Klub Gier Bitewnych Front Wschodni ma zaszczyt zaprosić na długo oczekiwany turniej klasy Master.
Bitwa o Białystok 2009
Pierwszy turniej klasy Master w północno-wschodniej Polsce.
Termin: 5-6.12.2009
Miejsce: Siedziba sztabu Frontu Wschodniego przy dawnej stołówce Politechniki Białostockiej. Ulica Zwierzyniecka 10, Białystok.
Format: 2250 punktów, Balancing Patch. Obowiązuje aktualna wersja polskich uściśleń sędziowskich - do znalezienia TUTAJ. Jawne rozpiski.
Koszt: 25 zł
Noclegi: znana i lubiana formuła wspólnej sali – w cenie wstępu na turniej, dla wymagających – namiary na tańsze i droższe hotele w Białymstoku.
Wyżywienie: bigos podczas przerwy obiadowej w sobotę – w cenie wstępu na turniej
Jak zwykle – duuuuużo darmowego ciasta, kawy i herbaty. W okolicy – sklep spożywczo-monopolowy, oraz po sąsiedzku bar i pizzeria.
SPONSORZY:Zgłoszenia wraz z rozpiską proszę wysyłać na adres: Front-Wschodni@o2.pl.
-wysłanie zgłoszenia do 30.11.2009 (poniedziałek), godz. 23.59 będzie premiowane dodatkowymi 4 dużymi punktami do klasyfikacji generalnej;
-wysłanie zgłoszenia do 2.12.2009 (środa), godz. 23.59 będzie premiowane dodatkowymi 2 dużymi punktami do klasyfikacji generalnej. Oczywiście punkty przysługują tylko wtedy, gdy gracz nie wysłał rozpiski wcześniej.
Będziemy bardzo upierdliwi, bo od tego zależy ilość testów wiedzy dla poszczególnych armii, a także rozpiski, które musimy wydrukować. Tak więc prosimy o odpowiedzialne decyzje i szybkie wysyłanie zgłoszeń.
Komnata Gier
Sklep Fantastyczny
Bard – Centrum Gier
Q-Workshop
NAGRODY O WARTOŚCI PONAD 2000 ZŁ:
I. Grawerowany miecz, dyplom, zdjęcie pamiątkowe z organizatorami.
-Chaos in the Old World (gra planszowa)
-Skaven Battalion (7 ed.)
II. Puchar, dyplom, zdjęcie pamiątkowe z organizatorami.
-Warhammer Invasion core set
-Skaven Armybook
III. Puchar, dyplom, zdjęcie pamiątkowe z organizatorami.
-Warhammer Invasion core set
-Skaven Armybook
IV-X. Dyplom, zdjęcie pamiątkowe z organizatorami.
-Nagrody rzeczowe od sponsorów turnieju.
Hobbysta turnieju - Dyplom, zdjęcie z organizatorami.
-Nagrody rzeczowe od sponsorów turnieju.
Ostatnie miejsce - Dyplom, zdjęcie z organizatorami.
-Nagroda-niespodzianka od Inferna
Plan turnieju:
sobota:
9:00-10:15 - zapisy
10:15-13:15 - I bitwa "Disco Relax"
13:15-13:30 - przerwa
13:30-16:30 - II bitwa "Duch Puszczy"
16:30-17:00 – przerwa obiadowa
17:00-20:00 - III bitwa – Pitched battle
noc z soboty na niedzielę:
I Powojenny Master w Czoko-Kości
Kalambury
Karaoke
niedziela:
9:00-12:00 - IV bitwa "Nie będzie niczego!"
12:00-12:15 - przerwa
12:15-15:15 - V bitwa. Pitched battle.
około 15:25 - rozdanie nagród
Sędziowie:WAŻNE. Za każde rozpoczęte 5 minut opóźnienia w oddawaniu wyników przyznajemy 2 punkty karne. Upływ czasu będzie oznajmiany przez sędziów przez system nagłośnienia na turnieju. Jeśli do czasu rozpoczęcia następnej bitwy nie dostaniemy wyników, wpisujemy 10-10 oraz punkty karne. W nocy z soboty na niedzielę istnieje możliwość kontynuowania 3 bitwy, wtedy wyniki należy dostarczyć najpóźniej do godziny 8.30 w niedzielę, przed IV bitwą.
