Hellcannon / załoga
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Hellcannon / załoga
d) Załoga Hellcannona może się od niego z własnej woli odłączyć. Nie można jej jednak
z powrotem przyłączyć do szalejącej i miażdżącej wszystko bestii
Rozumiem że to już nie aktualne wraz z wyjściem nowego kodeksu?
z powrotem przyłączyć do szalejącej i miażdżącej wszystko bestii
Rozumiem że to już nie aktualne wraz z wyjściem nowego kodeksu?
Ja bym powiedział że na bank nie aktualne. Poprzedni zapisek był taki jak wyżej bo HC był maszyną. Teraz to monster and handlers ( RB daje przyzwolenie do odłączania załogi od maszyny ... nawet bez powodu .... jednak nie daje możliwości odłączania poganiaczy od monstera - to tak jak by od oddziału 20 chłopa nagle odłączyło się 5 żeby np zająć ćwiartkę )
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
I należy niestety pamiętać że po zabiciu 2 karsnoludów przeciwnik ma połowe pkt za Hellke... 

Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

Czyli robiąc takie małe podsumowanie:
1. Żeby mieć połowę pkt za helke trzeba zabić dwóch dwarfów lub helke i dwarfa, tak samo jak z hydrą u de.
2. Nie można odłączać helki od dwarfów.
3. W przypadku nie zdania liderki helka biegnie 3d6 a dwarfy dostawiają się za nią mimo swojego ruchu 3''.
4. Helka szarżuje na 12", ale wtedy dwarfy nie dostawiają się do combatu.
5, Helka nie może strzelać po ruchu.
Mam nadzieję że mam racje i wszystkie sporne kwestie są tu ujęte.
1. Żeby mieć połowę pkt za helke trzeba zabić dwóch dwarfów lub helke i dwarfa, tak samo jak z hydrą u de.
2. Nie można odłączać helki od dwarfów.
3. W przypadku nie zdania liderki helka biegnie 3d6 a dwarfy dostawiają się za nią mimo swojego ruchu 3''.
4. Helka szarżuje na 12", ale wtedy dwarfy nie dostawiają się do combatu.
5, Helka nie może strzelać po ruchu.
Mam nadzieję że mam racje i wszystkie sporne kwestie są tu ujęte.
pewny jesteś?
Jak byłem na turnieju w gliwicach sedzia i mój przeciwnik twierdzili że tak jest i errata gw odnosi się nie tylko do helki ale i do hydry, do wszystkich monsters and handlers.
Czyli jak jest naprawde?
3 Woundy wbite hydrze to już połowa punktów?
Byłem wałowany bezczelnie:)?
Jak byłem na turnieju w gliwicach sedzia i mój przeciwnik twierdzili że tak jest i errata gw odnosi się nie tylko do helki ale i do hydry, do wszystkich monsters and handlers.
Czyli jak jest naprawde?
3 Woundy wbite hydrze to już połowa punktów?
Byłem wałowany bezczelnie:)?
No wiem ze jasno stoi czytałem podręcznik i pokazywałem ustęp sędziemu, a on na to że trzeba tą erratę załączyć i w ten sposób to interpretować.
No ale dobrze, że się wszystko wyjaśniło i już mogę być pewny swoich racji.
Dzięki za pomoc,
No ale dobrze, że się wszystko wyjaśniło i już mogę być pewny swoich racji.
Dzięki za pomoc,