Pomóżcie Bracia Chaosu...

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Re: Pomóżcie Bracia Chaosu...

Post autor: Ramzeseba »

Ja nie pytam czy moge rzucić na jednostka w cc (tak jak mówisz jest napisane koło czaru) tylko, gdy ja jestem w cc czy mogę rzucić czar na inna jednostkę niż ta ze mną w cc??

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Jak masz LOSa....(o ile czar takowy potrzebuje).

Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Ramzeseba »

Nie kumam po polsku proszę...

Chodzi o "w polu widzenia" ??

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dokładnie(Line of Sight-LOS).

Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Ramzeseba »

Jeśli wezmę maga z domeny Death, tam żaden czar nie ma LOS.
Wrzucę go do Najtów i pojadę w bój, to nie ważne czy jestem w cc i czy kogoś widzę, jeśli jest zasięg rzucam czar każdą turę tak??

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Z deatha czary 1 i 3 wymagają Line of Sight, ponieważ są to magic missile.

Co do bitwy to jestem zdziwiony trochę, że przegrałeś, ale na pewno nie powinieneś się poddawać. Armia, którą grałeś jest w miarę, ok. Spróbuj się umówić na rewanż z kolegą i po wyciągnięciu wniosków z porażki zagraj z nim jeszcze raz, bo reszta zależy od twoich umiejętności. Zdecydowanie ustawianie się bokiem na szarżę pegazów nie jest najlepszym pomysłem. Co do magii, to tak staraj się poruszać magami (o ile zdecydujesz się dalej grac na magii, do czego zachęcam), żeby widzieć cele do snajpy, czy 3 nurgla. I nie rzucaj 3, jeżeli twoje oddziały są w pobliżu ^^
Czary wylosowałeś super, jedyne co zawiniło to czynnik ludzki, ale na pewno się ograsz i zaczniesz spuszczać manto kolegom ^^
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Ja nadal obstawiał bym przy Magii Nurgla. Jest zdecydowanie najbardziej uniwersalna. Co więcej, jest imho najmocniejszym Lorem Wochu.

Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Ramzeseba »

A powiedzcie mi z tym magiem na chaos steed na pewno nie jest to już light cava z maruderami??
Dużo ciężej się porusza bez tego...

Darbolas
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: Darbolas »

Ile było pegazów, czy miały sztandar? Bo ty o ile się nie mylę, nie? Jeśliby nie miały sztandaru, to wygrałeś combat z nimi?

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Occ pisze:Ja nadal obstawiał bym przy Magii Nurgla. Jest zdecydowanie najbardziej uniwersalna. Co więcej, jest imho najmocniejszym Lorem Wochu.
Nurgle to mój ulubiony lore, czy najmocniejszy?
Chyba jednak tzeentch bardziej kopie dupy, ale ja stawiam oba lore'y na równi. Slaanesh jest trochę gorszy, lecz też da się na nim grac i do tego można wystawić bardzo ciekawy układ magów. Magia jest trochę gorsza, ale za to masz dużego maga na steed of slaanesh ^^ Gdyby nie zepsuli frenzy, to byłby to naprawdę dobry lore.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Ramzeseba »

Miały jakąś szmatę a co??
Ja nie...

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Ramzeseba pisze:A powiedzcie mi z tym magiem na chaos steed na pewno nie jest to już light cava z maruderami??
Dużo ciężej się porusza bez tego...
Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

No cóż, już mówię dlaczego wg. mnie to właśnie Lore Kupy jest najfajniejszy:)
a) Najlepsza w grze snajpera jako czar 1.
b) Wredna 4ka i 5tka
c) Porządna 3ka i 2ka
d) Mocna 6tka.
Lore Tęczy jest całkiem mocny, aczkolwiek zabija mnie losowość pocisku i fakt,iż Gateway jest niegrywalny na mniej niż 2k.
Co nie znaczy,że jest słaby. Po prostu ma mniej przydatnych czarów(znowu, wg. mnie).

