HE 2500
HE 2500
Witam. Nie mam zbytniej praktyki w profesjonalnych rozpach więc ironie i sarkazm sobie darujcie.
Armia ma być pod konkretbego przeciwnika, mianowicie VC. Osobiście spodziewam się dużo ciężkiej kawy z KB, w tym jeden ultra ciężki odział 10 modeli z BB i sztandarem armi armi. Do tego dochodzi sporo lekkiej jazdy(wilczki) i magowie.
Prince@285pt.
GE,lanca,h.ar.,
BotS,RoC
Commander(BSB)@196pt.
h.ar,steed+ib,BB
Mage@180
lv2,seer,DS
Mage@170
lv2,AC,SW
Archers(10)@120pt.
Silver Helms(5)@129pt.
champion,as.2+
Spearmen(20)@257pt.
st.b,LS
Dragon Princes(6)@246
fcg,SoB
Tiranoc Chariot(2)@170
Swordmasters(10)@192
st.b,BoS
Ellyrian Reavers(6)@144
bows
RBT(2)@200
RBT(2)@200
1. Gość z seerem dostaje Hevensy(nieograniczony zasięg):
(6+) D6 S4 - na banshe
(9+) D6 S4 bez as - na kawe
2. Drugi mage ma 3 czary z HM
3. Prince lata tak aby likwidować marsz i/lub strzelać z flanki do kawy, ewentualnie do banshe (nawiasem:strzał z magicznego łuku też jest magiczny?)
4. DP mają BSB i szarżują na osłabiony ostrzałem gł. oddział wroga. Niestety zdechlaki mają S4, T4, KB i zapewne hera oraz 2 magiczne sztandary, więc nie wiem czy to taki genialny pomysł.
5. ER też starają się zdjąć marsz + strzelają do wilczków
Armia ma być pod konkretbego przeciwnika, mianowicie VC. Osobiście spodziewam się dużo ciężkiej kawy z KB, w tym jeden ultra ciężki odział 10 modeli z BB i sztandarem armi armi. Do tego dochodzi sporo lekkiej jazdy(wilczki) i magowie.
Prince@285pt.
GE,lanca,h.ar.,
BotS,RoC
Commander(BSB)@196pt.
h.ar,steed+ib,BB
Mage@180
lv2,seer,DS
Mage@170
lv2,AC,SW
Archers(10)@120pt.
Silver Helms(5)@129pt.
champion,as.2+
Spearmen(20)@257pt.
st.b,LS
Dragon Princes(6)@246
fcg,SoB
Tiranoc Chariot(2)@170
Swordmasters(10)@192
st.b,BoS
Ellyrian Reavers(6)@144
bows
RBT(2)@200
RBT(2)@200
1. Gość z seerem dostaje Hevensy(nieograniczony zasięg):
(6+) D6 S4 - na banshe
(9+) D6 S4 bez as - na kawe
2. Drugi mage ma 3 czary z HM
3. Prince lata tak aby likwidować marsz i/lub strzelać z flanki do kawy, ewentualnie do banshe (nawiasem:strzał z magicznego łuku też jest magiczny?)
4. DP mają BSB i szarżują na osłabiony ostrzałem gł. oddział wroga. Niestety zdechlaki mają S4, T4, KB i zapewne hera oraz 2 magiczne sztandary, więc nie wiem czy to taki genialny pomysł.
5. ER też starają się zdjąć marsz + strzelają do wilczków
Kilka, rzeczy :
Prince na great eaglu ... nie wiem do czego on ma byc zabardzo wykorzystywywany... bo ani nie ma mocnego jebniecia....
Koles za 300 pkt lata i strzela, wątpie aby się odrobił.
Proponowałbym wrzucić Arcymaga w kombinacji Seer, JotD, RoC, DS
Możesz wrzucić go na orla i robisz taka rzecz:
Wbijasz sie na srodek armi wroga (ale tak aby sie on nie zaszarżował i z dala od bansee i detonujesz czar nr 6 z magi light. Powinno to pokosić bk, do tego obetniesz im marsz i zyskasz dodatkowe strzaly z boltów.
Nie wiem czy piechota to dobry wybór na Vampiry bo to różnie bywa, jak ci wpadnie tymi bk w piechote to plyniesz z outnumbera. Lepsza by byla kawa do szachowania mu tych bk i powolnego wycofywania sie i zmiekczania z boltów ale wybierz co wolisz.
