[szukamy 5 osób do kilkudniowej cbety] Glorious
Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo
[szukamy 5 osób do kilkudniowej cbety] Glorious
Do Galerii Figurek to nie pasuje, ale chciałem poznać wasze zdanie na temat moich grafik,
Pokaże je jako tako z tego co pamiętam w kolejności tworzenia:
IMPERIUM:
- strzelec
- rycerz
- biały mag
- gryfi jeździec
HORDA:
- goblin
- wielki pająk
- wywerna
- wilczy jeździec
- orczy szaman
- orczy szaman 2, nie wiem ktory lepszy
- ork berserker
ELFY:
- druid
- driada [new]
- chochlik [new]
A teraz sprostowanie:
Czemu takie małe grafiki, że ledwo co widać? Ano dlatego, że są to grafiki do gry i wymiary muszą być jakie są, i tak 2 armie ledwo się na ekranie mieszczą.
Wiem, że niektóre są podobne do figurek z WFB, np wielki pająk pod względem kolorystycznym, bo wiele osób tak maluje.
Jest jeszcze trochę grafik ale te z początków tworzenia nie nadają się do pokazania światu, będę je poprawiał jak skończę jednostki do wszystkich armii. Piszcie jakie błędy popełniam itp, potrzebna mi jakaś rozbudowana krytyka/opinia.
Od poniedziałku będę miał tablet, więc może trochę lepiej mi będzie szło.
EDIT: Widzę, że temat aż się roi od komentarzy ^^, dodałem driadę
Pokaże je jako tako z tego co pamiętam w kolejności tworzenia:
IMPERIUM:
- strzelec
- rycerz
- biały mag
- gryfi jeździec
HORDA:
- goblin
- wielki pająk
- wywerna
- wilczy jeździec
- orczy szaman
- orczy szaman 2, nie wiem ktory lepszy
- ork berserker
ELFY:
- druid
- driada [new]
- chochlik [new]
A teraz sprostowanie:
Czemu takie małe grafiki, że ledwo co widać? Ano dlatego, że są to grafiki do gry i wymiary muszą być jakie są, i tak 2 armie ledwo się na ekranie mieszczą.
Wiem, że niektóre są podobne do figurek z WFB, np wielki pająk pod względem kolorystycznym, bo wiele osób tak maluje.
Jest jeszcze trochę grafik ale te z początków tworzenia nie nadają się do pokazania światu, będę je poprawiał jak skończę jednostki do wszystkich armii. Piszcie jakie błędy popełniam itp, potrzebna mi jakaś rozbudowana krytyka/opinia.
Od poniedziałku będę miał tablet, więc może trochę lepiej mi będzie szło.
EDIT: Widzę, że temat aż się roi od komentarzy ^^, dodałem driadę
Ostatnio zmieniony 4 sie 2010, o 11:39 przez ANtY, łącznie zmieniany 5 razy.
- marcus_cheater
- Oszukista
- Posty: 838
- Lokalizacja: Karak Drazh
Powiedz lepiej coś więcej na temat samej gry.
"Chcecie ustrzelić na milę goblina, poproście inżyniera o muszkiet, a zapyta, w które oko chcecie trafić."
Kadrin Redmane
Kadrin Redmane
Rozgrywka będzie wyglądała w przybliżeniu tak:
jest to screen ze starej wersji i ze starymi grafikami. (przy okazji możecie się pośmiać z pierwszych grafik )
Jak widać nie ma na razie żadnego GUI, tła itp. Ale mamy już muzyka i trochę muzyki, tła do menu też już są, ale jak ktoś się zajmuje robieniem muzyki, czy rysuje ładne arty i chciałby nam pomóc za darmo to na PW teraz męczymy się nad parserem i GUI. Sama walka itp już działają ,specjalne umiejętności też.
Będzie to gra strategicznologicznotaktyczna
Jak w WFB jest kilka ras/armii/frakcji i każda ma po kilka jednostek (planujemy po 8, ale jak na razie niektóre mają 7)
Każda jednostka ma specjalne umiejętności, atak, życie koszt itp. Wszystkie armie jak na razie są równe i na to poświęcimy najwięcej uwagii. Każdą rasą można grać na różne sposoby. Jest bodajże 7 ras, wszystkie już mają ustalone jednostki i statystyki.
