He na DMP 2009
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: He na DMP 2009
z takimi characterami ja z pewnoscia bym raczej sprobowal:
mage
sigil of asuryan
mage
seer
scroll
mage
jewel of the dusk
scroll
mage
sigil of asuryan
mage
seer
scroll
mage
jewel of the dusk
scroll
Co do tych propozycji odnośnie magów to zauważyłem że wielu z was wrzuca ring of corin, i tu moje pytanie czy to odmagicznienie przedmiotu trwa do końca gry czy tylko do następnej tury magii bo nie jest to określone w AB...
Tak na marginesie to skąd byście czerpali punkty na te wszystkie dodatkowe itemy dla magów [biorąc pod uwagę moją rozpę] ??
Tak na marginesie to skąd byście czerpali punkty na te wszystkie dodatkowe itemy dla magów [biorąc pod uwagę moją rozpę] ??
odmagicznienie działa do końca gry
A przypadkiem na Draconie nie miałeś 2x magów i Smoka?Furion pisze:A to niby czemu?Embir pisze:No nie wiem. Na takiej konfiguracji, w grze przeciw Gatewayom, Slannom, to raczej elficki gracz będzie cały mokry od potu.
Na Drakonie grałem zarówno przeciwko Gatewayom jak i przeciwko Slannom. Obie bitwy wygrałem.
Ze względu na jednostki, magia HE jest chyba najsilniejsza w grze.
pozdrawiam
Furion
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Nie, na DMP jadę VC. Mam nadzieję, że będzie to mój ostatni turniej tą armią. Teraz tylko HE, DoW i OnG.Belaner7 pisze:Furion, na DMP jedziesz He? Jak tak to zdradź rospiskę
Ja się ostatnio zastanawiam nad zmodyfikowaniem smoczego standardu i ekwipunku dla jednego z dwóch asystujących magów.
Lord:
Sword of Might, Vambraces of Defense, Gem of Courage, Enchanted Shield, DA, Star Dragon
Przyjęło się, że lord na smoku ma Vambraces, Armour of Caledor, Amulet of Light i halabardę. Lęk przed eterykami jest tak wielki, że magiczne ataki większość bierze niejako z musu. Tymczasem ja zauważyłem w paru bitwach, że dużo ważniejsze jest zabezpieczenie smoka przed tym aby nie uciekł z walki wręcz. Jedna bowiem tura fluffowania ataków i nasza duża jaszczurka może spadać z kombata oddając przeciwnikowi koło 700 pkt. Stąd Gem of Courage. Jednocześnie przedmiot ten daje mi komfort podejmowania ryzykownych walk i dużego prawdopodobieństwa ustania. Save na 3+ z przerzutem i wardem jest wystarczający. Przy ostrzale większość ran i tak wyłapie smok a w kombacie najczęściej każdy wali po dole. Myślę, że słomka do spółki z umiarkowanie silną magią to wystarczająca kontra na eteryki i Forest Spirits.
Mag
lev. 2 Sigil of Asuryan
Ten mag zastąpiłby tradycyjną kombinację 2xDS i Silver Wand. Po prostu za cenę jednego scrolla i dodatkowego zaklęcia masz przedmiot który potrafi wyłączyć z gry na amen Infernala, kometę lub popychaczkę. Utrata jednego zaklęcia nic nie boli bo u mnie mag z Silver Wandem i tak najczęściej zarzuca Drain Magic lub warda na 5+.
Pozostaje kwestią otwartą czy w takim przypadku drugiego maga wystawić w asekuracyjnej kombinacji 2xDS i Silver Wand czy też zaryzykować i tradycyjnie wystawić Seera z jednym scrollem.
Reszta armii będzie wyglądać następująco:
2x5 Dragon Princes - golutcy, mają latać na flankach
2x Tiranoc Chariot - kontra na latacze i fasty próbujące dobrać się do maszyn i łuczników
7 Phoenix Guard - Banner of Sorcery - mają stać z dala od pola walki, generować PD i zajmować ćwiartki, ewentualnie niańczyć któregoś maga
2x 10 łuczników - wiadomo ocb
4x bolce - jak wyżej
Boli mnie tylko brak punktów na Dragonhorna. Bez niego Tiranoc Chariots nie są tak skuteczne jako kontra na śmiecie wzbudzające strach bo po prostu na LD 8 łatwo się test strachu oblewa.
