GT 2500 Imperium
GT 2500 Imperium
Nie wygram EEGT na 100% ale jaki ubaw będzie.
Zabieram coś takiego:
Wizard Lord 326
Dispel Scroll [25]
The Orb of Thunder [30]
Grey Wand [40]
Warhorse
Battle Wizard 150
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard 145
Rod of Power [30]
Sigil of Sigmar [15]
Captain 157
Van Horstman's Speculum [30]
Enchanted Shield [15]
Pegasus [50]
10 Crossbowmen 85
25 Swordsmen 255
Duellist [10]
Detachment - Handgunners [80]
25 Swordsmen 255
Duellist [10]
Detachment - Handgunners [80]
6 Knightly Orders 178
First Knight [16]
Warhorse [0]
6 Knightly Orders 203
War Banner [25]
First Knight [16]
Warhorse [0]
6 Knights of the Inner Circle 226
Standard of Arcane Warding [30]
First Knight [16]
Warhorse [0]
3x Great Cannon 300
2x Hellblaster 220
Total Army Cost: 2500
Notes:
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 123
Zabieram coś takiego:
Wizard Lord 326
Dispel Scroll [25]
The Orb of Thunder [30]
Grey Wand [40]
Warhorse
Battle Wizard 150
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Battle Wizard 145
Rod of Power [30]
Sigil of Sigmar [15]
Captain 157
Van Horstman's Speculum [30]
Enchanted Shield [15]
Pegasus [50]
10 Crossbowmen 85
25 Swordsmen 255
Duellist [10]
Detachment - Handgunners [80]
25 Swordsmen 255
Duellist [10]
Detachment - Handgunners [80]
6 Knightly Orders 178
First Knight [16]
Warhorse [0]
6 Knightly Orders 203
War Banner [25]
First Knight [16]
Warhorse [0]
6 Knights of the Inner Circle 226
Standard of Arcane Warding [30]
First Knight [16]
Warhorse [0]
3x Great Cannon 300
2x Hellblaster 220
Total Army Cost: 2500
Notes:
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 123
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
J ja bym bobowi dał Sword of fate
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
wg mnie zamiast sigila na magu lepiej jest dac PS badz ring of volans.
2 zamiast grey wanda staff of sorc.
3 chyba szkoda pkt na banner of arcade warding lepiej dac chyba +d3 do szarzy badz nic nie dawac i poswiecic te pkt do detachmentow z halabardnikow czy cos a do tego skasowal bym chamow z knightach (to bedzie juz jakies 62 pkt na detachmenty
ale szczerze ciagle brakuje tutaj jakiejs sily przebicia... tzn nawet bez tych juz oslawionych czolgow mozna grac ale tak czy owak czegos brakuje ???
2 zamiast grey wanda staff of sorc.
3 chyba szkoda pkt na banner of arcade warding lepiej dac chyba +d3 do szarzy badz nic nie dawac i poswiecic te pkt do detachmentow z halabardnikow czy cos a do tego skasowal bym chamow z knightach (to bedzie juz jakies 62 pkt na detachmenty

