Rozpiski
Re: Rozpiski
Milordzie, ty za to potrafisz być delikatny w swoich wypowiedziach jak młot pneumatyczny i stado mastodontów Moja wypowiedź nie była do Ciebie skierowana, tylko do Dibo i jego wątpliwości co do Banner of the Lady (z których to wątpliwości już się był wytłumaczył). I zalecam słownik ortograficzny.
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2009, o 14:23 przez Gniewko, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepiej doma iść za pługiem, niż na wojnie szlakiem długiem.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=18523
Wypowiedziałem się już w oddzielnym temacie dotyczącym tej rozpy
Wypowiedziałem się już w oddzielnym temacie dotyczącym tej rozpy
ost przetestowalem rozpiske -1250pkt
BSB-VoD,helm,gral
Paladyn-general,biting blade,ench sh,lanca
10 lucznikow
10 w skirmishu
8 errantow z FCG
8 realmow z FCG i war bannerem
2x5 fasta
4 pegazy
trebek.
Przeciwnicy:
1) Imperium,fajna lightowna rozpiska (bez czolgu)...w zasadzie bez komentarza. 2 grube bledy przeciwnika i w 5 turze skonczyly mu sie modele.
stracilem polowe lucznikow i fasta. 20:0
2)Demony (bsb khorna,12 psow,10 horrorow,herald cińcia z master of sorcery,2x psy,6 flamerow,2x5 furii)
gdybym zdal ktorykolwiek z breakow na 6-7 z przerzutami to byloby b.dobrze. gdzies w okolicy 13-14 do przodu
tak->10:10 ze wskazaniem na mnie(wygralem o 112 pkt)
3)DE...jak zobaczylem rozpiske to wiedzialem ze bedzie slabawo.
2x magiczka (lacznie 3 kuznie i 2d6S4),2x DR z kuszami,10 shadow,9 shadow,3x5 harpii,2x RBT
wystawilem sie max do doopy,nie dosc ze za blisko to jeszcze nie pozaslanialem sie piechota.
w pierwszej turze anihilowano pierwsza lance,ture pozniej wyparowala lanca nr 2.
mialem jeszcze swoj moment-na czysto mialem czarodziejki ale trebkiem minimalnie przestrzelilem a lucznicy zostali obdarzeni gumowymi kulami.
w 5 turze odparowaly mi ost modele. 0:20.
Wnioski:
lucznicy sa jak najbardziej na + .
fasty-taka forma przenosnego lucznika. tez sa ok. choc przydalaby sie tam trąbka. mozna pomyslec o tarczach (ale niestety zwykle wystepuje redukcja punktow i wykopuje takie bajery)
o rycerzach krolestwa powoli wyrabiam sobie zdanie-> mam bo musze. 4WS zadna rewelacja. a podatnosc na psychologie jest tricky. redukujemy.
erranci-> place wiec mam...jak za 20 pkt sa b.ok. choc errantry banner to slaby wybor jednak
paladyn general-w tej wersji jest biedny. wracamy do deski kreslarskiej. na tym pulapie punktowym jednak damsell bedzie gienislawem. i wogole paladyn bez kielicha na łbie nie nie ma racji bytu.
bsb-bez zarzutu.
trebek-jakos szczegolnie sie nie przydal.
teraz potestuje cos takiego:
1 Damsel of the Lady @ 130 Pts
General; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warhorse
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 140 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Gromril Great Helm [30]
Virtue of Discipline (1st) [15]
5 Knights of the Realm @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
5 Knights Errant @ 107 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
11 Peasant Bowmen @ 66 Pts
Longbow
15 Peasant Bowmen Skirmishers @ 105 Pts
Longbow
3 Pegasus Knights @ 165 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
5 Mounted Yeomen @ 75 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
8 Grail Knights @ 334 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1250
BSB-VoD,helm,gral
Paladyn-general,biting blade,ench sh,lanca
10 lucznikow
10 w skirmishu
8 errantow z FCG
8 realmow z FCG i war bannerem
2x5 fasta
4 pegazy
trebek.
