Taktyki i początki gry Tomb Kings
Moderator: Shino
Re: Taktyki i początki gry Tomb Kings
BSB jest niegrywalny ponieważ
a) słaby w walce
b) sztandary powyżej 50 punktów (czyli te które tylko on może wziąść) są do dupy
c) brak inkantacji
a skorpy są świetne bo maszynki zjedzą jakąś linię łuczników no i często ciężką jazde zjadają(albo zatrzumuja na 2 tury albo społowią chociaż) jak wbiją się od boku
skorp to najleprza jednostka TK której każda inna armia nam zazdrości
a) słaby w walce
b) sztandary powyżej 50 punktów (czyli te które tylko on może wziąść) są do dupy
c) brak inkantacji
a skorpy są świetne bo maszynki zjedzą jakąś linię łuczników no i często ciężką jazde zjadają(albo zatrzumuja na 2 tury albo społowią chociaż) jak wbiją się od boku
skorp to najleprza jednostka TK której każda inna armia nam zazdrości
Ostatnio 3 skorpy przejechały cały gunline krasi i lorda z kowadłem. Pozostały tylko klocki do walki jakieś tam
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
Z czystej ciekawości; Jak bardzo grywalne są nasze rydwany? (znam ich zalety i wady) Bo na pkt <2k wolę Skorpiony a >2k są w corach bo TK jest generałem A ostatnio się zastanawiam jak by wyglądała gra na rydwanach bez skorpionów... Z tym, że taka wymiana mnie trochę boli i może ktoś już to sprawdzał?:)
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
ja często wystawiam jeden oddział rydwanów w konfiguracji
4 rydwany muzych sztandar
mirage banner
do tego
TP + rydwan + flail
blue kepha (MR 2)
mamy całkiem dobrą siłę udeżeniową i do tego w miare mobilną jak na TK
w dodatku zabezpieczona przed magią i strzelaniem
często to wystawiam na HE DE lizaki (przeciw lizakom dochodzi drugi TP z flail of sklulls przeciw stedziom)
taki oddział jest w stanie przejechać od przodu klocek z T4 i AS 4+ (sprawdone doświadczalnie:D) i przebić się przez 3 stedzie o przejechać 4 oddziały lizaków itp
4 rydwany muzych sztandar
mirage banner
do tego
TP + rydwan + flail
blue kepha (MR 2)
mamy całkiem dobrą siłę udeżeniową i do tego w miare mobilną jak na TK
w dodatku zabezpieczona przed magią i strzelaniem
często to wystawiam na HE DE lizaki (przeciw lizakom dochodzi drugi TP z flail of sklulls przeciw stedziom)
taki oddział jest w stanie przejechać od przodu klocek z T4 i AS 4+ (sprawdone doświadczalnie:D) i przebić się przez 3 stedzie o przejechać 4 oddziały lizaków itp
Ja także uważam, że nasze Charioty są świetne- tylko ja wystawiam je zazwyczaj w konfiguracji 3 charioty, muzyk sztandar (zależnie, czasem curse, czasem undying legion, czasem mirage) + TP z flailem, Chariot of Fire i Golden eye of rah-nut. są bardziej mobilne i zajmuja mniej miejsca- a ja zazwyczaj gram 2 armie vs 2 armie, więc to miejsce się często liczy. Ale 4 Charioty też w zupełności wytarczają by jechać po dowolnych jednoskach (no, oprócz jakiejś ciężko zbrojnej piechoty czy kawalerii).
"Niech piaski zakryją całą ziemię..."
