Każdy chcących wziąć udział w zabawie wpisuje na forum postać której walki będę rozgrywał i potem opisywał w kolejnych postach tego tematu. Zasady zgłaszania są takie że każdy może mieć jedną postać w danej arenie.
Zgłasza się według poniższego szablonu:
Imię postaci: Jak nazwiecie swoją postać.
Broń: broń lub bronie jakiej używa z podanej z listy, jednoręczna, oburęczna lub dwie bronie.
Zbroja:zbroja lub jej brak, z tarczą lub bez i/lub z hełmem lub bez.
Ekwipunek: postaci przysługuje jedna pozycja z listy ekwipunku
Umiejętności:postaci przysługuje jedna pozycja z listy umiejętności
Mutację: (jeśli dotyczy) może przysługiwac mutacja jeśli zasady pozwalają
Historia postaci: Historia waszej postaci i między innymi dlaczego sięznalazła na arenie.
UWAGA: postacie bez historyjek nie bedą dopuszczane do areny. Nie ma rezerwacji i zaklepywania wcześniejszego. Kto pierwszy ten lepszy. 3 postacie z najlepszą historyjką otrzymują mikstury zdrowia.
Uwagi:
**Skink priest. skaven chief, tomb king icon bearer , wszelacy goblińscy I hobgoblińscy big bosi, gnoblarscy honcho, otrzymują bonusowy ekwipunek
**Ludziom(DOW,Empire,Bretonia) przysługuje bonusowa umiejętność oraz bonusowy ekwipunek
**Wargory mogą pobrać 1 mutację z listy mutacji dostępnych
**Dragon Slayer otrzymuje bonusową umiejętność
Zasady specjalne rasowe bohaterowie zatrzymują.
np: krasnolud ma nienawiśc do zielonoskórych i podobnie.*
**Armed to da theef nie działa.
**Bretońscy bohaterowie mają blessing of lady of lake
**Imperialni warrior priesci nie mają modlitw tak jak mumie inkantacji
**Asasini skavenów i darkelfów nie mogą nosić zbroi cięższych niż lekka.
**Scar-veterani,mumie i wood elfy nie mogą nosic zbroi cięższych niż średnia.
**Demony w postaci Heraldów dopuszczone lecz nie mogą wybierać broni , zbroi czy ekwipunku. Zgodnie z wybranym typem Heralda mają oni wbudowane piętno własnego boga.
**marki chaosu są dostępne jako pietna zumiejętności.
**Death Hag nie nosi zbroi cięższej niż lekka.
**Ogry w postaci bruiserów i hunterów dopuszczone są lecz mają albo ekwipunek albo umiejętność a nie oba.
**Asasin skaveński ma zawsze zapoisonowaną broń bez dodatku tak jak ma
w zasadach warhammera. Czyli może wziąć dodatek.
**Chaos Dwarf Hero otrzymuje bonus 1T dla tego że to krasnolud.
**Branchwraithy nie używają broni ani zbroi ani ekwipunku za to mają 2 umiejętności do wyboru
PAMIĘTAJCIE IM CIĘŻSZE UZBROJENIE I PANCERZ TYM CIĘŻEJ NIM WŁADAĆ A BRAK ZBROI MA SWOJE DUZE PROFITY. OD WAS ZALEZY CZY WASZA POSTAC BĘDZIE PUSZKĄ PANCERNĄ CZY NAGIM BERSERKEREM W STYLU CONANA BARBARZYNCY.
*tarcze i hełmy mogą byc brane niezaleznie od siebie i innych zbroi. Nie są już ekwipunkiem tylko są z kategorii zbroja. Dają plusy ale i pewne minusy. Można też walczyć bez tarczy i lub bez hełmu.
