Pytania początkującego

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
Robbbb99
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Re: Pytania początkującego

Post autor: Robbbb99 »

Ok jeszcze mam pytanko, jak mam war altar z arcykapłanem około 300pkt(altar jest traktowany jak rydwan) czyli jak ktoś mi w 1 turze strzeli do niego z działą i trafi, czyli dobrze obierze zasięg i wyżuci 2 , potem nawet 1 na ilość zadanych ran to war altar schodzi (tylko ward go ratuje) ?? To chyba nie jest wogóle opłacalne

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Wszystkie machiny traktowane jako "chariot" uderzone ciosem o sile 7 i więcej, mają prawo jeszcze wykorzystać ochronę pancerza (ta jednak najczęściej znika przy ciosach o takiej sile) i magiczną ochronę (o ile posiadają), by uchronić się przed całkowitym zniszczeniem. Natomiast jeśli ta ochrona nie pomoże, machina traktowana jako "chariot" jest natychmiast usuwana z pola bitwy, jej wszystkie woundy przepadają tak samo jak crew-mani i ciągnące rydwan mounty, a punkty za rydwan przyznawane są wrogowi. Postacie dosiadające rydwanów, pozostają nienaruszone i ustawiają się cal od miejsca gdzie wcześniej był rydwan, bądź jeśli rydwan był w walce, to dalej ją kontynuują.

Opłacalne czy nie, trzeba spojrzeć na możliwości wroga w osiągnięciu siły 7. Rydwany najczęściej są "jednostrzałowe" przez co rozumiem, iż ich zadaniem jest dojechać do walki, zadać impact hity i wszystkie ataki z mountów i crew-manów i miejmy nadzieje, zbreakować wroga (przez uniemożliwienie mu kontrataku) - rydwany nie są stworzone do wytrzymywania ciągnących się przez parę tur walk. Często potrzebują do tego wsparcia, jednak, jeśli rydwan do walki dojeżdża, to raczej spełnia swoją rolę.

Po drugie, niewiele armii ma możliwość zadania obrażeń z siłą 7 i więcej na odległość. Wiadomo jest magia, ale niewiele czarów ma możliwość osiągnięcia takiej siły, więc pozostają tradycyjne metody z shooting phase'a - czyli głównie działa i katapulty (a ta i tak tylko w momencie jeśli trafi środkiem templatki w rydwan). Więc na pewno Imperium, Krasie (dodatkowo mają możliwość posiadania bolców z siłą 7), Orki&gobliny, WoCH, Bretonnia, Tomb Kings - a tak naprawdę oprócz dwóch pierwszych wymienionych, reszta ma tylko do dyspozycji katapultę (trzeba trafić środkiem templatki, by rydwan był automatycznie niszczony, inaczej to będzie uderzenie z siłą 4/5).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Robbbb99
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Robbbb99 »

No tak czyli niby nie warto (jak się gra z imperium albo karasiami) bo jak altar zginie to nie dość że trzeba mnieć Figurkę pieszą (jest piesza figurka tegonisty?) to jest do tego podatna na ostrzał chociażby łuczników bo ma save słaby, aha i co do konnicy to czy daradę się nią przebić przez coś cięrzszego (czy imperium można złorzyć typowo na Walkę) bo niby jak siedzi w niej kapłan to mają nienawiśc, ale słaba sila i walka no i 1 atak jeszcze chciałem się odpytać co było metalowe w poprzedniej edycji bo np hellblaster wole stary metalowy tak samo Greatswordsi. Moje pytanie to czy działa były metalowe i flagellantsi ? (i czemu nowi Greatswordsi stoją wszędzie po około 100zł skoro są z plastiku) ja średnio uznaje plastik i wydaje mi się że większość mysli podobnie że co z metalu to ładniejsze(bardziej wyrazisty Odlew i nie ma przesunięć formy albo jest minimalny )