Co myślicie o takim pomyśle, jakieś doświadczenia w grze na takich kombinacjach przedmiotów u bohaterów?
Lord:
Sword of Might, Vambraces of Defense, Gem of Courage, Enchanted Shield, DA, Star Dragon
Przyjęło się, że lord na smoku ma Vambraces, Armour of Caledor, Amulet of Light i halabardę. Lęk przed eterykami jest tak wielki, że magiczne ataki większość bierze niejako z musu. Tymczasem ja zauważyłem w paru bitwach, że dużo ważniejsze jest zabezpieczenie smoka przed tym aby nie uciekł z walki wręcz. Jedna bowiem tura fluffowania ataków i nasza duża jaszczurka może spadać z kombata oddając przeciwnikowi koło 700 pkt. Stąd Gem of Courage. Jednocześnie przedmiot ten daje mi komfort podejmowania ryzykownych walk i dużego prawdopodobieństwa ustania. Save na 3+ z przerzutem i wardem jest wystarczający. Przy ostrzale większość ran i tak wyłapie smok a w kombacie najczęściej każdy wali po dole. Myślę, że słomka do spółki z umiarkowanie silną magią to wystarczająca kontra na eteryki i Forest Spirits.
Mag
lev. 2 Sigil of Asuryan
Ten mag zastąpiłby tradycyjną kombinację 2xDS i Silver Wand. Po prostu za cenę jednego scrolla i dodatkowego zaklęcia masz przedmiot który potrafi wyłączyć z gry na amen Infernala, kometę lub popychaczkę. Utrata jednego zaklęcia nic nie boli bo u mnie mag z Silver Wandem i tak najczęściej zarzuca Drain Magic lub warda na 5+.
Pozostaje kwestią otwartą czy w takim przypadku drugiego maga wystawić w asekuracyjnej kombinacji 2xDS i Silver Wand czy też zaryzykować i tradycyjnie wystawić Seera z jednym scrollem.
Reszta armii będzie wyglądać następująco:
2x5 Dragon Princes - golutcy, mają latać na flankach
2x Tiranoc Chariot - kontra na latacze i fasty próbujące dobrać się do maszyn i łuczników
7 Phoenix Guard - Banner of Sorcery - mają stać z dala od pola walki, generować PD i zajmować ćwiartki, ewentualnie niańczyć któregoś maga
2x 10 łuczników - wiadomo ocb
4x bolce - jak wyżej
Boli mnie tylko brak punktów na Dragonhorna. Bez niego Tiranoc Chariots nie są tak skuteczne jako kontra na śmiecie wzbudzające strach bo po prostu na LD 8 łatwo się test strachu oblewa.
Co myślicie o takim pomyśle, jakieś doświadczenia w grze na takich kombinacjach przedmiotów u bohaterów?
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Odnośnie dragonów :
Z tego co zauważyłem to smok ma czasem problem z przebiciem się a nie zawsze nabije wystarczająco dużo. W chelangu max nabije 5 na dowódcy. Dlatego ja stosuje jednoczesny ataku smoka i udziału dragonów w ilości 6 z dowódcy oraz ze sztandarem. Dowódcą wyzywa, smok nabija wrogów i do tego mamy jeszcze + 2 na wejście w walkę.
Widze ,ze masz jednego maga , nie ma drugiego w takim razie nie lepiej BSB ?
Z tego co zauważyłem to smok ma czasem problem z przebiciem się a nie zawsze nabije wystarczająco dużo. W chelangu max nabije 5 na dowódcy. Dlatego ja stosuje jednoczesny ataku smoka i udziału dragonów w ilości 6 z dowódcy oraz ze sztandarem. Dowódcą wyzywa, smok nabija wrogów i do tego mamy jeszcze + 2 na wejście w walkę.
Widze ,ze masz jednego maga , nie ma drugiego w takim razie nie lepiej BSB ?
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
Drugi mag będzie, tylko zastanawiam się czy jeśli ten pierwszy ma mieć Sigil of Asuryan to ten drugi powinnien mieć 2xDS i Silver Wand, czy Seer i 1xDS. Raczej skłaniałbym się ku temu drugiemu rozwiązaniu.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
sigil jest swietny to nie ulega wątpliwości.Embir pisze:Ja się ostatnio zastanawiam nad zmodyfikowaniem smoczego standardu i ekwipunku dla jednego z dwóch asystujących magów.
