PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: dziekanotr »

siemanko, czy jednostka wykopujaca sie ze sztandaru hidden death moze od razu szarzowac? bo jest tylko adnotacja ,ze moze wykonac normalny ruch, ale nic o szarzy, tak jak w wypadku skorpionow...prosze o odpowiedz

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Wykopuje się w remaining part of moves, a deklaracje szarży są wcześniej. Więc nie.

Poza tym chyba we faqu do TK nawet jest.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

nie widzialem w faqu.. ok dziekuje ;)

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Jest to napisane w AB... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

, ale nie ma nic o tym czy moga szarzowac, jest tylko nota ze moga normalny ruch wykonac

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

This banner may be used to unearth the unit during the remaining moves part of any TK Movement phase
Tak mówi Army book... :wink: :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

okey, dziekowa ;)


EDIT: mam pytanie, czy prince na chariocie dolaczony do 3 rydwanow, jak rzuci udanie inkantacje z dodatkowym ruchem na siebie i oddzial i tym ruchem wyjezdza z niego, to oddzial moze sie poruszyc czy nie?

z gory dzieki

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

mam pytanie, czy prince na chariocie dolaczony do 3 rydwanow, jak rzuci udanie inkantacje z dodatkowym ruchem na siebie i oddzial i tym ruchem wyjezdza z niego, to oddzial moze sie poruszyc czy nie?

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

moze.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

nie

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Czemu nie? Robią normalny ruch jak fazie ruchu.
Oczywiście o ile dobrze zrozumiałem, że prince jest w rydwanach, rzuca inkantacje i on w jedną a oni w drugą stronę chcą pojechać. (oczywiście bez szarży)
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

bo to czar lasting effect a character wychodzi z oddzialu

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

tez mi sie wydawalo ze nie moga, ale chcialem sie upewnic, bo dzis gralem i mialem taki dylemat czy moge czy nie... a wiec dziekuje za odpowiedz ;)

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Czemu lasting effect? Odpalam, mogę się ruszyć i tyle. Działanie czaru nie przenosi się na kolejne tury.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

no jest niby napisane, ze prince rzuca na siebie i oddzial ,w ktorym sie znajduje, wiec rozjechac sie nie moga w dwie rozne strony ,bo wtedy juz nie sa oddzialem, tak mi sie wydaje..

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

No ale to o Prinsie + oddziale tak właściwie się tyczy targetowania dla czaru. Później już następuje faza ruchu, w której <fanfary> można się rozjechać.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie następuje żadna faza ruchu, tylko popchniecie oddziału. Prince rzuca inkantacje albo na siebie albo na oddział, w którym jest. Inkantacja od princa działa na oddział tylko tak długo jak długo jest w nim prince.
Obrazek

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Jak dla mnie jest różnica między
wampirzym: unit moves up to 8
a
khemrijskim: unit may move in the same manner as in Movemant Phase.

[cytaty z głowy, ale mniej więcej tak to leciało]

Nie czuję się przekonany, ale skoro jestem w mniejszości może być po waszemu. Chociaż naprawdę nie rozumie skąd u was taka interpretacja :roll:
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

"The unit can immediately makes its normal move excatly like in movement phase"

co do samej opcji rozdzielenia szarży jestem sceptyczny ale jak byk mamy napisane "dokładnie jak w fazie ruchu" a w fazie ruchu raczej można sobie szarze rozdzielić.

poza tym w momencie rzucania inkantacji rydwany są w zasięgu czaru i nie przestanie nagle działać jak on nagle wyjdzie z oddziału, why? trupy w 12" od vampira maszerują
ale jak wyjdą podczas marszu za jego zasięg to normalnie mogą skonczyć ruch marszem.
Tzn że liczy sie gdzie rzucający jest na początku a prince na początku jest w oddziale
z którym tworzy unit - czar łapie cały unit

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

MUKER pisze:Jak dla mnie jest różnica między
wampirzym: unit moves up to 8
a
khemrijskim: unit may move in the same manner as in Movemant Phase.

[cytaty z głowy, ale mniej więcej tak to leciało]

Nie czuję się przekonany, ale skoro jestem w mniejszości może być po waszemu. Chociaż naprawdę nie rozumie skąd u was taka interpretacja :roll:
ok cytat z glowy

if you cast a lasting effect (czar ruchu trwa jakis czas. nie jest czarem dzialajacym jak hity) on a unit with a character, and he leaves unit the caster can choose wheather the spell shold last on the charcter or the unit

czyli nie mozesz tak zrobic.

ODPOWIEDZ