Curse of the Horned Rat
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Re: Curse of the Horned Rat
Jeśli jest infantry modelem-tak.
Jak jest na mouncie etc.-nie.
Jak jest na mouncie etc.-nie.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Swoją drogą- śmieszny czar.
Walimy go z 5ciu kości i liczymy na Ifkę(nasuwa skojarzenia z Gatewayem WoChu).
Zarzuty o niegrywalność są głęboko przesadzone. Po ostatniej bitwie jestem z niego zadowolony.
Walimy go z 5ciu kości i liczymy na Ifkę(nasuwa skojarzenia z Gatewayem WoChu).
Zarzuty o niegrywalność są głęboko przesadzone. Po ostatniej bitwie jestem z niego zadowolony.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Dokładnie.
Kryterium przynależności do "Infantry Modeli" nie jest ilość woundów, ale US.
Kryterium przynależności do "Infantry Modeli" nie jest ilość woundów, ale US.
Nawet nie US, bo masz ogry czy smocze ogry czy fiendy Slaanesha, które z pewnością są piechotą (mogą np. atakować budynki) a mają US3. Najczęściej to jest określone, czy coś jest piechotą czy kawalerią.
Na marginesie - ogry to ten czar będzie po prostu żarł.
Dasz radę wsadzić to w 4 maneaterów i dowódca może im pomachać bye-bye.
Na marginesie - ogry to ten czar będzie po prostu żarł.

jest prostrze pytanie...
czy nalezy dopuscic zeby 2 * 6 na powiedzmy 3-4 kostkach automatycznie uznawalo czar za rzucony...?
no chyba jakis powod byl zeby ze ten czar kosztowal 25!!! ?
a tak qwa machasz z 4 kostek i liczysz na ifke co daje automatyczne sciagniecie uitu przeciwnika ot tak...
dla mnie LS MUSI zklaryfikowac zapis w booku i uznac ze trzeba przynajmniej WYROWNAC casting cost jesli wejdzie IF...
czy nalezy dopuscic zeby 2 * 6 na powiedzmy 3-4 kostkach automatycznie uznawalo czar za rzucony...?
no chyba jakis powod byl zeby ze ten czar kosztowal 25!!! ?
a tak qwa machasz z 4 kostek i liczysz na ifke co daje automatyczne sciagniecie uitu przeciwnika ot tak...
dla mnie LS MUSI zklaryfikowac zapis w booku i uznac ze trzeba przynajmniej WYROWNAC casting cost jesli wejdzie IF...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Otóż nie.
Jeśli by przyjąć twoje założenie, spell byłby niegrywalny.
Optymalna liczba kostek do użycia na taki spell wynosi 7.
Mistcast występuje na 100%.
Mistcast>Ifka.
No litości,myślimy, zanim postujemy i histeryzujemy:)
Jeśli by przyjąć twoje założenie, spell byłby niegrywalny.
Optymalna liczba kostek do użycia na taki spell wynosi 7.
Mistcast występuje na 100%.
Mistcast>Ifka.
No litości,myślimy, zanim postujemy i histeryzujemy:)
otoz wytlumacz mi w takim razie cc 25? for fun?
to juz IG ma mniejszy a potrafi caly oddzial wyparowac...
to juz IG ma mniejszy a potrafi caly oddzial wyparowac...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Działania Gw pozostają dla mnie nieodgadnioną tajemnicą od dawna.
Aczkolwiek sądzę,iż Gw miało tu jakiś cel.
Czar jest zbyt mocny na jakikolwiek niski cv.
Więc łupnęli 25, by nie było,iż ktokolwiek rzuca 4 kości i mówi "Oh,własnie zabiłem ci 4k6 driad".....'
To czar Ifka-only, bardzo ryzykowny( raczej wielu graczy nie jest na tyle poje&anych, by rzucać go co rundę). Szansa na mistcasta jest duża, a pamiętaj,że może to rzucać tylko Grey Seer/VL. Czyli ryzyko utraty/poranienia generała jest. Współmierne co do korzyści.
Imho czar jest okej, bardziej funowy niźli mocny.
Aczkolwiek sądzę,iż Gw miało tu jakiś cel.
Czar jest zbyt mocny na jakikolwiek niski cv.
Więc łupnęli 25, by nie było,iż ktokolwiek rzuca 4 kości i mówi "Oh,własnie zabiłem ci 4k6 driad".....'
To czar Ifka-only, bardzo ryzykowny( raczej wielu graczy nie jest na tyle poje&anych, by rzucać go co rundę). Szansa na mistcasta jest duża, a pamiętaj,że może to rzucać tylko Grey Seer/VL. Czyli ryzyko utraty/poranienia generała jest. Współmierne co do korzyści.
Imho czar jest okej, bardziej funowy niźli mocny.
wydaje mi sie, ze tak juz bylo uscisloneJasiuuu pisze:no i zapis z rulebooka (czary mają koszt 3-15 ) można między bajki już włożyć , może już pora żeby drain magic działał na infernala ? bo nie widzę powodu dla którego ma nie działać . Shino ?

sprawdze pozniej uscislenia i jesli bedzie inaczej sie pomysli o tym

zapis jest niezwykle klarowny... jesli rzucisz 2x6 czary wychodzi oraz nie mozna go dispelowac.dla mnie LS MUSI zklaryfikowac zapis w booku i uznac ze trzeba przynajmniej WYROWNAC casting cost jesli wejdzie IF...
NIe widze w tym niec co nalezalo by dodatkowo wyjasniac
z kolei tobie zajecia ze statystyki by sie przydaly...Mistcast występuje na 100%.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Inaczej, szans wyrzucenia 2x1 na 7 kostkach jest na tyle duża,że odstrasza wielu graczy od używania tego czaru.
Nie miałem na myśli dosłowne 100%.

Nie miałem na myśli dosłowne 100%.

taka sama jak 2x6, co również może zachęcić do rzucania tego czaru, jednakże miscast ma tę przewagę, że jest nadrzędny w stosunku do if'ki (tylko taka lub aż taka różnica).Occ pisze:Inaczej, szans wyrzucenia 2x1 na 7 kostkach jest
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...

Moja interpretacja: Ściągasz cały oddział to na jego miejsce ustawiasz oodział clanratów w takim samym ustawieniu w jakim była zniszczona jednostka. w przypadku skirmisha ustawiasz klocek centrum którego znajduję się w centrum oddziału zniszczonego odwrócony w kierunku wybranym przez kontrolującego gracza (uzasadnienie: 360 stopni widoczności skirmisherów). Bohaterowie są także zniszczeni ale na samym końcu jeśli oddział jest zniszczony i nie wszystkie woundy są rozlokowane. Problem jest wtedy kiedy tylko bohater zostaje z oddziału. Są dwie wersje: bohater zabija zmutowane skaveny i zostaje sam. Oddział clanratów jest tworzony a bohater liczony jest jako model w walce lub przesuwany o 1" od oddziału.
Hmmm pewnie każdy ma swoja interpretacje więc trzeba czekać na to co wymyśli GW.
Tak jak ktoś już napisał:
Ten czar praktycznie wymaga IF
Hmmm pewnie każdy ma swoja interpretacje więc trzeba czekać na to co wymyśli GW.
Tak jak ktoś już napisał:
Ten czar praktycznie wymaga IF
