DE na turniej strefowy!
DE na turniej strefowy!
Na turnieju są następujące zasady dodatkowe:
Tworzymy rozpiski:
- 1200 pkt normalnie, jednej armii, albo:
- 1300 pkt w wersji „Pomocnicy Świętego Mikołaja!”: do 1000 pkt jednej armii i do tego dodatkowo do 300 pkt innej armii, sojuszników. W takim przypadku:
~ nie można łączyć w sojusz armii, w których jakikolwiek model nienawidzi któregokolwiek modelu z sojuszniczej armii (np. krasnoludy z zielonoskórymi) – wyjątkiem są modele, które nienawidzą wszystkiego; armia High Elves nie może być łączona z Dark Elves
~ w armii sojuszniczej można wystawić tylko jednostki podstawowe (dowolną ilość) i maksymalnie jedną specjalną,
~ sloty użyte w armii sojuszniczej (special) odejmuje się od ilości slotów, jakie można użyć w armii podstawowej
~ w armii (no ok, kontyngenciku) musimy wziąć w przynajmniej w jednej jednostce czempiona, który zostaje generałem,
~ za zabicie generała sojuszniczej armii (czempiona) przysługuje 50pkt,
~ sojusze - nie panikują od siebie, nie można rzucać na siebie nawzajem czarów, nie można wchodzić bohaterem do sojuszniczego oddziału, nie działa bonus generała/bsb/jakikolwiek inny,
~ nie powtarzamy przedmiotow w sojuszu.
Mam dwie rozpiski na ten turniej:
PIERWSZA OPCJA:
1200pkt.
Haga ( kociołek, generał )
Master ( bsb, cold one, pendant, full armour, słomka )
5 harpii
5 dr ( kusze, muzyk )
10 warriorów
5 coków
14 bg ( hotek, asf )
hydra
Ogólne zamierzenie to całą naprzód, bsb do coków, bg osłaniani przed strzelaniem i pociskami przez warriorów...
DRUGA OPCJA
1000pkt.
caddy ( 1lvl, 2 scrolle )
bsb ( cold one, słomka, pendant, full armour )
5 harpii
10 kuszników ( tarcze )
5 dr ( muzyk )
6 shade-ó ( ahw )
6 shade-ó ( ahw )
1 balista
1 balista
kontyngent w postaci Warriorów Chaosu
300pkt.
10 maruderów
5 psów
5 chaos knights of slaanesh ( champion ( generał kontyngentu ) )
Rospa mocno strzelająca, harpie i dr na maszynki i samotnych magów, bsb i knigci osłaniani przez psy są kontrą dla tego co dojedzie po otrzymaniu na twarz 56 pocisków na turę, maruderzy do trzymania ćwiartki i zajmowania slotu core...
I jak? Która rozpiska lepsza?
Tworzymy rozpiski:
- 1200 pkt normalnie, jednej armii, albo:
- 1300 pkt w wersji „Pomocnicy Świętego Mikołaja!”: do 1000 pkt jednej armii i do tego dodatkowo do 300 pkt innej armii, sojuszników. W takim przypadku:
~ nie można łączyć w sojusz armii, w których jakikolwiek model nienawidzi któregokolwiek modelu z sojuszniczej armii (np. krasnoludy z zielonoskórymi) – wyjątkiem są modele, które nienawidzą wszystkiego; armia High Elves nie może być łączona z Dark Elves
~ w armii sojuszniczej można wystawić tylko jednostki podstawowe (dowolną ilość) i maksymalnie jedną specjalną,
~ sloty użyte w armii sojuszniczej (special) odejmuje się od ilości slotów, jakie można użyć w armii podstawowej
~ w armii (no ok, kontyngenciku) musimy wziąć w przynajmniej w jednej jednostce czempiona, który zostaje generałem,
~ za zabicie generała sojuszniczej armii (czempiona) przysługuje 50pkt,
~ sojusze - nie panikują od siebie, nie można rzucać na siebie nawzajem czarów, nie można wchodzić bohaterem do sojuszniczego oddziału, nie działa bonus generała/bsb/jakikolwiek inny,
~ nie powtarzamy przedmiotow w sojuszu.
Mam dwie rozpiski na ten turniej:
PIERWSZA OPCJA:
1200pkt.
Haga ( kociołek, generał )
Master ( bsb, cold one, pendant, full armour, słomka )
5 harpii
5 dr ( kusze, muzyk )
10 warriorów
5 coków
14 bg ( hotek, asf )
hydra
Ogólne zamierzenie to całą naprzód, bsb do coków, bg osłaniani przed strzelaniem i pociskami przez warriorów...
DRUGA OPCJA
1000pkt.
caddy ( 1lvl, 2 scrolle )
bsb ( cold one, słomka, pendant, full armour )
5 harpii
10 kuszników ( tarcze )
5 dr ( muzyk )
6 shade-ó ( ahw )
6 shade-ó ( ahw )
1 balista
1 balista
kontyngent w postaci Warriorów Chaosu
300pkt.