Przeciwnicy:
1) Imperium,fajna lightowna rozpiska (bez czolgu)...w zasadzie bez komentarza. 2 grube bledy przeciwnika i w 5 turze skonczyly mu sie modele.
stracilem polowe lucznikow i fasta. 20:0
2)Demony (bsb khorna,12 psow,10 horrorow,herald cińcia z master of sorcery,2x psy,6 flamerow,2x5 furii)
gdybym zdal ktorykolwiek z breakow na 6-7 z przerzutami to byloby b.dobrze. gdzies w okolicy 13-14 do przodu
tak->10:10 ze wskazaniem na mnie(wygralem o 112 pkt)
3)DE...jak zobaczylem rozpiske to wiedzialem ze bedzie slabawo.
2x magiczka (lacznie 3 kuznie i 2d6S4),2x DR z kuszami,10 shadow,9 shadow,3x5 harpii,2x RBT
wystawilem sie max do doopy,nie dosc ze za blisko to jeszcze nie pozaslanialem sie piechota.
w pierwszej turze anihilowano pierwsza lance,ture pozniej wyparowala lanca nr 2.
mialem jeszcze swoj moment-na czysto mialem czarodziejki ale trebkiem minimalnie przestrzelilem a lucznicy zostali obdarzeni gumowymi kulami.
w 5 turze odparowaly mi ost modele. 0:20.
Wnioski:
lucznicy sa jak najbardziej na + .
fasty-taka forma przenosnego lucznika. tez sa ok. choc przydalaby sie tam trąbka. mozna pomyslec o tarczach (ale niestety zwykle wystepuje redukcja punktow i wykopuje takie bajery)
o rycerzach krolestwa powoli wyrabiam sobie zdanie-> mam bo musze. 4WS zadna rewelacja. a podatnosc na psychologie jest tricky. redukujemy.
erranci-> place wiec mam...jak za 20 pkt sa b.ok. choc errantry banner to slaby wybor jednak
paladyn general-w tej wersji jest biedny. wracamy do deski kreslarskiej. na tym pulapie punktowym jednak damsell bedzie gienislawem. i wogole paladyn bez kielicha na łbie nie nie ma racji bytu.
bsb-bez zarzutu.
trebek-jakos szczegolnie sie nie przydal.
teraz potestuje cos takiego:
1 Damsel of the Lady @ 130 Pts
General; Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Warhorse
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 140 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Grail Vow
Gromril Great Helm [30]
Virtue of Discipline (1st) [15]
5 Knights of the Realm @ 128 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
5 Knights Errant @ 107 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Barding; Knightly Vow
11 Peasant Bowmen @ 66 Pts
Longbow
15 Peasant Bowmen Skirmishers @ 105 Pts
Longbow
3 Pegasus Knights @ 165 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
5 Mounted Yeomen @ 75 Pts
Spear; Bow; Fast Cavalry
8 Grail Knights @ 334 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Grail Vow
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 54
Total Army Cost: 1250
IMO :
muzyk na pegazach+ muzyk na fascie+ tarcze na fascie kosztem kilku lucznikow.
zdecydowanie warto
muzyk na pegazach+ muzyk na fascie+ tarcze na fascie kosztem kilku lucznikow.
zdecydowanie warto
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
8 grali na takie małe punkty - no nie wiem.
Nawet taki miłośnik tej jednostki jak ja uznałby to za lekką przesadę. Ja na małe punkty wystawiam przeważnie 5 grali z warbannerem i puszczam ich ławą.
Jak już przetestujesz taki wagon to daj znać jak poszło, bo bardzo mnie to ciekawi. Może wrzucę 7 z dwoma caddy na Lublin, albo Kohortex.
Nawet taki miłośnik tej jednostki jak ja uznałby to za lekką przesadę. Ja na małe punkty wystawiam przeważnie 5 grali z warbannerem i puszczam ich ławą.
