Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Przed chwilą skleiłem sobie rozpę na 1500pkt z myślą o VC. Ruchliwe to to nie jest ale podczas ostatniego pojedynku z wampirkami zauważyłem, że bardziej na nie działa siła uderzenia niż ruchliwość
Oto rozpiska:
Spellsinger @ 140pts
General
2ds
Noble bsb @ 130pts
Asyendi's Bane
HoDA
10 GG @ 126pts
musican
10 GG @ 126pts
musican
10 GG @ 126pts
musican
8 dryads @ 96pts
8 dryads @ 96pts
6 WR @ 199pts
musican, standard
war banner
3 treekins @ 195pts
treeman @ 285pts
Jak myślicie, sprawdzi się?
@cobra, sorki, że się wcinam
Oto rozpiska:
Spellsinger @ 140pts
General
2ds
Noble bsb @ 130pts
Asyendi's Bane
HoDA
10 GG @ 126pts
musican
10 GG @ 126pts
musican
10 GG @ 126pts
musican
8 dryads @ 96pts
8 dryads @ 96pts
6 WR @ 199pts
musican, standard
war banner
3 treekins @ 195pts
treeman @ 285pts
Jak myślicie, sprawdzi się?
@cobra, sorki, że się wcinam
Kurczę fajna rozpiska paweles, bo są w niej treekiny Zastanawiam się jak one właściwie sobie radzą? Na takie VC wydają się być całkiem fajne. A no i strasznie brakuje mi w tej rozpisce wardencerów, oni niszczą wszystko w VC praktycznie, tylko problem w tym, że niezabardzo jest za co ich wstawić. Może za 1 łuczników??
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Hm, łuczników dałem trzydziestu, żeby szybko eliminować wszelki nieopancerzony syf wampirów, tzn wilczki, ghule itp. Ale na takie punkty w sumie dwie dziesiątki mogły by wystarczyć. Siódemka WD z fcg to dobry zamiennik za tych 10GG?
[quote="cobra651"]Myślałem o takim alterze:
Alter Noble - 158
- Helm of the Hunt
- Hail od Doom arrow
- Great Weapons, Light Armour, Shield
Kumpel wystawia bardzo często drzewo, więc masz rację, faktycznie nie mam czym tego ukatrupić. Wiem, 10 WD to troszkę przegięcie , lepsza będzie 6-7? Czyli zamysł z tym kamieniem teleportacji jest zły, bo przyznam zazwyczaj kumpel wystwia dwa laski? Na WE zamiast nobla WD lepiej wystawić Nobla WW, czy drugiego Altera? Łuczników przyznam szczerze nie planowałem włączać do rozpiski, choć może powinienem wziąść 2x10? Czy WR na inne Woody są przydatni, bo wiem co potrafią zrobić z innymi armiami.
Wróciłem
Help me anyone
Alter Noble - 158
- Helm of the Hunt
- Hail od Doom arrow
- Great Weapons, Light Armour, Shield
Kumpel wystawia bardzo często drzewo, więc masz rację, faktycznie nie mam czym tego ukatrupić. Wiem, 10 WD to troszkę przegięcie , lepsza będzie 6-7? Czyli zamysł z tym kamieniem teleportacji jest zły, bo przyznam zazwyczaj kumpel wystwia dwa laski? Na WE zamiast nobla WD lepiej wystawić Nobla WW, czy drugiego Altera? Łuczników przyznam szczerze nie planowałem włączać do rozpiski, choć może powinienem wziąść 2x10? Czy WR na inne Woody są przydatni, bo wiem co potrafią zrobić z innymi armiami.
Wróciłem
Help me anyone
Wczoraj na turnieju tą radosną rozpiską poszło całkiem nieźle. Magia nawet się przebijała, waywatcher lord nawet coś tam zrobił, a strzelanie w takiej ilości dawało radę. Było mnóstwo epickich sytuacji (lord z 4 strzałów zabija heralda tzeentcha z chariota, magiczki wbijające rany wronie i bloodthirsterowi, jeden skaut stojąc na przeciw star dragona celnym strzałem zabija lorda na ostatniej ranie, noble sprzedaje KB heraldowi tzeentcha stojącemu w oddziale 4 horrorów). Dużo radochy, ale wyniki jakoś nie były oszałamiające. 12-8 w plecy z demonami na wronie, 15-5 do przodu z demonami na blodku i 10-10 z HE na stardragonie. W pierwszej bitwie zniszczyły mnie rzuty (znowu grałem z Solem zdającym 4 wardy z rzędu na wronie będącej na ostatniej ranie), w drugiej ok, w trzeciej atalnie się wystawiłem i zagrałem - pozwoliłem przeciwnikowi na okopanie się na górce, a potem niczym nie mogłem tam podejść (stały na niej 4 bolty i 20 łuczników, a przed górą dwa kloce WL i stardragon). Nie wiem, które miejsce, ale z 33 pts nie spodziewam się rewelacji. Coś będę musiał wymyślić na duże punkty, żeby sobie radzić z dużymi potworami, bo słabe wyniki to przede wszystkim ich zasługa.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Wylosować beast cowers i rzucić je 5 razy na ifce. Jest to niezły pomysł, ale rozważałem coś bardziej klimatycznego
Armaty mi nie potrzebne - masa łuków wbija dosyć sporo ran, nawet smokom. We wszystkich trzech bitwach albo ubijałem ścierwo, albo zostawało na ostatniej ranie. Ale nie było jak zadać tej ostatniej.