Lord:
Sword of Might, Vambraces of Defense, Gem of Courage, Enchanted Shield, DA, Star Dragon
Przyjęło się, że lord na smoku ma Vambraces, Armour of Caledor, Amulet of Light i halabardę. Lęk przed eterykami jest tak wielki, że magiczne ataki większość bierze niejako z musu. Tymczasem ja zauważyłem w paru bitwach, że dużo ważniejsze jest zabezpieczenie smoka przed tym aby nie uciekł z walki wręcz. Jedna bowiem tura fluffowania ataków i nasza duża jaszczurka może spadać z kombata oddając przeciwnikowi koło 700 pkt. Stąd Gem of Courage. Jednocześnie przedmiot ten daje mi komfort podejmowania ryzykownych walk i dużego prawdopodobieństwa ustania. Save na 3+ z przerzutem i wardem jest wystarczający. Przy ostrzale większość ran i tak wyłapie smok a w kombacie najczęściej każdy wali po dole. Myślę, że słomka do spółki z umiarkowanie silną magią to wystarczająca kontra na eteryki i Forest Spirits.
Mag
lev. 2 Sigil of Asuryan
Ten mag zastąpiłby tradycyjną kombinację 2xDS i Silver Wand. Po prostu za cenę jednego scrolla i dodatkowego zaklęcia masz przedmiot który potrafi wyłączyć z gry na amen Infernala, kometę lub popychaczkę. Utrata jednego zaklęcia nic nie boli bo u mnie mag z Silver Wandem i tak najczęściej zarzuca Drain Magic lub warda na 5+.
Pozostaje kwestią otwartą czy w takim przypadku drugiego maga wystawić w asekuracyjnej kombinacji 2xDS i Silver Wand czy też zaryzykować i tradycyjnie wystawić Seera z jednym scrollem.
Reszta armii będzie wyglądać następująco:
2x5 Dragon Princes - golutcy, mają latać na flankach
2x Tiranoc Chariot - kontra na latacze i fasty próbujące dobrać się do maszyn i łuczników
7 Phoenix Guard - Banner of Sorcery - mają stać z dala od pola walki, generować PD i zajmować ćwiartki, ewentualnie niańczyć któregoś maga
2x 10 łuczników - wiadomo ocb
4x bolce - jak wyżej
Boli mnie tylko brak punktów na Dragonhorna. Bez niego Tiranoc Chariots nie są tak skuteczne jako kontra na śmiecie wzbudzające strach bo po prostu na LD 8 łatwo się test strachu oblewa.
Co myślicie o takim pomyśle, jakieś doświadczenia w grze na takich kombinacjach przedmiotów u bohaterów?
Ale jednak lepiej sie sprawdza ds,ds,sw na jednym magu a na drugim ds, seer. Na armie ktore nie opieraja sie na magii czary wchodza juz od 3 tury. A szkoda zebys mial same nieprzydatne czary.
Moja rozpa (dzisiaj wygrana z DE) jest bardzo podobna do Twojej.