Jak już przetestujesz taki wagon to daj znać jak poszło, bo bardzo mnie to ciekawi. Może wrzucę 7 z dwoma caddy na Lublin, albo Kohortex.
a ja wogole rozwazam granie na samych 6 osobowych lancach
wada- look out sie szybko konczy,mozna zlapac oczy weza ze strachu.
zaleta-> duzo oddzialow.
ale duza lanca tez ma swoje zalety-jak wykombinujesz tak grac co by ich nie stracic a jeszcze ze 2 szarze udane wykonac to praktycznie gra wygrana
jasne,20 lucznikow+10 z kawalerii bylo malo a ty proponujesz mi ich kroic. jakbym wkoncypowal jeszcze jakies punkty (moze magiczka straci swego rumaka) to bym zrobil 3ci oddzial.
wada- look out sie szybko konczy,mozna zlapac oczy weza ze strachu.
zaleta-> duzo oddzialow.
ale duza lanca tez ma swoje zalety-jak wykombinujesz tak grac co by ich nie stracic a jeszcze ze 2 szarze udane wykonac to praktycznie gra wygrana
jasne,20 lucznikow+10 z kawalerii bylo malo a ty proponujesz mi ich kroic. jakbym wkoncypowal jeszcze jakies punkty (moze magiczka straci swego rumaka) to bym zrobil 3ci oddzial.
O ile się nie mylę to 6 osobowa (w praktyce 5 plus heros) lanca nie ma look out sire, ze względu na championa (4 zwykłych żołnierzy, champion, paladyn).
MSU jest dobre, ale czasem przydaje się z jedna, dwie większe lance z lepszym CRem.
MSU jest dobre, ale czasem przydaje się z jedna, dwie większe lance z lepszym CRem.
To gdzie ich trzymać? o.ODębek pisze:Przestańcie pchać herosów po lancach to od razu problem look outa zniknie. Po za tym trzymanie herosów w lancach to potworne marnowanie ich potencjału i pierwszy krok do obessania bitwy.
nasuwa mi się pewna odpowiedź...
mają biegać solo
mają biegać solo
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
mysle ze tego posta moge tutaj wrzucic
Niedługo mam turniej lokalny o takich zasadach:
1600 pkt
- KAŻDY gracz w swojej armii MUSI mieć dwa oddziały CORE o wartości punktowej co najmniej 100 pkt KAŻDY (np. w imperium oddział kuszników za min. 100 i oddział piechoty za min. 100)
- ZDRAJCY polegają na tym, że przed bitwą rzucamy kostką – gracz, który wygra rzut wybiera JEDEN z oddziałów CORE przeciwnika i wciela go do swojej armii na daną bitwę, następnie robi to jego przeciwnik w ten sam sposób;
(odział zabieramy bez dodatkowych pododdziałów, jeśli będą takowe np. bez ratlingów w oddziale skavenskiej piechoty)
- Zdradziecki oddział jest wart PODWÓJNĄ ilość punktów zwycięstwa!!! WSZYSTKIE oddziały armii gracza mają do zdradzieckiego oddziału HATE;
Zdrajcy są dla przeciwnika standardowym friendly oddziałem, działają na niego wszystkie paniki, czary, efekty itp. w jego armii (w przypadku undeadów zdradziecki oddział zacznie się rozpadać, jeśli generał w tej armii zginie);
i tu skladajac rozpiske widze ze oparcie jej na errantach i KOTR wspomaganych np lucznikami w skir moze mnie zabolec, bo ktorys z oddzialow na pewno zostanie mi zabrany. i tu prosba moze jakies sugestie bardziej doswiadczonych graczy?