Broń jednoręczna:
Pazury bitewne( tylko asa sini)
Sztylet
Krótki miecz
Długi miecz
Rapier
Topór
Włócznia(jednorącz)
Młot
Maczuga
Czoppa(tylko orki)
Katana
Wakizashi
Gwiazda zaranna
Bicz
Bastard(jednoręczny)
Broń dwuręczna:
Miecz dwuręczny
Topór oburęczny
Młot oburęczny
Cep bojowy
Włócznia(oburącz)
Halabarda
Kadzielnica plagi(skaveni tylko)
Bastard(oburącz)
kij
zbroje
brak zbroi
lekka zbroja
średnia zbroja
ciężka zbroja
pełna zbroja płytowa
tarcza
hełm
ekwipunek
amulet równości
amulet ochronny
błogosławiona broń
bomby błyskowe
bomby kwasowe
bomba paraliżująca
Bugmańskie XXX(tylko krasnoludy)
Buty szybkości
Eliksir refleksu
Eliksir odurzający
Eliksir spaczeni owy ( skaveni tylko)
Eliksir mutagenny
Eliksir zdrowia
Eliksir siły
Eliksir precyzji
Eliksir odporności
Grzybek kapelusznik (tylko nocny goblin)
Gromrilowy ekwipunek (tylko krasnoludy)
Ikona sigm ara ( tylko imperium)
Ilthamirowy ekwipunek ( tylko high elfy)
Kusza pistoletowa
Korzeń wielkiego dębu ( tylko Wood elfy )
Lwi płaszcz (tylko high elfy)
Okular z górskiego szkła ( tylko inżynierowie i krasnoludy)
Mięso trolla ( tylko zwykłe gobliny)
Mistrzowska zbroja
Mistrzowska broń
Noże do rzucania
Płaszcz z morskiego smoka (tylko dark elfy noble)
Para pistoletów ( tylko skaveni, empire, dwarfy)
Pierścień ochrony jadowej
Plujka (tylko skinki)
Płaczące ostrze (tylko skaveni)
Płonąca broń
Piekielny proch
Przeklęta broń
Stymulant
Trucizna jadowa
Trucizna czarny lotos(tylko dark elf asasin)
Woda święcona
Wyostrzenie broni
Umiejętności
Agresywny
Berserk er
Specjalista od broni
Błogosławiony pani jeziora(tylko bretonia)
Chwytny ogon(tylko skaveni)
Cnota paladyna ( tylko bretonia)
Defensywny
Dobry refleks
Błogosławiony przez las ( tylko Wood elfy)
Odważny
Precyzyjne ciosy
Szermierz
Szczęściarz
Zabójca
Twardogłowy
Tarczownik
Zajadłośc
Riposta
Weteran
Zręczny
Twardziel
Piętno Khorna (tylko chaos)
Piętno Tzeencha (tylko chaos)
Piętno Nurgla (tylko chaos)
Piętno Slanesha (tylko chaos i dark elf noble)
Piętno Malala (tylko chaos)
Wampirza czysta krew Lhamii (tylko wampiry)
Wampirza czysta krew Von Carstein (tylko wampiry)
Wampirza czysta krew Blood Dragon (tylko wampiry)
Wampirza czysta krew Strigoi (tylko wampiry)(nie może używać broni i zbroi)
Wampirza czysta krew Necrarch (tylko wampiry)
Mutacje
Dodatkowe ramię
Długie rogi
Straszna paskuda
Kopyta
Ciało węża (tylko z piętnem Slanesha)
Gorączka bitewna (tylko z piętnem Khorne)
Bitewny ryk
Macka (tylko z piętnem nurgla)
Rozrośnięty
Ciało pełne zmian (tylko z piętnem tzeencha)
Krew kwasowa
Twarda skóra
Przeklęty
Zły los
Dziecię chaosu ( tylko z piętnem Malala)
Wiele oczu
Aura apatii
Zły dotyk
Klata jak u pirata a w środku wata
Highscore(zwycięzcy aren)
Arena nr 1 :Skiririt zabójca klanu Eshin (skaven Assasin)
zabity w finale areny nr 2 przez Edwina Wszechwiedzacego wybrańca Tzeencha.
Arena nr 2 Edwin Wszechwiedzący wybraniec Tzeentcha (Exalted champion)
zabity w arenie nr 4 przez Gurthanga Żelaznobrodego(dwarf thane).
Arena nr 3:Cossalion mistrz miecza z Hoeth (High elf commander)
zabity w arenie 4 przez Chi Ich Yu aspiring championa
Arena nr 4:Otto Kalman Blond Dragon (Vampire Thrall)
powrócił w rodzinne strony
Arena nr 5:Axelheart Strigoi (Vampire Thrall)
los nieznany-zbiegł
Arena nr 6: ???? ( Jasiowa niedokończona w finale)
Abdul Al-Raqish ibn Hassan miał walczyc z Ghruu bestią lecz pojedynek się nie odbył.
Arena nr 7: Karol Wallenstein (Empire Captain)
( powrócił w chwale do domu po zwycięstwie) zabity w arenie nr 10 przez
zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 8: Judasz Przeklęty (Wight King)
Zdjąwszy klątwe nieżycia po zwycięstwie areny połączył się z ukochaną.
Arena nr 9: Karol Wallenstein(Empire Captain)
(obroniwszy tytuł mistrza przez drugie zwycięstwo turnieju powrócił w chwale do domu) lecz zabity w Arenie nr 10 przez bezimiennego upiora, rycerza czarnego Graala..
Arena nr 10: Khaert Abaleth (Dark elf assasin)
Zwycięzca areny oddalił się w nieznanym kierunku. Powrócił w arenie nr 11 lecz został w niej zabity przez Beorda Drwala z Hochlandu.
Arena nr 11: Beored Drwal (Empire Captain)
Powrócił do rodzinnego Hochlandu by nabrać chęci do życia
Arena nr 12: Loq'Qua'Chaq (Saurus Scar-Veteran)
Wygrawszy na arenie odzyskał swą wolność.
Arena nr 13: Kaelos(Dark Elf assasin)
Oddalił się w nieznane.