Awatar użytkownika
Mac
Kretozord
Posty: 1842
Lokalizacja: Kazad Gnol Grumbaki z klanu Azgamod

Post autor: Mac »

Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
Do tego, mag slanesha na steed of slanesh, korzysta z zasady fast cavalery, przy rzucaniu czarów magic missle (czyli Lash of Slanesh + ewentualnie to co wylosujesz z book of secrets) - mając 360 stopni pole widzenia. Źródło - FAQ GW, Warriors of Chaos. Inni czarodzieje będąc na zwykłych mountach w oddziale fast cavalery z takiej zasady nie mogą korzystać, gdyż ich mounty nie mają zasady fast cavalery (w przeciwieństwie do Steed of Slaneesh).
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."

Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Ramzeseba »

Widzę coraz bardziej jak kłaniają się u mnie podstawy.
Podręcznik czytałem od deski do deski z 2 razy, ale bez praktyki kicha.
Muszę jechać do bard w Katowicach i trochę popatrzeć jak ludzie grają.

To jest takie granie: spotyka się 4 zielonych i jedna turę robią godzinę na 1000 pkt,
bo ciągle do książki zaglądamy o zasady... =D>
Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
To jugera też się da dołączać do oddziałów ??

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

oczywiście jest to nawet konieczność, zwiększa jego przeżywalność,
wg mnie 5 ciężkiej z warbannerem + bsb na juggu z axe of khorne to siła której niewiele rzeczy w battlu podola...

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Ramzeseba pisze:Widzę coraz bardziej jak kłaniają się u mnie podstawy.
Podręcznik czytałem od deski do deski z 2 razy, ale bez praktyki kicha.
Muszę jechać do bard w Katowicach i trochę popatrzeć jak ludzie grają.

To jest takie granie: spotyka się 4 zielonych i jedna turę robią godzinę na 1000 pkt,
bo ciągle do książki zaglądamy o zasady... =D>
Każdy kiedyś zaczynał ^^
Ramzeseba pisze:
Mag chaosu na koniku w maruderach konnych rusza się jak fast... Nawet exalted na juggernaucie w fastach ma ruch jak fast... Podręcznik str.72.
To jugera też się da dołączać do oddziałów ??
Jasne, nawet trzeba czasami. Co do juggera zastanów się, czy nie zmienić trochę układu przedmiotów. Grolshek napisał wyżej kombinację, której ja też używam jak nim gram:
Grolshek pisze: 1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 259 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard
Crown of Everlasting Conquest [50]
Taki koleś jest niesamowicie twardy i z 5 atakami z siłą 7 w pierwszej rundzie potrafi nawet sam przegonić wiele rzeczy.
Marek Hłasko pisze: ... rzecz działa się na Pradze, gdzie - jak wiadomo - jedyną atrakcją są niedźwiedzie i pijacy. Praga wciąż jest jeszcze innym miastem i często człowiek ze śródmieścia przystaje tu zdziwiony.

żyraFFa
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 144

Post autor: żyraFFa »

No jasne

Chyba tylko latacze są singlami, jeśli dobrze pamiętam
Jest moc :D

Awatar użytkownika
Ramzeseba
Wałkarz
Posty: 71

Post autor: Ramzeseba »

Co do lekkiej to sam się zwałowałem bo myślałem, że na darmowy zwrot, a ma przecież reorganizacje :idea:
Jak już wiem, że Jogusia da się wrzucić do oddziału, to zmienię trochę rozpiskę na coś takiego i wrzucę ich do Knightów

Tylko muszę doczytać jak to jest z bohaterem w oddziale, ile on bierze na siebie hitów w cc??

Unnamed1500 Pts - Warriors of Chaos Army

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Marauder Horsemen @ 81 Pts
No Mark; Flail; Musician

5 Warhorse @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Book of Secrets [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Power Familiar [25]

1 Barded Chaos Steed @ [0] Pts

1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 209 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard

1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts

1 * Exalted Chaos Champion of Khorne @ 184 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail; Chaos Armour; Shield

1 Juggernaut of Khorne @ [0] Pts

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 4

Models in Army: 44


Total Army Cost: 1497

Awatar użytkownika
RAFIX
Falubaz
Posty: 1264
Lokalizacja: WAWA Przyczółek Inkwizytorów

Post autor: RAFIX »

Ramzeseba pisze:w

Tylko muszę doczytać jak to jest z bohaterem w oddziale, ile on bierze na siebie hitów w cc??
maksymalnie tyle ile modeli przeciwnika się z nim styka

ODPOWIEDZ