Ograniczenia magii - wersja beta
Moderator: Barbarossa
Re: Ograniczenia magii - wersja beta
to w takim razie proponuje jeszcze zdjąć - do dd z infernal pupeta bo przecież też nie utrudnia rzucania czarów
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Shino, przestań się złośliwie bawić ludźmi.
Ludzie, zacznijcie czytać, a potem postulować zmiany
Ludzie, zacznijcie czytać, a potem postulować zmiany
tak sie zastanawiam czy nie ograniczenie Black Periapt dla VC to celowy zabieg czy niedopatrzenie
Jak dla mnie ten przedmiot jest duzo lepszy (i tanszy) od rod of power czy diadem of power
a jednak zadnego ograniczenia na nim nie ma
Jak dla mnie ten przedmiot jest duzo lepszy (i tanszy) od rod of power czy diadem of power
a jednak zadnego ograniczenia na nim nie ma
Chyba nie bo na roda musisz rzucać i mozesz jedynie korzystac z własnych kostek z pool'a a nie tych co sobie zostaną Tobie lub przeciwnikowi
taaak?ksuM pisze:Że lepszy od roda to chyba przesadziłeś...
1)tańszy
2) nie tracisz kostek
3) przenosisz albo do power albo do dispel
4) przenosisz kostke disspela przeciwnika
Rod ma tylko jedna zalete - przechować możesz wiecej kostek kosztem ryzyka który juz opisałem powyżej
na roda musisz rzucac lecz jesli zabierasz 1 kostke to nie ma szans, ze nie wyrzucisz.Rzymek pisze:Chyba nie bo na roda musisz rzucać i mozesz jedynie korzystac z własnych kostek z pool'a a nie tych co sobie zostaną Tobie lub przeciwnikowi
z periapta nie mozesz zabierac przeciwnikowi..
a wydaje mi sie dodatkowo, ze rod podobnie jak periapt przechowywuje kosci i do dispela i do powera ale nie pamietam opisu przedmiotu...
Z periapta możesz przechować kostki disspela czyjekolwiek (opisane jest armies)Shino pisze:na roda musisz rzucac lecz jesli zabierasz 1 kostke to nie ma szans, ze nie wyrzucisz.Rzymek pisze:Chyba nie bo na roda musisz rzucać i mozesz jedynie korzystac z własnych kostek z pool'a a nie tych co sobie zostaną Tobie lub przeciwnikowi
z periapta nie mozesz zabierac przeciwnikowi..
a wydaje mi sie dodatkowo, ze rod podobnie jak periapt przechowywuje kosci i do dispela i do powera ale nie pamietam opisu przedmiotu...
ale tylko swoje kostki power
Rod też sie mylisz tylko swoje kostki power
nie myle sie. W 6ed przechowywales kostki przeciwnika w tej mozesz tylko swojezafael pisze:
Z periapta możesz przechować kostki disspela czyjekolwiek (opisane jest armies)
ale tylko swoje kostki power
dodatkowo z powera tez mozna przechowywac kostki wampira ale nie mozna tych z poola...
tu tez sie nie myle mozesz przechowywac z powera do dispela i z dispela do powera ale tylko kostki z poola...Rod też sie mylisz tylko swoje kostki power
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Shino ma racje. Tu masz cytaty z ab.
Stary: "The Periapt allows the bearer to save one unused Power dice or Dispel dice at the end of any Magic phase and store it, to add it to his side's Dispel pool in the next Magic phase".
Nowy:"The Black Periapt allows the bearer to save one of his own unused power dice or one of the army's unused dispel dice at the and of any Magic phase, and then add it to his side's power or dispel dice pool in the next Magic phase"
Stary: "The Periapt allows the bearer to save one unused Power dice or Dispel dice at the end of any Magic phase and store it, to add it to his side's Dispel pool in the next Magic phase".
Nowy:"The Black Periapt allows the bearer to save one of his own unused power dice or one of the army's unused dispel dice at the and of any Magic phase, and then add it to his side's power or dispel dice pool in the next Magic phase"
a ja uważam, że wyczerpywane boundspelle zostały uśmiercone przez nowy pacz.
zawsze lubiłem brać popychaczkę z książki.
ale w obawie przed wyczerpaniem rzadko jej używałem w początkowej fazie gry
i trzymałem ją do decydującego momentu (przeciwnik często zapomniał, że mam ją w rozpisce).
teraz taki wyczerpywalny boundspell zjada kostkę bez względu czy go używam czy nie.
co więcej zjada kostkę przez cała grę nawet jeśli wypaliłby mi się w pierwszej turze...
w obecnej sytuacji nie wiedzę sensu ich używać...
zawsze lubiłem brać popychaczkę z książki.
ale w obawie przed wyczerpaniem rzadko jej używałem w początkowej fazie gry
i trzymałem ją do decydującego momentu (przeciwnik często zapomniał, że mam ją w rozpisce).
teraz taki wyczerpywalny boundspell zjada kostkę bez względu czy go używam czy nie.
co więcej zjada kostkę przez cała grę nawet jeśli wypaliłby mi się w pierwszej turze...
w obecnej sytuacji nie wiedzę sensu ich używać...
on nie jest wyczerpywalny bo jest one use only tylko jest wyczerpywalny bo jest bardzo mocny. Potencjalnie mozesz uzywac go co ture przez cały turniej i Ci sie nie zużyje
nie chodzi o siłe jego casta tylko siłe efektu jaki daje.
Kosztuje 100 punktow i jest prawie niewystawialny pod balancing patchem z powodu blokady giftow. Smieszny argument.
A popychaczka jako bound spell jest i bedzie zawsze potezna bo potrafi zadecydowac o rozgrywce gdy zadziala, a pod koniec gry, gdy nie ma juz scrolli nawet gdy nie wchodzi zabiera 2dd i czesto jest przyczyna tego, ze nie starcza kosci by zatrzymac taniec/lurkera/cowers/wolf's hunt.
A popychaczka jako bound spell jest i bedzie zawsze potezna bo potrafi zadecydowac o rozgrywce gdy zadziala, a pod koniec gry, gdy nie ma juz scrolli nawet gdy nie wchodzi zabiera 2dd i czesto jest przyczyna tego, ze nie starcza kosci by zatrzymac taniec/lurkera/cowers/wolf's hunt.