ale szczerze ciagle brakuje tutaj jakiejs sily przebicia... tzn nawet bez tych juz oslawionych czolgow mozna grac ale tak czy owak czegos brakuje ???
Po Game-testach zmieniłem odrobinę moją armię.
Kolegium podjęło decyzje o wysłaniu 4 magów na wojnę.
Magowie obładowani sprzętem wszelakim(min.pieczęć dająca ochronę magiczną,2 zwoje rozproszenia,kula gromów,pierścień sądnego ognia,kostur czarodziejstwa,całun Magnusa Czystego).
W Nuln udało się wypożyczyć tylko 3 armaty i 2 hellblastery(czołgów nie chcieli dać-kanalie).
Elektor oddelegował dwa duże oddziały mieczników z pełnymi grupami dowodzenia,każdy z oddziałami wsparcia strzelców i halabardników.
Pospolite ruszenie też sie zmobilizowało i tak mała grupa ludzi wybiera się ze mną na wojnę zabierając ze sobą kusze.
Zakony rycerskie tez zapowiedziały wsparcie i tak jadą:
Gwardia Hrabiego Elektora w liczbie 6 ze sztandarem wojennym.
Rycerze Morra z bannerem Pogromców Demonów w liczbie 6.
Dołączyła także grupa 6 rycerzy stanu wolnego bez grupy dowodzenia,jeno z muzykiem co by im raźniej było.
"Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim-wiara,stal i proch strzelecki!!"
Kolegium podjęło decyzje o wysłaniu 4 magów na wojnę.
Magowie obładowani sprzętem wszelakim(min.pieczęć dająca ochronę magiczną,2 zwoje rozproszenia,kula gromów,pierścień sądnego ognia,kostur czarodziejstwa,całun Magnusa Czystego).
W Nuln udało się wypożyczyć tylko 3 armaty i 2 hellblastery(czołgów nie chcieli dać-kanalie).
Elektor oddelegował dwa duże oddziały mieczników z pełnymi grupami dowodzenia,każdy z oddziałami wsparcia strzelców i halabardników.
Pospolite ruszenie też sie zmobilizowało i tak mała grupa ludzi wybiera się ze mną na wojnę zabierając ze sobą kusze.
Zakony rycerskie tez zapowiedziały wsparcie i tak jadą:
Gwardia Hrabiego Elektora w liczbie 6 ze sztandarem wojennym.
Rycerze Morra z bannerem Pogromców Demonów w liczbie 6.
Dołączyła także grupa 6 rycerzy stanu wolnego bez grupy dowodzenia,jeno z muzykiem co by im raźniej było.
"Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim-wiara,stal i proch strzelecki!!"
Hmm a jakich to ja mam fajnych herosów?
Speciali nie mogę użyć.
Rary?Eee własnie problem w tym że Imperium ostro dostało po tyłku jeśli chodzio rary.
Magowie są w nowej opcji sprzetowej co daje im ogromny power.
Co takiego fajnego jest teraz w specialach czego nie było w 6 eda co jest lepsze?
Czytając inne rozpiski doszedłem do wniosku że bez 4 magów nie da rady wygrać jakiejkolwiek bitwy.
Dodam tylko że używam modeli które akurat mam.
(wystawił bym Priestów na koniach,flagasów w corach i 2 czołgi ale niestety nie posiadam modeli).
Speciali nie mogę użyć.
Rary?Eee własnie problem w tym że Imperium ostro dostało po tyłku jeśli chodzio rary.
Magowie są w nowej opcji sprzetowej co daje im ogromny power.
Co takiego fajnego jest teraz w specialach czego nie było w 6 eda co jest lepsze?
Czytając inne rozpiski doszedłem do wniosku że bez 4 magów nie da rady wygrać jakiejkolwiek bitwy.
Dodam tylko że używam modeli które akurat mam.
(wystawił bym Priestów na koniach,flagasów w corach i 2 czołgi ale niestety nie posiadam modeli).
Arcylektor na Altarze?Reyki pisze:Hmm a jakich to ja mam fajnych herosów?
Outriders?Reyki pisze:Co takiego fajnego jest teraz w specialach czego nie było w 6 eda co jest lepsze?
To jest przynajmniej jakiś powód.Reyki pisze:Dodam tylko że używam modeli które akurat mam.
(wystawił bym Priestów na koniach,flagasów w corach i 2 czołgi ale niestety nie posiadam modeli).
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Arcylektor jest kiepski-patrz statystyki i jeździ na rydwanie który jest large targetem.Hmm idealny cel dla magii,bolców i armat.
Outriders-kawaleria z move or fire i to kosztująca niewiele taniej od kawalerii normalnej-wolę armaty.
Outriders-kawaleria z move or fire i to kosztująca niewiele taniej od kawalerii normalnej-wolę armaty.
Biorąc pod uwagę, że zagrożenie czycha jedynie ze strony imperium i dwarfów, to nie jest tak źle. Poza tym gość ma warda 4+.Reyki pisze:Arcylektor jest kiepski-patrz statystyki i jeździ na rydwanie który jest large targetem.Hmm idealny cel dla magii,bolców i armat.
Magii? Nie bardzo. MR(2).
I dużo, dużo więcej.
Poza tym, że cele dla armat są zupełnie inne, to masz racjeReyki pisze:Outriders-kawaleria z move or fire i to kosztująca niewiele taniej od kawalerii normalnej-wolę armaty.

Używałeś kiedyś?
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami

Dużego kapłana testowałem na O&G i szczurkach(średnio się sprawdził na szczurkach a na O&G wcale(spadł w 3 turze własnie od magii i chukk)).Nie ma gdzie go chować jak tereny nie podpasują.
A Outów testowałem na O&G (1 tura i zwiali za stół mimo liderki 9-generał i przerzutu za Imperialny banner).Na szczęście nie spanikowali mi nic innego.
A Outów testowałem na O&G (1 tura i zwiali za stół mimo liderki 9-generał i przerzutu za Imperialny banner).Na szczęście nie spanikowali mi nic innego.
Bez przesadyArcylektor jest kiepski-patrz statystyki i jeździ na rydwanie który jest large targetem.Hmm idealny cel dla magii,bolców i armat.


Jedyny jego ból to ,ze jest duzym celem ..... .Jakby nie patrzyć to cena/jakosc jest okej

Armaty go bola ale od tego masz swoje dziala zeby takie bolce itp. wylaczyc z gry .IMHO altar nie jest zly tylko trzeba nauczyc sie nim grac

Czy ja wiem ....Rary?Eee własnie problem w tym że Imperium ostro dostało po tyłku jeśli chodzio rary


Rakietnica na armie hordowe też jest dobra (na takie szczury np:


Czołg mimo ,że drogi to dobry .Nie powiesz mi chyba ,ze jest lipny
