He 1650 (3 Hero) (Update)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

He 1650 (3 Hero) (Update)

Post autor: Ice-T »

oki to już inna koncepcja i dośc nie konwencjonalne złożenie magów pewnie i tak je zmienię


HEroes:

Mage lev.2
Seer,Channaler, Pure of Heart
Elven Steed with ithilmar barding.
187.

Mage lev.2
Seer, Jevel of the Dusk,
175

Mage lev.2
Ring of fury Silver wand channaler
180


Core units:

2x5 Silver Helms
230

Special units:

2x Tiranoc Chariot
170

6xDragon Princess
champion
coś koło 170 (nie chce mi się już sprawdzać w rosterze)

18 Swordmasters
AoPF BoS
(też nie wiem ile kosztyją pewnie ponad 300 ;) )

Rare units:
2x Repeater bolt thrower
200

i teraz tak co wy na takie złożenie magów to chyba jedyna opcja żeby byli grywalni i z boundem jak wypali to i 3mag poczaruje jak tylko wylosuje coś sensownego
6 dragonów z champi0onem do kontry ale zastanwaiam się czy nie lepiej było by dać im baner of ellyrion i hasali by w 6 z magiem ale w tedy trza by amulet obciać z SM

co wy na to??
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2007, o 18:11 przez Ice-T, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Mam dwa pytania

1. Dlaczego az 3 seery ? i tak jednym bedziesz musial wyczarowac tylko D6 na dwoch kosciach wiec wedlug mnie lepiej dac mu ringa .

2. Wszystkich chcesz pochowac do silverow i dragonow ?

pozdr.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

to że ma konia to nie oznacza że musi być w klocku jazdy prawda (gramy na 7ed. ;) )

koń pod magiem to teraz niezbędnik seery uważam że lepiej mieć niż jakiegoś bounda takie jest moje zdanie ;)

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

poto mam ten zasrany klocek piechoty żeby nie ryzykować magow w piątkach (oczywiście nie jestem tak tęby żeby wcisnac tam wszystkich )

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

1 mag na koniku..to jeszcze. 3 to przesada. Czasem dobrze być w lesie - czy tam mieć to 360 żeby "magicznie szachować". Poza tym wbrew pozorom często mag bez konika jest bardziej mobilny od tego na koniku.

Idealnie by było wrzucicw core:2xSH spec. 18swordów, 5 DP, 2charioty, Rare:2rbt. 2magów na piechte, 1 mag na koniku.

To chyba tak najbardziej by upołergejmeryzowało rospe - jeśli Ci o to chodzi oczywiście.

Pozdro

Awatar użytkownika
Spuscizna
Warzywo
Posty: 12

Post autor: Spuscizna »

Niezgadzam się z przedmówcą
Mag to podstawa

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

a mozesz cos konkretniej? bo nie rozumiem co ma znaczyc ze mag to podstawa... przeciez sa dalej 3???
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Ice-T , pierwsze ciecia jakie mozesz zrobic to wywalic Silver Wand..zdjac dwoch magow z konikow (10+17+17 - kupa punktow)

pamietaj ze masz tylko 10 - 12 PD..jak Ty chcesz je wykorzystac na te 7 czarow ktore chcesz wybrac?.. i tak max na turze to 4 rzucasz (cos duzego z channelera, cos mniejszego z channelera, jakis duzy pocisk z drugiego maga i jakis maly pocisk z osttaniego) - na wiecej Ci kostek nie starcza.. wiec nie potrzebujesz az tylu czarow :)

ciekawa opcja jest wziecie 2x seer, channeler - np dwie kuznie na ture :D

i po co bardingi pod magamia? - zeby latwiej ich zdejmowac z 1 metalu :)

reszta to podchodzi pod typowe HE porno :).. lepsza wersja nr 1 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

bigpasiak pisze:a mozesz cos konkretniej? bo nie rozumiem co ma znaczyc ze mag to podstawa... przeciez sa dalej 3???
Ignoruj tego pana (spuscizna) - to zmora tego wieczora - nowy spamer, przy którym Roman i Muzyk chowają się w głębokim cieniu.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

nie sadzilem ze mozna bardziej... :P
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Ice T jakbyś chciał prawdziwy pg to proponuje 3 magów(seerchall,seerjevel,furyzescrollem) z buta,2x łucznicy,4 rydwany,swordzi z bosem,2 bolce+to co wejdzie,najlepiej silvery jakieś,i taktyka jet prosta,wszystko na krawędź obok siebie,swordzi zależnie od tego czy mamy 1 czy ostatnią turę,i rozwalamy to co jest najbliżej,a to z czym możemy mieć problem szarzujemy rydwanami.Sprawdzone i dobre,generalnie działa na wszystko poza krasnoludami gdzie strzelanie ma większy zasięg od nas(i zmuszeni jesteśmy podejścia na zasięg czarów)no i khemri,ale niemartw się jak niebędzie domku to tak czy owak mamy przerąbane.jeszcze ewentualny problem mogą stanowić skavy i vc ale wprawiony gracz rozwikła te problemy.

P.s ten nowy spamer to on założył temat :):):)

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Hahaha belaner rozbawiłeś mnie ;)
Chyba pseudo-PG.
Łucznicy to zamierzchłe czasy - już dawno każdy nauczył siez tym grać. Na duże punkty można 10 dla zabawy... i tyle.

Pozdro

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

oki rozpe nieco zmodyfikowałem patrz post pierwszy ;)

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Daro
Jakbyśmy kiedyś zagrali zobaczyłbyś do czego służy 10 łuczników

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Ucieka.

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Nie.Strzela,i chroni magów przede wrednowatym strzelaniem czy czarowaniem wroga,niespłaca się,ale swoje robi co najwarzniejsze!No i nawet ich strzelanie może się przydać przeciwko jakemuś fascikowi,czy do zadania wonda gigantowi,zawsze coś

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

zależy w jakiej rospie. NA full ofens odpadają, jednak na każdy iny rodzaj rozpiski dają radę, poczynając od umiarkwoanego ofensu przechodząc do głebokiego defensu, jednak ja mówie tylko o jednej 10 łuczników, wiecej w ogóle nie potrzeba. Zastosowania jak napsiał Beleanar. Jednak w tej rozpisce nie widze dla nich miejsca w ogóle, prawie w ogóle nie widze na nich miejsca na poniżej 2k.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

No o to właśnie chodzi że nie ma miejsca na mniej niż 2k dla nich ;) Sam myślę że na jakieś 2500 można sobie pozwolić ale na mniej, to troszke ciężko...ale wiadomo - zależy od koncepcji.

Pozdro

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

A ja tam widze dla nich miejsce,aczkolwiek i tak lepiej mieć tą 5 silverów.A na mniej niż 2k bywają nieocenieni,bo 3 magów niechowa się do 1 unitu...

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Dlatego jest 2xSH+DP+bolty=wystarczy. Magowie w 1 oddziale to porażka. Czasem na 1 ture np. tak ale jako główne załozenie to nie ma takiej opcji... ;)

Pozdro

ODPOWIEDZ