1 Prince @ 621 Pts
General; Halberd
Armour of Caledor [25]
Vambraces of Defence [55]
Amulet of Light [15]
1 Dragon: Star @ [370] Pts
1 Mage @ 175 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [20]
Seerstaff of Saphery [30]
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
5 Dragon Princes @ 150 Pts
5 Dragon Princes @ 150 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 105 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour
7 Phoenix Guard @ 173 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]
1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts
1 Tiranoc Chariot @ 85 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Total Army Cost: 2249
Mag z seerem w lucznikach, z heavena pociski, i stojac poza zasiegiem czaruje jak szalony. Drugi schowany, drainmagic, ward 5+(lub nawet podpalenie, curse of arrow czy voula)
Niestety nie zgodze sie z Toba w kwesti magicznych ataków na lordzie;] 6 wraitów jest absolutnie wygięta i z 4 magicznymi atakami mozna schowac figsy;]
pozdro
To już nie lepiej dać mu Foe Bane? Tak samo ranisz wraighty, a kontra duzę demony, smoki etc robisz rzeźnie. Jedyne co tracisz to brak s5 podczas walki z piechotą. Ale przecież i tak nie liczymy na lorda tylko na smoka.Lord:
Sword of Might, Vambraces of Defense, Gem of Courage, Enchanted Shield, DA, Star Dragon
A co powiecie o takiej rozpie ... poza tym że nie wiele odbiega od standardu
Prince
-foe bane
-vamb of def
-star drag
-enchanted shield
-dragon arm
Mage
-seerstaff of sap
-2lvl
-DS
Mage
-silver wand
-2lvl
-ring of fury
Spear [10]
Archers [10]
Bolec
Bolec
Orzeł
PG [4+1]
-champion
-standard bearer Banner of Sorcery
Dragon Pr [5]
WL [12+1]
-champion
-standard bearer Lion Standard
WL [12+1]
-champion
-standard bearer Standard of Balance
2246
Prince
-foe bane
-vamb of def
-star drag
-enchanted shield
-dragon arm
Mage
-seerstaff of sap
-2lvl
-DS
Mage
-silver wand
-2lvl
-ring of fury
Spear [10]
Archers [10]
Bolec
Bolec
Orzeł
PG [4+1]
-champion
-standard bearer Banner of Sorcery
Dragon Pr [5]
WL [12+1]
-champion
-standard bearer Lion Standard
WL [12+1]
-champion
-standard bearer Standard of Balance
2246
Miałem; co do mojej poprzedniej odpowiedzi, to nie zrozumieliśmy się (przejrzałem jeszcze ra posty) myślałem że gracz HE jest mokry od potu jak ma 3 scrolle, 4ddram, a peciwnik gateway'aEmbir pisze:
A przypadkiem na Draconie nie miałeś 2x magów i Smoka?
pozdrawiam
Furion
To fajny pomysł, tylko niestety brakuje mi punktów, ewentualnie jeśli zrezygnowałbym z Silver Wanda (a na to miejsce wsadził Sigil of Asuryan) to mógłbym to zmieścić.Andrzej pisze:To już nie lepiej dać mu Foe Bane? Tak samo ranisz wraighty, a kontra duzę demony, smoki etc robisz rzeźnie. Jedyne co tracisz to brak s5 podczas walki z piechotą. Ale przecież i tak nie liczymy na lorda tylko na smoka.Lord:
Sword of Might, Vambraces of Defense, Gem of Courage, Enchanted Shield, DA, Star Dragon
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
Myślę, że Foe Bane na lordzie zrobi więcej niż SS na magu. Jeden czar dodatkowo nie daje ci o wiele większej pewności wylosowania "tego" czaru, a FB naprawde potrafi uratować dupe smokowi.To fajny pomysł, tylko niestety brakuje mi punktów, ewentualnie jeśli zrezygnowałbym z Silver Wanda (a na to miejsce wsadził Sigil of Asuryan) to mógłbym to zmieścić.
Jestem ciekawy koledzy jak wam poszło na DMP - Co wam dobrze poszło a co nie jakie jednostki się sprawdziły, mam nadzieje, że opiszecie swoje bitwy z różnymi przeciwnikami, wyniki, miejsca i rozpiski.
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
na DMP nie grałem HE tylko WE... ale za to spotkałem na przeciw siebie 2x HE na SD..
i powiem ze ta armia jest słaba, oprócz smoka i 3 RBT nic w niej nie ma.
pozdrawiam
i powiem ze ta armia jest słaba, oprócz smoka i 3 RBT nic w niej nie ma.
pozdrawiam
Ja grałem takim czymś
SD tradycyjny, 2x caddy, 2x luki, 2 bolce, cannon, eagle, ellyriani, 5DP z WB, 5DP z EB, DP z muz, DP
Grało się tym przyjemnie, zawsze byłem dostawiany, tylko raz byłem wystawiany.
Bitwy
1. 10-10 z HE Rogaty Szczur Youngblood (przepraszam nie pamiętam imienia)
Przeciwnik SD, 2 magów, 2x7 SM, 2x luki, 2 bolty i dwa eagle, jacys Dragoni. Kilka moich błędów, zagrane 5 tur i wyniki taki jaki jest, przy 6 turach wyciągnąłbym z 11/12. Hit walki jak dla mnie jeden SM zabija mi dwóch ostatnich DP z oddzialu i chłopak ucieka tryumfalnie w las. drużyna 65-35 jakos tak
2. 8-12 Dwarfy Taraś z Moria Green. 2x klopa (obie bez płonących ataków) 2x organy, hammerersi, kowadlo, warriorzy mali, 2x longbeardzi jesli dobrze pamieta, ogolnie armia odporna na feary terrory i jakie kolwiek brejki.