I teraz tak: Ten oodział gdzie koleś ma bohaterów czyli tych bk najbardziej pakernych muszisz zmiękczać Boltami i magia jak najlepiej, możesz rzucić na niego curse of arrow atraction i wtedy go możesz mocno porzezać. a potem kontra dragonów (tylko tak spróbuj dostawić żeby ci nie bil BSB i posypiesz chlopaka w jedna ture przy dobrym rzucie na BB.
Pozdrawiam i powodzenia !
Napisz jak poszło.
Prince na great eaglu ... nie wiem do czego on ma byc zabardzo wykorzystywywany... bo ani nie ma mocnego jebniecia....
Koles za 300 pkt lata i strzela, wątpie aby się odrobił.
Proponowałbym wrzucić Arcymaga w kombinacji Seer, JotD, RoC, DS
Możesz wrzucić go na orla i robisz taka rzecz:
Wbijasz sie na srodek armi wroga (ale tak aby sie on nie zaszarżował i z dala od bansee i detonujesz czar nr 6 z magi light. Powinno to pokosić bk, do tego obetniesz im marsz i zyskasz dodatkowe strzaly z boltów.
Nie wiem czy piechota to dobry wybór na Vampiry bo to różnie bywa, jak ci wpadnie tymi bk w piechote to plyniesz z outnumbera. Lepsza by byla kawa do szachowania mu tych bk i powolnego wycofywania sie i zmiekczania z boltów ale wybierz co wolisz.
I teraz tak: Ten oodział gdzie koleś ma bohaterów czyli tych bk najbardziej pakernych muszisz zmiękczać Boltami i magia jak najlepiej, możesz rzucić na niego curse of arrow atraction i wtedy go możesz mocno porzezać. a potem kontra dragonów (tylko tak spróbuj dostawić żeby ci nie bil BSB i posypiesz chlopaka w jedna ture przy dobrym rzucie na BB.
Pozdrawiam i powodzenia !
Napisz jak poszło.
W sumie faktycznie ten princ za 300pt. jest tylko mobilnym bolcem. Obawiam się jednak ,że zanim wlece na środek armi bede musial wybić banshe.
Na arcy. musze wtedy zdobyć 120pt. Myśle ,że wywale SP i 1 ER a wstawie 5xSH z LS.
Myśle też czy zabrać magowi AC, a dać w zamian RoF i DS.
Na arcy. musze wtedy zdobyć 120pt. Myśle ,że wywale SP i 1 ER a wstawie 5xSH z LS.
Myśle też czy zabrać magowi AC, a dać w zamian RoF i DS.
Zrob tak:
Arcymag na orle, RingOfCorin, Seer, Ds, JotD.
Mag 2lvl Silver wand, Challener, seer - na steedzie
I tu wybór należy do ciebie czy wolisz
Mag 2lvl seer, ds / RoF, ds
Ja wole seer, ds bo zawsze możesz sobie wybrać czar, a jak ci nie siądą czary to wtedy ten mag służy do rzucania d6 s4.
I teraz takie zmiany musisz wprowadzić :
Po co ci SoB na Dragon princach? Moim zdaniem jest kompletnie zbędny, lepiej za niego wrzucić banner of ellyrion i zaoszczędzasz punkty a jest wiele praktyczniejszy. SoB w tej edycji to kupa.
Nie masz championa na spearelfach, zapewne bedziesz tam trzymal maga zalozmy ze wpada ci w oddzial jakis heros, robi overkilla potężnego na magu i nie dosc ze tracisz maga to masz klopoty bo zapewne dostaniesz breaka.
Dobrze ze masz LS na nich to wtedy nie ma Out number fear.
Elyrian reaversi, imo są zbędni na vampiry a za ich koszt masz prawie 2 rydwany.
Rydwany dobrze rozpędzą wilczki, wiec o to sie nie bój.
Jeszcze jedna możliwość : zamiast tych Sword masterów wrzuc coś innego a ich BoS wrzuc na DP. bo do walki ich nie poslesz, a za nich wrzuc kawalerie która będzie lepiej szchowac klocki bk
Pozdrawiam!
Arcymag na orle, RingOfCorin, Seer, Ds, JotD.
Mag 2lvl Silver wand, Challener, seer - na steedzie
I tu wybór należy do ciebie czy wolisz
Mag 2lvl seer, ds / RoF, ds
Ja wole seer, ds bo zawsze możesz sobie wybrać czar, a jak ci nie siądą czary to wtedy ten mag służy do rzucania d6 s4.
