WOC 2250 drugie podejście

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

WOC 2250 drugie podejście

Post autor: Przemcio »

Chaos Lord
Mark Of Khorne (Frenzy)
Juggernaut of Khorne (+3 Armor Save)
Chaos Runesword (+1WS +1S +1A)
Chaos Runeshield (enemy magic weapons do not work)
-------------------------------------------------------------------- 375 Pts.

Chaos Sorcerer
Mark of Nurgle (-1WS/BS)
Level 2
Dispel Scroll (auto dispel)
-------------------------------------------------------------------- 165 Pts.

Chaos Sorcerer
Mark of Nurgle (-1WS/BS)
Level 2
Dispel Scroll (auto dispel)
-------------------------------------------------------------------- 165 Pts.

12 x Chaos Warrior
Standard Bearer
Mark on Nurgle
Shield
-------------------------------------------------------------------- 234 Pts.

12 x Chaos Warrior
Standard Bearer
Mark of Khorne (Frenzy)
Additional Hand Weapon (+1 A)
--------------------------------------------------------------------- 234 Pts.

5 x Chaos Knights
Mark of Khorne ( Frenzy)
-------------------------------------------------------------------- 230 Pts.

5 x Chaos Knights
Standard Bearer
Mark of Nurgle (enemy -1 WS/BS)
Banner of Rage (Frenzy)
--------------------------------------------------------------------- 285 Pts.

3 x Chaos Troll
--------------------------------------------------------------------- 135 Pts.

10 x Chaos Choosen
Great Weapon (+2 S)
Mark of Khorne (Frenzy)
------------------------------------------------------------------- 230 Pts.

5 x Chaos Warhounds
------------------------------------------------------------------- 30 Pts.

5 x Chaos Warhounds
------------------------------------------------------------------- 30 Pts.

5 x Chaos Warhounds
------------------------------------------------------------------- 30 Pts.

5 x Chaos Warhounds
------------------------------------------------------------------- 30 Pts.

17 x Chaos Marauder
Mark Of Slaanesh ( Immune to Psychology)
------------------------------------------------------------------ 74 Pts.

PD 6 DD 4
Total Value 2247

więc tak lord siedzi w knightach Nurgla psy robia za screen. wystawiam worriorów 2 szeregi po 6 oni są za drodzy żeby więcej ich wsadzać a poza tym oni mają wygrywać bitwę przez wybicie przeciwnika a nie przepchanie :mrgreen: tylko się zastanawiam czy nie podzielić choosenów na 2 unity po 5.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Wywaliłbym te trole. Dużo lepsze sa dragon ogry. Jak nawalają z siłą 7 robi się gorąco.

Nie widze tych oddziałów pieszych wariorów (może to kwestia mojej wady wzroku).

Co z rare'ami?
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Więc są 2 oddziały po 12:) co do rarów do hellcannona nie jestem przekonany , ten Dragon Ogr jest przy drogi jak na mój Gust a co do trolli to hmmm chce je mieć w armi bo są klimatyczne :D Hmmm jeśli chodzi o SPAWNY to może i mają T 5 ale ruszają się jak na mój Gust za losowo [-X :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

Generalnie moze byc krucho u Ciebie. Rozumiem ze psy ida przodem. Dostaja lanie w kombacie i nie daj boze 1 ucieka to zaczyna wzbudzac panike. ld wysoki, ale nie zawsze sie uda. Masz duzo khornitow, nie wiem czy wyscreenujesz ich tylko 4x psami.

Masz sporo kawy i piechoty, te polaczenie moze nie byc efektowne. Kawa pogna, piechota zostanie. Rozumiem ze tam beda magowie etc, ale nie masz czym tego przyspieszyc... Magom wg mnie czegos brakuje :P no ale moze to przyzwyczajenie do roznych glupot typu inf puppet. Trolle nie wiem czy sie sprawdza. Lord spierniczy do przodu i beda staly... Jak nie masz pkt na d.ogry to zwykle ogry, tez nie sa najgorsze :P Ew Warshire, jesli zalezy Ci na klimacie :)
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

Po zaledwie kilku rozegranych bitwach masz sporo porad dla innych graczy. :wink:

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Jak grasz kawalerią to daruj se khorna daj im NURGLA

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Paniki się nie boję z tego co mówi Rulebook modele z Frenzy są Immune to Psychology dopuki tego Frenzy nie stracą więc nawet uciekający piesek nic nie zrobi. Wojownicy Chaosu mają całkiem niezły Leadership a poza tym dzięki Will of Chaos mogą przerzucić panic tesety. Co do Trolli mają 6" Ruchu tak więc maszerują na 12" a Lord z Knightami na 14" więc tak szybko nie ucieknie im. Co do zamiany tej 2giej jednostki Knightów na Nurgla to jednak chyba wole 15 ataków z siłą 5 niż 10 z taką sama :mrgreen: Jeśli chodzi o Maruderów to jakoś mi się nie podobają :mrgreen: więc ich liczbe w armi ograniczam do minimum poza tym jakoś nie wydaje mi się żebym był w stanie ich pomalować :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

rób jak chcesz ale jak zagrasz na gracza co ma Fasta rozjedzie ci kawalerie nie męcząc się

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

jakiego fasta????
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

siweuszu, nie trzeba rozegrac 1000 bitew aby widziec pewne zaleznosci. Moze nie gram rewelacyjnie, ale szybko sie ucze i widze, jak co dziala. A tutaj prawie wszystko ma frenzy, no nie wiem czy to najlepiej, jesli kolega umie zagrac tak, aby go nie wymanewrowali to gratuluje, ja bym tak nie zagral. Dlatego proponuje cos innego ;P

Co do Will of Chaos, zdawalem lidke na generale 2 razy i 2 razy nie wyszla :P
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Oj napewno sobie poradze trzeba spróbować :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Sysek nie przesadzaj. Nic mu się takiego strasznego nie stanie od tej paniki. Jak coś pójdzie nie tak peszek. Ilość psów styknie. W drugiej turze powinien byc w celu.

Co do reszty juz mówiłem.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Siweusz
Kretozord
Posty: 1884

Post autor: Siweusz »

sYsek pisze:siweuszu, nie trzeba rozegrac 1000 bitew aby widziec pewne zaleznosci.
Uwierz mi na słowo, że trzeba. :wink:

yedee
Mudżahedin
Posty: 346
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: yedee »

Masz stosunkowo slaba magie, tylko dwa male oddzialy rycerzy i lorda do walki. Moze byc Ci ciezko dojechac do strzelajacych przeciwnikow, tym bardziej ze lord szybko straci look-outa.

Choseni chyba niepotrzebni - jak chcesz isc w klimat piechotny to wrzuc lepiej kolejnych warriorow. Biorac pod uwage, ze i tak nie masz na nich zadnego commanda (moze chociaz champ z faworkiem?), ani nawet tarcz, to beda spadac rownie szybko jak zwykli wojownicy (ale wolniej bedziesz tracil punkty, bo beda tansi :mrgreen: )...

Nie rozumiem rowniez celu wystawiania 17 golych maruderow. Czy oni sa tylko do trzymania magow? Jesli tak to 10 w zupelnosci wystarczy.

ODPOWIEDZ