Mam dwie wątpliwości dotyczące sytuacji w bitwie.
1. Chodzi o szarżę gryfa: stoi przede mną linia skinków a za nimi przyklejony stegadon. Stegadona nie mogę zaatakować bo się nie dostawię. Atakuję skinki, one dają flee: zgodnie z zasadą "enemy in the way" mogę teraz zaszarżować w tego odsłoniętgo stegadona (?). Ale tzw. doświadczony gracz uznał, że tu zachodzi inna sytuacja i po prostu nad nim przelatuję. To w końcu mogę czy nie - zakładam, że zasięg jest. Ewentualnie, mogę wybrać szarżę po ziemi, żeby go dopaść - nie ma przymusu lotu?
2. Linia skinków, za nimi oddział cold one'ów. Oba oddziały szarżują na gryfa: pytanie jak się mogą dostawić: czy a) oba oddziały mniej więcej po równo (to wynika z RB), czy też b) dowolnie wg uznania szarżującego np. 1 skink na styku, a reszta cold one>
a) ssccc b) scccc
GGG GGG
G-gryf
s-skinki
C-cold one
Enemy in the way i dostawienie oddziałów w szarży.
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
1. Jesli normalnie bys wpadl w stegadona to wpadasz. Pomylil chyba szarze z ucieczka jednostek latajacych.
2. szarzujacy musi wniesc do walki jak najwiecej modeli.
2. szarzujacy musi wniesc do walki jak najwiecej modeli.