2250 Bretonnia
2250 Bretonnia
1 Prophetess of the Lady @ 331 Pts
General; Magic Level 4; Barding
Potion Sacre [10]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Virtue of Duty [30]
Sword of Might [20]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Paladin @ 147 Pts
Heavy Armour; Shield; Grail Vow
Wyrmlance [20]
Gromril Great Helm [30]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Paladin @ 149 Pts
Lance; Heavy Armour; Grail Vow
Enchanted Shield [10]
Virtue of Heroism (1st) [40]
1 Warhorse @ [0] Pts
8 Knights of the Realm @ 241 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
War Banner [25]
10 Peasant Bowmen @ 60 Pts
10 Peasant Bowmen @ 60 Pts
12 Peasant Bowmen Skirmishers @ 84 Pts
6 Knights Errant @ 127 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
6 Knights Errant @ 127 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
4 Pegasus Knights @ 250 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Knightly Vow
5 Mounted Yeomen @ 75 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
8 Grail Knights @ 364 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
Banner of Defense [30]
1 Field Trebuchet @ 90 Pts
Rozpiska do gier turniejowych, będę ją intensywnie testował. Jutro bitwa z VC
Jest trochę inna od większość, więc zamieszczam ją żebyście rzucili okiem i dodali coś od siebie.
Pozdro
General; Magic Level 4; Barding
Potion Sacre [10]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 145 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Virtue of Duty [30]
Sword of Might [20]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Paladin @ 147 Pts
Heavy Armour; Shield; Grail Vow
Wyrmlance [20]
Gromril Great Helm [30]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Paladin @ 149 Pts
Lance; Heavy Armour; Grail Vow
Enchanted Shield [10]
Virtue of Heroism (1st) [40]
1 Warhorse @ [0] Pts
8 Knights of the Realm @ 241 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
War Banner [25]
10 Peasant Bowmen @ 60 Pts
10 Peasant Bowmen @ 60 Pts
12 Peasant Bowmen Skirmishers @ 84 Pts
6 Knights Errant @ 127 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
6 Knights Errant @ 127 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
4 Pegasus Knights @ 250 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Knightly Vow
5 Mounted Yeomen @ 75 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
8 Grail Knights @ 364 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
Banner of Defense [30]
1 Field Trebuchet @ 90 Pts
Rozpiska do gier turniejowych, będę ją intensywnie testował. Jutro bitwa z VC
Jest trochę inna od większość, więc zamieszczam ją żebyście rzucili okiem i dodali coś od siebie.
Pozdro
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
na turniej w Łęcznej? ;>
Jedyne co bym dodał to zwiększył liczbę łuczników w skirmishu do liczby 20 lub 25 kosztem jednej dziesiątki. Dzięki temu zabiegowi linie łuczników nie zajmują tyle miejsca i zwiększa się szanse na to, że cały ostrzał będzie skoncentrowany w najbardziej wymagającym tego miejscu (przy większej liczbie oddziałów zwykłych łuczników czasem trzeba ich wystawiać w nieodpowiednich miejscach lub tracą na skuteczności kiedy przeciwnik wychodzi im z LOS).
Kal_Torak pisze:Jedyne co bym dodał to zwiększył liczbę łuczników w skirmishu do liczby 20 lub 25 kosztem jednej dziesiątki. Dzięki temu zabiegowi linie łuczników nie zajmują tyle miejsca i zwiększa się szanse na to, że cały ostrzał będzie skoncentrowany w najbardziej wymagającym tego miejscu (przy większej liczbie oddziałów zwykłych łuczników czasem trzeba ich wystawiać w nieodpowiednich miejscach lub tracą na skuteczności kiedy przeciwnik wychodzi im z LOS).
Paradne.sharkoon pisze:No całkiem dobry zabieg, poparty dobrymi argumentami, które przemówiły do mnie Już nanoszę poprawki do rozpiski.
Uśmiałem się.
Ten oddział ma z czystym sumieniem dawać flee kiedy trzeba, ma też być czymś na tyle tanim, że można go poświecić, do kasowania śmieci i osłaniania nie potrzeba 20 łuczników. Nie wiem od kiedy mniejsza liczba wystawień jest lepsza od większej. Widocznie jakieś nowe trendy w battlu nastały.
No, gwiazdy śmierciKalesoner pisze:Kal_Torak pisze:Jedyne co bym dodał to zwiększył liczbę łuczników w skirmishu do liczby 20 lub 25 kosztem jednej dziesiątki. Dzięki temu zabiegowi linie łuczników nie zajmują tyle miejsca i zwiększa się szanse na to, że cały ostrzał będzie skoncentrowany w najbardziej wymagającym tego miejscu (przy większej liczbie oddziałów zwykłych łuczników czasem trzeba ich wystawiać w nieodpowiednich miejscach lub tracą na skuteczności kiedy przeciwnik wychodzi im z LOS).Paradne.sharkoon pisze:No całkiem dobry zabieg, poparty dobrymi argumentami, które przemówiły do mnie Już nanoszę poprawki do rozpiski.
Uśmiałem się.
Ten oddział ma z czystym sumieniem dawać flee kiedy trzeba, ma też być czymś na tyle tanim, że można go poświecić, do kasowania śmieci i osłaniania nie potrzeba 20 łuczników. Nie wiem od kiedy mniejsza liczba wystawień jest lepsza od większej. Widocznie jakieś nowe trendy w battlu nastały.
