DE 2250 czy ma to sens?

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Luthers
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

DE 2250 czy ma to sens?

Post autor: Luthers »

Mianowicie:
Sorcka
2lvl;Steed;2xDS
Sorcka
2lvl;Steed;Focus Familiar;DS
Sorcka
2lvl;Sacrificial Dagger; Nullstone
Sorcka
2lvl;Seal of Ghrond

Core
21 Warriors
banner;muzyk

10 Crossbowmen
tarcze

2x5 harpii

2x5 Dark Rider"ów
kusze;muzyk

Special
2x6 COK
bannery;czempioni; Banner of Murder na jednych; Nullstony na czempionach(x2)

6 Shades
GW

Rary
2xBolce
Hydra

Łącznie 2249 jeśli się nie pomyliłem, 82 modele w armii

Czy takie coś ma prawo bytu? Uwielbiam grać na magii i od idei nie odstapię tylko już widze problem z szybkimi, duzymi smoczopodobnymi, których nie bardzo mam jak zranić.
Rozpa na turniej w Łęcznej.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

NIe ma racji bytu bo gdzie pochowasz te czarodziejki? Do warriorów, DR ? kiepski pomysł...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Luthers
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Luthers »

Jedna do warriorów z racji sztyletu, druga na piechotę do kusz albo warriorów, na koniu ze scrollami jeszcze nie wiem, a z familiarem wchodzi do lasu/za górkę tak ze jej nie widac a tak by sama mogła korzystać z tych dodatkowych 6 cali zasięgu i niemożliwości ruszenia jej ostrzałem.

Awatar użytkownika
Durgoth
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: Durgoth »

Jak to na takie pkt, to jedna mogłaby mieć 4 lvl. No i perła by się przydała, żeby paniki nie robić.

Awatar użytkownika
Yudokuno
Kotu
Posty: 3017
Lokalizacja: HLOS

Post autor: Yudokuno »

piczucha pisze:a z familiarem wchodzi do lasu/za górkę tak ze jej nie widac
o ile będziesz miał na stole coś, co ją zasłoni :D
lohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.
...mój bohater :D

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Dlaczego nie ma żadnego lorda? Nie masz jakoś gdzie chować czarodziejek. No niby są bolce, ale skoro masz w nich tylko 2 załogantów to chyba raczej nie warto zachęcać do strzelania do nich.

Luthers
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Luthers »

Po zmianie rozpa wyglada tak:

Dark Lord
Black Dragon;Armor of Darkness; Crimson Death; Pendant of Khealeth

Sorceress
2lvl; 2xDS

Sorceress
2lvl; Darkstar Cloak; DS

2x5 Dark Riders
kusze; muzycy

2x5 Harpie

10 Kuszników
tarcze

12 Warriorów

2x6 COK

6 Shades
gw

2xBolty

Hydra

Dzisiaj grałem vs wampiry i chociaz nie skonczyliśmy mozliwe że byłaby masakra dla mnie :D
Zastanawiam się tylko nad maguskami gdzie je ulokować i ew zmienić eq.
Ostatnio zmieniony 7 gru 2009, o 08:38 przez Luthers, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

piczucha pisze:Po zmianie rozpa wyglada tak:
Raczej po totalnej przebudowie. Jak sie rozpa sprawdza na Twoje warunki gry to git.

Chowanie magów to trzy opcje. Zależne od tego z jak złożoną armią grasz. Każda opcja ma wady i zalety:
- oddział piechoty - nie można Cię zwyczajnie namierzać, masz lookout;
- maszynka - trudniej wystrzelać bo część łapie maszyna brak panik, 360 stopni widzenia.
- chowanie się w terenie - widzisz 360 stopni, swobodnie biegasz,
Wad domyśl sie sam.

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Dałeś 12 wojków - oni nadają się tylko do trzymania czarki, ale ze sztylecikiem.

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Szemkel pisze:
Chowanie magów to trzy opcje. Zależne od tego z jak złożoną armią grasz. Każda opcja ma wady i zalety:
- oddział piechoty - nie można Cię zwyczajnie namierzać, masz lookout;
- maszynka - trudniej wystrzelać bo część łapie maszyna brak panik, 360 stopni widzenia.
- chowanie się w terenie - widzisz 360 stopni, swobodnie biegasz,
Wad domyśl sie sam.
Dodam jeszcze, ze focus familiar rozwiązuje sporo problemów, i niekoniecznie chodzi tu o 6' zasiegu. Na przykład, ograniczenie pola widzenia z czarodziejki nie przenosi się na marker familiara, można umieszczać go w domku (hehehe) i zyskiwać dzięki temu dodatkowo na zasięgu, można walić czarami będąc skitranym w lesie itd.

Luthers
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Luthers »

i właśnie ku opcji z familiarem bym się skłaniał bo możliwości jakie daje są ogromne. Tylko teraz kwestia tego że w rozpie wszystko mam już praktycznie ogolone do zera, bo jak już to taka na konika wsadzić bym chciał. Problemem moze być jeszcze słaba antymagia i właśnie nie moge się zdecydować w która strone pójsć; silniejsze czarowanie czy więcej antymagii.

Luthers
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 46

Post autor: Luthers »

Prawdopodobnie finalna kompozycja
-warriorzy wypadają
-za zaoszczedzone punkty 1 dodatkowy shade
-jedna maguska na pegaza z familiarem i Scrollem
-druga na piechtaka z płaszczykiem i drugim Scrollem idzie do kuszników, balist lub shade"ów (w zależności od sytuacji na polu bitwy)

Reszta bez zmian.
Nie mam doświadczenia turniejowego więc czy ta rozpa jest juz w miarę uniwersalna? Z lordzicy zrezygnowałem z powodu braku czegoś do rozkręcania smoków i innych dużych, latającyh bydlaków (Lord już powinien dac sobie radę 8) ). Do tego zachowana w miarę mocna magia. Boli mnie jedynie mała ilość DD i DS ale coś za coś jeśli chcę sobie jeszcze cokolwiek poczarować.

I jak to teraz wygląda?

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Jak dla mnie -to jak czarodziejki to i warriorzy, black guardzi, lub shades

ODPOWIEDZ