Armaty mi nie potrzebne - masa łuków wbija dosyć sporo ran, nawet smokom. We wszystkich trzech bitwach albo ubijałem ścierwo, albo zostawało na ostatniej ranie. Ale nie było jak zadać tej ostatniej.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Przecież takim planem się zawsze mastery wygrywa.Jankiel pisze:Wylosować beast cowers i rzucić je 5 razy na ifce. Jest to niezły pomysł, ale rozważałem coś bardziej klimatycznego
A jak szukasz lorda i klimatycznego, i z kopnięciem to polecam kombinację, którą ja używam.
Pozdro
Hm tego tez nie rozumiem jak udawalo Ci sie zabijac czy prawie zabijac smoki stzrelajac do nich lukami. Z regoly stzrelales na pewno na daleki wiec masz na zranienie poczwary 6+ (S3 do T6), do tego poczwara ma jakies tam 3+ albo 4+ w zaleznosci jaki smok a sava. Testowalem sobie na kostkach stzrelajac do poczwary 4x10 GG co ture to srednio jak wbilem chociaz jedna rane to bylo dobrze stzrelajac wszystkim w smoka (wowczas co z reszta armi przeciwnika).Jankiel pisze: Armaty mi nie potrzebne - masa łuków wbija dosyć sporo ran, nawet smokom. We wszystkich trzech bitwach albo ubijałem ścierwo, albo zostawało na ostatniej ranie. Ale nie było jak zadać tej ostatniej.
Sorry ze sie tak wypytuje ale jestem poczatkujacym i to wszystko mnie interesuje jak sobie radzicie z roznymi rzeczami.
można w ten sposób ubić smoka/demona/jeźdźca.
Przede wszystkim one podchodzą:)
do tego strzelają Waye - jak na bliski to już ładnie
oprócz GG w naszej armii prawie wszystko ma łuk - a te epickie sprawy to świetna rzecz - moja najlepsza to 6 tur ładowania w Stardragona prawie całą armią - smok co turę coś tam dostaję, jeździec nie ruszony(mimo ostrzału z wayów na bliski przez 3 tury) - w końcu w ostatniej Waye zarzucają KB a smok ostatnią ranę dostaję ostatnim, zapomnianym strzałem maga na daleki:)
Przede wszystkim one podchodzą:)
do tego strzelają Waye - jak na bliski to już ładnie
oprócz GG w naszej armii prawie wszystko ma łuk - a te epickie sprawy to świetna rzecz - moja najlepsza to 6 tur ładowania w Stardragona prawie całą armią - smok co turę coś tam dostaję, jeździec nie ruszony(mimo ostrzału z wayów na bliski przez 3 tury) - w końcu w ostatniej Waye zarzucają KB a smok ostatnią ranę dostaję ostatnim, zapomnianym strzałem maga na daleki:)
Hehe, tak mi się przypomniało, co do fartów. Moja pierwsza tura, waye na bliskim do lorda HE na SD - 1 kb, oblany ward i puf jeździec do piachu
Ta sama bitwa, star dragon na 5 wbitych ranach szarżuje w tancerzy z lordem, brakuje mu 0,5", moja tura szarża i... nie zabijam gadziny, w zwrocie ginie bsb i tancerze, przegrywam i uciekam.
Ogólnie fajna bitwa była hehe.
Co do łuków, to jest takie must be w armii WE.
Pozdro
Ta sama bitwa, star dragon na 5 wbitych ranach szarżuje w tancerzy z lordem, brakuje mu 0,5", moja tura szarża i... nie zabijam gadziny, w zwrocie ginie bsb i tancerze, przegrywam i uciekam.
Ogólnie fajna bitwa była hehe.
Co do łuków, to jest takie must be w armii WE.
Pozdro
coś mi się jebło, może szarżował na coś innego, a ja nimi wpadłem w bok
W każdym bądź razie coś takiego było.
P.S. Trikk: liczę dobrze: 8 x 3 +1 za championa = 25 (+4 lord, +3 bsb).
A z boku 10 panów się dostawi, no bez jaj
Pozdro
edit: tak, to był smok he na 100 x 50.
W każdym bądź razie coś takiego było.
P.S. Trikk: liczę dobrze: 8 x 3 +1 za championa = 25 (+4 lord, +3 bsb).
A z boku 10 panów się dostawi, no bez jaj
Pozdro
edit: tak, to był smok he na 100 x 50.
Polak potrafi !Kalesoner pisze:Jak do 100mm dostawi się 10 modeli o łącznej długości 200mm?
Koszmarnie jest być kucharzem na służbie bogów chaosu:
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy
- Nurgl je tylko ser pleśniowy i kiszoną kapustę
- Khorne uwielbia posiekane na plasterki, krwiste steki
- Slaanesh kocha babeczki przygotowywane w ogniu namiętności
- Tzeenth jest za zmianami więc ogłosił strajk głodowy