Jak widać są 2 armie i każda ma 3 rzędy, aby zabić jednostkę z 2 rzędu trzeba najpierw zabić 2 z 1 stojące przed nią, żeby zabić jednostkę z 3 rzędu najpierw trzeba zabić 2 jednostki z 2 i 4 z 1. Jednak nie da się postawić chłopa w 3 rzędzie, bo niemógłby przecież atakować. W 3 rzędzie mogą stać jednostki latające i strzelające (znaczy można je też ustawić w 2 i 1 rzędzie), w drugim konnica, wilki, itp ( w pierwszym też mogą stać). Są jednostki, które zadają więcej obrażeń przy obronie(włócznik), są takie które szarżując (rycerz), są takie których nie można kontratakować (all strzelające), albo takie których nie można zaatakować wręcz (driada) bądź na dystans (druid), takie które wskrzeszają inne jednostki (nekromanta) bądź leczą (biały mag)
Przed każdą bitwą będzie się składało rozpiskę na określoną ilość punktów. Każda bitwa trwa maksymalnie 4 tury. Armie wykonują ruch naprzemiennie.
Ale największym niewiemjaktonazwac gry będzie tryb multiplayer, będziemy mogli grać z innymi graczami i to będzie głowny tryb rozgrywki, zarówno przez internet jak i na jednym komputerze. Rozpiski będzie sobie można zapisywać.
Pewnie trudno zrozumieć co napisałem, ale w sumie nie jest łatwo opisać naszą grę, pewnie popełniłem dużo błędów i napisałem kilka razy jakieś bzdury, ale tak bywa
No, napiszcie coś o tej grafice
jest to screen ze starej wersji i ze starymi grafikami. (przy okazji możecie się pośmiać z pierwszych grafik )
Jak widać nie ma na razie żadnego GUI, tła itp. Ale mamy już muzyka i trochę muzyki, tła do menu też już są, ale jak ktoś się zajmuje robieniem muzyki, czy rysuje ładne arty i chciałby nam pomóc za darmo to na PW teraz męczymy się nad parserem i GUI. Sama walka itp już działają ,specjalne umiejętności też.
Będzie to gra strategicznologicznotaktyczna
Jak w WFB jest kilka ras/armii/frakcji i każda ma po kilka jednostek (planujemy po 8, ale jak na razie niektóre mają 7)
Każda jednostka ma specjalne umiejętności, atak, życie koszt itp. Wszystkie armie jak na razie są równe i na to poświęcimy najwięcej uwagii. Każdą rasą można grać na różne sposoby. Jest bodajże 7 ras, wszystkie już mają ustalone jednostki i statystyki.
Jak widać są 2 armie i każda ma 3 rzędy, aby zabić jednostkę z 2 rzędu trzeba najpierw zabić 2 z 1 stojące przed nią, żeby zabić jednostkę z 3 rzędu najpierw trzeba zabić 2 jednostki z 2 i 4 z 1. Jednak nie da się postawić chłopa w 3 rzędzie, bo niemógłby przecież atakować. W 3 rzędzie mogą stać jednostki latające i strzelające (znaczy można je też ustawić w 2 i 1 rzędzie), w drugim konnica, wilki, itp ( w pierwszym też mogą stać). Są jednostki, które zadają więcej obrażeń przy obronie(włócznik), są takie które szarżując (rycerz), są takie których nie można kontratakować (all strzelające), albo takie których nie można zaatakować wręcz (driada) bądź na dystans (druid), takie które wskrzeszają inne jednostki (nekromanta) bądź leczą (biały mag)
Przed każdą bitwą będzie się składało rozpiskę na określoną ilość punktów. Każda bitwa trwa maksymalnie 4 tury. Armie wykonują ruch naprzemiennie.
Ale największym niewiemjaktonazwac gry będzie tryb multiplayer, będziemy mogli grać z innymi graczami i to będzie głowny tryb rozgrywki, zarówno przez internet jak i na jednym komputerze. Rozpiski będzie sobie można zapisywać.
