przynajmniej jedna księżniczka....a nie daj Boże przeciwnik będzie rzucał lepiej niż wskazywała by na to statystyka, to leżysz i kwiczysz....
a +5 do combatu swordów swoje robi :)

ODPOWIEDZ