Videssos 2-3 VI 2007
Videssos 2-3 VI 2007
Legionowski Klub Miłośników Gier Bitewnych "Earthshaker" ma zaszczyt zaprosić na turniej "Videssos"
Miejsce:
Stadion Miejski w Legionowie
Czas:
2-3 czerwiec, sobota-niedziela, 2007, początek turnieju 10.00. Bardzo prosimy o wcześniejsze (15-30 minut) przybycie w celu sprawnego przeprowadzenia zapisów.
Turniej sponsorowany jest przez:
- Orange
- firmę Cytadela.pl, polskiego dystrybutora Gamezone Miniatures
- Q-workshop www.q-workshop.com
Przyjmowanie zgłoszeń:
Rozpiski należy wysyłać na adres avalanche3@gazeta.pl
Można je także osobiście dostarczyć podczas piątkowych spotkań w MOK-u.
W przypadku, gdy ktoś nie wyśle poprawnej rozpiski na ten adres, ma przynieść na turniej 2 rozpiski i jedną pozostawić u sędziego do sprawdzenia. Osoby które przyślą lub dostarczą poprawną rozpiskę do 31 maja 2007, otrzymają dodatkowe 4 pkt do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia graczy z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turniej.
Błędne rozpiski zostaną "skorygowane", a wyniki uzyskane przez graczy z bitew zredukowane.
Uwaga, prosimy poważnie podejść do wcześniejszego przysłania zgłoszeń, ponieważ przygotujemy tyle stołów, ile potrzeba i ani jednego więcej.
Zasady turnieju:
Wejściówka: 10zł (panie za darmo) od osoby.
Turniej par.
Wielkość armii: 2500 pkt.
Stoły 72x48 cali
Nei ma obowiązku w pełni pomalowanej armii.
Turniej będzie odbywał się podczas "Dni Legionowa" proszę zwracać uwagę na swoje i innych osób figurki. Oraz przyjechać z pozytywnym nastawieniem do faktu, że będzie Was obserwować publiczność niemająca pojęcia o WFB. Przy stanowisku sędziowskim będzie znajdować się miejsce, gdzie można będzie pozostawić figurki w przerwach między bitwami.
Zasady wystawiania: Limited z następującymi wyjątkami:
- można używać Dog of War i Regiments of Renown o ile występują one na podstawkach 40x40 mm lub większych.
- można używać tych armii klimatycznych, które pozwalają na wystawienie większej ilości dużych celi niż standardowe armie. Oczywiście pod warunkiem, że wystawimy więcej dużych celi niż na to pozwalają standartowe armie
- Można używać bohaterów specjalnych, o ile są dużymi celami, lub ich dosiadają
Kompozycja armii:
Gracze w dowolny sposób mogą (i muszą) wymieszać 2 różne armie, tworząc jedną armie na 2500 pkt. Czyli 4 bohaterów (w tym 1xlord), co najmniej 3xcore, 4xspecial, 2xrare. Armie posiadają wspólnego generała, BSB, są całkowicie friendly wobec siebie. Przedmioty działające na friendly units działają też na sojusznika. Natomiast czary już nie. Nie można dołączać herosow z jednej armii do drugiej.
Dopuszczamy każdą kombinacje armii (dobre ze złymi też).
Jednak zastrzeżone są sojusze, w których choć jeden model nienawidzi jakiegokolwiek innego w drugiej armii. Przykład: Imperium z kapłanem Sigmara nie może tworzyć sojuszu z Chaosem.
[/u]Max 8 poziomów magii.(High Lich Priest to mag 4 poziomu, Skaveński Elektryk, Liche Priest i Tomb King to magowie 2 poziomu, a Tomb Prince i Champion Horrorów; magowie 1 poziomu. Armia Sylvanii liczy się jako 2 poziomy magii.)
Scenariusze:
1wsza bitwa:
Piched battle
2ga bitwa:
Strona, która wygrała bitwe (minimum 11-9) otrzymuje +1 duży punkt za każdego Large Targeta, który pozostał przy życiu, maksymalnie +3 ptk.
3cia bitwa:
Na środku stołu stoi stara skrzynia giganta. Może ją otwożyć TYLKO large target. Otwarcie wymaga całej tury. W środku mamy skarby. Rzuć kostką na efekt:
1- zdechła krowa czyli niby nic ale LT może nią rzucić na 8" działa jak katapulta z wyjątkiem siły 6 na "oczku", reszta S3. One use only.