Pewnie trudno zrozumieć co napisałem, ale w sumie nie jest łatwo opisać naszą grę, pewnie popełniłem dużo błędów i napisałem kilka razy jakieś bzdury, ale tak bywa
No, napiszcie coś o tej grafice
Koleś na koniu z imperium jest za mały , od kopyt po czubek głowy ma tyle ile np strzelec , ten sam problem ma gryf ale jakoś tak ...mniej odczuwalnie , gobos zaś w drugą stronę . No i jeszcze berserker z tacza ? dla mnie berserk to koleś z piana na ustach dwurakiem w łapach i na gołą klatę ... ale z drugiej strony to stereotyp i jak uważasz że pasuje to może być . Reszta grafik mi się bardzo podoba .Co do orczego shamana to chyba lepsze jest ten 2gi ponieważ nie potrafię wymyślić co ten 1szy ma na ramieniu .
Z tym rozmiarem jednostek właśnie jest trochę dupnie, ale jeśli bym przyjął, że wywerna zajmuje cały prostokąt to rycerz z koniec powinien zajmować gdzieś 2/3, a strzelec to już w ogóle 1/4, a goblin z 1/6, więc nie byłoby widać nic.
Przyjąłem, więc, że jednostki są po prostu odwzorowaniem, a do siebie nawzajem mają się nijak.
No właśnie to na ramieniu szamana to miała być dolna szczęka jakiegoś dużego monstera, ale nie wyszła, więc zrobiłem drugą wersję
Ten ork to tarczy raczej używa do ataku, niż obrony, ale właśnie taki mi się podoba, chociaż pewnie wolelibyście coś w stylu tego z władcy pierścieni. W każdym razie w jego statystykach będzie to odworowane, a grafika jest jaka jest.
PS: dodałem chochlika, słabo wyszedł, ale co poradzić, może w przyszłości będę go poprawiał.
Przyjąłem, więc, że jednostki są po prostu odwzorowaniem, a do siebie nawzajem mają się nijak.
No właśnie to na ramieniu szamana to miała być dolna szczęka jakiegoś dużego monstera, ale nie wyszła, więc zrobiłem drugą wersję
Ten ork to tarczy raczej używa do ataku, niż obrony, ale właśnie taki mi się podoba, chociaż pewnie wolelibyście coś w stylu tego z władcy pierścieni. W każdym razie w jego statystykach będzie to odworowane, a grafika jest jaka jest.
PS: dodałem chochlika, słabo wyszedł, ale co poradzić, może w przyszłości będę go poprawiał.
Widzę że się powolutku rozwijacie. Fajny druid i wywerna .
ps. powiedz sraxowi żeby ruszył sie do roboty :p
ps2. A czasem Temeria to nie z wiedźmina??
ps. powiedz sraxowi żeby ruszył sie do roboty :p
ps2. A czasem Temeria to nie z wiedźmina??
Po pierwsze to ork a po drugie wątpię żeby natura obdarzyła go dwoma pałami najwyżej małymi.
Armia Hordy
Armia Imperium
Jakoś tak to będzie wyglądać, nie liczyłem, czy wartości punktowe armii są równe, ale zbliżone pewnie są, imperium może być trochę droższe. Ale ogólnie tak to się będzie prezentować.
Ale największym niewiemjaktonazwac gry będzie tryb multiplayer, będziemy mogli grać z innymi graczami i to będzie głowny tryb rozgrywki, zarówno przez internet jak i na jednym komputerze.
W przeglądarce na pewno nie będzie, piszemy ją w c++, a gier przeglądarkowych jest milion i bardzo małe szanse na przebicie.
A więc teraz wygląda to tak.
Na potrzeby testów napisaliśmy mały kalkulator liczący punkty:
Który może zapisać rozpiske do pliku:
No i teraz już sama gra, działają już specjalne umiejętności (rozpy na 250 i 249 p)
A tu z walki:
Na potrzeby testów napisaliśmy mały kalkulator liczący punkty:
Który może zapisać rozpiske do pliku:
No i teraz już sama gra, działają już specjalne umiejętności (rozpy na 250 i 249 p)
A tu z walki:
Powie mi ktoś, czy takie tło pasuje?
No i czy te kolorki pod jednostkami mogą być.
No i czy te kolorki pod jednostkami mogą być.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Tylko, że jakiś art przedstawiający pole bitwy tym bardziej nie pasuje.
Ogólnie trudno znaleść coś co by pasowało :/
Ogólnie trudno znaleść coś co by pasowało :/
może jako tło ciemna zieleń.. a tych zielonych zrobić czerwonymi obwódkami;-)