czy np oprzec rozpiske na questach pegazach i gralach plus paluchy i damselka czy jednak nie. moze wiecej mniejszych lanc zlozonych z corow? chetnie uslysze jakies opinie
Niedługo mam turniej lokalny o takich zasadach:
1600 pkt
- KAŻDY gracz w swojej armii MUSI mieć dwa oddziały CORE o wartości punktowej co najmniej 100 pkt KAŻDY (np. w imperium oddział kuszników za min. 100 i oddział piechoty za min. 100)
- ZDRAJCY polegają na tym, że przed bitwą rzucamy kostką – gracz, który wygra rzut wybiera JEDEN z oddziałów CORE przeciwnika i wciela go do swojej armii na daną bitwę, następnie robi to jego przeciwnik w ten sam sposób;
(odział zabieramy bez dodatkowych pododdziałów, jeśli będą takowe np. bez ratlingów w oddziale skavenskiej piechoty)
- Zdradziecki oddział jest wart PODWÓJNĄ ilość punktów zwycięstwa!!! WSZYSTKIE oddziały armii gracza mają do zdradzieckiego oddziału HATE;
Zdrajcy są dla przeciwnika standardowym friendly oddziałem, działają na niego wszystkie paniki, czary, efekty itp. w jego armii (w przypadku undeadów zdradziecki oddział zacznie się rozpadać, jeśli generał w tej armii zginie);
i tu skladajac rozpiske widze ze oparcie jej na errantach i KOTR wspomaganych np lucznikami w skir moze mnie zabolec, bo ktorys z oddzialow na pewno zostanie mi zabrany. i tu prosba moze jakies sugestie bardziej doswiadczonych graczy?
czy np oprzec rozpiske na questach pegazach i gralach plus paluchy i damselka czy jednak nie. moze wiecej mniejszych lanc zlozonych z corow? chetnie uslysze jakies opinie
a wybiera sie samemu te 2 oddziały?
jak tak to weź 2x5 errantów i wybierz ich a reszte rozpiski dobierz wedle uznania.
łucznkow do 100 pkt nie ma co pakowac, chyba ze dajesz im szmate + skirmish etc -> a ten oddział jest mega wazny dla brety wiec go nie oddawaj ;p
jak tak to weź 2x5 errantów i wybierz ich a reszte rozpiski dobierz wedle uznania.
łucznkow do 100 pkt nie ma co pakowac, chyba ze dajesz im szmate + skirmish etc -> a ten oddział jest mega wazny dla brety wiec go nie oddawaj ;p
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Z pewnymi przeciwnikami to lepiej stracić kotrów niż errantów
Bretonia na parówkę 2x1250 gram ze skavenami rozpiska poniżej...
Bretonnia Army
1 Damsel of the Lady @ 155 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 119 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30]
Virtue of Discipline (1st) [15]
8 Knights Errant @ 201 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Errantry Banner [20]
8 Knights of the Realm @ 241 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
War Banner [25]
10 Peasant Bowmen @ 60 Pts
Longbow
19 Peasant Bowmen Skirmishers @ 153 Pts
Longbow; Standard; Musician; Braizers
4 Pegasus Knights @ 230 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Knightly Vow
1 Field Trebuchet @ 90 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 55
Total Army Cost: 1249
Skaven Army
1 Plague Priest @ 136 Pts
General; Frenzy; Censer
Warpstone Amulet [25]
Bands of Power [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades; Miscast Table
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Storm Daemon [25]
23 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
23 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
24 Clanrat Slaves @ 52 Pts
Musician
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon
6 Night Runners @ 42 Pts
2ndWeapon
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
23 Plague Monks @ 189 Pts
Frenzy; Standard; Musician
Banner of the Swarm [20]
1 Plague Deacon @ [10] Pts
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 142
Total Army Cost: 1250
Bretonnia Army
1 Damsel of the Lady @ 155 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 119 Pts
Heavy Armour; Battle Standard Bearer; Knightly Vow
Gromril Great Helm [30]
Virtue of Discipline (1st) [15]
8 Knights Errant @ 201 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Errantry Banner [20]
8 Knights of the Realm @ 241 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
War Banner [25]
10 Peasant Bowmen @ 60 Pts
Longbow
19 Peasant Bowmen Skirmishers @ 153 Pts
Longbow; Standard; Musician; Braizers
4 Pegasus Knights @ 230 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Knightly Vow
1 Field Trebuchet @ 90 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 55
Total Army Cost: 1249
Skaven Army
1 Plague Priest @ 136 Pts
General; Frenzy; Censer
Warpstone Amulet [25]
Bands of Power [25]
1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades; Miscast Table
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Storm Daemon [25]
23 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
23 Clanrats @ 195 Pts
Light Armour; Shield; Musician
1 Clawleader @ [10] Pts
1 Weapon Team @ [60] Pts
Ratling Gun
24 Clanrat Slaves @ 52 Pts
Musician
21 Clanrat Slaves @ 46 Pts
Musician
5 Night Runners @ 35 Pts
2ndWeapon
6 Night Runners @ 42 Pts
2ndWeapon
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
2 Poison Wind Globadiers @ 20 Pts
Poison Wind Globe
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
23 Plague Monks @ 189 Pts
Frenzy; Standard; Musician
Banner of the Swarm [20]
1 Plague Deacon @ [10] Pts
5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Models in Army: 142
Total Army Cost: 1250
Sprzedam Styrodur!!!Kervyn pisze:gobbosy na godzinie drugiej, o Pani!