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
giganta polecam
Ale nie lubię WE na takie pkt, nie. Generalnie nie lubię WE
Ale nie lubię WE na takie pkt, nie. Generalnie nie lubię WE
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
ja proponuje rydwany, jeśli uda ci sie powstrzymać przesównaie lasów to wtedy rydwanami ze spokojem przejedziesz przez wszystkie driady i inne elfy a na drzewca to oczywiście klopa(magiczne i ogniste ataki robią swoje)
może coś w tym stylu
Unnamed1550 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb Prince @ 194 Pts
Casting Order (x1); General; Light Armour; Shield
Chariot of Fire [25]
Sword of Might [20]
1 Chariot of Fire @ [45] Pts
2 Skeletal Steed @ [0] Pts
1 Liche Priest @ 165 Pts
Casting Order (x2)
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Liche Priest @ 165 Pts
Casting Order (x3); Hierophant
Dispel Scroll [25]
Hieratic Jar [25]
15 Skeleton Warriors @ 120 Pts
Bow
15 Skeleton Warriors @ 120 Pts
Bow
13 Skeleton Warriors @ 104 Pts
Bow
3 Tomb Swarm @ 135 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
4 Skeleton Chariots @ 230 Pts
Standard; Musician
Mirage Standard [40]
4 Skeleton Warrior @ [0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0] Pts
4 Skeleton Driver @ [0] Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Warrior @ [0] Pts
Spear; Normal Bow
6 Skeletal Steed @ [0] Pts
3 Skeleton Driver @ [0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
3 Catapult Crew @ [0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1548
jeśłi grasz na BP to wtedy wywalasz jednego skrolla i dajesz coś innego
a tak masz rydwany odporne na strzelanie które przejezdzają przez wszystko dzieki magiczym impactom TP do tego drugie do wspomożenia
dwie wykopki na łuczników
klope na drzewca i treekiny
i duzo łuków na jazde
może coś w tym stylu
Unnamed1550 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb Prince @ 194 Pts
Casting Order (x1); General; Light Armour; Shield
Chariot of Fire [25]
Sword of Might [20]
1 Chariot of Fire @ [45] Pts
2 Skeletal Steed @ [0] Pts
1 Liche Priest @ 165 Pts
Casting Order (x2)
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Liche Priest @ 165 Pts
Casting Order (x3); Hierophant
Dispel Scroll [25]
Hieratic Jar [25]
15 Skeleton Warriors @ 120 Pts
Bow
15 Skeleton Warriors @ 120 Pts
Bow
13 Skeleton Warriors @ 104 Pts
Bow
3 Tomb Swarm @ 135 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
4 Skeleton Chariots @ 230 Pts
Standard; Musician
Mirage Standard [40]
4 Skeleton Warrior @ [0] Pts
Spear; Normal Bow
8 Skeletal Steed @ [0] Pts
4 Skeleton Driver @ [0] Pts
3 Skeleton Chariots @ 120 Pts
3 Skeleton Warrior @ [0] Pts
Spear; Normal Bow
6 Skeletal Steed @ [0] Pts
3 Skeleton Driver @ [0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
3 Catapult Crew @ [0] Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 4
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1548
jeśłi grasz na BP to wtedy wywalasz jednego skrolla i dajesz coś innego
a tak masz rydwany odporne na strzelanie które przejezdzają przez wszystko dzieki magiczym impactom TP do tego drugie do wspomożenia
dwie wykopki na łuczników
klope na drzewca i treekiny
i duzo łuków na jazde
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
tylko nie zabijesz magów i wszystkiego co pochowa się w lesie bo rydwany do lasu nie wjadą ;]
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
- Mefistofeles
- Falubaz
- Posty: 1178
- Lokalizacja: Feniks - Włocławek/Wrocław
Magowie elfów i tak zostaną w lesie ;]
Treeman będzie strzelał i jak będzie okazja to wyjdzie (nie będzie chciał ryzykować od klopy kamienia:))
Noo ważne by nie suwał tych lasów bo inaczej ciężko będzie
WE to głupia armia xd
Treeman będzie strzelał i jak będzie okazja to wyjdzie (nie będzie chciał ryzykować od klopy kamienia:))
Noo ważne by nie suwał tych lasów bo inaczej ciężko będzie
WE to głupia armia xd
“And if you gaze for long into an abyss, the abyss gazes also into you.“
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
_______Sfinks to akurat żaden must-have (aczkolwiek ja na nim gram)
10 --- Łukasz Ho Thanh -- 2568 -- TK -- 3635 -- 85 -- 65
Mógłbyś Łukaszu, jeżeli jesteś użytkownikiem tego forum, opisać jaką grałeś rozpiską i jak Ci szło w poszczególnych bitwach?
Jeżeli ktokolwiek grał TK na ostatnim bazyliszku niech się pochwali co mu poszło dobrze i jaką rozpiską grał.
Mógłbyś Łukaszu, jeżeli jesteś użytkownikiem tego forum, opisać jaką grałeś rozpiską i jak Ci szło w poszczególnych bitwach?
Jeżeli ktokolwiek grał TK na ostatnim bazyliszku niech się pochwali co mu poszło dobrze i jaką rozpiską grał.
May will be done!
Nie grałem na Bazylu, ale byłem i widziałem armie Khemrii. Ogólnie rozpiski były do siebie podobne czyli king z kosiarką, szkiele ,rydwany, skorpiony ,swarmy, gwardia i 2 klopy. Pojawiły się też raz o ile się nie mylę ushabti, carriony i cascet. Łukasz byłby jescze wyżej gdyby nie miał strasznego pecha np pomimo posiadania Sex Maszyny 2 razy wybuchła mu katapulta.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE
CANS FOR THE CANS THRONE