Waaagh! Barbara
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Waaagh! Barbara
LORDS
HEROES
CORE
SPECIAL
HEROES
CORE
SPECIAL
Ostatnio zmieniony 8 lut 2011, o 09:45 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 8 razy.
Hehehe, uśmiałem się
Ja bym wywalił na Twoim miejscu garść fastów i wstawił za te pts coś pożytecznego. Rydwanem też można odginać szarże, a jest tańszy, nie zdaje animozji i nie robi panik (chyba ze impaktami ).
Btw sneaky stealin chyba jest common goblin only.
No i nie dałeś muzyków na errorach - zamien 2 fasty na 2 rydwany i pkty sie znajdą. Pozatym jedne wilki na pająki. No i brak snotów.
Da się tym pograć Ja będę miał rozpę coś pomiędzy Twoją a Blessa.
Ja bym wywalił na Twoim miejscu garść fastów i wstawił za te pts coś pożytecznego. Rydwanem też można odginać szarże, a jest tańszy, nie zdaje animozji i nie robi panik (chyba ze impaktami ).
Btw sneaky stealin chyba jest common goblin only.
No i nie dałeś muzyków na errorach - zamien 2 fasty na 2 rydwany i pkty sie znajdą. Pozatym jedne wilki na pająki. No i brak snotów.
Da się tym pograć Ja będę miał rozpę coś pomiędzy Twoją a Blessa.
Oi,
fajnie! naprawde fajnie. Zwlaszcza, ze cos podobnego wlasnie przygotowuje (znaczy duzo lekkiej kawy oraz error boyzi). Ale wlasnie, nie nadazylem nad akronimami/synonimami.
MMM to Menghils Manflayers?
Gleba.... Nie mam pojecia.
Nie brakuje w Twojej rozpisce czegos co mogloby uderzyc i zabic? Savage Boar Boyz, Rhiinox'ow czy chociaz dwoch rydwanow?
fajnie! naprawde fajnie. Zwlaszcza, ze cos podobnego wlasnie przygotowuje (znaczy duzo lekkiej kawy oraz error boyzi). Ale wlasnie, nie nadazylem nad akronimami/synonimami.
MMM to Menghils Manflayers?
Gleba.... Nie mam pojecia.
Nie brakuje w Twojej rozpisce czegos co mogloby uderzyc i zabic? Savage Boar Boyz, Rhiinox'ow czy chociaz dwoch rydwanow?
Brawo ! Majac 2550 pkt udało Ci sie niczego nie wystawic.
Nawet jednego klocuszka, w ktorym moglbys sie schowac malymi szamanami. Przewiduje, ze jesli przeciwnik bedzie mial chocby jedno dzialko, to bedziesz mial turbo problem probujac sie zmiescic za lasem cała tą swoją... "armią".
Nawet jednego klocuszka, w ktorym moglbys sie schowac malymi szamanami. Przewiduje, ze jesli przeciwnik bedzie mial chocby jedno dzialko, to bedziesz mial turbo problem probujac sie zmiescic za lasem cała tą swoją... "armią".
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Sadzisz, ze to dziala beda moim problemem? I niby czemu mialbym sie przed nimi chowac? Czym? Wiwerna to wiadomo - taka specyfika duzych potworow. No i jeszcze moze rydwan by mi bylo szkoda stracic. Ale reszta? Zwisa mi i powiewa.bless pisze:Przewiduje, ze jesli przeciwnik bedzie mial chocby jedno dzialko, to bedziesz mial turbo problem probujac sie zmiescic za lasem cała tą swoją... "armią".
Nie mam figurek, a Wy pewnie zabierzecie wlasne. Jakos nie mam weny inwestowac ostatnio w orkasy.Kołata pisze:No i brak snotów.
