2350 - Ciemniaki bez erosów
2350 - Ciemniaki bez erosów
Żółwik,
nieustannie gryzł mnie pomysł na pełen defens wsparty mengilami, jedyną opcją była rezygnacja z erosów. Co Wy na to ?
2350 Pts - Dark Elves Army
Supreme Sorceress
Magic Level 3;
Dispel Scroll x 3
Sacrifical Dagger
Master BSB + full pancerz, na koniu
Sword of Might
Pendant of Khaeleth
Dark Riders x 5 dwa regony z kuszami
Warriors x 18 muzyk
harpie x 5 trzy regony
4 x Reaper Bolt Thrower
Shades x 7
Shades x 7
Mengil Manhide's Manflayers x 14 + Mengil Manhide
Black Guard x 14 banner + czamp - Ring of Hotek i ASF
ew. do przemyślenia jest rezygnacja z sztyletu, zastąpienie go perłą a warriorów kuszami z tarczami
jak Wam się podoba
pzdr,
Ż.
P.S. wciąż nie jestem przekonany do Mengili
nieustannie gryzł mnie pomysł na pełen defens wsparty mengilami, jedyną opcją była rezygnacja z erosów. Co Wy na to ?
2350 Pts - Dark Elves Army
Supreme Sorceress
Magic Level 3;
Dispel Scroll x 3
Sacrifical Dagger
Master BSB + full pancerz, na koniu
Sword of Might
Pendant of Khaeleth
Dark Riders x 5 dwa regony z kuszami
Warriors x 18 muzyk
harpie x 5 trzy regony
4 x Reaper Bolt Thrower
Shades x 7
Shades x 7
Mengil Manhide's Manflayers x 14 + Mengil Manhide
Black Guard x 14 banner + czamp - Ring of Hotek i ASF
ew. do przemyślenia jest rezygnacja z sztyletu, zastąpienie go perłą a warriorów kuszami z tarczami
jak Wam się podoba
pzdr,
Ż.
P.S. wciąż nie jestem przekonany do Mengili
Przydał by się lvl ma SS i wiecej warriorów tak z 23
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Zgadzam się. Majac 4 level masz teoretycznie 6 kostek na turę, ale rzucając cztery czary z SD robi się z nim 10, a z PoD możesz dość do 12, czyli jedna magiczka czaruje za trzech magów (zabijając własnych żołnierzy, ale zawsze) :>.GarG pisze:Przydał by się lvl ma SS i wiecej warriorów tak z 23
A z ktorego lora chcesz rzucic wszystkie 4 wylosowane czary? I z ilu kostek bedziesz rzucal te o najwiekszej trudnosci? Rozumiem, ze najpierw poda z jednej + sztylet. Czyli srednio masz 7 kostek jak wejdzie pod. super... i co dalej? Powiedzmy, ze wylosowales z fira 1 4 5 6 i chcesz wszystko rzucic. Jak? Chyba na spilowanych kosciach.
Zaba, fajna rozpa!!! Grales juz moze czyms podobnym? Ja testowalem przed pga mniej wiecej podbny wariant. Mialem bsbka, caddy, kociol. smietnik z kuszami. 2x10 shadow, mmm, gwardie i chyba 3 bolce. Gralo sie calkiem przyjemnie.
W twojej rozpie wlasciwie nic sie nie da zmienic. Jedynie itemy na czarce. No chyba, ze wezmiesz mala caddy. Wtedy shejdow mozna dopchnac, albo kiciolek!!!
Zaba, fajna rozpa!!! Grales juz moze czyms podobnym? Ja testowalem przed pga mniej wiecej podbny wariant. Mialem bsbka, caddy, kociol. smietnik z kuszami. 2x10 shadow, mmm, gwardie i chyba 3 bolce. Gralo sie calkiem przyjemnie.
W twojej rozpie wlasciwie nic sie nie da zmienic. Jedynie itemy na czarce. No chyba, ze wezmiesz mala caddy. Wtedy shejdow mozna dopchnac, albo kiciolek!!!
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Milion!Rince pisze:kiciolek!!!
A moze mala czareczka i wiecej shades? Musisz ugryzc w 2-3 turze, potem magia bedzie sie przebijac nawet przy duzej czarce. A nie bedziesz mial ryzyka jebniecia duzej pani przy miskascie. I z kiciolkiem zamiast poka Twoi shades tez mogliby sie ponawalac.
