Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
dzwonek, który zostaje, zaszarżowany jest automatycnie brejkowany jak maszyna, gdyż nie ma ld. mowimy o przypadku gdy nie ma juz unitu i seera- nie m kto dawac ld. dodatkowo seer i oddzial są unbreakable, nei screaming bell
i ma US 15
i ma US 15
Nowy dzwonek ma US 15? Coraz bardziej nice te skaveny
Z innej beczki. Ktoś wie jak działa maszynka Doom-flayer czy jakoś tak? I na jakiej jest podstawce?
Oraz czy Gutter Runners będą mieli z bazy zasadę Outflanking bo jeśli tak to nie są wcale tacy plewni.
Z innej beczki. Ktoś wie jak działa maszynka Doom-flayer czy jakoś tak? I na jakiej jest podstawce?
Oraz czy Gutter Runners będą mieli z bazy zasadę Outflanking bo jeśli tak to nie są wcale tacy plewni.
Naturalnym wrogiem skavenów są ludzie... i orki... i elfy... a także chaos... i oczywiście najgorszy wróg czyli inni skaveni.
Nowe AB sa do wglądu w Bardach ( przynajmniej w Krakowie )
nie jest dokładnie tak jak piszesz morrok...Morrok pisze:dzwonek, który zostaje, zaszarżowany jest automatycnie brejkowany jak maszyna, gdyż nie ma ld. mowimy o przypadku gdy nie ma juz unitu i seera- nie m kto dawac ld. dodatkowo seer i oddzial są unbreakable, nei screaming bell i ma US 15
a 6ed ab napisane jest że WS SB wynosi 0 i że hity wchodzą automatycznie...PUSHED INTO BATTLE
The Screaming Bell must be deployed in a unit of Clanrats or Stormvermin. Place the Screaming Bell at the front of its unit, as centrally as possible. Accordingly, the following rules apply. Moving the Screaming Bell The unit the Screaming Bell has joined marches, charges, and pursues normally so long as it has at least 10 models. For every model the unit drops below 10, the unit deducts 1" from its move. So, if there were nine Skaven in the unit, they would have a Movement of 4, eight would have a Movement of 3, (etc.). If the unit is reduced to five or less models, it cannot move.
Difficult Terrain and Obstacles
If the Screaming Bell (not the unit pushing it) passes over difficult or very difficult terrain or an obstacle then it suffers D6 S6 hits. This includes charging a foe that is
behind a defended obstacle or in a building. Apply these hits immediately, with all hits allocated to the Screaming Bell (not any character mounted atop it). If the Screaming Bell is not destroyed it may continue its move and will not suffer any additional hits for
crossing other obstacles during the same phase.
Shooting at the Screaming Bell
An enemy can choose to target either the unit pushing the Screaming Bell or the Screaming Bell itself. Hits against the unit are as resolved as normal, but hits against the Screaming Bell are randomised – hitting the Screaming Bell on 1-5, and the Grey Seer on a 6.
The Screaming Bell in Combat
The Screaming Bell does D6 Impact Hits when it charges. The Rat Ogre crew and Grey Seer may fight anyone in base contact with the Bell. The Rat Ogre can fight close combat and still ring the Screaming Bell. Enemy models in base contact can choose to attack the Screaming Bell or any character mounted on it. Attacks against the Screaming Bell must roll To Hit against the Rat Ogre crew’s Weapon Skill. The different sized base of the Screaming Bell means some extrapolation must be done to work out the rank bonus. Count the model as the same number of Skaven that would normally occupy that space (usually 15).
Destroying the Bell
If the Screaming Bell itself is destroyed, remove the model and place the Grey Seer where it was. He will join the unit. This is the only way the Grey Seer can leave the Screaming Bell.
czytaj ze zrozumieniem.
Chodzilo mi o pzypadek gdy sam dzwon pozostaje (bez seera i odziału). Niech sobie wyplaca ataki itd. ale to nie ma znaczenia. jako, ze nie masz wartosci LD, jak przegrasz CC to automatycznie uciekasz. Clear and simple....
Chodzilo mi o pzypadek gdy sam dzwon pozostaje (bez seera i odziału). Niech sobie wyplaca ataki itd. ale to nie ma znaczenia. jako, ze nie masz wartosci LD, jak przegrasz CC to automatycznie uciekasz. Clear and simple....
"The different sized base of the Screaming Bell means some extrapolation must be done to work out the rank bonus. Count the model as the same number of Skaven that would normally occupy that space (usually 15)."
Kefas nawet na zielono zaznaczyl ten fragment powyzej. SB in CC.
Kefas nawet na zielono zaznaczyl ten fragment powyzej. SB in CC.
oj Morrok, Morrok widzę, że Ty masz chłopie problem z czytaniem ze zrozumieniem albo Twój angielski kuleje! Dzwonek nie ma us15 co Shino wytłumaczył Ci w prosty sposób!Ja dodam, że stary dzwonek ma us4 a zajmuje 6 miejsc! Clear and simple! Niestety dla mnie nie berdzo clear and simple jest sytuacji dotycząca tego czy dzwownek bez seera i pusherów zostaje automatycznie brejkowany i niszczony. Nie sądzę żeby działo się to tak automatycznie! Puki rat ogr dzwoniący żyje musisz rzucić na trafienie biorąc pod uwagę WS tego ratogra! (który nawiasem mówiąc może walczyć i napieprzać w dzwon jednocześnie.) Zresztą sprawa jest jeszcze do przedyskutowania!
też chętnie poczytam całość i pooglądam obrazki - jeśli znajdziesz całego booka w jednym pliku to podziel się bo nikt tu takowego nie maMadimiel pisze:Sry za spam ale sa juz jakies PDFy nowego AB scavenow poczytal bym ja to wyglada w calosci a nie ze skrawkow
(a jak ma to sie chami )
napisalem, ze gdy przegrywa combat... co sie dzieje jak nie masz ld...? (inna sprawa gdyby seer nie był generałem, to wtedy dzwon może wziąć ld od takiego plague priesta, jezeli jest gienkiem..., ale racja, do przedyskutowania)Kefas pisze:...
A Shino ma rację, tego mu w zaden sposób nie zaprzeczę, troszkę zbyt się rozpędziłem z tym US, tyle że przy starym było wyraźnie napisane, ze ma 4 US + seer, a tutaj możnaby się kierować tym ile modeli zajmuje.... tez to nie jest jednoznaczne