Sędzia krajowy – Zbyszek „Barbarossa” Łobocki
Sędzia Ziemi Podlaskiej – Karol „Karlee” Wyszkowski
Sędziowie liniowi – Andrzej „Siweusz” Sadowski
,
Piotr „CzarnY” Czarny
Sędzia malarski – Piotr „Brat Oskara” Górka
Test wiedzy – Antoni „Antonio” Kowalski
Scenariusze:
I. Disco-Relax!
Białystok to stolica disco-polo i siedziba największych wytwórni tego gatunku. Nie mogło na naszym turnieju zabraknąć skocznych piosenek, które będą zagrzewać Twoją armię do walki.
Oddział (koniecznie z muzykiem) wybiera piosenkę, która będzie go zagrzewać do boju na Froncie. Efekty dotyczą tylko oddziału i bohaterów znajdujących się w nim, jeśli bohater opuszcza oddział, traci efekty (opuszcza imprezę). Piosenkę wybiera się przed bitwą, należy ją zapisać na kartce i pokazać przeciwnikowi, gdy ten już dokona wyboru. Kliknij nazwę piosenki, aby poczuć klimat turnieju!
a)Jesteś szalona (KLIKNIJ!) - oddział dostaje frenzy i podlega zasadzie Stupidity.
b)Czarne oczy (KLIKNIJ!) - insane courage na każdym dublecie.
c)Co Ty mi dasz (KLIKNIJ!) - możesz zabrać jeden punkt z wybranej statystyki: Ws,Bs,I,Ld dla wrogiego oddzialu rank&file i dodać go swojemu oddziałowi.
d)Niech żyje wolność (KLIKNIJ!) - oddział zawsze maszeruje, nawet jeśli w 8 calach jest przeciwnik, w 12 calach nie ma Generała lub w 6 calach Wampira (Vampire Counts), lub gdy normalnie nie może maszerować (Tomb Kings).
e)Będziemy robić to na sposobów różnych sto (KLIKNIJ!) - mag, jeśli jest w oddziale, może używać lore'a Slaanesha armii Demonów i Warriorów Chaosu.
f)Straciłaś cnotę (KLIKNIJ!) - oddział traci jednego wounda, ale zyskuje odporność na fear i na panikę.
g)Zostajemy do końca (KLIKNIJ!) - +150 VP, jeśli na koniec bitwy oddział przeżyje i ani razu nie będzie musiał uciekać.
h)Spadająca gwiazda (KLIKNIJ!) - Champion odziału z muzykiem dostaje Bound Spella z czarem Comet of Cassandora z Lore of Heavens. Jednakże Spadająca Gwiazda nie jest tak mocna jak oryginał i zadaje tylko 2d6 hitów z siła 3. Bound Spell ma power level 4 i po każdym jego użyciu należy rzucić kością. Jeśli wypadnie 1 lub 2, moc Bound Spella kończy się i nie można więcej go używać.
II. Duch Puszczy
Nieprzebyte lasy Podlasia nigdy nie zasypiają. Najlepsi alchemicy pracują w pocie czoła dzień i noc, aby dostarczyć podróżnym wyborny trunek - Duch Puszczy, znany tylko w tych stronach...
Twoja armia w drodze na pole bitwy natknęła się na bimbrownię. W zamian za milczenie wobec stróżów prawa, jeden z Twoich podwładnych zakosztował wytwornego specjału prosto z Zielonych Płuc Polski.
Wybierz jednego z herosów (lordowie wykluczeni), który napił się Ducha Puszczy. Następnie, rzuć K6, aby sprawdzić, jaki efekt wywarła na nim ta mikstura.
1-2 - +1 Inicjatywy, +1 WS
3-4 - ataki bohatera otrzymują zasadę "Armour Piercing"
5-6 - bohater może przerzucić jedną K6 w trakcie gry. Tyczy się to wyłącznie ataków, czarów i innych działań podejmowanych przez tego właśnie bohatera.
IV. Nie będzie niczego! (KLIKNIJ!)
Hasło wyborcze Krzysztofa Kononowicza. Każdy go pamięta – w końcu to on zapraszał Was na mastera w Białymstoku!