2- LT znajduje alkohol. Odzyskuje 2 rany. (LT, nie natomiast jego jeździec)
3- LT zjada starą konfiturę z... eeeeeee..... lepiej nie wiedzieć z czego. Spieszy mu się w krzaki i zyskuje +1 do ruchu.
4- W skrzyni znajduje się mały skarb. +350 VP.
5 -LT znajduje amulet. Ma warda na 5+
6- W skrzyni jest kawał spaczenia. rzuć na oddzilną tabelkę.
1/2 traci połowę ran zaokrąglając w górę (dotyczy również jeźdźca, jeżeli taki go dosiada)
3/4 odzyskuje połowę ran zaokrąglając w dół (nie dotyczy jeźdźca)
5/6 odzyskuje wszystkie utracone rany. (dotyczy również jeźdźca potwora)
W tym scenariuszu Wood Elfy nie posiadają swojego dodatkowego lasku.
4ta bitwa:
Jeden z twoich Large Targetów dostają specjalną zdolność na początku bitwy, jednak za jego zabicie jest dodatkowe 150 punktów. Rzuć kością za zdolność.
1- +1MV
2- +1LD (max 10)
3- +1WS
4- +1S
5- +1T
6- +1W
5ta bitwa:
Piched battle
Bitwy:
Przed rozstawieniem wojsk gracze wykonują rzut na stronę. Wygrywający ma do wyboru:
- wybrać stronę
- pozwolić przeciwnikowi wybrać stronę i mieć +1 do rzutu na zaczynanie
- rzut na zaczynanie wykonujemy po rozstawieniu wojsk.
Gramy 5 bitew po 6 tur.
Podczas turnieju sędziowie będą wlepiać niemiłosiernie punkty karne za:
- nieterminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, rozlewanie piwa po stołach do gry itp.
- oszukiwanie przeciwnika
Ocena armii:
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii z której będzie można uzyskać co najwyżej 24 punkty do końcowej klasyfikacji (kategorie stopniowane 0-1-2-3-4-5-6).
Oceniane będą takie elementy jak:
- Jakość pomalowania armii
- Zgodność wyposażenia jednostek i bohaterów z rozpiską; czyli tak zwany WYSIWYG
- Rozpiska, powinna być czytelna, pozwalać na rozróżnienie jednostek posiadających różny koszt punktowy, precyzyjnie ustalenie, który bohater jest który (szczególnie który z kilku nekromantów jest generałem), powinna zawierać tabelki pozwalające przypisanie magom wylosowane czary i zużywane scrolle itp. Dodatkowo będą punktowane jakieś oryginalne pomysły na rozpiski.
- Pomysł i jakość wykonania konwersji
Zostanie przeprowadzony liczący 10 punktów test wiedzy.
Przewidujemy nagrody (co najmniej puchary).
Zapraszamy i życzymy dobrej zabawy.
Lista zgłoszonych:
1. Marcin Galoch + Jacek Jedynak
2. Daniel Gronowski + Kuba Kotela
3. Bartłomiej (Bartys) Lewadowski + Krzysztof (Vader) Żakowicz.
4. Stanisław Leszczyński + Patryk Saternus
5. Cyryl Wojewódzki + Czarek Lasocki
6. Konrad Jabłoński + Jan Leszczyński
7. Piotr Panufnik + Darek Olczak
8. Adam Lewański + Patryk Niedbalski
9. Robert Mrozek + Maciek Moryc
10. Dębek + Kołata
11. Dzik + Taraś
12. Kacper Bucki + Aleksander Jaworowski
Miejsce:
Stadion Miejski w Legionowie
Czas:
2-3 czerwiec, sobota-niedziela, 2007, początek turnieju 10.00. Bardzo prosimy o wcześniejsze (15-30 minut) przybycie w celu sprawnego przeprowadzenia zapisów.
Turniej sponsorowany jest przez:
- Orange
- firmę Cytadela.pl, polskiego dystrybutora Gamezone Miniatures
- Q-workshop www.q-workshop.com
Przyjmowanie zgłoszeń:
Rozpiski należy wysyłać na adres avalanche3@gazeta.pl
Można je także osobiście dostarczyć podczas piątkowych spotkań w MOK-u.