Na szczęście miałem duży obeliski u siebie i schowałem się całą armia, zająłem ćwiartki, straciłem łuki jedne, bolca działo no i wyszlo ile wyszło. Drużyna 77-23
3. 12-8 Animosity Alfa (zwycięzcy turnieju) Łukasz z tradycyjnymi Liz na Slanie.
Zniszczyłem śmieci, staciłem jakąś kawe z pocisków, drugą w combacie, orła, generał spadl z flary, zabrakło mnie tury walki a bym wyciął w pień Temple guardow ze slanem (został champion wraz z kolega i slan). Drużyna obessała 42-58 (jako jedyny wygrałem ) ogólnie fajnie było choć przez tą chwile na 1 stole
4. 4-16 z Jankielem DE, Córy Górnika rozpa jego do znalezienia na forum, on zaczął poleciał do przodu ja strzelam, i zabijam mało, on podchodzi, wychodzi smokiem za kaplicy wielkości torby podróżnej na moje strzelanie całe, armata misfire i nie ma jej, dwa bolce na bliskim 2x1 na trafienie no i byłem w czarnej dupie, coś tam powalczym postrzelałem, zabiłem hydre głównie dzięki magii , na stole ostał mnie się genek i jedna kawaleria, jemu prawie zabiłem gwardie (champion mu został tylko, a był palony, atakowany, dźgany itd.) drużyna 45-55 Rok temu też żeśmy z nimi przegrali ale w lepszym dla nas stylu
5. 18-2 z TK SZymona "Zathora" z Pavulon Squadem (Łódzka ośmiornica alfa rok temu), chyba najprzyjemniejsza gra jaką zagrałem na DMP 09 (choć wszystkie były super), przeciwnik troche niestandardowa rozpa, bo miał gianta i nie miał ushapek (przyzwyczajony jestem do gry z Młodym pomorskim i jego rozpą). Rozpocząłem, troche szachowania i strzelania, magia wchodziła nawet, przeciwnik flanki miał obsatwione lasami i miałem ciężko aby do niego się dostać z tej strony, w drugiej turze ryzyk fizyk fast plus orzel polecieli tak aby zapolowac na katapulte, cos tam powalczyli z lukami jakims ale potem dostali szarze (planowana ) od Gianta (wyszedl na moje strzelanie) i gwardii, zrobił lekki blad przy ustawieniu 1 rydwanów za lasem bo widział ich smok mój od boku, wlecial pozamiatał i zabrakło mu cala zeby wyleciał za stół naszczęscie gwardia która zabiła orła i overanowała pierw wbiła się za stół i nie doszła do gada, ten uciekł w następnej turze, w której mi się ogólnie pofarciło, szarża DP na łuki te co poprzednio atakował fast i eagle, przebiłem się i na styk z overana wbiłem się w drugi oddział luków od boku z 3 lichami, w jego turze (4 bodajże) zużyłem dopiero wszytkie scrolle na popychaczki a w fazie walki wyrżnąłem cały odział do zera, kawaleria poleciała dalej by potem wbić sie od boku w kolejne rydwany i chyba w 2/3 tury wyrżnęła je, jego scorpiony wychodziły po jedyńczo (miał trzy) i dla tego niebyły takim problemem. Na końcu na stole została mu gwardia i king, a mnie kolega zabił luki, orła, fasta, cannona. Drużyna 87-13
Z bitew razem 52 pkt. Duży niedosyt po grze z Jankielem, a dalej to już luz. Suma sumarum drużynowo 8 miejsce, a 4 miejsce pod względem pkt z bitew.
SD tradycyjny, 2x caddy, 2x luki, 2 bolce, cannon, eagle, ellyriani, 5DP z WB, 5DP z EB, DP z muz, DP
Grało się tym przyjemnie, zawsze byłem dostawiany, tylko raz byłem wystawiany.