A tak na poważnie- pegazy i 2 oddzialy do uderzenia, to chyba trochę mało?
Kalesoner jakbyś nie zauważył całkiem spore grono inwestuje w liczebniejszy oddział łuczników w skirmishu. Jest on pewnym ewenementem w skali battlowej bo jest tani jak barszcz, ma longbowy i skirmish. W dodatku może mieć nawet sztandar, za który przeciwnik nie ma punktów.
Powinieneś wiedzieć, że nie zawsze łatwo wystawić kilka dziesiątek łuczników w linii aby ich ostrzał był skoncentrowany na tych jednostkach co chcesz i jednocześnie było dużo miejsca dla reszty jednostek, zwłaszcza jeśli armia liczy sporo jednostek ofensywnych. Jeden duży oddział łuczników w skirmishu z longbowami to taki myk, dzięki któremu jedną salwą zdejmujesz fasta, s&s możliwy z każdej strony oraz znacznie silniejszy, jednostki dystansowe przeciwnika mają o wiele większy problem w spanikowaniu/rostrzelaniu takiego oddziału, łatwiej koncentrujesz ogień w jeden punkt i masz 360 stopni pola widzenia dzięki czemu jednostki nie mogą ci wyjść z pola widzenia oraz czasami można stosować ten oddział do zadań niekonwencjonalnych jak szarże (skirmish umożliwia czasem wejście komuś w bok jak się zagolopuje) oraz opłacalność wzięcia dla takiego oddziału sztandaru, za który przeciwnik nie dostaje punktów (bardzo często przewaga liczebna i sztandar ratuje im dupe). 20 typa to całe 140 punktów (150 ze sztandarem) - normalnie przerażająca ilość punktów.
Dlatego śmiej się do woli, ale tych garść zalet takiego oddziału wart jest inwestycji tych kilku punktów.
No i najwyraźniej już popadłeś w taką schematyczność, że już nie jesteś za chiny wstanie dojrzeć innych zastosowań dla tej samej jednostki. Wiesz mi, ale w battlu czasem jeszcze udaje się coś niewielkiego ale ciekawego zastosować. Wszystko nie musi się sprowadzać do jednego utartego schematu jaki wbiłeś sobie do głowy.
Stąd ja też się nieźle uśmiałem
Powinieneś wiedzieć, że nie zawsze łatwo wystawić kilka dziesiątek łuczników w linii aby ich ostrzał był skoncentrowany na tych jednostkach co chcesz i jednocześnie było dużo miejsca dla reszty jednostek, zwłaszcza jeśli armia liczy sporo jednostek ofensywnych. Jeden duży oddział łuczników w skirmishu z longbowami to taki myk, dzięki któremu jedną salwą zdejmujesz fasta, s&s możliwy z każdej strony oraz znacznie silniejszy, jednostki dystansowe przeciwnika mają o wiele większy problem w spanikowaniu/rostrzelaniu takiego oddziału, łatwiej koncentrujesz ogień w jeden punkt i masz 360 stopni pola widzenia dzięki czemu jednostki nie mogą ci wyjść z pola widzenia oraz czasami można stosować ten oddział do zadań niekonwencjonalnych jak szarże (skirmish umożliwia czasem wejście komuś w bok jak się zagolopuje) oraz opłacalność wzięcia dla takiego oddziału sztandaru, za który przeciwnik nie dostaje punktów (bardzo często przewaga liczebna i sztandar ratuje im dupe). 20 typa to całe 140 punktów (150 ze sztandarem) - normalnie przerażająca ilość punktów.
Dlatego śmiej się do woli, ale tych garść zalet takiego oddziału wart jest inwestycji tych kilku punktów.
No i najwyraźniej już popadłeś w taką schematyczność, że już nie jesteś za chiny wstanie dojrzeć innych zastosowań dla tej samej jednostki. Wiesz mi, ale w battlu czasem jeszcze udaje się coś niewielkiego ale ciekawego zastosować. Wszystko nie musi się sprowadzać do jednego utartego schematu jaki wbiłeś sobie do głowy.
Stąd ja też się nieźle uśmiałem
Czyżby znowu jakiś challenge Kalesoner - Kal_Torak się szykował? Bo z tego co pamiętam to ostatnio nierozstrzygnięta bitwa była.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Raczej coś Dębkowego...Kal_Torak pisze:ależ sharkoon jesteśmy wyluzowani - ot od czasu do czasu droczymy się z Kalesonerem
A swoją drogą 15-20 łuczników bretońskich w skirmishu obecnie jest już dość schematyczny rozwiązaniem - ten patent to nic nowego ani innowacyjnego
Moim zdaniem masz troche dziwnie poskładanych herów ale poza tym ok
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Chcę koniecznie zagrać na dużej magiczce. Zdaje mi się, że ma większy potencjał magiczny niż dwie 1 lvl. Będzie siedziała w gralach i będę liczył na to, że trafi mi się popychaczka BSB musi być to wiadomo i z takim zestawieniem itemów najfajniej mi się nim gra. Co do pozostałych dwóch paluchów to jestem otwarty na wszelkie propozycje.GarG pisze:Moim zdaniem masz troche dziwnie poskładanych herów ale poza tym ok