I teraz takie zmiany musisz wprowadzić :
Po co ci SoB na Dragon princach? Moim zdaniem jest kompletnie zbędny, lepiej za niego wrzucić banner of ellyrion i zaoszczędzasz punkty a jest wiele praktyczniejszy. SoB w tej edycji to kupa.
Nie masz championa na spearelfach, zapewne bedziesz tam trzymal maga zalozmy ze wpada ci w oddzial jakis heros, robi overkilla potężnego na magu i nie dosc ze tracisz maga to masz klopoty bo zapewne dostaniesz breaka.
Dobrze ze masz LS na nich to wtedy nie ma Out number fear.
Elyrian reaversi, imo są zbędni na vampiry a za ich koszt masz prawie 2 rydwany.
Rydwany dobrze rozpędzą wilczki, wiec o to sie nie bój.
Jeszcze jedna możliwość : zamiast tych Sword masterów wrzuc coś innego a ich BoS wrzuc na DP. bo do walki ich nie poslesz, a za nich wrzuc kawalerie która będzie lepiej szchowac klocki bk
Pozdrawiam!
Pojęcia nie mam co za przedmioty ma mag nr2, prościej by było gdyby napisać nazwy przedmiotów a nie skróty. Jeżeli są to: Silver Wand i Annulian Crystal (co by się punktowo zgadzało) to masz 2 arcane ithems na jednym magu.
Pomysł z lore of heaven wdaje mi się chybiony. Na VC lepszy byłby lore of light. Obie błyskawice wymagają line of sight a banshee będzie chowana za oddziałami VC, w lesie czy za górką. Natomiast błyskawica niwelująca pancerz jest średnia gdyż zabiera 3 kości mocy (jeżeli chesz mieć jako taką pewność, że wejdzie) i rani BK jedynie na 4+. Musisz ładnie rzucić na hity i ładnie na woundy by cokolwiek było z tego zaklęcia.
Light ma rewelacyjne zaklęcie nr 1. Ponadto warto się zastanowić nad nr 5 i 6. Strach VC może Ci bardzo napsuć krwi, podobnie jak FO a niewiele masz wojska jak widzę.
Nie wiem dlaczego siętak bardzo banshee obawiasz, w tej edycji zbyt dobra nie jest. Lepiej jednak posłać na nią commandera na orle z rever bow. Prince jest tutaj zbyt drogi. Również wydaje mi się, że lepiej by było zainwestować w arcmaga.
Standardowe VC mają na takie punkty 8-9 kości magii. Ty masz zaledwie jeden scroll. Obawiam się więc, że nekromancja będzie szaleć na stole. Sądzę również, że przeciwnik nie będzie miał jednego oddziału BK. Jeżeli gra na kawalerii to na takie punkty zmieści spokojnie dwa albo i trzy oddziały wightów. A wtedy nie wystrzelasz wszystkich.
Pomysł z lore of heaven wdaje mi się chybiony. Na VC lepszy byłby lore of light. Obie błyskawice wymagają line of sight a banshee będzie chowana za oddziałami VC, w lesie czy za górką. Natomiast błyskawica niwelująca pancerz jest średnia gdyż zabiera 3 kości mocy (jeżeli chesz mieć jako taką pewność, że wejdzie) i rani BK jedynie na 4+. Musisz ładnie rzucić na hity i ładnie na woundy by cokolwiek było z tego zaklęcia.
Light ma rewelacyjne zaklęcie nr 1. Ponadto warto się zastanowić nad nr 5 i 6. Strach VC może Ci bardzo napsuć krwi, podobnie jak FO a niewiele masz wojska jak widzę.
Nie wiem dlaczego siętak bardzo banshee obawiasz, w tej edycji zbyt dobra nie jest. Lepiej jednak posłać na nią commandera na orle z rever bow. Prince jest tutaj zbyt drogi. Również wydaje mi się, że lepiej by było zainwestować w arcmaga.
Standardowe VC mają na takie punkty 8-9 kości magii. Ty masz zaledwie jeden scroll. Obawiam się więc, że nekromancja będzie szaleć na stole. Sądzę również, że przeciwnik nie będzie miał jednego oddziału BK. Jeżeli gra na kawalerii to na takie punkty zmieści spokojnie dwa albo i trzy oddziały wightów. A wtedy nie wystrzelasz wszystkich.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2007, o 19:10 przez August, łącznie zmieniany 1 raz.
W takim wypadku arcymag jest koniecznością. Na orle i Lightem.
Faktycznie AC i SW są arcanami. Mój błąd. Dam mu RoF i DS
Tym sposobem mam 6 dispel diców i 3 DS.