+3 duże punkty za wyczyszczenie stołu.
Progi punktowe:
Ocena hobbystyczna:
DOJAZD:Do chapnięcia w klasyfikacji hobbystycznej jest 30 pkt.
Do części generalnej dolicza się 50% punktów uzyskanych w klasyfikacji hobbystycznej.
I. Wygląd armii ( 0 – 20 pkt.)
a) Malowanie ( 0 - 7pkt.)
0 – armia pomalowana na „3 kolory”, byle tylko była dopuszczona do gry
1 – szkaradztwo, ale już lepiej niż w pkt. wyżej
2 – podstawowe techniki – drybrush rządzi!
3 – jw. ale trochę modeli pomalowanych lepiej
4 – TT, można spokojnie z tym grać.
5 – jw. ale z wieloma wyróżniającymi się modelami
6 – połowa armii + bohaterowie pomalowana na wysokim poziomie
7 – armia pomalowana na najwyższym poziomie, freehandy, przejścia, NMM, SENMM i inne rarytasy, sędzia w nocy upije właściciela i podiwani mu walizkę z figsami.WYSIWYG ( 0 - 2 pkt.)
1 - pełen WYSIWYG na charakterach, do 5 uchybień w armii (liczą się modele, nie oddziały)
2 - wszystko gra.b) Konwersje ( 0 – 3 pkt.)
0 – brak
1 – mała ilość lekkich konwersji ( zamiana rączek, główek itd.)
2 – duża część armii lekko skonwertowana lub 1 rzucająca się w oczy świetna
konwersja
3 – prawie cała armia skonwertowana lub zawierająca min. 2 rzucające się w oczy
świetne konwersje i liczne drobne konwersje.c) Jednorodność armii ( 0 – 2pkt)
0 – zbieranina figurek od 10 kumpli ( lub koleżanek ), misz masz, tabun cygański
1 – większość armii w miarę jednorodna, kilka oddziałów nie pasujących do reszty
2 – armia robi wrażenie spójnej, pasującej do siebie, pomalowanej na równym
poziomie i z pomysłem hordy
(Wyjątek – regimenty dogs of war i regiments of renown mają prawo różnić się od
reszty armii – bądź co bądź to najemnicy z różnych stron świata i g**** ich obchodzi
jak wygląda reszta tałatajstwa szefa który ich opłaca )d) Podstawki ( 0 – 3pkt)
0 - brak zrobionych podstawek
1 – sam piasek lub trawka, zakrywające podstawkę ( „oby było”)
2 – piasek wycieniowany z trawką + elementy dodatkowe ( kamyczki , główki, skałki
itd. ) na mniej więcej połowie armii
3 – jw. + wymodelowane movement traye pod wszystkie jednostki z wyjątkiem
modeli pojedynczych, skirmishu, maszyn i lekkiej kawalerii.e) WOW ( 0 – 3 pkt)
Sędzia malarski oraz pozostali sędziowie w tajemnicy wybierają wg swojego uznania
3 najlepsze armie na turnieju, po czym zliczają swoje głosy. Zwycięzca otrzymuje
3 ptk, drugi 2ptk, trzeci 1ptk. W przypadku remisów głos decydujący ma sędzia
malarski.II. Test wiedzy ( 0 – 10pkt)
6 pytań dotyczących fluffu i zasad armii gracza
4 pytania dotyczących zasad i otoczki warhammeraOgółem do chapnięcia w klasyfikacji generalnej są 122 punkty: 100 z bitew, 15 z hobbystyki, 4 za zgłoszenie rozpiski do 30.11, 3 za czwarty scenariusz.50% oceny hobbystycznej dodawane jest do punków uzyskanych z bitew [ułamki zaokrąglamy na korzyść gracza]. 100% punktów wyłoni hobbystę turnieju.
Dojazd na turniej dla graczy jadących od strony: Warszawy, Olsztyna: http://kgbpodlasie.googlepages.com/mapa1.JPG
Dojazd na turniej od strony: Lublina: http://kgbpodlasie.googlepages.com/mapa2.JPG
I bonus: dojazd autobusami z dworca PKP, dla korzystających z usług naszych drogich kolei. http://kgbpodlasie.googlepages.com/autobusy.JPG Linia numer 10!