W przypadku, gdy ktoś nie wyśle poprawnej rozpiski na ten adres, ma przynieść na turniej 2 rozpiski i jedną pozostawić u sędziego do sprawdzenia. Osoby które przyślą lub dostarczą poprawną rozpiskę do 31 maja 2007, otrzymają dodatkowe 4 pkt do klasyfikacji końcowej turnieju. Wcześniejsze przysłanie rozpiski nie zwalnia graczy z obowiązku posiadania swojego egzemplarza na turniej.
Błędne rozpiski zostaną "skorygowane", a wyniki uzyskane przez graczy z bitew zredukowane.
Uwaga, prosimy poważnie podejść do wcześniejszego przysłania zgłoszeń, ponieważ przygotujemy tyle stołów, ile potrzeba i ani jednego więcej.
Zasady turnieju:
Wejściówka: 10zł (panie za darmo) od osoby.
Turniej par.
Wielkość armii: 2500 pkt.
Stoły 72x48 cali
Nei ma obowiązku w pełni pomalowanej armii.
Turniej będzie odbywał się podczas "Dni Legionowa" proszę zwracać uwagę na swoje i innych osób figurki. Oraz przyjechać z pozytywnym nastawieniem do faktu, że będzie Was obserwować publiczność niemająca pojęcia o WFB. Przy stanowisku sędziowskim będzie znajdować się miejsce, gdzie można będzie pozostawić figurki w przerwach między bitwami.
Zasady wystawiania: Limited z następującymi wyjątkami:
- można używać Dog of War i Regiments of Renown o ile występują one na podstawkach 40x40 mm lub większych.
- można używać tych armii klimatycznych, które pozwalają na wystawienie większej ilości dużych celi niż standardowe armie. Oczywiście pod warunkiem, że wystawimy więcej dużych celi niż na to pozwalają standartowe armie
- Można używać bohaterów specjalnych, o ile są dużymi celami, lub ich dosiadają
Kompozycja armii:
Gracze w dowolny sposób mogą (i muszą) wymieszać 2 różne armie, tworząc jedną armie na 2500 pkt. Czyli 4 bohaterów (w tym 1xlord), co najmniej 3xcore, 4xspecial, 2xrare. Armie posiadają wspólnego generała, BSB, są całkowicie friendly wobec siebie. Przedmioty działające na friendly units działają też na sojusznika. Natomiast czary już nie. Nie można dołączać herosow z jednej armii do drugiej.
Dopuszczamy każdą kombinacje armii (dobre ze złymi też).
Jednak zastrzeżone są sojusze, w których choć jeden model nienawidzi jakiegokolwiek innego w drugiej armii. Przykład: Imperium z kapłanem Sigmara nie może tworzyć sojuszu z Chaosem.
[/u]Max 8 poziomów magii.(High Lich Priest to mag 4 poziomu, Skaveński Elektryk, Liche Priest i Tomb King to magowie 2 poziomu, a Tomb Prince i Champion Horrorów; magowie 1 poziomu. Armia Sylvanii liczy się jako 2 poziomy magii.)
Scenariusze:
1wsza bitwa:
Piched battle
2ga bitwa:
Strona, która wygrała bitwe (minimum 11-9) otrzymuje +1 duży punkt za każdego Large Targeta, który pozostał przy życiu, maksymalnie +3 ptk.
3cia bitwa:
Na środku stołu stoi stara skrzynia giganta. Może ją otwożyć TYLKO large target. Otwarcie wymaga całej tury. W środku mamy skarby. Rzuć kostką na efekt:
1- zdechła krowa czyli niby nic ale LT może nią rzucić na 8" działa jak katapulta z wyjątkiem siły 6 na "oczku", reszta S3. One use only.
2- LT znajduje alkohol. Odzyskuje 2 rany. (LT, nie natomiast jego jeździec)
3- LT zjada starą konfiturę z... eeeeeee..... lepiej nie wiedzieć z czego. Spieszy mu się w krzaki i zyskuje +1 do ruchu.
4- W skrzyni znajduje się mały skarb. +350 VP.
5 -LT znajduje amulet. Ma warda na 5+
6- W skrzyni jest kawał spaczenia. rzuć na oddzilną tabelkę.