Co do innych Twoich uwag, to faktycznie - wymienilem jednego fasta na pajaki i dzika spod szamana na muzykow w orkasach. Reszta zostaje jednak bez zmian. Rydwany sa za wolne w zastawianiu, poza tym nie moga sie ruszyc po zebraniu i moga staranowac moje jednostki. Maja 2 rany mniej, gina latwo od dzial i atakow z multiple woundami. I maja jedna mniej strzale i znacznie nizszy us. A to wszystko w zamian za co? Za brak animozji i mozliwosc szarzowania bretonni (heh), krasnoludow (hahahaha) i imperium (HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!). Wole fasty.
No nic, juz wkrotce okaze sie czyja wizja byla najskuteczniejsza.
ninjaska pisze:Oi,
MMM to Menghils Manflayers?
Gleba.... Nie mam pojecia.
Nie brakuje w Twojej rozpisce czegos co mogloby uderzyc i zabic? Savage Boar Boyz, Rhiinox'ow czy chociaz dwoch rydwanow?
MMM to Mengile, tak.
Gleba...WAAAAGH...Gleba - Doom Diver.
Uderzenia nie trzeba. Jest shooting, jest magia, są śmieci/przeszkadzajki.
Taki jest już nowy Warhammer. Jeszcze tylko brakuje okrągłych podstawek.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Najbardziej podoba mi się fragment "klocki maja jezdzic za lekka kawaleria" Jakie klocki?
Hmmm aż tak Ci się sprawdzają error boyzi?
Manflayerów z tego co wiem na większości turniejów ich banują niestey.
Jak grasz szamanem na wronie? Powinienem pytac w innym wątku, ale skoro wstawiłeś to pytam tutaj Pogoni to co najwyżej maszyny lub fasty (no a jeśli tym walczysz to duży szaman nie czaruje), przyciąga cały ostrzał wroga... Stoisz tym za lasem a jak przeciwnik dojdzie na środek stołu to lądujesz za oddziałami i terroryzujesz czy jak? No i jeszcze tylko pytanie odnośnie masterów - warboss na wronie przechodzi jako great szaman, czy trzeba miec 2 figsy za 150zl zależnie od koncepcji?
Hmmm aż tak Ci się sprawdzają error boyzi?
Manflayerów z tego co wiem na większości turniejów ich banują niestey.
Jak grasz szamanem na wronie? Powinienem pytac w innym wątku, ale skoro wstawiłeś to pytam tutaj Pogoni to co najwyżej maszyny lub fasty (no a jeśli tym walczysz to duży szaman nie czaruje), przyciąga cały ostrzał wroga... Stoisz tym za lasem a jak przeciwnik dojdzie na środek stołu to lądujesz za oddziałami i terroryzujesz czy jak? No i jeszcze tylko pytanie odnośnie masterów - warboss na wronie przechodzi jako great szaman, czy trzeba miec 2 figsy za 150zl zależnie od koncepcji?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak to jakie? Klocki ghuli :]Najbardziej podoba mi się fragment "klocki maja jezdzic za lekka kawaleria" Jakie klocki?
Bardzo mi sie sprawdzaja - statystycznie w stosunku do tego ile kosztuja, najwiecej mi punktow nabijaja zaraz po bolcach (1) i DD (2). Zaczelo sie to od tego, ze na MB 2 lata temu przeszli cala mape, zaszarzowali i zniszczyli cannona, obrocili sie, zostali zaszarzowani przez 6 inner circle z war banner, stand and shoot - 2 rycerzy padlo, panika, rozbijaja sie o rydwan za nimi, a w kolejnej turze arrer boyzi rozbijaja jeszcze 1 cannona i z overruna 10 muszkieterow - jakies gadzylion punktow. Plus maja kolosalne znaczenie w kwestiach defensywnych. No i jak to bless slusznie zauwazyl - musze gdzies trzymac szamanow :]Hmmm aż tak Ci się sprawdzają error boyzi?
