Kolejne Haje na SD BP+r 2350

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Kolejne Haje na SD BP+r 2350

Post autor: Zwolin »

po ostatniej porażce postanowiłem nieco zreorganizować swoją armie
smok oczywiście zostaje i dwóch magów choć jedyne co robili w ostatniej bitwie to miscastowali
postanowiłem zrezygnować z 12 WL na koszt 2 fastów i wzmocnienia PG oraz zamiany jednego orła w bolec - jedna igła wystarczy do zablokowania niewygodnego klocka piechoty czy posłania kawalerii w las a mam jeszcze fasty

-Lord -> 251
VoD [55]
AoC [25]
AoL [15]
Halberd [6]
-StarDragon -> 370
-mag 2lvl -> 185
SS [30]
Dps [20]
-mag 2lvl -> 185
2xDps [20]
SW [10]

-10 Ar -> 115
M [5]
-10 Ar -> 115
M [5]

-5 DP -> 185
SB [20]
EL [15]
-5 DP -> 190
SB [20]
WB [20]
-5 ER -> 102
M [7]
+/Bow [10]
-7 PG -> 167
SB [12]
BoS [50]

-Igła [50]
-3xRBT [300]

Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
ArmyCost: 2215

pozostało mi 135pts na które mam 3 pomysły:
1) dodać 5ER +/ Bow i muzykiem oraz 2PG [132]
2) dodać 5ER + Bow i muzyk oraz 1PG [112+15] - zostanie 8pkt.
3) przerobić 7PG na pełną 14 i zrobić jedną szóstkę DP [105+30]
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

opcja 3 najbardziej optymalna.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Po pierwsze, postaraj się wrzucać bardziej czytelne rozpiski. Na przykład:

-Lord - 251
VoD [55]
AoC [25]
AoL [15]
Halberd [6]
-StarDragon - 370

-mag 2lvl - 185
SS [30]
Dps [20]

-mag 2lvl - 185
2xDps [20]
SW [10]

Archers x10 - 115
M [5]

Archers x10 - 115
M [5]

DP x5 - 185
SB [20]
EL [15]

DP x5 - 190
SB [20]
WB [20]

ER x5 - 102
M [7]
+/Bow [10]

PG x7 - 167
SB [12]
BoS [50]

-Igła [50]

-3xRBT [300]

Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
ArmyCost: 2215


Prawda, ża lepiej?

A co do samej rozpiski:
ER nie powinni mieć łuków. I tak gówno z nich zrobią, a podraża to ich koszt. ER powinni być używani głównie do odginania szarż, a więc lepiej, kiedy są tańsi. Ja nie dawałbym nawet muzyka. A więc IMO najlepiej będzie wywalić łuki i muzyka z ER i wrzucić kolejną 5 oraz zrobić 6-tki DP i podpakować PG.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Co powiecie na to?
-Lord - 251
VoD [55]
AoC [25]
AoL [15]
Halberd [6]
-StarDragon - 370

-mag 2lvl - 185
SS [30]
Dps [20]

-mag 2lvl - 185
2xDps [20]
SW [10]

Archers x10 - 115
M [5]

Archers x10 - 115
M [5]

DP x6 - 215
SB [20]
EL [15]

DP x6 - 220
SB [20]
WB [20]

ER x5 - 92
M [7]

ER x5 - 85

PG x7 - 167
SB [12]
BoS [50]

-Igła [50]

-3xRBT [300]

Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
ArmyCost: 2350
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Dastor
Masakrator
Posty: 2637
Lokalizacja: Warszawa- Cobra Kai

Post autor: Dastor »

O rozpa Kielona z Euro :)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Teraz wygląda całkiem spoko :) Mimo, że sam preferuje inny styl gry oparty na dużej ilaści WL, twoja też ma sporego power i można nią fajnie grać.

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

Dastor pisze:O rozpa Kielona z Euro :)
on miał 5DP ;)

tak na prawdę nigdy jej nie widziałem aż do teraz :)
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Zastanawiam się nad kupnem HE, a ponieważ mam małe doświadczenie w battlu, potrzebuję nieco przykładów - jak taką rozpiską się gra? Gdzie rozstawiać poszczególne oddziały i do czego ich używać w walce? Co omijać, przed czym się chować lub uciekać, co szarżować lub brać na klatę?

Bardzo mi zależy na odpowiedzi, najchętniej od kilku osób...
Dzięki z góry

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

andmiz pisze:Zastanawiam się nad kupnem HE, a ponieważ mam małe doświadczenie w battlu, potrzebuję nieco przykładów - jak taką rozpiską się gra? Gdzie rozstawiać poszczególne oddziały i do czego ich używać w walce? Co omijać, przed czym się chować lub uciekać, co szarżować lub brać na klatę?

Bardzo mi zależy na odpowiedzi, najchętniej od kilku osób...
Dzięki z góry
W takim razie zapraszamy do działu o HE, co by nie "offtopować"
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

czemu nie pomóc tutaj...
czym brać na klate w takiej rozpie... niczym
to ty musisz mieć inicjatywę na stole
smok jest super kilerem a jak mu się da support od magi - nie myśle tu o popychaczce bo jej na takiej rozpie nie wyciągniesz - to robi masakre wszystkim elitarnym kawaleriom, wrightom i takim tam
unikasz walki z dużymi klockami piechoty - starasz się takie wykończyć strzelaniem albo magią
lekka kawaleria i orzełek chronią cię od szarż przeciwnika i wpuszczają frenzy w las
balisty koszą co trzeba
magowie... jak kto woli ale ja polecam fire na jednym i walić pociskami a drugi jak kto chce
kawaleria niszczy przeciwnika krótką szarżą i może odciąć przeciwnika od maszyn

PG trzyma maga i generuje kostki

to by chyba było na tyle
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Zwolin pisze:czemu nie pomóc tutaj...
żeby nie spamować,
żeby informacje były w odpowiednim dziale, by inni początkujący mogli je przeczytać.

nie każdy czyta kolejny temat o tej samej rozpisce.

pozdrawiam
Obrazek

Zwolin
Falubaz
Posty: 1118
Lokalizacja: Podkowa Leśna - Warszawa

Post autor: Zwolin »

tylko mi się tu nie obraź
jak chcesz mogę to gdzieś przekopiować razem z całą rozpą albo jak chcesz to wrzuć to na Wieżę
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą

Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

Zwolin pisze:czemu nie pomóc tutaj...
czym brać na klate w takiej rozpie... niczym
to ty musisz mieć inicjatywę na stole
smok jest super kilerem a jak mu się da support od magi - nie myśle tu o popychaczce bo jej na takiej rozpie nie wyciągniesz - to robi masakre wszystkim elitarnym kawaleriom, wrightom i takim tam
unikasz walki z dużymi klockami piechoty - starasz się takie wykończyć strzelaniem albo magią
lekka kawaleria i orzełek chronią cię od szarż przeciwnika i wpuszczają frenzy w las
balisty koszą co trzeba
magowie... jak kto woli ale ja polecam fire na jednym i walić pociskami a drugi jak kto chce
kawaleria niszczy przeciwnika krótką szarżą i może odciąć przeciwnika od maszyn

PG trzyma maga i generuje kostki

to by chyba było na tyle
wielkie dzieki Zwolin

ODPOWIEDZ