Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Moderator: Ziemko
Re: Ciekawostki odnosnie zasad lizakow
Jesli oddzial ma tylko 1 szereg to nie bijesz bo zabiles oddzial :D:D
Jesli oddzial ma 2 szeregi to bijesz dalej - poczytaj podrecznik glowny o tym jak sie zdejmuje zabitych itd...
Jesli oddzial ma 2 szeregi to bijesz dalej - poczytaj podrecznik glowny o tym jak sie zdejmuje zabitych itd...
Jak dam do oddzialu skinkow kroxigora to musze dac ich 3 ? czy zajmuja wtedy slot specjal a skinki core ?
Gdy karni kogos zagryzie dostaje szal odrazu juz w tej turze ktorej wlaczy czy od nastepnej ? ile zabija przy tym modeli ? 1 ale zadaje k3 woundow czy k3 modeli zjada
Gdy karni kogos zagryzie dostaje szal odrazu juz w tej turze ktorej wlaczy czy od nastepnej ? ile zabija przy tym modeli ? 1 ale zadaje k3 woundow czy k3 modeli zjada
Przepraszam za bledy ktore robie w pisaniu staram sie je sam znalesc i poprawic
Skink Cohort moze byc upgradeowana 1 Kroxem na kazde 8 skinkow. Pozostaje core.
Min 3 Kroxy obowiazuje w oddziale Kroxigors (samodzielne kroxy ze specjali).
Szal dostaje odrazu. Nie daje mu to jednak dodatkowego ataku (bo te liczy sie przed rzutem
Kazde trafienie jestw pojedynczy model i zadaje D3 W. Ma to znaczenie tylko wtedy, kiedy walczysz z bohaterem, potworem lub jednostka wielowoundowa (kroxy, pieski khorna, ogry, trolle itp). Jesli unit ma 1W w charakterystyce to woundy sie nie przenosza.
UWAGA! Jesli walczysz w challenge z championem, to ilosc zadanych ran ma znaczenie do CR jako overkill (max o 5 wiecej niz mial rozszarpany champion,/bohater) .
Min 3 Kroxy obowiazuje w oddziale Kroxigors (samodzielne kroxy ze specjali).
Szal dostaje odrazu. Nie daje mu to jednak dodatkowego ataku (bo te liczy sie przed rzutem
Kazde trafienie jestw pojedynczy model i zadaje D3 W. Ma to znaczenie tylko wtedy, kiedy walczysz z bohaterem, potworem lub jednostka wielowoundowa (kroxy, pieski khorna, ogry, trolle itp). Jesli unit ma 1W w charakterystyce to woundy sie nie przenosza.
UWAGA! Jesli walczysz w challenge z championem, to ilosc zadanych ran ma znaczenie do CR jako overkill (max o 5 wiecej niz mial rozszarpany champion,/bohater) .
Mam pytanie odnośnie plagi zwiększającej ward Slanna z 4+ na 2+ przeciwko ranged attacks. W FAQu nie znalazłem odpowiedzi.
Moje pytanie jest takie, na co działa to 2+ a na co standardowe 4+
Dostaje wszelkimi pociskami jak kule armatnie, strzały z łuków, fireballe - generalnie magiczne i niemagiczne missile to mam 2+
Wszelkie ataki dystansowe nie będące missile, ale pozostające ranged attacks, czyli forked lighting, uranon's thunderbolt, kometa mam 2+ tak? (bo to ranged attack)
Czary które zadają jednego hita bez save, też ranged attack.
Kamienie zrzucone przez terki, slashing attack screamerów (tego drugiego nie jestem pewien, dytrybuowany jak shooting attack, fazy hth nie ma więc chyba też działa 2+)
A co z czarami, które powodują toughtness test w przypadku niezdania wound bez save? Czy mm na to 2+ warda?
Co z czarami które nie atakują bezpośrednio Slanna, ale w efekcie działania tego czaru zostaną zadane obrażenia Slannowi?
Moje pytanie jest takie, na co działa to 2+ a na co standardowe 4+
Dostaje wszelkimi pociskami jak kule armatnie, strzały z łuków, fireballe - generalnie magiczne i niemagiczne missile to mam 2+
Wszelkie ataki dystansowe nie będące missile, ale pozostające ranged attacks, czyli forked lighting, uranon's thunderbolt, kometa mam 2+ tak? (bo to ranged attack)
Czary które zadają jednego hita bez save, też ranged attack.