Arena nr 14 Sartosa: Aethis Mistrz Miecza z Hoeth (High Elf Noble)
Odzyzkawszy swój honor powrócił w szeregii Mistrzów Miecza
Arena nr 15 Sartosa 2: Ragnar Rycerz Białych Wilków (empire Captain)
Powrocił na północ dalej walczyć z chaosem
Arena nr 16 Sartosa 3: Tullhir "Matkobójca" (Dark elf Assasin)
oddalił się w nieznane.
ZGŁOSZENI ZAWODNICY (16 MIEJSC)
1.Lionajdas (DOW captain)
Broń : włócznia
Zbroja : średnia, duża okrągła tarcza,
Ekwipunek : Buty szybkości, mikstura siły
Umiejętności : weteran, precyzyjne ciosy.
2.Segurad (Exalted champion)
broń: dwuręczny miecz
zbroja: hełm, pełna zbroja płytowa
ekwipunek: mistrzowska broń
umiejętność: agresywny
3.Jakub Weisberg Łowca Czarownic i Templariusz Solkana. (Imperialny Kapitan)
Broń : miecz półtoraręczny trzymany dwóręcznie
Zbroja : średnia,
Ekwipunek : mistrzowska broń, błogosławiona broń. eliksir zdrowia(nagroda)
Umiejętności : Szermierz, Specjalista od broni.
4.Imię postaci: Korr Wildhammer (Dwarf Thane)
Imię postaci: Korr Wildhammer
Broń: Grorilowy topór oburęczny
Zbroja: Gromrilowa zbroja płytowa z hełmem
Ekwipunek: Gromrilowy ekwipunek
Umiejętności: Defensywny
5.Krasnoludzki Żelazołamacz – Gorax Skaldursson (w rzeczywistości krasnoludzki tan)
Broń: topór jednoręczny trzymany w prawej ręce
Pancerz: Pełna zbroja płytowa (gromrilowa, oczywiście); tarcza w lewej ręce,hełm
Ekwipunek: Gromrilowy ekwipunek
Umiejętności: tarczownik
6.Khargh: (Wargor)
Broń: pazury w prawej i długi miecz w lewej
Zbroja: lekka (skórzana, oraz grube futro)
Ekwipunek: przeklęta broń
Dodatki: piętno Slanesha
Mutacja: ciało węża
7.Imię: Ilmenor "Lorecchi" (WE Alter Noble)
Broń: Miecz dwuręczny
Zbroja: Lekka
Dodatek: Korzeń Wielkiego Dębu (a co to robi?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Umiejętności: Leśne Błogosławieństwo
8.Albrecht (empire captain)
Miecz półtoraręczny(używany jako broń jednoręczna) i tarcza
Średnia zbroja, hełm
Umiejętności: dobry refleks, riposta
Ekwipunek: 2x pistolety, eliksir refleksu
9.Hose (empire war priest of Sigmar)
Broń – Topór jednoręczny
Zbroja – Pełna zbroja płytowa, hełm, tarcza
Ekwipunek – amulet Sigmara, mistrzowska zbroja
Umiejętności – Defensywny, tarczownik
10.Imię: Sir Alow (bretończyk)
Broń: Miecz dwuręczny
Zbroja: Ciężka zbroja (zdobiona z wieloma rysukami, symbolami niczym ze srebra..)
Ekwipunek: Amulet Ochrony, Eliksir Siły , eliksir zdrowia(nagroda)
Umiejętność: Błogosławiony pani jeziora, Berserker
11.Bubo wielki kinol (gnolbar honcho)
broń: cep bojowy
zbroja: brak
ekwipunek: amulet ochronny; buty szybkości, eliksir zdrowia (nagroda)
umiejętność: dobry refleks
12. Leman, Łowca Czarownic – Empire Captain
Broń: Długi miecz
Zbroja: Średnia zbroja, tarcza, srebrna maska przytwierdzona na stałe do twarzy
Ekwipunek: Błogosławiona broń, Amulet równości
Umiejętności: Dobry refleks, Weteran
13. Kornan "Oblubieniec" - Mistrz DE(Szlachcic)
Broń: 2x Miecz długi
Zbroja: Ciężka zbroja
Ekwipunek: Mistrzowska broń
Umiejętność: Precyzyjne ciosy
14. Imię postaci: Thanquol "Przebiegły"(Samotny skrytobójca)
Broń: Pazury na prawej, krótki miecz wlewej
Zbroja:Lekka zbroja
Ekwipunek:Eliksir spaczeniowy
Umiejętności:Chwytny ogon
15. Imię Postaci: Terlarkar Sługa Tego, Który Zmienia Ścieżki-Exalted Hero
Broń: Miecz Dwuręczny
Zbroja: Pełna Płytowa + Hełm
Ekwipunek: Płonąca Broń
Umiejętności: Piętno Tzeentcha
16. Imię postaci: Sven Hordar (empire captain)
Broń: topór oburęczny
Zbroja: lekka ( kolczuga )
Ekwipunek: Eliksir precyzji, Buty szybkości
Umiejętności:Dobry refleks, Agresywny
LISTA ZAMKNIĘTA