Tak - magowie tylko Lore of Beast. Łowcy bestii , gdzieś już pisałem o nich - special, ambush czyli dobra kontra na defensy, toporki rzucane, wychodzą jak minersi, S i Ws 4, nie będą tani napewno ( 13pts?) i może ograniczyć ambush do połowy ich oddziałów ( zaokr. w górę)ismael pisze:OK Czopek. Powiem tak: ogólnie jednostki zapowiadają się nieźle, choć nie wiem kim są: władca zwierząt, szaman (mag z lore of beast ?) i łowcy bestii. Przemyśl jeszcze może tę magię lodu - klimatem IMO pasuje i wojowników w skirmishu.
Mają oni 9 Ld a to jest bardzo dużo, wystarczająco w każdym razie żeby nie dawać im za dużo zasad co do psychologi. Immune to fear mają, nie zwieją przecież od byle ghuli.ismael pisze: Rare wyszły Ci bardzo dobrze - jedyna drobna uwaga - wybrańcy mogliby też być immune to panic w sumie, bo kosztują dużo, a armia jest raczej niskoliderkowa.

Tak, ten sam z tym że może być bsb (jakoś nie widzi mi się kapłan w tej roliismael pisze: Moje pytania / uwagi:
1. Czy seneschala przenosisz żywcem z CuO, czy będą jakieś zmiany ?

Stworzyłem nowe, ale jeszcze się zastanowię nad tymi z Bp. Te są narazie bardzo mocne na moje oko, może miejscami za mocne, przy 3+D3 i tych efektach dają nam spory potencjał "magiczny". Co prawda mamy do tego tylko szamanów.ismael pisze: 2. Jak wygląda kwestia modlitw i kapłanów - przenosisz tego z CoU, tego z Empire BP (IMO b.dobry pomysł), czy coś nowego ?
Furia Ulryka: Kapłan zdaje się być uosobieniem swego bóstwa atakując niczym wściekły wilk. Kapłan bądź bohater lub czempion jednostki w 6" może przerzucić nieudane rzuty na trafienie i zranienie. Moc wypala się dopiero na początku kolejnej tury gracza.
Lodowaty oddech Ulryka:. Powiew mroźnego wiatru spowija przeciwników Kapłana będących w pobliżu utrudniając im walkę. Ataki w walce wręcz wymierzone w sprzymierzone jednostki w 6” od Kapłana otrzymują modyfikator -1 do trafienia trwający do następnej tury magii Kapłana.
Destrukcja: Kapłan kierowany ręką swego patrona wymierza potężne uderzenie zdolne zmiażdżyć najtwardszy pancerz. Wymierza on jeden atak z S+3, który w razie powodzenia zadaje K3+1 ran. Wszelkie modyfikatory broni są ignorowane, ale uderzenie jest traktowane jako atak magiczny.
Wojenny okrzyk: Ulryk po wysłuchaniu modlitwy swym lodowym podmuchem kieruje wojowników do druzgoczącej szarży na linie wroga. Kapłan wraz z oddziałem w którym walczy może dodać +D6 cali do odległości następnej szarży. Ponadto w momencie szarży oddział nie musi wykonywać żadnych testów psychologicznych. W przypadku nieudanej szarży dorzucony wynik zasięgu nie jest brany pod uwagę.
Destrukcję niewiem czy nie zrobić zamiast jednego megaciosu jakieś k6 hitów S4 no Asv albo K3 hitów S5 no Asv.
przydałaby się też może 5 modlitwa ( sigmarycki ma chyba 5 jeśli dobrze pamiętam)
Tak, ale narazie ich zostawię, niewiem jak ich wyważyć dobrze bo 15 biegajacych z osobna na stole to tak dziwnie by wyglądało.ismael pisze: 3. Berserkerzy się pojawią ?
Myślę żeby zrobić jeźdzców fastem a psy przeszkadzajką bez fasta, tylko z "relentless chase" jak w CoU, nie liczą się do corów, ws4. tani, coś jak w chaosie. Jak dla mnie obie jednostk wtedy mają sens. ( psy takie mają ogromne zastosowanie w armii ofensywnej.)ismael pisze: 4. Masz jakiś dobry pomysł na zbalansowanie fastów (aby się od siebie różniły, ale by jeden nie był wyraźnie lepszy od drugiego - w sensie by jeden nie odszedł na starcie do lamusa) ?
bardzo podobne jak w Cou. Inner Circli tak z 26-28 pkt ( z fearem w szarży) , fast 15 bazowo, psy 6pkt, warriorzy 4pkt, teutogeni 10 ( greatswordzi są przesacowani), łowcy koło 13pts, wolfkini koło 9. ( z Without fear)ismael pisze: 5. Jakie koszty bohaterów, a szczególnie jednostek ?
tak.ismael pisze: 6. Wilk będzie na podstawce 40x40 ?
Pewnie tak, to jest do przepracowania, bo widzę już sporo niedoskonałości w tych przedmiotach.ismael pisze: 7. Czy zamiast dawać wszystkie nowe przedmioty magiczne, nie lepiej dodać tylko parę do tych z CoU + ewentualnie coś pokombinować z obecnie istniejącymi z kodeksu Empire?
Dlatego najwyżej sagi, bez rot, a w sagach muszę tez sporo poprawić bo niektóre są tak jakby "nietego"ismael pisze: 8. Wciąż nie jestem zwolennikiem rot, sag i wszystkich innych nowych dodatków poza magicznymi przedmiotami i zasadą armijną. Myślę, że ta zasada armijna nie powinna budzić kontrowersji sama w sobie, ale im więcej bajerów, to IMO więcej zastrzeżeń potencjalnych przeciwników i problem z balansem
pozdro
