Curse of the Horned Rat

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Re: Curse of the Horned Rat

Post autor: Varinastari »

Jeśli jest infantry modelem-tak.
Jak jest na mouncie etc.-nie.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Tak też mi się zdaje

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Swoją drogą- śmieszny czar.
Walimy go z 5ciu kości i liczymy na Ifkę(nasuwa skojarzenia z Gatewayem WoChu).
Zarzuty o niegrywalność są głęboko przesadzone. Po ostatniej bitwie jestem z niego zadowolony.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

jednak wyrzucic 15 na gateway jest prosciej z 5 kosci niz 25 xD a scrolle moga sie szybko skonczyc.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

1 słowo REBOUND (chyba to tak się pisze:P ) w każdym razie 5-6 na miscascie u przeciwnika

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

A co z modelami pieszymi, które posiadają więcej niż jedną ranę ??
Za każdego wounda 1 model czy za jeden model z x woundami tylko jeden szczurek ??
Obrazek

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

czar nie zabiera woundow, poprostu sciagasz modele, tak jak pitka, ona nie sciaga pojedynczych woundow ajk nie zdasz incjatywy tylko odrazu caly model(tyle ze tam zre wszytsko pod templata i okolicami, a nie cala jednostke jak w tym spellu)

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dokładnie.
Kryterium przynależności do "Infantry Modeli" nie jest ilość woundów, ale US.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Nawet nie US, bo masz ogry czy smocze ogry czy fiendy Slaanesha, które z pewnością są piechotą (mogą np. atakować budynki) a mają US3. Najczęściej to jest określone, czy coś jest piechotą czy kawalerią.
Na marginesie - ogry to ten czar będzie po prostu żarł. ;) Dasz radę wsadzić to w 4 maneaterów i dowódca może im pomachać bye-bye.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

no i zapis z rulebooka (czary mają koszt 3-15 ) można między bajki już włożyć , może już pora żeby drain magic działał na infernala ? bo nie widzę powodu dla którego ma nie działać . Shino ?

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

jest prostrze pytanie...

czy nalezy dopuscic zeby 2 * 6 na powiedzmy 3-4 kostkach automatycznie uznawalo czar za rzucony...?
no chyba jakis powod byl zeby ze ten czar kosztowal 25!!! ?
a tak qwa machasz z 4 kostek i liczysz na ifke co daje automatyczne sciagniecie uitu przeciwnika ot tak...

dla mnie LS MUSI zklaryfikowac zapis w booku i uznac ze trzeba przynajmniej WYROWNAC casting cost jesli wejdzie IF...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Otóż nie.
Jeśli by przyjąć twoje założenie, spell byłby niegrywalny.
Optymalna liczba kostek do użycia na taki spell wynosi 7.
Mistcast występuje na 100%.
Mistcast>Ifka.
No litości,myślimy, zanim postujemy i histeryzujemy:)

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

otoz wytlumacz mi w takim razie cc 25? for fun?
to juz IG ma mniejszy a potrafi caly oddzial wyparowac...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Działania Gw pozostają dla mnie nieodgadnioną tajemnicą od dawna.
Aczkolwiek sądzę,iż Gw miało tu jakiś cel.
Czar jest zbyt mocny na jakikolwiek niski cv.
Więc łupnęli 25, by nie było,iż ktokolwiek rzuca 4 kości i mówi "Oh,własnie zabiłem ci 4k6 driad".....'
To czar Ifka-only, bardzo ryzykowny( raczej wielu graczy nie jest na tyle poje&anych, by rzucać go co rundę). Szansa na mistcasta jest duża, a pamiętaj,że może to rzucać tylko Grey Seer/VL. Czyli ryzyko utraty/poranienia generała jest. Współmierne co do korzyści.
Imho czar jest okej, bardziej funowy niźli mocny.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Jasiuuu pisze:no i zapis z rulebooka (czary mają koszt 3-15 ) można między bajki już włożyć , może już pora żeby drain magic działał na infernala ? bo nie widzę powodu dla którego ma nie działać . Shino ?
wydaje mi sie, ze tak juz bylo uscislone :)

sprawdze pozniej uscislenia i jesli bedzie inaczej sie pomysli o tym :)

dla mnie LS MUSI zklaryfikowac zapis w booku i uznac ze trzeba przynajmniej WYROWNAC casting cost jesli wejdzie IF...
zapis jest niezwykle klarowny... jesli rzucisz 2x6 czary wychodzi oraz nie mozna go dispelowac.

NIe widze w tym niec co nalezalo by dodatkowo wyjasniac
Mistcast występuje na 100%.
z kolei tobie zajecia ze statystyki by sie przydaly...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Inaczej, szans wyrzucenia 2x1 na 7 kostkach jest na tyle duża,że odstrasza wielu graczy od używania tego czaru.
Nie miałem na myśli dosłowne 100%.
8)

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Occ pisze:Inaczej, szans wyrzucenia 2x1 na 7 kostkach jest
taka sama jak 2x6, co również może zachęcić do rzucania tego czaru, jednakże miscast ma tę przewagę, że jest nadrzędny w stosunku do if'ki (tylko taka lub aż taka różnica).
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Shino pisze:
Mistcast występuje na 100%.
z kolei tobie zajecia ze statystyki by sie przydaly...
Probabilistyki.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

:oops: tak masz racje :oops:

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Moja interpretacja: Ściągasz cały oddział to na jego miejsce ustawiasz oodział clanratów w takim samym ustawieniu w jakim była zniszczona jednostka. w przypadku skirmisha ustawiasz klocek centrum którego znajduję się w centrum oddziału zniszczonego odwrócony w kierunku wybranym przez kontrolującego gracza (uzasadnienie: 360 stopni widoczności skirmisherów). Bohaterowie są także zniszczeni ale na samym końcu jeśli oddział jest zniszczony i nie wszystkie woundy są rozlokowane. Problem jest wtedy kiedy tylko bohater zostaje z oddziału. Są dwie wersje: bohater zabija zmutowane skaveny i zostaje sam. Oddział clanratów jest tworzony a bohater liczony jest jako model w walce lub przesuwany o 1" od oddziału.
Hmmm pewnie każdy ma swoja interpretacje więc trzeba czekać na to co wymyśli GW.
Tak jak ktoś już napisał:
Ten czar praktycznie wymaga IF
Obrazek

ODPOWIEDZ