Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Rozpiski WE

Post autor: Kalesoner »

Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Kalesoner pisze:zlinczujcie mnie :D
Na następnym masterze dostaniesz na gołą pupe za to! :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Co wy na to ??? Sparingowe spotkanie :) Coś dorzucić ? Zagram przeciwko Lizakom :) Jakieś sugestie ? Na co uważać i czego się bać, w co naparzać na początek ?

Unnamed1650 Pts - Wood Elves Army

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Hail of Doom Arrow [30]
Helm of the Hunt [20]

1 Spellsinger @ 115 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

10 Glade Guard @ 120 Pts
Longbow

4 Wardancers @ 104 Pts
Wardancer Weapons

1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons

5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

1 Treeman @ 285 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

Casting Pool: 5

Dispel Pool: 4

Models in Army: 65
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

IMO Czempiona w tancerzach opłaca się dawać jedynie w jeżeli chowasz w tancerzach jakiegoś bohatera i w ten sposób chcesz uchronić go przed pojedynkiem, w przeciwnym przypadku czempion(czelendż) jest świetną kryjówką dla wrogiego bohatera przed KB…

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

No tak myślałem,aby Generała schować w Tancerzach.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

ale to za mały oddział jest żeby walczył. na te punkty nie ma żadnych smoków więc po prostu daj gołą 5 tancerzy - będziesz miał look outa, nie dostaniesz od razu z każdego missla czy szutingu a schować coś takiego to nie problem.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

nie przemawia do mnie mag 1 lvl... Poszukał bym pkt na 2 lvl dla niego i wtedy no coś można działać. A tak to ejst 1 kostka i ds za 115 pkt...
A reszta rozpy spoko. Poza tym co Laik juz napisał.

Pozdroo ;)

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

obrób rozpe

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Poprawiłem rozpę wg waszych uwag - Mag 2 lvl, goła 5 WD ale musiałem zabrać hełm biegaczowi:)

Unnamed1650 Pts - Wood Elves Army

1 * Alter Noble @ 138 Pts
Hail of Doom Arrow [30]

1 Spellsinger @ 150 Pts
General; Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

5 Wild Riders @ 130 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 4

Models in Army: 65
Ostatnio zmieniony 3 gru 2009, o 16:11 przez Heptun, łącznie zmieniany 2 razy.
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

obrob rozpiske do konca. Wytnij takie rzeczy jak:
Spear; Light Armour; Musician, łuki na magach i to co MAJĄ w zestawie (nie wykupione za pkt).

Rozpa spoko, ale w tym momencie alter bez hełmu to średnia opcja. Lepiej zrobić solo herosa z gw, la, sh, hodą i będzie generałem. Tani, ma hodę, 3 A z S6, no i daję 9 LD.

A jak ma zostać tak jak jest, to zmień tylko generała. Daj genia temu tańszemu magowi. Mniej pkt w razie czego stracisz.

Pozdro

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

moze jednak zabrac calaingora i dac helm?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3745
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Zabrać Czarodziejce i dać biegaczowi hełm ?

Hmmm... w sumie nie jest złe, bo wtedy czarodziejką siedzę sobie spokojnie na defensie a biegacz nieźle zyskuje :)
:twisted: Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek :twisted:

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Dzisiaj zagrałem dwa play-testy na format Kohortexu tą rozpą. Wrażenia bardzo pozytywne.

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
Musician

7 Wardancers @ 133 Pts
Musician

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 61


Total Army Cost: 1349



I bitwa - WoCH, dyskowiec, bsb, 5 konnych maruderów, 10 maruderów z buta, 2x5 knigtów , 5 knightów z bannerem - 10:10

Gdyby nie szybka śmierć dyskowca (2 tura) to nie byłoby tak fajnie. Nie miałem za bardzo jak zabić tych 15 najtów. Udało się 7 pokroić.



II bitwa - VC, 2x ghule, 2x psy, wagon najtów, gwardia, wampir bsb i wampir na piechotę - 18:2

Mogła być maska, ale zbyt długo BK rozmontowywałem. Przegrałem combata po szarży WD i driad od boku i drzewa od przodu.
Z VC została połówka gwardi i ghule, sam oddałem 2x driady i połowe tancerzy.

Awatar użytkownika
ksch
Masakrator
Posty: 2963
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ksch »

A tak btw wrzuciłem rozpiskę na Kohortex do stosownego działu.
--
Krzysztof "ksch" Schechtel
ksch@gazeta.pl
gg 7052764
http://www.veto2ed.pl

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Witam,

Jakiś czas mnie nie było, ale mam zamiar nadrobić pewne zaległości. W dodatku widzę, że utarł się nowy standard WE idący w stronę tzw. "plutonu egzekucyjnego". Może i to dobrze, bo moja rozpiska już całkowicie poszła w inną stronę...

Rozpa na 2250:

Glamourweave Spellweaver - 4 lvl
- Elf Steed
- DS
- DS
- DS

Alter Noble
- Helm of the Hunt
- Stone of the Crystal Mere

Alter Noble
- Briarhearth
- Amaranthine Brooch

Alter Noble
- Oaken Armour

8 Dryads
8 Dryads
8 Dryads

6 Wild Riders
- War Banner

5 Wild Riders
5 Wild Riders
5 Wild Riders

Treeman
Treeman


Ostatecznie wypadły 3 oddziały łuczników, którzy i tak zawsze zarabiali na siebie najmniej punktów. Zaś mi zawsze brakowało dodatkowych regimentów do ofensywy, aby mogło więcej dojechać, więcej "szachować" i znacznie zawężać ucieczkę wrogim magom itp. Testuje aktualnie ten układ i muszę przyznać że gra mi się przyjemniej.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

Szukam jakichś nowych rozwiązań. Wszyscy grają na podobnych rozpach. Stworzyłem coś takiego, jest podobna do standardów, ale jednak się różni.

1 Spellweaver @ 350 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Calaingor's Stave [25]

1 Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Glade Riders @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 133 Pts
Musician

6 Wardancers @ 115 Pts
Musician

5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts

8 Waywatchers @ 192 Pts

1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 7

Dispel Pool: 6

Models in Army: 107


Total Army Cost: 2248

Co o tym myślicie?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Taaa.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

daruj se tego caligora 6 kostek to mało mimo że na 6 tur pewnie ze 2 czy 3 razy ten las ruszysz. a jeżeli zechcesz zrezygnować z caligora to zrezygnuj z 4 levela magii to daje ci 60 pkt na jednostki.

wywalisz do tego 3 tancerzy muzyka z jednych i masz już kolejnego fasta.



no kalesoner coraz ambitniejsze posty ^^

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

runepriest pisze:wywalisz do tego 3 tancerzy muzyka z jednych i masz już kolejnego fasta.
Wychodzi coś takiego.

1 Spellweaver @ 290 Pts
General; Magic Level 3; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Annoyance of Netlings [25]
Cluster of Radiants [25]

1 Waywatcher Noble @ 140 Pts
Waywatcher; Longbow
Hail of Doom Arrow [30]

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

5 Glade Riders @ 129 Pts
5 Glade Riders @ 120 Pts


8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts
5 Wardancers @ 90 Pts

8 Waywatchers @ 192 Pts


1 Cannon @ 85 Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 6

Models in Army: 109


Total Army Cost: 2249


Nie wiem czy 4x5 tancerzy nie zamienić na 2x7 z muzykiem + 5 czystych, zostaje wtedy 5 pkt na np. ahw na nobla.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

wywal netlingi i wrzuc 4rtego scrolla...

Kalesoner coraz rozmowniejszy...

Zablokowany