Bitwy
1. 10-10 z HE Rogaty Szczur Youngblood (przepraszam nie pamiętam imienia)
Przeciwnik SD, 2 magów, 2x7 SM, 2x luki, 2 bolty i dwa eagle, jacys Dragoni. Kilka moich błędów, zagrane 5 tur i wyniki taki jaki jest, przy 6 turach wyciągnąłbym z 11/12. Hit walki jak dla mnie jeden SM zabija mi dwóch ostatnich DP z oddzialu i chłopak ucieka tryumfalnie w las. drużyna 65-35 jakos tak
2. 8-12 Dwarfy Taraś z Moria Green. 2x klopa (obie bez płonących ataków) 2x organy, hammerersi, kowadlo, warriorzy mali, 2x longbeardzi jesli dobrze pamieta, ogolnie armia odporna na feary terrory i jakie kolwiek brejki.
Na szczęście miałem duży obeliski u siebie i schowałem się całą armia, zająłem ćwiartki, straciłem łuki jedne, bolca działo no i wyszlo ile wyszło. Drużyna 77-23
3. 12-8 Animosity Alfa (zwycięzcy turnieju) Łukasz z tradycyjnymi Liz na Slanie.
Zniszczyłem śmieci, staciłem jakąś kawe z pocisków, drugą w combacie, orła, generał spadl z flary, zabrakło mnie tury walki a bym wyciął w pień Temple guardow ze slanem (został champion wraz z kolega i slan). Drużyna obessała 42-58 (jako jedyny wygrałem ) ogólnie fajnie było choć przez tą chwile na 1 stole
4. 4-16 z Jankielem DE, Córy Górnika rozpa jego do znalezienia na forum, on zaczął poleciał do przodu ja strzelam, i zabijam mało, on podchodzi, wychodzi smokiem za kaplicy wielkości torby podróżnej na moje strzelanie całe, armata misfire i nie ma jej, dwa bolce na bliskim 2x1 na trafienie no i byłem w czarnej dupie, coś tam powalczym postrzelałem, zabiłem hydre głównie dzięki magii , na stole ostał mnie się genek i jedna kawaleria, jemu prawie zabiłem gwardie (champion mu został tylko, a był palony, atakowany, dźgany itd.) drużyna 45-55 Rok temu też żeśmy z nimi przegrali ale w lepszym dla nas stylu
5. 18-2 z TK SZymona "Zathora" z Pavulon Squadem (Łódzka ośmiornica alfa rok temu), chyba najprzyjemniejsza gra jaką zagrałem na DMP 09 (choć wszystkie były super), przeciwnik troche niestandardowa rozpa, bo miał gianta i nie miał ushapek (przyzwyczajony jestem do gry z Młodym pomorskim i jego rozpą). Rozpocząłem, troche szachowania i strzelania, magia wchodziła nawet, przeciwnik flanki miał obsatwione lasami i miałem ciężko aby do niego się dostać z tej strony, w drugiej turze ryzyk fizyk fast plus orzel polecieli tak aby zapolowac na katapulte, cos tam powalczyli z lukami jakims ale potem dostali szarze (planowana ) od Gianta (wyszedl na moje strzelanie) i gwardii, zrobił lekki blad przy ustawieniu 1 rydwanów za lasem bo widział ich smok mój od boku, wlecial pozamiatał i zabrakło mu cala zeby wyleciał za stół naszczęscie gwardia która zabiła orła i overanowała pierw wbiła się za stół i nie doszła do gada, ten uciekł w następnej turze, w której mi się ogólnie pofarciło, szarża DP na łuki te co poprzednio atakował fast i eagle, przebiłem się i na styk z overana wbiłem się w drugi oddział luków od boku z 3 lichami, w jego turze (4 bodajże) zużyłem dopiero wszytkie scrolle na popychaczki a w fazie walki wyrżnąłem cały odział do zera, kawaleria poleciała dalej by potem wbić sie od boku w kolejne rydwany i chyba w 2/3 tury wyrżnęła je, jego scorpiony wychodziły po jedyńczo (miał trzy) i dla tego niebyły takim problemem. Na końcu na stole została mu gwardia i king, a mnie kolega zabił luki, orła, fasta, cannona. Drużyna 87-13
Z bitew razem 52 pkt. Duży niedosyt po grze z Jankielem, a dalej to już luz. Suma sumarum drużynowo 8 miejsce, a 4 miejsce pod względem pkt z bitew.