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

primo, to proszę Cię o pisanie bez ortów, bo mnie zęby bolą
secundo, co jak co, ale save to pan papa może mieć z Armour of Meteoric Iron na 1+, to nie wiem, czy jest taki zły :)
do tego ma dwa ataki, plus to co z broni, no i hate :) czy on taki zły? jakby tak było, to Imperium na turniejach nie używałoby Papa mobilu :)
tercio: co do modelu, to już wsio ryba, ja tam na ten przykład biorę mój ulubiony model księdza na piechotę z dwoma młoteczkami, ten sa co tutaj
a co do konnicy, to może i plewne staty, ale 1+ save i siła 5 w szarży są argumentem nie do powalenia
działa z tego co wiem, to do 6ed były metalowe, tak samo jak flagusie, a gs to gs, czyt. cała polityka GW, zrobić tańszym kosztem, a nie zmniejszać ceny dla klienta końcowego. to już nie do nas pytanie :)
Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, o 18:01 przez mati.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Czy ja wiem że słaby na ostrzał najczęściej daje się mu meteor armour sv 1+
Co do modelu pieszego a kto ci broni postawić normalnego pieszego kapłana czy nawet zwykła figurkę piesza kapitana.....żadne przestępstwo
dalej rydwan najczęściej wystawiany jest w konfiguracji+ 2 czołgi..mając 3 large targety i wszystkie groźne naprawdę nie da się wystrzelać tego wszystkiego ta łatwo...Podsumowując gdyby war altar był cienki nie byłoby go w standardzie tzw...

Heh Mati mnie ubiegł ...myślimy podobnie
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

;) czołem Wilq ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

helblastery metalowe są co najmniej dwa wzory, w tym jeden z 6ed. Dział, moździerzy i tym podobnych należy szukać chyba jeszcze w 4 lub 5.
Gsi metalowi to edycja 6ta, flagusie 5ta. chyba tyle
Bohaterowie jak znajdziesz i dopasujesz ;)

Co do kawy... jak obok priesta jest jeszcze warbanner to od flanki ładnie się przebijają... od frontu gorzej bo na dzień dobry mają przeciw sobie +3-4 do CRa co czasem ciężko wyrównać.
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Robbbb99
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Robbbb99 »

Dzięki wielkie, sory za błędy teraz co do rozpisek to przeglądająć te co są w sieci są głównie Strzelające/magiczne ale w większości są K.Orders i całkeim sporo bo po 15-20 Czy oni mają za zadanie zatrzymać na turę wroga i polec?(zastanawiam się czy nie zacząć zbierać imperium bo zdecydowałem się na szczury ze względu na hordową ofensywe, ale imperium ma ładniejsze figurki i sporo metali ze skavenów metale są ciężko dostępni i podobno armia Losowa, jak to ma się w imperium niby machiny sa losowe, czy da się zlorzyć typowo ofensywną rozpiskę z lekkim tylko wspomaganiem strzelania.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

mati.pl pisze:;) czołem Wilq ;)
:D czołgiem


Hmm czy da się złożyć ofens ..raczej da ale będzie to standard War Altar 2 czołgi kawaleria, piechota nie jest tak bitna jak powinna być cenowo cóż warrior De lepsze staty ekwipunek praktycznie ten sam i kosztuje tyle co swordsmen (paranoja)...jeśli chcesz zacząć grac Imperium poważnie się zastanów to armia dla twardych ludzi znających często wizje porażki...nie pociągniesz tym jak armiami z czołowej listy możesz jedynie stawić czoła i nie przegrać o masakrę na wrogu ciężko (chyba że standardem pociśniesz)...weź pod uwagę Woch proste w obsłudze i ma kopa:p
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Robbbb99
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Robbbb99 »

Ok Czyli imperium mi odradzacie (lepszejsze będą skavy) ostatnie pytanko to czy detachment sie wystawia razem z oddziałem czy się później mówi ze to jest detachment? Zauważyłem jeszcze że dark elfy też mają wykop (sztanrad co daje +1 atak w pierwszej tuże walki + kociołek to razem 3 ataki) na konnicy to jest około 16 ataków z WS5 i siłą 6 Do tego Coki mają siłę 4 No mogą brać sztandar który daje ASF
Ostatnio zmieniony 30 paź 2009, o 19:59 przez Robbbb99, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Nie odradzam ale uprzedzam by nie było za pół roku posta sprzedam wymienię Empire :D Tym da się grac nie przejmuj się ....
Detachment wystawia się wraz z parent unitem musi w momencie wystawienia być nie dalej niż 3" od unitu macierzystego ..potem może sobie wędrować nawet na Cypr.