HOTELE:
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=377
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=378
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=9161
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=411 - najtaniej
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=408 – najbliżej turnieju
http://www.katalog.bstok.pl/?firma=7269 – dla naprawdę wymagających
ZGŁOSZENI:WAŻNE. Na miejscu turnieju będzie obecna obsługa z Politechniki Białostockiej i z tego względu prosimy naszych przemiłych gości o umiar. Tyczy się to SZCZEGÓLNIE noclegu. W tej sytuacji apelujemy o dojrzałość i szacunek dla pracy włożonej przez nas w przygotowanie turnieju i załatwienie miejscówki. W rażących przypadkach będziemy zmuszeni reagować.
(pogrubienie oznacza nadesłaną rozpiskę)
1. Marcin "Kalesoner" Zakrzewski, 2072, TK, Jeźdźcy Hardkoru, Warszawa
2. Maciej Świątkiewicz Szwentas ID 2839, JH, HE, Warszawa
3. Grzegorz "Palacz" Bondaruk, Daemons of Chaos, Białystok Front Wschodni, ID 1063 - doślij w html
4. Paweł Gąsiewski "gąsior", ID 1206, VC, Jeźdźcy Hardkoru
5. Michal " Kubi" Kubacki - DEMONY , 1457, klub Inkwizytor, Legionowo
6. Kacper "Tocz" Kozaczuk, HE, Łęczna, ID 1425
7. Paweł "Zulus" Zdanowicz, VC, Front Wschodni
8. Michał "Akadera" Stepanowicz, VC, Front Wschodni
9. Kamil "Inferno" Pocałujko, TK, Front Wschodni
10. Antoni "Antonio" Kowalski, Ogry, Front Wschodni
11. Juliusz "Krusk" Zajkowski, Skaven, Front Wschodni
12. Grzegorz Józwowicz Delight, WoCh, Front Wschodni
13. Jakub "Thain" Skibicki, Dark Elves, Front Wschodni
14. Łukasz "Demented" Borowik, Dark Elves, Front Wschodni
15. Tomek "Thorek" Łebkowski, Dwarfs, Front Wschodni
16. Michał "Misha" Stelmaszuk, VC, Front Wschodni
17. Mariusz "Benio" Stankiewicz, HE, Front Wschodni
18. Rafał "Relosu" Kołban, HE, Front Wschodni
19. Konrad "Khanrad" Kotelczuk, O&G, Front Wschodni
20. Jacek "Klej" Kubas, Chaos Dwarfs, Front Wschodni
21. Andre, HE/Dwarfs, Front Wschodni
22. Maciek "Zerciu" Kamiński, Dark Elves, Front Wschodni
23. Damian "DamianDamian" Moraś, WE, Front Wschodni
24. Żilvinas Aleksa, WE, Wilno, Front Wschodni
25. Paweł "Romek" Romanowicz, HE, Front Wschodni
26. Siergiej Lakissov, Dark Elves, Tallinn, Front Wschodni
27. Daniel "Arbiter Elegancji" Moczulski Warszawa ID: 1607 Armia: Dwarfs
28. Krzysztof "Fisch" Fischer, id 1186, Dogs Of War, Jeźdźcy Hardkoru, Warszawa
29. Krzysztof "Offspringman" Żelaźnicki, 2102, DoCh, Kult, Warszawa
30. Slanesh id 2112 Michał Żywczyk, Warszawa
31. Tomek Szwedow/Assur;VC; Warszawa; id 1934
32. Michał "Shino" Rusinek, id 1787, Ordin, Warszawa, Tomb Kings
33. Paweł Prusaczyk "Lohost", Miscast, Olsztyn, Daemons of Chaos
34. Maciek Kawończyk "Pedros", Kult, Warszawa
35. Łukasz Śmiechowski, Śmiechu, Stare Babice
36. Piotr Otlewski "Morrok", Skavenblade, Wrocław
37. Michał Wieczorek 2024 Stare Babice MSWiA
38. Daniel Gronowski Rocco Manfredi ID 1254 Skaveny Warszawa Nemezis
