Moja szczurza abominacja

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

ODPOWIEDZ
Silvan
Plewa
Posty: 6

Moja szczurza abominacja

Post autor: Silvan »

Cześć,

Chciałbym zaprezentować swoją najnowszą konwersję - Hell Pit Abomination. Dla niewiedzących - jest to potwór, który pojawił się w nowej edycji skavenów - hybryda szczura i robala. Monstrum to nie ma oficjalnej figurki, jest rysunek w książce przedstawiający górę mięsa z licznymi głowami, szponami itp poruszającą się na kółkach. Osobiście miałem nieco inną (lubię myśleć, że bardziej logiczną/biologiczną :)) koncepcję.

Model prawie skończony. Detale w malowaniu + podstawka + biała dziura w odwłoku (obrazek 2, 3 i 4) - tam wsadzę chyba jakiś zielony kamyczek albocuś - na zasadzie spaczeniowego materiału animującego (a może ktoś ma lepszy pomysł?).

Zapraszam do oglądania i komentowania. Wszelkie rady, sugestie i konstruktywna krytyka bardzo mile widziane.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Komponenty:

- drut formujący kręgosłup/ożebrowanie
- szpachlówka formująca odwłok
- 2 szczuroogry - nogi i ramiona
- jedna smocza głowa i jedna smocza żuchwa (ogon)
- kilka bitsów
- prawie pół paczki green-stuff'u

P.S. Zauważcie proszę jak mały wydaje się przy niej Bloodthirster na ostatnim zdjęciu. :D

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Najpierw krytyka konstruktywna ;P

Srednie malowanie niestety, no offence. Wyglada na brushowane. A szkoda, bo np futro ladnie zrobiles i daloby sie je fajnie rozjasnic.
No i niestety masz podstawke za duza na wymogi turniejowe. Powinna byc 50x50.
Plus tak na przyszlosc: Zwierzeta poruszaja lapami na przemian. A ten wyglada jakby skakal na dwoch przednich na zmiane z dwoma tylnymi. Ew. wlokl te tylne za soba (ale zakladam ze nie taka byla idea). Ale generalnie wyglada dobrze, to taki detal jest tylko :)
Wykonanie wedlug mnie bardzo ok. Korpus wyglada w porzadku i polaczenie z tulowiem tez.
Ten odwlok kojarzy mi sie z rakiem troche :) A skoro rak.. Moze by ten 'ogon' zakonczyc kolcem jak u skorpiona?

Ale ogolnie brawo :) Porzadne wykonanie i figurka prezentuje sie tak jak trzeba :)

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Mi się bardzo podoba, gratuluję pomysłu i wykonania :-)

Poza tym co napisał Cosmo o podstawce i nogach dla mnie super, jest tylko jedna sprawa: zapomniałeś o warpstone spikes ;-) a aż szkoda ich nie oddać jakoś na takim modelu.

EDIT: na 5 zdjęciu od góry widać straszny detal: nie zdjąłeś nadlewek z ręki ratogra, straszny minus [-X
Ostatnio zmieniony 14 sty 2010, o 13:16 przez Myth, łącznie zmieniany 1 raz.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Jak zapomnial. A myslisz ze dlaczego pazury sa zielone?

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

w skrócie, konwersja na +, ale malowanie na -

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

@Cosmo, Nie czepiam się, po prostu dla mnie spikes to jakieś kolce albo coś takiego, po angielsku to na pewno nie oznacza szponów, stąd moje stwierdzenie bo jestem anglistą ;-) Nie wiem tylko jak to oddać, jakieś kolce na plecach/ odnóżach?

EDIT: właśnie dopatrzyłem się kolców na odwłoku, nie było sprawy z warpstone spikes ;-) Ale nadlewki to mimo wszystko straszny grzech...
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Niko
Oszukista
Posty: 794
Lokalizacja: Warszawa, Yelonki "GAMONIE"

Post autor: Niko »

Cosmo pisze: Zwierzeta poruszaja lapami na przemian. A ten wyglada jakby skakal na dwoch przednich na zmiane z dwoma tylnymi.
Tak? a widziales np jakies biegnace drapiezne koty??? poruszanie lapami zalerzne jest raczej od efektu ktory chce sie osiagnac... ten kret skacze na swoje ofiary :)

Sama praca bardzo fajna mimo dosc sredniego malowania i odciskow palcow na klacie :P

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4807
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Pomysł bardzo fajny, głowa moim zdaniem wygląda genialnie :)
Problemem na pewno jest podstawka i fakt że raczej tego stwora nie upchniesz na 50x50.
Przeszkadzają też małe detale tak jak już wspomniane odciski palców na korpusie, czy pozostawione nadlewki.
Malowanie mocno średnie- bardzo w oczy nie kole, ale najwyższych lotów na pewno nie jest :|
Ogólnie w moim odczuciu praca na "+" :wink:
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Re Myth: Klimaciarzem tez nie jestes ;P Jak miecz sie nazywa Kolec Zaglady to tez ma byc kolcem jezozwierza? Troche wyobrazni, ekspresjii itd ;P Chociaz rozumiem ze chodzilo Ci o zaakcentowanie 'skilla' jako takiego i zgadzam sie z Toba. Zaury to byl tylko zart ;*