Co do Coków zapomniałeś o najlepszym przerzuty na trafienie w 1 turze walki:/ :? To wraz z ta iloscia ataków jest ....---> :twisted:
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

Imperium (np ja) gra się też dla fluffu, co to każdy dobry człowiek chcący niszczyć zło wszelakie ciśnie we wroga Sigmarem ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Robbbb99
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Robbbb99 »

Fluff mnie mało interesuje No tylko teraz 2ma działami + organkami/czołgiem nie dam rady pocisnąć takiego kloca jak jest 10 to tym lepiej bo przebijam 2 szeregi ?a reszta armi juz nie powinna stanowić aż takiego problemu ? zwłaszcza że pomocników może być np6 i dostają bonus +1 do CR a do tego Jest sztandar który podwaja premie za szeregi to robi się ladna suma

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

czasami rodzi się pytanie, jak fluff kogoś nie interesuje, to po co się gra w warhammera? zawsze można pograć w monopoly czy co ....
Obrazek

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

Mati, 100% racji ;)

Fluff jest integralną częścią każdej armii. Imperium gram od półtora roku, staram się unikać porno standartu i póki co moje zwycięstwa można policzyć na palcach jednej ręki trędowatego ale... po prostu pokochałem Imperium :D

Nawet tych piżamiarzy w podartych portkach i bez butów :D, nawet tych szczerbatych, nawet tych źle odlanych :D

A gdybym chciał wygrywać grałbym już DE czy Vc ;)
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

no ba ;) ja kocham te durne imperialistyczne mordy (niekoniecznie szerzące dobro) za klimat i dużą ilość sprzętu bojowego wszelakiej maści, szkoda tylko, że nie ma moich guru, czyli witchhunterów jak w mordheimie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Robbbb99
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Robbbb99 »

To troche bez sensu ja myślałem że tylko demony chaosu i Vampiry troche przegieli a tu niestety jest nierówność (może poprostu jedne armie bardziej radzą sobie z innymi a z innymi mają bardzo cięźko) nie wiem w każdym razie mam nadzieje ze szczurami dam rade coś pocisnąć chociaż jak oglądałem strony z nowego booka to 2Rary mają losy ruch tzn3k6

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ja myślę, że to już masz temat na podforum strasznego-strasznego podimperium tak-tak ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Bayard
Chuck Norris
Posty: 404
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bayard »

Foalooke pisze:
Fluff jest integralną częścią każdej armii. Imperium gram od półtora roku, staram się unikać porno standartu i póki co moje zwycięstwa można policzyć na palcach jednej ręki trędowatego ale... po prostu pokochałem Imperium :D
Zgadzam się całkowicie. Mam podobną sytuację, czołg wystawiłem tylko raz, a i wtedy nie wygrałem :) Sojusz WoCh i WE to koszmarna mieszanka :? Ale Imperium ma niesamowity klimat i masę możliwości jeśli idzie o malowanie i tworzenie "backgroundu" do armii i za to je kocham :D Jak nie chcę zostać zmasakrowany, to czasami zagram krasnoludami- też mają świetny klimat i niezłego kopa w sumie, ale do Imperium zawsze będę miał sentyment :)
Mój blog: http://arsbelli.blogspot.com/
"Kiedy atakujecie- wyjcie jak furie!"- Thomas "Stonewall" Jackson

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Robbbb99 pisze:Fluff mnie mało interesuje No tylko teraz 2ma działami + organkami/czołgiem nie dam rady pocisnąć takiego kloca jak jest 10 to tym lepiej bo przebijam 2 szeregi ?a reszta armi juz nie powinna stanowić aż takiego problemu ? zwłaszcza że pomocników może być np6 i dostają bonus +1 do CR a do tego Jest sztandar który podwaja premie za szeregi to robi się ladna suma
Sory ale muszę to napisać
1.Bełkoczesz gdzie jakieś znaki interpunkcyjne typu kropka przecinek?
2. Jeśli nie odpowiada Tobie fluff tylko power to nie masz tu co szukać przywitaj się na forum szczurków i tam smuć...

Wkurpieniłem sie :twisted:
Obrazek






_________________

Zablokowany