39. Adam Lewański "Duke", Warszawa
40. Patryś Niedbalski, "Niedbal", Warszawa
41. Błażej Misztal "Bless", Jeźdźcy Hardkoru, Warszawa, O&G
42. Jan Leszczyński "Jasiuuu", Kult, Warszawa
43. Konrad Jabłoński "Dastor", Nemezis, Warszawa
44. Furion, Animosity Szczecin
45. Justyna, Animosity Szczecin, Lizardmen
46. Jakub "August" Augustyn, Animosity Szczecin, VC
47. Łukasz Ho Thanh Animosoty Szczecin, TK
48. Dominik Kozłowski ID: 2644 Klub: Animosity Szczecin, Empire
49. Marek Golan, Earthshaker Legionowo
50. ID. 1414 Tomasz Koszowski Daemons of Chaos Wrocław
51. Oskar Górka, Legion, Kraków
52. Marcin Jakubowski Zembol ID: 2373 Łódź Ośmiornica Lizaki
53. Tomek Domagalski "Handełek", Inkwizytor, Warszawa
54. Tomasz Tutaj id 2967, WE, Warszawa
55. Kuba Kotela Kotlet Nemezis woch id1419
56. Darek "Mobi" Olczak, 1643, DoCh (W-wa, Bastion)
57. Eduard Berdjugin, WoC, Tallinn, Estonia
58. Jacek Kaczmarski ID 1332 Vampire Counts
59. Paweł Krauze "Grichalk" id: 2392
60. Wojtek Dudek, Skaveny, Id: 1156, Cursed Company, Łęczna
61. Damian Racki, Stare Babice, Imperium, MSWiA, id 1751
62. Jacek Grotha 'XET', id: 1258, Rumia, Snot
63. Kuba "Kowal" Kowalczuk,Gdańsk, klub "Spidergames", High Elves, Id: 1421
64. Norbert Eliah Danielewski ID 1126, VC
65. Rafał Raczyński "RAFIX", Inkwizytor, Warszawa, ID 1752, Demony
66. Vitali Vasilus, Białoruś, Daemons of Chaos
67. Jakub "Asassello" Maciążek - 1531 - HE - Warszawa
68. Karol 'Młody vel. Tsunami' Pietrowicz, ID 1709
69. Marcin Lipiński Id: 1503 Lizardmen Piastów Klub: Killing Blow
70. Andrzej dżejdżej Dzedzej Gdańsk Snot ID 1163 High Elves
71. Darek "Dalmar" Polit - Demony, ID 1728 , Klub Inkwizytor, Warszawa
72. Dariusz Butanowicz id: 2253, VC, Warszawa
73. Adam Zielony, Jeźdźcy Hardkoru, Warszawa, VC
74. Tomasz Kanclerski Wood Elves ID: 2570
75. Piotr "Dębek" Dębkowski, Brettonnia, Jeźdźcy Hardkoru Warszawa
76. Kielon, VC, Kąty Węgierskie, Nemezis
77. Karol Arhain Sosnowski ID 3066 Nemezis Warszawa HE
78. Paweł "Karpiu" Wieczorek Stare Babice MSWiA id=2025
79. Michał 'Kołata' Kołakowski O&G Jeźdźcy Hardkoru Piastów id: 1391
80. Piotr Holanowski VC id 1278
81. Radek Bednarski Animosity Szczecin Bretonnia id: 2639
82. Paweł Koszowski, Wrocław, Lizardmen
83. ID 1910 Michał Żaba Szczepaniak Inkwizytor Warszawa
84. Łukasz "Xen" Sikora, ID 2794, Armia: WoCh Klub: Animosity Szczecin
85. Andrzej Wiatrow, Animosity Szczecin
86. Piotr "Marian" Fąfara, Kult, deamons of chaos, id 1177
87. Konrad "4 Karabiny" Dmowski, VC, Lublin
Oprócz turnieju, na miejscu będzie szereg atrakcji:
-pierwszy polski Master w Czoko-Kości z pulą nagród przekraczającą 100 zł
-20 butelek wina daktylowego, rocznik bieżący, wyprodukowanego przez Karleego, do rozdania po bitwach sobotnich pomiędzy 10 pierwszych graczy oraz 10 losowo wyłonionych.
-Battlowe kalambury
-Karaoke (gwarantujemy niezapomniane szlagiery)
-Konkurs na najbardziej realistyczny krzyk Banshee
-i wiele innych…
Zapraszamy!