Jeszcze nigdy nie grałem absolutnie bez klocków piechoty. Jeśli wywale Spearmenów aby mieć punkty na arcymaga, to Swordmasterzy też tracą sens.Właściwie to nie wiem czy zaryzykować i zostawić DP bez ochrony na feara, a dać im BoS. Tura bez szczęścia i moge się z nimi porzegnać.
Tak czy inaczej przy tylu magach gdzieś baner z D3 kostkami mocy dać musze. To jest mój główny problem. Jedynie DP lub Sm. mogą go trzymać. Ewentualnie można wywalić ER a zostawić Sp. i Sm. z banerem. Jednak lekka kawa jest przydatna do flankowania, a zdjęcia marszu też nie moge ignorować.
Ostatecznie moge dać magowi z seerem czar 1 i 5 z lighta. Jednak nie ma szans aby trwał dłużej niż 1 runde walki bo go zdispeluje w swojej fazie magi i znów DP są bez ochrony.
Pytanie brzmi które ryzyko jest możliwe do zaakceptowania.
Faktycznie AC i SW są arcanami. Mój błąd. Dam mu RoF i DS
Tym sposobem mam 6 dispel diców i 3 DS.
Jeszcze nigdy nie grałem absolutnie bez klocków piechoty. Jeśli wywale Spearmenów aby mieć punkty na arcymaga, to Swordmasterzy też tracą sens.Właściwie to nie wiem czy zaryzykować i zostawić DP bez ochrony na feara, a dać im BoS. Tura bez szczęścia i moge się z nimi porzegnać.
Tak czy inaczej przy tylu magach gdzieś baner z D3 kostkami mocy dać musze. To jest mój główny problem. Jedynie DP lub Sm. mogą go trzymać. Ewentualnie można wywalić ER a zostawić Sp. i Sm. z banerem. Jednak lekka kawa jest przydatna do flankowania, a zdjęcia marszu też nie moge ignorować.
Ostatecznie moge dać magowi z seerem czar 1 i 5 z lighta. Jednak nie ma szans aby trwał dłużej niż 1 runde walki bo go zdispeluje w swojej fazie magi i znów DP są bez ochrony.
Pytanie brzmi które ryzyko jest możliwe do zaakceptowania.
August pisze:Pojęcia nie mam co za przedmioty ma mag nr2, prościej by było gdyby napisać nazwy przedmiotów a nie skróty. Jeżeli są to: Silver Wand i Annulian Crystal (co by się punktowo zgadzało) to masz 2 arcane ithems na jednym magu.
...
Niektórzy są niereformowalni4PR pisze: ...
Faktycznie AC i SW są arcanami. Mój błąd. Dam mu RoF i DS
....
Co do rozpiski, koleżka na orle to jedne z łatwiejszych punktów, jakie widziałem. Arcymag obowiązkowy, także parę scrolli (3??) by się przydały, żeby trupki od razu nie zjadły ci maszyn, lub nie weszły na tyły piechoty / kawalerii (ach to wskrzeszanie )
Ogólnie masz bardzo nijaką rozpę:
-trochę strzelania (10 łuczników, bolce, lord)
-trochę do walki wręcz (Swordmasterzy, SpearElves, Lord walczący, BSB)
-trochę kontry (małe kawalerie, 1 rydwan)
-troszkę (jak na elfy) magii, bo 2 magów + Banner of Sorcery (vel BoS ) to mało na trupki.
Z moich doświadczeń z gry z HE przeciwnicy decydowali się na 1 z dwóch wariantów:
1. Wystrzelać zanim dojdzie, a jak dojdzie skontrować. Tu jest 3 magów ( w tym duży), 4 bolce, jacyś łucznicy, ładnych parę rydwanów, małe kawalerie i ten BSB z Battle Bannerem jako ostateczność, gdy dojdą, Shadow Warriors / Ellyrian Reavers do cięcia marszu...
2. Polegający na Battle Bannerze i walce wręcz. Tu jest BSB, mag z 2 scrollami, lord na smoku (na VC lepszy gryf nieco, daje ci 2giego maga ze scrollami, a żadne strzelanie i tak go nie rusza (gryfa znaczy się ), bo strzelania VC nie ma ). W Corach Silver Helmsi, może (baaardzo może) SpearElvsi, są rydwany (ze 2), duży klocek Kawy (najlepiej Dragon Princes, te 18 cali szarży...), w Rare 2 bolce (na fasty i inne przeszkadzajki) i orły do przkierowywania szarż, cięcia marszów itp.