Re Niko: Kurwa stary ta Abominacja musialaby byc kangurem ;-D a nie atakujacym kotem ;P

Abominacja jest w porzadku. Oby wiecej takich, a mniej plastusiow na stolach, bo juz sie z nas wszyscy smieja ;P

ParlDro
Plankton
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ParlDro »

Praca bardzo ładna. Z zaciekawieniem czekam na kamyczek spaczenia i efekt końcowy! Malowanie na duży plus, staranne i ogólny efekt dla oka na porządny plus!:)

@Cosmo Nie wiesz jak taka abominacja by się poruszała (chyba, że studiowałeś biomechanikę Abominacji) - może męczy się i przeskakuje z nóg przednich na nogi tylne. To jest mutacja ze spaczenia, więc jak ewolucyjnie mogłaby się przystosować? Zresztą lepiej stronić od takiej logiki, tutaj wyobraźnia odgrywa największą rolę.

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Ohydna :twisted: w sensie pozytywnym :D . Moja abota przy Twojej wygląda jak księżniczka a nie maszyna do mordowania :wink: Mi się podoba.
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Generalnie tak - jesli chodzi o samo modelowanie - glowa troszke za duza, ale jeszcze bez przegiecia jest ;)
Reszta super - fajna konwersja , a nie popularna konwulsja abomki.

Malowanie no niestety mocno srednie.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Praca przemyślana, z taką byłoby nawet miło zagrać :wink: , o niebo lepsza niż "konwersje" z modeliny, jakie niedawno widziałem....

Awatar użytkownika
Koz@a
Chuck Norris
Posty: 466
Lokalizacja: Chrzanów/Kraków

Post autor: Koz@a »

Fajna ta abotka, miło z taką zagrać :D :D

Awatar użytkownika
Rasti
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6022
Lokalizacja: Włoszczowa

Post autor: Rasti »

Abonka fajniusia, ohydna ;)
A malowanie moim zdaniem jest bardzo ok.
=D>

Awatar użytkownika
Havelock
Kradziej
Posty: 919
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Havelock »

Na żywca wygląda sporo lepiej niż na zdjęciech. Jeśli chodzi o podstawkę - lata turniejowe kumpel ma już za sobą, teraz bawi się hobbystycznie a abo będzie występowała raczej w potyczkach domowych. Jeśli zaś chodzi o pozę - jeśli dobrze zrozumiałem koncepcję - to potwór jest uchwycony w trakcie samej walki, a nie truchtania przez stół. Natomiast na nadlewki nie ma usprawiedliwienia :)
Ludvik pisze:Wystawianie np. Black Knightów jako Blood Knightów uważam za osobistą obrazę

Awatar użytkownika
wru
Chuck Norris
Posty: 651
Lokalizacja: "Kieł" Kielce

Post autor: wru »

Ta figurka ma prze klimat. Świetna robota.
Come crawling faster, obey your Master...

Awatar użytkownika
Aves
Chuck Norris
Posty: 421

Post autor: Aves »

phi 50x50 i tak GW uscisli inaczej

i kurde to jest abominacja to nie rusza sie jak zadne zwierze tylko jak przerosniety kebab ze szczura, a jak wiadomo kebaby ruszaja sie jak chca
Shaman says:

-There is no evil spirits, but some just not like you.

-Spirit lives in de temple of flesh, if u devor flesh you devor spirit and get stronge', now pass me im human leg der is some meat left between der toes.

Awatar użytkownika
diabloo23
Wałkarz
Posty: 80

Post autor: diabloo23 »

Aves pisze:phi 50x50 i tak GW uscisli inaczej

Phi... Po co mi jakieś zasady... GW i tak uściśli inaczej...


Ogólnie praca na plus - pomysł IMO naprawdę fajny, a i wykonanie całkiem, całkiem. Jedynie brakuje mi np. drugiej głowy, ale to moje wyobrażenie.
No i tak jak przedmówcy wspominali - popracuj nad malowaniem. Dobrze popomalowane futro by miażdżyło na takim ulepku :)
Obrazek

Silvan
Plewa
Posty: 6

Post autor: Silvan »

Wow, dzięki za wszystkie komentarze. Zgadzam się, że można było ją lepiej pomalować. Ja nie malowałem od ładnych kilku lat i bardzo wyszedłem z wprawy.

W kwestii pozycji, to ja wyobrażam sobie, że ona raczej stoi w pozycji bojowej, unosząc się na przednich nogach. Chodzi natomiast na wszystkich (siedmiu) łapach (cztery szczurzoogrze raczej nie zapewniłyby takiej masie 3d6 szybkości. :) )

Co do podstawki, na turnieje już się nie wybieram, gram w wolnych chwilach w małym gronie kumpli. Więc nie będzie to (mam nadzieję) problem.

Nadlewki faktycznie można było zdjąć... :roll:

ODPOWIEDZ