Ja bym powiedział, że nie fartem, a wałem . Steam tank za 5 punktów pary generuje 5d3 impacty, a ten pan wyjechał z 4d6...GarG pisze:Jak miałeś złożonego Smoka? Koleś fartem musiał wygenerować 5 punktów pary by coś takiego zrobic...
Czym grać, przeciw komu?
Moderator: Yudokuno
Re: Czym grać, przeciw komu?
moze wygenerował sobie 4, bo nie chciał aż tak ryzykować?
tfu... rzucał d6, nie doczytałem tego, ale podłość ?
tfu... rzucał d6, nie doczytałem tego, ale podłość ?
Fakt też nie zauważyłem...
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2009, o 21:09 przez GarG, łącznie zmieniany 1 raz.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Aj to z roztargnienia już poprawiłemYudokuno pisze:AAAAAAAAA!!!GarG pisze:Fakt też nie zauwarzyłem...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Mam pytanie jutro gram przeciwko Krasnalom na 1999p i nie wiem co wziąć Hydrę czy 2 Bolce .... .
Tez gram z krasnalami ...
Ja bym dal ...
Tak naprawde zalezy jak grasz(ofensywne czy defesywnie)
Dużo tez zalezy od rospy krasi
Ja gram akurat z mocno defensywnymi krasiami i kupilem baliste (watpie czy ta Hydra by doszla )
Ja bym dal ...
Tak naprawde zalezy jak grasz(ofensywne czy defesywnie)
Dużo tez zalezy od rospy krasi
Ja gram akurat z mocno defensywnymi krasiami i kupilem baliste (watpie czy ta Hydra by doszla )
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
a jeszcze jakieś sugestie jak grać przeciwko krasnalom ??
Jedno i drugie sprawdza się świetnie z racji tego ze bolce to mocny kop do ostrzału a hydra ściąga na siebie klopy i wtedy inne rzeczy ładnie dochodzą.
Napewno nie bawił bym się w magie, Walka + kocioł + strzelanie.
Napewno nie bawił bym się w magie, Walka + kocioł + strzelanie.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
myślałem nad 2 czarodziejkami i jednym Mistrzem na Coldone
a jeżeli chodzi o speciale to 15 BG i 5 Widm i 5 Coldone
a jeżeli chodzi o speciale to 15 BG i 5 Widm i 5 Coldone
jest tylko jeden problem nie można proxować ...... a DR nie mam niestety
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
dwie czarki są pozbawione sensu. Na krasie albo zero magii, albo max (bierzemy Metal i modlimy się o dobre rzuty).
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
3x5 harpii , kociołek , coldy ,hydra , hero do coldów , ja bym dał jeszcze hero na pegazie , DR i ja dałbym BG. Albo zagraj partyzantką , 3 czarki , masę widm , 3x5 harpii , DR tyle ile się da , 2 bolce , assasyn
I believe in Honour.!
Nigdy nie gralem z krasiami ale mysle ze na krasnoludy to napewno duzo harpii do screenowania innych oddzialow. BG dobrze beda sie spisywac bo nie spanikuja od ostrzalu. Shadesi dzieki zasadzie skirmish beda trudniejsi do trafienia a i zasada scout moze wiele pomoc. Odpusc magie jak wiesz ze grasz z krasnoludami i zainwestuj w dreadlorda i masterow. W corach jak najbardziej DR. Przeciwnik pewnie wezmie rune of burning na armate czy jak to sie nazywa, sciagnie ci regeneracje z hydry i ja dobije z dystansu, wiec lepiej wez bolce i strzelaj do obslugi maszyn. To takie moje wlasne spostrzerzenia.
Jaki chaos?
Bo tak się składa ze są 3
Jednak z tego co piszesz w rozpiskowni myślę ze chodzi o WoCH.
Hero na cold one z pentandem+5 cold one, kocioł, czarka(pusta albo ze scrollem), ok. 15 BG z ASF i hotekiem, 15 warriorów,5 dr, 1 albo 2 oddziały harpii, assain z manbane i runą
Ja grałem czymś takim na nurglu (hero na DM, 2 magów, 15 chosenów, 12 warriorów, kilku knightów, 12 maruderów) i nie miałem problemu.
Bo tak się składa ze są 3
Jednak z tego co piszesz w rozpiskowni myślę ze chodzi o WoCH.
Hero na cold one z pentandem+5 cold one, kocioł, czarka(pusta albo ze scrollem), ok. 15 BG z ASF i hotekiem, 15 warriorów,5 dr, 1 albo 2 oddziały harpii, assain z manbane i runą
Ja grałem czymś takim na nurglu (hero na DM, 2 magów, 15 chosenów, 12 warriorów, kilku knightów, 12 maruderów) i nie miałem problemu.
To kup/pożycz/skonwertuj. W tej armii dużo raidersów przydaje się zawsze. Swoją drogą, wpadłem właśnie na rozpiskę z konceptem. Koncept nazywa się - klocek Cold One Knightów . Już tłumaczę.tral94 pisze:jest tylko jeden problem nie można proxować ...... a DR nie mam niestety
Unnamed1999 Pts - Dark Elves Army
1 Master @ 152 Pts
General; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Pendant of Khaeleth [35]
Sword of Might [15]
1 Dark Steed @ [0] Pts
1 Master @ 210 Pts
Heavy Armour; Lance; Shield; Battle Standard
Hydra Banner [75]
1 Cold One @ [0] Pts
1 Death Hag @ 200 Pts
Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon
1 Cauldron of Blood @ [110] Pts
5 Dark Riders @ 117 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 117 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Musician
5 Dark Riders @ 117 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Musician
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
5 Harpies @ 55 Pts
1 War Hydra @ 175 Pts
8 Cold One Knights @ 333 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Murder [25]
1 Dread Knight @ [41] Pts
Pearl of Infinite Bleakness [25]
6 Cold One Knights @ 211 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]
6 Cold One Knights @ 201 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Cold Blood [15]
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 59
Nigdy czymś takim nie grałem, ale myśle, że byłoby zabawnie. Na te punkty pokurcze będa miały na pewno jakiś super-mega-wypasiony oddział hammerersów czy innych longbeardów, domyślnie przyjmujący na klatę wszystko co się rusza. Pokaż im, że nie wszystko .
9+master CoKów z tymi dwoma sztandarami (hydra+murder) rozjeżdża absolutnie wszystko u długobrodych. Jedyny minus jest taki, że Twój przeciwnik zdaje sobie z tego sprawę, chyba, że jest totalnym idiotą. Teraz jest pytanie, co zrobi ze swoim ostrzałem:
1. Skupi go na głównym oddziale. Oznacza to, że Twoje dwa pozostały oddziały CoKów i hydra podbiegną bezpiecznie, a sześć oddziałów niszczycieli maszyn zajmie się swoją robotą. Poza tym, te uber-CoKi nie panikują i nawet w liczbie trzech: master+sztandar oddziału+czempion mają niezłego kopa.
2. Postara się wystrzelać mniejsze jednostki. Oznacza to, że taran dojeżdża w miarę nienaruszony i robi siekę ze wszystkiego. Poza tym, raidersów czy harpi jest zbyt dużo, aby wszystkie zdjąć, co oznacza, że od 2-3 tury będa w maszynach. Hydra i CoKi przegryzają się przez klocki itd.
Wreszcie, masz wsparcie z kotła - w pierwszej rundzie chroni to nieco przed ostrzałem, w kolejnych daje Ci porządnego kopa dokładnie tam, gdzie tego potrzebujesz. Zaś strzelanie z kusz osłabia wrogich kuszników czy strzelców.