No ok, cztery czary to przesada, ale trzy wchodzą spokojnie. Mamy sześć kości, dzielimy je tak: trzy + dwie + jedna, po sztyleciku mamy: cztery + trzy + dwie. Przyznasz, że to już magia, która potrafi coś zdziałać, prawda ?Rince pisze:A z ktorego lora chcesz rzucic wszystkie 4 wylosowane czary? I z ilu kostek bedziesz rzucal te o najwiekszej trudnosci? Rozumiem, ze najpierw poda z jednej + sztylet. Czyli srednio masz 7 kostek jak wejdzie pod. super... i co dalej? Powiedzmy, ze wylosowales z fira 1 4 5 6 i chcesz wszystko rzucic. Jak? Chyba na spilowanych kosciach.
Poza tym. Średni wynik na k3-ce to dwa, więc Power od Darkness generuje (k3+1) średnio trzy kości, co daje nam pulę ośmiu po PoDowaniu z jednej kostki i zarżnięciu beja (zakładając oczywiście, że się uda). A z ośmiu po sztyletowaniu robi się dwanaście i można, przy sprzyjających wylosowanych czarach, spróbować poturlać nawet: cztery + trzy + trzy + dwie kości na czary. Jestem świadom tego, że nie zawsze czary podchodzą, ale gdyby, to jest akurat wystarczające np. na chill wind (2) + doombolt (3) + bladewind (3) + black horror (4).
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, o 16:29 przez Matis99, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze wez pod uwage, ze musisz miec w co rzucac te 4 czary o roznych zasiegach i zastosowaniach. Do tego stoisz w klocku warrirow, ktory zjada wlasciwie wszystko. A nawet jak przypadkiem nie zje, to zabije ci duza czarke. Dobra nie offtopujmy.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Chyba mi czytasz w myślach, bo czymś podobnym szykuję się na lokala za tydzień. Na 2100 zmieściło mi się więcej shades, 2 magiczki za to bez gwardii i bsb. Wrażeniami się podzielę
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
imo kociol zbedny w takiej rozpie - wspiera tylko gwardie, PoKowiec za to jest mega sk**wielem i na pewno da radeswieta_barbara pisze:Milion!Rince pisze:kiciolek!!!
A moze mala czareczka i wiecej shades? Musisz ugryzc w 2-3 turze, potem magia bedzie sie przebijac nawet przy duzej czarce. A nie bedziesz mial ryzyka jebniecia duzej pani przy miskascie. I z kiciolkiem zamiast poka Twoi shades tez mogliby sie ponawalac.
co do walczacych szejdow - imo jesli musza walczyc, to jest to akt skrajnej desperacji...
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
- Rafał_Pękala
- Mudżahedin
- Posty: 236
IMO hotek trochę gryzie się z dużą czarką, no i by się przydało więcej warriorsów
in: mała pieczarka / więcej szade / kotł lub druga mała pieczarka
out: wariors / duza pieczarka.
out: wariors / duza pieczarka.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
zamieniając dużą magicę na dwie małe zaoszczędzam 25 pkt - kosztem 9 ld i 1 kostki powera - IMHO to nie demony - z ld 8 nie pobrykamy
zostanie przy jednej czarce też strasznie boli (to tylko słabe elfie ciała) teoretycznie można zrezygnować z nich i wystawić więcej shade - ale wciąż nie bardzo mam jak zdjąć magów w silnych kolckach - no chyba że zostaną już tylko one
kocioł bez hydry nie ma sensu
najbardziej ryzykownym elementem rozpy jest sztylet - niby z warriorami potrafi stworzyć namiastkę fazy magii ale z drugiej strony jestem dużym przeciwnikiem nie używania focus familiara - tylko że wtedy moge sobie cisnąc jeden czar na 5 kostkach.... (stoję sam albo w skirmischu więc jeden miskast da radę przetrwać) - pytanie czy nie olać totalne magii
dzięki za feedback,
Ż.
zostanie przy jednej czarce też strasznie boli (to tylko słabe elfie ciała) teoretycznie można zrezygnować z nich i wystawić więcej shade - ale wciąż nie bardzo mam jak zdjąć magów w silnych kolckach - no chyba że zostaną już tylko one
kocioł bez hydry nie ma sensu
najbardziej ryzykownym elementem rozpy jest sztylet - niby z warriorami potrafi stworzyć namiastkę fazy magii ale z drugiej strony jestem dużym przeciwnikiem nie używania focus familiara - tylko że wtedy moge sobie cisnąc jeden czar na 5 kostkach.... (stoję sam albo w skirmischu więc jeden miskast da radę przetrwać) - pytanie czy nie olać totalne magii
dzięki za feedback,
Ż.