Bardzo prosto, uciekam przed wrogiem i rzucam czary. Na fasta bym nie zaszarzowal, ale na maszyne juz moze tak (z waaagh zza gorki). I dodatkowo duza waaagh! dziala nawet jak szaman jest w walce (stopa, popychaczka, eddbut, fisty, ze juz nie wspomne o przerzutach hitow i asf =] ). Fajne jest, ze moze kulnac 2 edbuty wlasciwie we wszystko, bo jest LT. Szkoda, ze wlasciwie wszystko moze do niego nasuczac bo jest LT. No ale wierze w teren i siebie :]Jak grasz szamanem na wronie?
A na wronie siedzi u mnie Wurzag. Jak potrzebuje warbossa (uberrzadko) wklejam warbossa.
Lol to ja powinienem wystawiać za każdym razem ci-hoopków, bo w Toruniu zjadły smoka, pół oddziału spearmanów HE no i w dodatku zdały Ld na 3swieta_barbara pisze:Zaczelo sie to od tego, ze na MB 2 lata temu przeszli cala mape, zaszarzowali i zniszczyli cannona, obrocili sie, zostali zaszarzowani przez 6 inner circle z war banner, stand and shoot - 2 rycerzy padlo, panika, rozbijaja sie o rydwan za nimi, a w kolejnej turze arrer boyzi rozbijaja jeszcze 1 cannona i z overruna 10 muszkieterow - jakies gadzylion punktow. Plus maja kolosalne znaczenie w kwestiach defensywnych. No i jak to bless slusznie zauwazyl - musze gdzies trzymac szamanow :]
W errorach boli mnie miejsce, które zajmują na stole. Poza tym trzymanie w nich szamana chyba jest ryzykowne? Co innego savage z łukami, ale to 2x więcej punktów.
Niesmiertelna legenda jednej farciarskiej akcji.swieta_barbara pisze:Zaczelo sie to od tego, ze na MB 2 lata temu przeszli cala mape, zaszarzowali i zniszczyli cannona, obrocili sie, zostali zaszarzowani przez 6 inner circle z war banner, stand and shoot - 2 rycerzy padlo, panika, rozbijaja sie o rydwan za nimi, a w kolejnej turze arrer boyzi rozbijaja jeszcze 1 cannona i z overruna 10 muszkieterow - jakies gadzylion punktow.
Po zapoznaniu sie ta historia na fali entuzjazmu pomalowalem sobie od razu dwa oddzialy. Niestety okazalo sie, ze w zyciu lucznicy sprawdzaja sie znacznie slabiej, niz w tej opowiastce.
Glowny problem z nimi jest taki, ze latwo panikuja a jeszcze latwiej sieja panike w reszcie armii.
Wypas porno Kacper Ale dlaczego bierzesz malego ork shamana zamiast gobosa? Wolisz duze waagh? Przy 2 czarach imho lepsze male. Do tego ja bym nie rezygnowal z wilkow/boarow pod shamanow. Bedziesz musial nimi wysuczac. Z buta bywa ciezko. No i snotlingi... W pornosie sluza odpornoscia na psychologie! Szczegolnie fajne, kiedy masz las i wylosowane po stopie na malych shamanach. Bless slusznie prawi. Errorzy obsysaja
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
True! Orkas zostal, bo pierwotnie mial byc na dziku, zebym w razie czego mogl 3 eddbuty na ture rzucic. Bez dzika nie ma sensu. Bedzie goblin.Rince pisze:Ale dlaczego bierzesz malego ork shamana zamiast gobosa?
Jesli chodzi o szamanow na wilkach i snotlingi - jestem jednym z tych graczy, ktorzy konstruuja rozpiske w oparciu o posiadane pomalowane modele, a nie myslenie zyczeniowe. A cedzic kasy na orki na pewno nie bede.
bless - wychodze z zalozenia, ze orki bez tego typu farciarskich akcji nie maja szans ugrania rozsadnego wyniku. Natomiast jak w jednej turze rzucisz 8 szostek z rzedu, bitwa moze przybrac zupelnie inny obrot.bless pisze:Niesmiertelna legenda jednej farciarskiej akcji.