1/2 traci połowę ran zaokrąglając w górę (dotyczy również jeźdźca, jeżeli taki go dosiada)
3/4 odzyskuje połowę ran zaokrąglając w dół (nie dotyczy jeźdźca)
5/6 odzyskuje wszystkie utracone rany. (dotyczy również jeźdźca potwora)
W tym scenariuszu Wood Elfy nie posiadają swojego dodatkowego lasku.
4ta bitwa:
Jeden z twoich Large Targetów dostają specjalną zdolność na początku bitwy, jednak za jego zabicie jest dodatkowe 150 punktów. Rzuć kością za zdolność.
1- +1MV
2- +1LD (max 10)
3- +1WS
4- +1S
5- +1T
6- +1W
5ta bitwa:
Piched battle
Bitwy:
Przed rozstawieniem wojsk gracze wykonują rzut na stronę. Wygrywający ma do wyboru:
- wybrać stronę
- pozwolić przeciwnikowi wybrać stronę i mieć +1 do rzutu na zaczynanie
- rzut na zaczynanie wykonujemy po rozstawieniu wojsk.
Gramy 5 bitew po 6 tur.
Podczas turnieju sędziowie będą wlepiać niemiłosiernie punkty karne za:
- nieterminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie, rozlewanie piwa po stołach do gry itp.
- oszukiwanie przeciwnika
Ocena armii:
Podczas turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii z której będzie można uzyskać co najwyżej 24 punkty do końcowej klasyfikacji (kategorie stopniowane 0-1-2-3-4-5-6).
Oceniane będą takie elementy jak:
- Jakość pomalowania armii
- Zgodność wyposażenia jednostek i bohaterów z rozpiską; czyli tak zwany WYSIWYG
- Rozpiska, powinna być czytelna, pozwalać na rozróżnienie jednostek posiadających różny koszt punktowy, precyzyjnie ustalenie, który bohater jest który (szczególnie który z kilku nekromantów jest generałem), powinna zawierać tabelki pozwalające przypisanie magom wylosowane czary i zużywane scrolle itp. Dodatkowo będą punktowane jakieś oryginalne pomysły na rozpiski.
- Pomysł i jakość wykonania konwersji
Zostanie przeprowadzony liczący 10 punktów test wiedzy.
Przewidujemy nagrody (co najmniej puchary).
Zapraszamy i życzymy dobrej zabawy.
Lista zgłoszonych:
1. Marcin Galoch + Jacek Jedynak
2. Daniel Gronowski + Kuba Kotela
3. Bartłomiej (Bartys) Lewadowski + Krzysztof (Vader) Żakowicz.
4. Stanisław Leszczyński + Patryk Saternus
5. Cyryl Wojewódzki + Czarek Lasocki
6. Konrad Jabłoński + Jan Leszczyński
7. Piotr Panufnik + Darek Olczak
8. Adam Lewański + Patryk Niedbalski
9. Robert Mrozek + Maciek Moryc
10. Dębek + Kołata
11. Dzik + Taraś
12. Kacper Bucki + Aleksander Jaworowski
Ostatnio zmieniony 1 cze 2007, o 21:10 przez Kielon, łącznie zmieniany 18 razy.
Hmmm Pegazy pchnięte przez licza,ogólnie popychaczki będą boleć.
Ja się cieszę.Sam gram TK.
Ja się cieszę.Sam gram TK.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Przeczytaj opis inkantacji, albo zaczekaj aż ci Shino wyjaśni.Reyki pisze:Inkantacje liczy.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Rozumiem że jest to lokal tym razem?
Nie wiem jak jest w końcu z wyrzuceniem challengerów...
Nie wiem jak jest w końcu z wyrzuceniem challengerów...
<truepunk> powinni robic dwa niezalezne turnieje, dla pijacych i dla niepijacych
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
<truepunk> sorry, ale jak ja mam wygrac z zawodnikiem ktory cala noc spal i ani piwa nie wypil, jak ja ledwo stoje?
chyba sa dopuszczeni, tu chodzi o akcje typu HE+DE OG+DW inaczej nie moznaby wystawic priestow,archlectora,cenzer bearers...To znaczy, że Imperium na priestach wogóle nie jest dopuszczone. Bo priest teraz nienawidzi wszystkiego...