Widzę Żaba, że planujesz zagrać czymś podobnym do tego co miałem w Białym. Ja natomiat planuje zagrać na smok +4 bolce
Warriorzy i sztylet imo niepotrzebni. Testowałem, niepolubiłem. Za mocno łapie ostrzał, za szybko schodzi, za ryzykowne. Ewentualnie daj 3x dispel scroll i hotek postaw tylko na antymagie, albo hotek zostaje na gwardi i wtedy jakos planujesz na stole zeby sobie nie przeszkadzali. Masz 4 bolce wiec crimson nie jest tak potrzebny, jednak czesto sie przydaje.
Pozdro
Warriorzy i sztylet imo niepotrzebni. Testowałem, niepolubiłem. Za mocno łapie ostrzał, za szybko schodzi, za ryzykowne. Ewentualnie daj 3x dispel scroll i hotek postaw tylko na antymagie, albo hotek zostaje na gwardi i wtedy jakos planujesz na stole zeby sobie nie przeszkadzali. Masz 4 bolce wiec crimson nie jest tak potrzebny, jednak czesto sie przydaje.
Pozdro
Jednak jest wtedy jeden problem na Eteryki zostaje mu wtedy tylko BSB a jest prawdopodobieństwo ze sobie z nimi nie poradzi
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Xet pisze:Crimson + bsb, chemp stoi z brzegu. Wrajty nic temu nie zrobią.
yyy... jaki Crimson?Żaba pisze:Black Guard x 14 banner + czamp - Ring of Hotek i ASF
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Ja bym olał sztylet i w ogóle magię.
Lasce dał perłę i 3x DS. 18 warriorów zamienił na ilu się zmieści kuszoli i wrazie potrzeb przemieszczał generalicę między oddziałami shadów i kusznikami. W tej rozpie jest tyle pestek co turę, że kto by się tam brakiem magii przejmował.
Laska kontrolnie może walnąć z 5 kości jakąś kuźnię i starczy.
Inna sprawa, że taka partyzantka nie powinna być skrępowana w zajmowaniu pozycji przez układ duża sorcka - hotek.
Więc może lepiej dać poprostu małego caddyego i dopakować shadów na maksa, tak jak sugerował Robson 2x10 chyba się wtedy zmieści.
Ogólnie mocne, bardzo mocne. Prawie 140 strzał na turę zuo!
Lasce dał perłę i 3x DS. 18 warriorów zamienił na ilu się zmieści kuszoli i wrazie potrzeb przemieszczał generalicę między oddziałami shadów i kusznikami. W tej rozpie jest tyle pestek co turę, że kto by się tam brakiem magii przejmował.
Laska kontrolnie może walnąć z 5 kości jakąś kuźnię i starczy.
Inna sprawa, że taka partyzantka nie powinna być skrępowana w zajmowaniu pozycji przez układ duża sorcka - hotek.
Więc może lepiej dać poprostu małego caddyego i dopakować shadów na maksa, tak jak sugerował Robson 2x10 chyba się wtedy zmieści.
Ogólnie mocne, bardzo mocne. Prawie 140 strzał na turę zuo!
Ja się nie pomyliłem:
20 strzał z 10 DR
20 z 10 kuszoli (tych bym dał zamiast wariorów)
40 z 20 shadów (dodatkowi wchodzą po zamianie dużej laski na małą laskę)
30 z mengili
24 z balist
razem 134 pestki na turę.
Pewnie jeszcze zostają jakieś punkty na dodatkowych kuszoli, a może shadów
Co do bazyli to ja bym wziął bretońca głownie dla ld i możliwości posadzenia na glebie jakiegoś grubasa.
20 strzał z 10 DR
20 z 10 kuszoli (tych bym dał zamiast wariorów)
40 z 20 shadów (dodatkowi wchodzą po zamianie dużej laski na małą laskę)
30 z mengili
24 z balist
razem 134 pestki na turę.
Pewnie jeszcze zostają jakieś punkty na dodatkowych kuszoli, a może shadów
Co do bazyli to ja bym wziął bretońca głownie dla ld i możliwości posadzenia na glebie jakiegoś grubasa.