Kamienie zrzucone przez terki, slashing attack screamerów (tego drugiego nie jestem pewien, dytrybuowany jak shooting attack, fazy hth nie ma więc chyba też działa 2+)
A co z czarami, które powodują toughtness test w przypadku niezdania wound bez save? Czy mm na to 2+ warda?
Co z czarami które nie atakują bezpośrednio Slanna, ale w efekcie działania tego czaru zostaną zadane obrażenia Slannowi?
W jednym z FAQ'ow jest odpowiedz, kazdy atak w shooting phase ktory nie jest oznaczony inaczej jest atakiem zasiegowym, tak samo kazdy magic missile. Czar nie bedacy magic missile nie jest zasiegowy(dla celow przyporzadkowania), i ward na strzaly nie chroni przed nim.
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
czyli upraszczając są to missile i magic missile plus to co się odbywa w fazie shooting a nie jest missile.
Cóż, osobiście uważam to za znacznie ułatwienie i pewną nieścisłość zarazem, bo forked lighting i uranons są zdecydowanie ranged attck, podobnie kometa i inne cuda. Najlepiej to wyjaśnie Army Builder 2+ ward na wszystko poza hth. Czy jesteś pewien że masz rację?
Cóż, osobiście uważam to za znacznie ułatwienie i pewną nieścisłość zarazem, bo forked lighting i uranons są zdecydowanie ranged attck, podobnie kometa i inne cuda. Najlepiej to wyjaśnie Army Builder 2+ ward na wszystko poza hth. Czy jesteś pewien że masz rację?
Dokladnie jak Alister pisze.
Imho dziala i na fanatykow i na screamery.
Hmm... skąd ta teoria, że "te [ilość ataków] liczy się przed rzutami"?Alister pisze: Szal dostaje odrazu. Nie daje mu to jednak dodatkowego ataku (bo te liczy sie przed rzutem
once carnsosaur has inflicted a wound, it immediatelly becomes subject to frenzy
A oprócz tego "fast dice rolling".
Czyli: jeżeli zaatakujesz carnosaurem i zadasz co najmniej jeden wound, dorzucasz jeszcze 1 atak carnosaura.
pozdrawiam
Furion
Po ostatniej bitwie mam pewne wątpliwości: otóż co się dzieje, jeśli skirmish ucieka i biegnie przez fanatyka? Przyjęliśmy, że skinki są na tyle ostrożne, by nie nadepnąć/wpaść na wariata z kulką, ale jednak wolałabym mieć pewność, czy nie ucierpią od tego.
Es ist wirklich phantastisch. Es ist wirklich ehrlich phantastisch. Es ist so phantastisch phantastich, ich glaube, ich würde es gerne klauen.
Hmm zastanawiam się czemu miałoby być inaczej niż przy innych oddziałach. To że skinki skrimishem są nie ma znaczenia, w momencie kiedy taki oddział ucieka i jeśli wpada na goblińskiego fanatyka to otrzymuje obrażenia normalnie tak jak każdy inny uciekający oddział, który by wpadł na fanatyka.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
nie. atakiz ta sama inicjatywa sie wykonuje na raz. wiec nie ma carnosaur dodatkowego ataku w pierwszej turze walkiFurion pisze:Hmm... skąd ta teoria, że "te [ilość ataków] liczy się przed rzutami"?Alister pisze: Szal dostaje odrazu. Nie daje mu to jednak dodatkowego ataku (bo te liczy sie przed rzutem
once carnsosaur has inflicted a wound, it immediatelly becomes subject to frenzy
A oprócz tego "fast dice rolling".
Czyli: jeżeli zaatakujesz carnosaurem i zadasz co najmniej jeden wound, dorzucasz jeszcze 1 atak carnosaura.
pozdrawiam
Furion
pozdrawiam
Shino
Jesli jezdzi na nim heros to mozesz jesli nie to nie.
Litosci podstawowe zasady sie klaniaja... Large targetem jest stegadon , wiec przeciwnik wybiera w co strzela.
Obawiam sie ze tego nie ma w zasadach, to jedynie intuicyjna nadinterpretacja.nie. atakiz ta sama inicjatywa sie wykonuje na raz. wiec nie ma carnosaur dodatkowego ataku w pierwszej turze walki
pozdrawiam
Shino
Shaman says:
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.
-There is no evil spirits, but some just not like you.
-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.