10 maruderów
5 psów
5 chaos knights of slaanesh ( champion ( generał kontyngentu ) )
Rospa mocno strzelająca, harpie i dr na maszynki i samotnych magów, bsb i knigci osłaniani przez psy są kontrą dla tego co dojedzie po otrzymaniu na twarz 56 pocisków na turę, maruderzy do trzymania ćwiartki i zajmowania slotu core...
I jak? Która rozpiska lepsza?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
bo tam masz kopa w postaci Kocioł+gwardia+hydra, a na te punkty to jest twarde...
a druga takiego kopa nie ma, a 44 z 56 pocisków mają siłę 3 i nie są tak pewne...
a druga takiego kopa nie ma, a 44 z 56 pocisków mają siłę 3 i nie są tak pewne...
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
niby tak, ale na tym turnieju będzie niestety kilka porno defensów i boję się, że gwardia może nie dojść...
chociaż z drugiej strony mam jeszcze coki z bsb ( razem potrafią pięknie szachować prawie wszystko ) i hydrę ( pięknie kosi kawalerie i nie za duże klocki, a także samotnych herosów i inne monstery ) wspieranych kotłem, bg mogę dać warda z kotła i nie zginą tak szybko, a nawet jak skupią strzelanie na bg to przynajmniej reszta dojdzie, więc chyba zdecyduję się na drugą opcję...
jednakże proszę innych o komentarze...
chociaż z drugiej strony mam jeszcze coki z bsb ( razem potrafią pięknie szachować prawie wszystko ) i hydrę ( pięknie kosi kawalerie i nie za duże klocki, a także samotnych herosów i inne monstery ) wspieranych kotłem, bg mogę dać warda z kotła i nie zginą tak szybko, a nawet jak skupią strzelanie na bg to przynajmniej reszta dojdzie, więc chyba zdecyduję się na drugą opcję...
jednakże proszę innych o komentarze...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Ja bym byl za opcja nr 1, ale za warriorow, wzialbym drugie harpie. Opcja nr 2 tez bardzo klawa, ale tego strzelania nie masz az tak duzo, wiec sklanialbym sie ku rozpisce nr 1.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
też bym chętnie zamiast warriorów dał drugie harpie, ale muszę mieć 2 core-y
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
a 2gi core to mu z kosmosu zleci? Imho poszukałbym pkt i wrzucił zamiast warriorów kuszników. Wtedy już coś więcej mogą zdziałac.Rince pisze:Ja bym byl za opcja nr 1, ale za warriorow, wzialbym drugie harpie. Opcja nr 2 tez bardzo klawa, ale tego strzelania nie masz az tak duzo, wiec sklanialbym sie ku rozpisce nr 1.
pozdro
edit: Kamelot mnie uprzedzil
niestety, ale pkt. na kuszników nie ma jak zdobyć bo wszystko jest niezbędne, i tak wywaliłem wszystko co bylo średnio potrzebne i ledwo pkt. na warriorów zdobyłem
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
wymyśliłem jeszcze jedną rozpiskę na ten turniej, opierającą się głównie na klimacie i przyjemności z gry:
Haga ( generał, kocioł )
assassin ( 2nd weapow, manbane, runa khaina, kusza )
assassin ( 2nd weapon, manbane, gwiazdki )
5 dr ( kusze, muzyk )
5 dr ( kusze, muzyk )
5 dr ( kusze, muzyk )
10 shade-ów ( ahw )
10 shade-ów ( ahw )
Mam dynamiczną, strzelającą armię "cieni"... Hage wziąłem z racji potrzeby generała i dlatego, że wydała mi się najbardziej pasującą klimatem.
A teraz ogólne zamierzenia rospy:
- assassini, po jednym do każdych shade-ów
- dr na maszyny i do odciągania mocnych jednostek wroga od shade-ów
- kocioł ( prawie nie do ruszenia ) do wspierania głównie shade-ów
- shad-zi, na nich się cała rozpiska opiera, ich zadaniem jest zniszczenie mocnych jednostek wroga ze wsparciem assassinów
Jak myślicie, ma rację bytu?
Haga ( generał, kocioł )
assassin ( 2nd weapow, manbane, runa khaina, kusza )
assassin ( 2nd weapon, manbane, gwiazdki )
5 dr ( kusze, muzyk )
5 dr ( kusze, muzyk )
5 dr ( kusze, muzyk )
10 shade-ów ( ahw )
10 shade-ów ( ahw )
Mam dynamiczną, strzelającą armię "cieni"... Hage wziąłem z racji potrzeby generała i dlatego, że wydała mi się najbardziej pasującą klimatem.
A teraz ogólne zamierzenia rospy:
- assassini, po jednym do każdych shade-ów
- dr na maszyny i do odciągania mocnych jednostek wroga od shade-ów
- kocioł ( prawie nie do ruszenia ) do wspierania głównie shade-ów
- shad-zi, na nich się cała rozpiska opiera, ich zadaniem jest zniszczenie mocnych jednostek wroga ze wsparciem assassinów
Jak myślicie, ma rację bytu?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
no chyba jednak rozpiska nr.1 zostanie mimo, że będę musiał się trochę pomęczyć żeby wszystko po konwertować ( kocioł, filer do bg, harpie ) i pomalować ( prawie cała armia ), ale chyba dam radę...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.