Myślę, że każda z tych 2 opcji jest lepsza od takiej rozpy jak twoja, po prostu jeśli coś jest do wszystkiego jest do niczego.
Proponuje go po prostu nie dać i tak masz 4 bolce, a brak kolejnego juz tak nie boli4PR pisze:Cóż.. już zmodyfikowałem pod kontem wersji 1. Wciąż jednak nie wiem gdzie dać BoS. (pomysły 2 posty wyżej)
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Aktualnie jest mniej więcej tak:
Archmage@405pt.
GE,Seer,JotD,RoC,DS
Commander(BSB)@196pt.
h.ar,steed+ib,BB
Mage@180
lv2,seer,DS
Mage@180
lv2,RoF,DS
Archers(10)@120pt.
Silver Helms(5)@129pt.
fcg,as.2+
Silver Helms(6)@143pt
fcg,WB,as.2+
Dragon Princes(6)@251
fcg, BoS
Tiranoc Chariot(2)@170
Ellyrian Reavers(5)@120
bows
SW(9)@135
RBT(2)@200
RBT(2)@200
W życiu nie miałem armi absolutnie bez piechoty, więc jak ktos ma nieco doświadczenia z takimi armiami to chętnie wysłucham jaka jest specyfika gry.
Archmage@405pt.
GE,Seer,JotD,RoC,DS
Commander(BSB)@196pt.
h.ar,steed+ib,BB
Mage@180
lv2,seer,DS
Mage@180
lv2,RoF,DS
Archers(10)@120pt.
Silver Helms(5)@129pt.
fcg,as.2+
Silver Helms(6)@143pt
fcg,WB,as.2+
Dragon Princes(6)@251
fcg, BoS
Tiranoc Chariot(2)@170
Ellyrian Reavers(5)@120
bows
SW(9)@135
RBT(2)@200
RBT(2)@200
W życiu nie miałem armi absolutnie bez piechoty, więc jak ktos ma nieco doświadczenia z takimi armiami to chętnie wysłucham jaka jest specyfika gry.
gra sie prosto..
jezdzisz po stole swoimi oddzialami i nie szarzujesz (no chyba ze oddzialem z BSB) jak najdluzej sie da .. musisz narozwalac jak najwiecej ze strzelania i magii, smieci (fasty latacze) porozwalac swoimi oddzialami.. a na deser zostawic sobie te klocki BK
to tak w skrocie - masz szybkie i manewrowne oddzialy - musisz to wykorzystac
jezdzisz po stole swoimi oddzialami i nie szarzujesz (no chyba ze oddzialem z BSB) jak najdluzej sie da .. musisz narozwalac jak najwiecej ze strzelania i magii, smieci (fasty latacze) porozwalac swoimi oddzialami.. a na deser zostawic sobie te klocki BK
to tak w skrocie - masz szybkie i manewrowne oddzialy - musisz to wykorzystac
musisz starać się jak najdłużej trzymać go na dystans, i miękczyć magią i boltami, a jak juz widzisz ze nie uciekniesz to szarzujesz wszystkim, wczesniej jesli jestes pewien ze sie przebijesz to BSB z BB możesz w cos szarżować, ale jak utkniesz to po frytkach.
A i jesli generał będzie w BK to próbuj mu wystrzelac oddzial rtazem z nim albo go jakos posypac a wtedy pojdzie z górki.[/b]
A i jesli generał będzie w BK to próbuj mu wystrzelac oddzial rtazem z nim albo go jakos posypac a wtedy pojdzie z górki.[/b]
Płyniesz A tak poważnie to wg mnie nie bierz kolesia z battle bannerem bo jest za miętki. Wystarczy 3 BK i możesz ko już stracić.
Jako gracz VC to w HE najbardziej obawiam się magii oraz rydwanów, których masz tylko sztuk 2. Dla mnie minimum to 4 sztuki.
Samą magią nie wygrasz.
Ja osobiście na 2500k to mieszcze 3x10 kawy albo i nawet 2x10 i 15 więc wszystkiego nie wystrzelasz.
Aha jak na BK to bierz czar 6 z metalu tylko i wyłącznie bo jego sie najbardziej boję na 1 magu mozesz wziac light
Jako gracz VC to w HE najbardziej obawiam się magii oraz rydwanów, których masz tylko sztuk 2. Dla mnie minimum to 4 sztuki.
Samą magią nie wygrasz.
