Hellcannon / załoga

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Hellcannon / załoga

Post autor: Gogol »

d) Załoga Hellcannona może się od niego z własnej woli odłączyć. Nie można jej jednak
z powrotem przyłączyć do szalejącej i miażdżącej wszystko bestii



Rozumiem że to już nie aktualne wraz z wyjściem nowego kodeksu?

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Mam nadzieję że nadal aktualne... Szczególnie teraz na dwóch sztukach...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Ja bym powiedział że na bank nie aktualne. Poprzedni zapisek był taki jak wyżej bo HC był maszyną. Teraz to monster and handlers ( RB daje przyzwolenie do odłączania załogi od maszyny ... nawet bez powodu .... jednak nie daje możliwości odłączania poganiaczy od monstera - to tak jak by od oddziału 20 chłopa nagle odłączyło się 5 żeby np zająć ćwiartkę )

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ta gogol ma racje. Helka juz maszyna nie jest. przy aktualce uscislen zostane to skasowane :)

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

I należy niestety pamiętać że po zabiciu 2 karsnoludów przeciwnik ma połowe pkt za Hellke... :cry:
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

ale nie ma za zabicie samej Helenki :wink:

Ż.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

A była koncepcja coby dwie helki puścić samopas na środku stołu robiące za coś ala spawny z 3k6 ruchu a krasie skitrać w lesie... Za zabite helki przeciwnik i tak punktów by nie miał...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Właśnie między innymi dlatego zadałem to pytanie by uniknąć tego typu wałków ... i żeby nikt mi się na uściślenia nie powoływał że źle mówię.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Czyli robiąc takie małe podsumowanie:

1. Żeby mieć połowę pkt za helke trzeba zabić dwóch dwarfów lub helke i dwarfa, tak samo jak z hydrą u de.
2. Nie można odłączać helki od dwarfów.
3. W przypadku nie zdania liderki helka biegnie 3d6 a dwarfy dostawiają się za nią mimo swojego ruchu 3''.
4. Helka szarżuje na 12", ale wtedy dwarfy nie dostawiają się do combatu.
5, Helka nie może strzelać po ruchu.

Mam nadzieję że mam racje i wszystkie sporne kwestie są tu ujęte.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

1. Żeby mieć połowę pkt za helke trzeba zabić dwóch dwarfów lub helke i dwarfa, tak samo jak z hydrą u de.
nie. w hydrze tylko hydra sie liczy do zdobytych punktow

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

pewny jesteś?
Jak byłem na turnieju w gliwicach sedzia i mój przeciwnik twierdzili że tak jest i errata gw odnosi się nie tylko do helki ale i do hydry, do wszystkich monsters and handlers.
Czyli jak jest naprawde?
3 Woundy wbite hydrze to już połowa punktów?
Byłem wałowany bezczelnie:)?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

widac byles walowany. I tak jestem pewien

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

w podręczniku do DE jasno stoi że tylko stan Hydry się liczy w kwestii pkt.

Ż.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

No wiem ze jasno stoi czytałem podręcznik i pokazywałem ustęp sędziemu, a on na to że trzeba tą erratę załączyć i w ten sposób to interpretować.
No ale dobrze, że się wszystko wyjaśniło i już mogę być pewny swoich racji.

Dzięki za pomoc,

ODPOWIEDZ