Rozpiska na klubowy turniej: 2hero, 2spec, 1rar, jednostka core nie może powtarzać się więcej niż 3 razy, 1250pkt
1 Damsel of the Lady @ 155 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Paladin BSB @ 145 Pts
Heavy Armour; BSB; Grail Vow
Gromril Great Helm [30]
Sword of Might [20]
6 Knights of the Realm @ 193 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Barding; Knightly Vow
War Banner [25]
10 Peasant Bowmen @ 70 Pts
Longbow; Villien; Braziers
10 Peasant Bowmen @ 65 Pts
Longbow; Villien
5 Errant Knight @ 141 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Barding; Knightly Vow
Errantry Banner [25]
5 Errant Knight @ 141 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Barding; Knightly Vow
Errantry Banner [25]
4 Pegasus Knights @ 250 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Knightly Vow
Trebuchet @ 90 Pts
Total Army Cost: 1250
===
Ewentualni przeciwnicy to Skaveny, Krasnoludy, Chaosiarze, Orkowie, Mroczne Elfy, Nieumarli, Lizardmeni i Wysokie Elfy. Tu pojawia się moja prośba, jak możecie to powiedzcie co dobrze się spisuje na daną armię i za co tą jednostkę wrzucić do aktualnej rozpiski. Możemy zrobić dodatkowe 750 Pts woja na ewentualne zmiany przed bitwą z daną armią.
1 Damsel of the Lady @ 155 Pts
General; Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Paladin BSB @ 145 Pts
Heavy Armour; BSB; Grail Vow
Gromril Great Helm [30]
Sword of Might [20]
6 Knights of the Realm @ 193 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Barding; Knightly Vow
War Banner [25]
10 Peasant Bowmen @ 70 Pts
Longbow; Villien; Braziers
10 Peasant Bowmen @ 65 Pts
Longbow; Villien
5 Errant Knight @ 141 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Barding; Knightly Vow
Errantry Banner [25]
5 Errant Knight @ 141 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Barding; Knightly Vow
Errantry Banner [25]
4 Pegasus Knights @ 250 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG; Knightly Vow
Trebuchet @ 90 Pts
Total Army Cost: 1250
===
Ewentualni przeciwnicy to Skaveny, Krasnoludy, Chaosiarze, Orkowie, Mroczne Elfy, Nieumarli, Lizardmeni i Wysokie Elfy. Tu pojawia się moja prośba, jak możecie to powiedzcie co dobrze się spisuje na daną armię i za co tą jednostkę wrzucić do aktualnej rozpiski. Możemy zrobić dodatkowe 750 Pts woja na ewentualne zmiany przed bitwą z daną armią.
Na te pkt dałbym 3, a nie 4 rycerzy na pegazach. Według mnie trochę mało dispela, oraz siły uderzeniowej. 5 errantów z sztandarami, to nie jest dobry pomysł...
Tyle z mojej strony, ale poczekaj na wypowiedzi bardziej doświadczonych graczy... ;]
Tyle z mojej strony, ale poczekaj na wypowiedzi bardziej doświadczonych graczy... ;]
Sprzedam Styrodur!!!Kervyn pisze:gobbosy na godzinie drugiej, o Pani!