ogrza magia

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Re: ogrza magia

Post autor: FIFI (_!_) »

1 oddział = jeden czar

w pierwszej turze dispel na 4+, w kolejnych 7+

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Niedawno zacząłem grać ta armia i mam pytanko czy jeden rzeźnik moze kilkaktornie rzucać ten sam czar??
np rzucam jelita trola udało się przeciwnik rozproszył czy mogę rzucic jeszcze raz tym samym rzeźnikiem i z jaka trudnością ciągle 3+ czy już 6+
i gdzie to jest ujete w zasadach bo mam tylko polskiego AB a z angielskim u mnie krucho

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Nie może. Polecam przysiąśc z 10-15 min ze słownikiem i moża bez problemu przetłumaczyć sobie króciutki tekst dotyczący zasad magii.

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

mimo ze ma pewne zasady specjalne nadal jest zwykłym magiem i nie moze recastować czarów ponieważ nie ma takiej zasady czyli innymi słowy moze próbować rzucić jeden czar TYLKO RAZ podczas jednej tury magii, jednak w nastepnej moze już probować rzucić ten czar ponownie ale nadal tylko jeden raz jak wyjdze to fajnie a jak nie to pech ale niestety recasta nie ma

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

a jeśli kolejny rzeźnik będzie w tej samej fazie rzucał ten czar to na jakim poziomie trudności skoro pierwszy został rozproszony??

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

jeśli został rozproszony to na 3+ a jeśli nie to na 6+

zasada jest taka ze poziom podnosi się o 3 za każdy UDANY taki sam czar który nie został zdispelowany w tej turze przez przeciwnika

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

FIFI (_!_) pisze:1 oddział = jeden czar
Rozumiem, że na turnieju (no dobra lokalu :P) był wałkarz jeżeli na jeden oddział rzucił +3 do siły i +2 do tafa (czy jakoś tak)?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

dobrze rozumiesz

symek
Chuck Norris
Posty: 524

Post autor: symek »

jakby tak było można to uwież że na stole ZAWSZE łaziłby oddział maneaterów z T 10 i regenką na wszelki wypadek:D:D

Awatar użytkownika
Proch
Chuck Norris
Posty: 365

Post autor: Proch »

a ja mam pytanko.. kościochrup, ten magic missel ogrów na 18 cali, czy wymaga on line of sight?

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

każdy magic missile wymaga

Awatar użytkownika
Kondi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147

Post autor: Kondi »

mam pytanie bo ostatnio grałem z kolegą De vs OK

W BP pisze że czary ogrów są RIP i nie mogę ich dispellowac w swojej turze.
Kolega mi powiedział że Ogry nie myszą podtrzymywać RIPa i mogą dalej czarować bez ograniczeń czyli Najpierw regenka a potem pocisk a regenka i tak nadal siedzi ;/

To prawda czy zostałem zwałowany?
Obrazek
Dark Elf Army of Druchii:
Win/Draw/Lose (04.01.2010-xxx)
18/1/4

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Prawda i nie jest to wymysł BP, bo zawsze tak było. Co więcej 1 ogrzy mag może trzymać RIPy na wszystkich oddziałach na polu bitwy, a nie tylko jeden, ponadto panikowac i pociskować modele wroga.

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

W BP pisze że czary ogrów są RIP
w army booku jest napisane ze ogrowe czary nie są RiP tak w sensie zasad ...
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Zreszta w BP pisze "remains in play" i jest to wzięte w cudzysłów, więc z góry sugeruje pewną przenośnie.

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

no w BP mogli uzyc jakies inne sformuowanie zeby nie bylo nieporozumien... np. are in play... stay in play lub cokolwiek
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Grodzio
Chuck Norris
Posty: 613
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Grodzio »

Ale logiczne jest ze zostaje to po staremu, bo inaczej to baaardzo osłabiałoby ogrzą magię.

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

no tak mi chodzilo tylko o sformuowanie zawarte w BP ;)
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

ODPOWIEDZ