Gdzie dac sztandar ??
Moderator: Shino
Re: Gdzie dac sztandar ??
Jedyne co znalazłem, a dotyczy problemu we wspomnianym FAQ to:
"Q. Are models in a unit executing a Change
Formation manoeuvre allowed to move more than
twice their Movement rate?
A. Yes, they are, as the limit only specifically applies
to the Reform manoeuvre."
Co raczej przemawia jako argument za tym co napisałem.
"Q. Are models in a unit executing a Change
Formation manoeuvre allowed to move more than
twice their Movement rate?
A. Yes, they are, as the limit only specifically applies
to the Reform manoeuvre."
Co raczej przemawia jako argument za tym co napisałem.
jeden z nas na pewno zle cos zauwazyl....
mozesz mi pokazac na ktorej stronie znalazles ten fragment?:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
mozesz mi pokazac na ktorej stronie znalazles ten fragment?:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... 2_Feb_2009
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... n_2009.pdf
Pierwsza strona.
Errata z lutego nie przekreśla tego co jest napisane w styczniowej tylko krytykuje graczy, którzy używają tego manewru, ale ja się np. nie czuję się winny bo uważam, że to nie fair że cała armia Khemri nie może maszerować.
Pierwsza strona.
Errata z lutego nie przekreśla tego co jest napisane w styczniowej tylko krytykuje graczy, którzy używają tego manewru, ale ja się np. nie czuję się winny bo uważam, że to nie fair że cała armia Khemri nie może maszerować.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, o 13:51 przez tymon69, łącznie zmieniany 1 raz.
Tymon, nie możesz zwinąć oddziału w klocek w tej samej turze w której się zreformowałeś za pomocą ikony, ponieważ ostatnie modele przejdą więcej niż 2x swój ruch. Zobacz pierwszą stronę linku od Shino. Co prawda możesz zwinąć się w klocek jako bonus po wygranej walce.
Q. Are models in a unit executing a Change
Formation manoeuvre (or wheeling, or
entering or leaving a building, etc.), allowed
to move more than twice their Movement rate?
A. Uhm, this is a bit of a muddy issue. In
general, the Movement value represents the
speed of the creatures in question moving at a
careful walking pace, ready for combat.
Units can move normally at double their
Movement value, and this represents the
creatures’ running speed, which is as fast as
they can possibly move (except with the use of
magic, flying, and so on).
Following this principle, players trying to
exploit any manoeuvre or other rule (like the
building rules) to try and move models in their
unit more than double their Movement value
are not playing the game in the spirit it is
meant to be played and need to be publicly
chastised. Bad players!
Zagraj tak na turnieju, od bardziej ogarniętego gracza dostaniesz worst playa i wtedy będziesz mógł dalej powtarzać, że nie czujesz się winny.tymon69 pisze:nie czuję się winny bo uważam, że to nie fair że cała armia Khemri nie może maszerować.
"Units can move normally at double their
Movement value, and this represents the
creatures’ running speed, which is as fast as
they can possibly move."
Zwróćmy uwagę na słowo "normally" co nie oznacza zawsze.
"Following this principle, players trying to
exploit any manoeuvre or other rule (like the
building rules) to try and move models in their
unit more than double their Movement value
are not playing the game in the spirit it is
meant to be played and need to be publicly
chastised."
Według mnie to oznacza, że manewr jest dozwolony, ale nieetyczny.
Movement value, and this represents the
creatures’ running speed, which is as fast as
they can possibly move."
Zwróćmy uwagę na słowo "normally" co nie oznacza zawsze.
"Following this principle, players trying to
exploit any manoeuvre or other rule (like the
building rules) to try and move models in their
unit more than double their Movement value
are not playing the game in the spirit it is
meant to be played and need to be publicly
chastised."
Według mnie to oznacza, że manewr jest dozwolony, ale nieetyczny.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nieetyczny jest znikający Exalted Wocha po zadaniu swoich ataków.
Nieetyczny jest overguess itp.
Chyba właśnie gra ma być zabawą przyjemną, a nie wykorzystywaniem mechaniki, by maksymalnie nagiąć zasady i osiągnąć coś,de facto,niemożliwego.
Jeśli przyjemne są ci takie zagrywki,lepiej nie graj w whfb, bo ludzie nie będą chcieli z tobą grać i kasa na figsy pójdzie w błoto.
Proponuję kółko i krzyżyk. Gra idealna dla naginania zasad. I o ile tańsza!
Nieetyczny jest overguess itp.
Chyba właśnie gra ma być zabawą przyjemną, a nie wykorzystywaniem mechaniki, by maksymalnie nagiąć zasady i osiągnąć coś,de facto,niemożliwego.
Jeśli przyjemne są ci takie zagrywki,lepiej nie graj w whfb, bo ludzie nie będą chcieli z tobą grać i kasa na figsy pójdzie w błoto.
Proponuję kółko i krzyżyk. Gra idealna dla naginania zasad. I o ile tańsza!