A po co mi miejsce na stole? Zeby moje fasty mogly sie rozpedzac w szarzach na regimenty wroga? Szczelinki dla maszyn i MMM sobie pozostawiam, a reszta to trudno.Yahoo82 pisze:W errorach boli mnie miejsce, które zajmują na stole.
No pokaz, pokaz.Kołata pisze:Ja będę miał rozpę coś pomiędzy Twoją a Blessa.
czyli calkiem niepotrzebnie 'przebazowalem' orki z AoBR na kwadratoweJaceK pisze: Uderzenia nie trzeba. Jest shooting, jest magia, są śmieci/przeszkadzajki.
Taki jest już nowy Warhammer. Jeszcze tylko brakuje okrągłych podstawek.
Fajna, bardzo fajna rozpiska, podoba mi sie ten patent ze zwiekszona liczba specjali/rare.
Swieta Barbara to jeszcze jedno pytanie, nie myslales czy by nie wrzucic armaty zamiast jednego doomdivera?
DD doskonaly na skirmishy czy kawalerie, ale armata ma tez swoje przewagi. Mozesz pokusic sie o skasowanie maszyny przeciwnika, a i ten autodestroy na rydwanach tez jest fajny.
I jeszcze o malym szamanie, co do zasady to czary z duzego waaagh sa latwiejsze do rzucenia, wiec moze szaman orkow jest lepszy. W dodatku Bash'em Ladz moze uratowac Manflayerow przy szarzy czegos paskudnego.
jak chcesz moge poszukac snotow. na pewno jesli znajde beda paskudne (kiedy sie ta armia bawilem ) ae powinny gdzies jakies siedziec.
tez uwazam, ze zamiast jednego dooma powinna wejsc armatka. Wtedy masz dobry przestrzal maszyn klopa dd i armatke, kazde do straszenia innego rodzaju wroga
co prawda z wykopkami (2 armie, ktorych prawie nie bedzie znajac zycie ) obsysasz ale z demonami jest lepiej niz w innych orkach (choc i tak kupa).
jesli namowisz kalesona, zeby wrzucil do armi w opor domkow to moze dac rade
tez uwazam, ze zamiast jednego dooma powinna wejsc armatka. Wtedy masz dobry przestrzal maszyn klopa dd i armatke, kazde do straszenia innego rodzaju wroga
co prawda z wykopkami (2 armie, ktorych prawie nie bedzie znajac zycie ) obsysasz ale z demonami jest lepiej niz w innych orkach (choc i tak kupa).
jesli namowisz kalesona, zeby wrzucil do armi w opor domkow to moze dac rade
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ostateczna wersja rozpy (bless pozyczy mi snotlingi):
HQ:
duzy szaman na ptaszorze: pierscionek, ward 5+, ds, jakies tam tatuaze co daja cos tam do casta w walce
2x szaman n. goblinow: staff of sneaky stealin', 2xds
bsb czarnuch: rydwan, war banner
Smietnik:
5x5 wolf riders: muzykanci, luki
5 spider ridersow: muzyk, luki, wlocznie
3x10 arrer boyz z muzykami
2x2 bazy snotlingow
Heavy Support:
2x Gleba
15 MMM
4 bolce z poganiaczami
klopa z poganiaczem
Dziekuje wszystkim za rady, zdam relacje po turnieju :]
HQ:
duzy szaman na ptaszorze: pierscionek, ward 5+, ds, jakies tam tatuaze co daja cos tam do casta w walce
2x szaman n. goblinow: staff of sneaky stealin', 2xds
bsb czarnuch: rydwan, war banner
Smietnik:
5x5 wolf riders: muzykanci, luki
5 spider ridersow: muzyk, luki, wlocznie
3x10 arrer boyz z muzykami
2x2 bazy snotlingow
Heavy Support:
2x Gleba
15 MMM
4 bolce z poganiaczami
klopa z poganiaczem
Dziekuje wszystkim za rady, zdam relacje po turnieju :]