Ja osobiście na 2500k to mieszcze 3x10 kawy albo i nawet 2x10 i 15 więc wszystkiego nie wystrzelasz.
Aha jak na BK to bierz czar 6 z metalu tylko i wyłącznie bo jego sie najbardziej boję na 1 magu mozesz wziac light
Też się troche boje o BB ale tym razem zaryzykuje. Jak się nie sprawdzi to zrobie inną rozpiske. Zresztą ustawie go tak by max z 2 wlaczył i to z szarży, a koło niego dam championa.
Co do szkoły Metalu, to faktycznie 6 ma niezłego kopa. Jednak aby wyszedł to trzeba rzucać min. 4 kostkami. Tylko arcy mógłby sobie na to pozwolić, a jemu chce tać lighta. Zawsze moge dać zwykłemu magowi SW ale strace DS. No i kostek może zabraknąć na tyle czarów..
Metal wezme na inną rozpe, bo w tej drastycznie zmieniłby wizjie bitwy (latający arcy). Ale dzięki za podpowiedź . Dałbym go podpakowanem magowi ,a na wolny slot lorda z smokiem. Taki zestaw też przygotuje w wolnej chwili.
Co do szkoły Metalu, to faktycznie 6 ma niezłego kopa. Jednak aby wyszedł to trzeba rzucać min. 4 kostkami. Tylko arcy mógłby sobie na to pozwolić, a jemu chce tać lighta. Zawsze moge dać zwykłemu magowi SW ale strace DS. No i kostek może zabraknąć na tyle czarów..
Metal wezme na inną rozpe, bo w tej drastycznie zmieniłby wizjie bitwy (latający arcy). Ale dzięki za podpowiedź . Dałbym go podpakowanem magowi ,a na wolny slot lorda z smokiem. Taki zestaw też przygotuje w wolnej chwili.
Nie ma co zakładać z góry jaki lore wybierzesz - o tym możesz zdecydować przed samą bitwą. Metal byłby niezły na 3 klocki BK, zresztą ten lore ma tylko zaklęcie nr 2 nieprzydatne na VC. Light ma ciekawe tylko 1,5,6. Spokojnie wystarczy więc by posługiwał się nim mag lv2, nawet ten bez seer'a gdyż 1 masz na pewno.
Lighta bierz tylko na jakims malym magu tam jest tak naprawde jeden przydatny czar - nr 1 - malo kto chce wpuscic d6s6 w oddzial BK - wiec pieknie wyciaga kostki dispela.
a najsilniejszego lora bierz na arcymagu w tym wypadku jest to metal . kuznia oraz duzy pocisk sa bezcenne i glupio jakbys tego nie mial
jak chcesz miec drugiego maga co rzuca czary na 4 kosciach to seer+channeler i po sprawie - masz juz dwoch acymagow
a najsilniejszego lora bierz na arcymagu w tym wypadku jest to metal . kuznia oraz duzy pocisk sa bezcenne i glupio jakbys tego nie mial
jak chcesz miec drugiego maga co rzuca czary na 4 kosciach to seer+channeler i po sprawie - masz juz dwoch acymagow
silver wanda też warto takiemu dać chcoiaż przy arcymagu nie jest aż tak wyamgany
Pierwotnie arcymag miał latać orzełkiem i walić czary z lighta (zwłaszcza nr6), jednemu magowi chciałem dać high magic, a drugiemu też light.
Druga opcja to
arcy - Metal
mag z seerem - High Magic
mag - Light
Główne pytanie to czy lepiej dać arcy light czy też metal. Metal ma tą zalete, że ma oprócz 6 również "snajperke" na 1, włączając 4 są to 3 czary ofensywne. Zato jak odpale 6 lighta po wcześniejszym podleceniu za wroga, to wykosi również bardzo skutecznie, w końcu zdechlaki muszą być blisko aby mieć marsz. No i bajecznie tania 1 w lightcie. Defakto oba lory na umrzyki mogłyby być niemal równożędne.
Druga opcja to
arcy - Metal
mag z seerem - High Magic
mag - Light
Główne pytanie to czy lepiej dać arcy light czy też metal. Metal ma tą zalete, że ma oprócz 6 również "snajperke" na 1, włączając 4 są to 3 czary ofensywne. Zato jak odpale 6 lighta po wcześniejszym podleceniu za wroga, to wykosi również bardzo skutecznie, w końcu zdechlaki muszą być blisko aby mieć marsz. No i bajecznie tania 1 w lightcie. Defakto oba lory na umrzyki mogłyby być niemal równożędne.