Call of Warhammer Total War
Moderatorzy: Heretic, Grolshek, Albo_Albo
Call of Warhammer Total War
Grał już ktoś ?
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=154786
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=154786
Jest jeszcze trochę niedopracowany, trzeba czasem coś kombinować z plikami Kingdoms'a, żeby działało. Ze swojej strony polecę Third Age Total War, wszystkie armie śródziemia i często wychodzą poprawki/patche.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"
- krzychuŻul
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 160
- Lokalizacja: Alwernia/Kraków
fajna sprawa mark of chaos nie przypadl mi specjalnie do gustu, moze z tego powodu ze za duzo czasu gralem w total war-y , a przede wszystkim w medievala I i II
ale ogolnie rzecz biorac to kilka poprawek i bylo by elegancko ;]
ale ogolnie rzecz biorac to kilka poprawek i bylo by elegancko ;]
Więc ja już chwilę pograłem i muszę powiedzieć że mod jest całkiem fajny posiada swoje wady i zalety które spróbuję tutaj opisać!
Największą zaletą oczywiście jest świat warhammer'a wybierając kampanie dostajemy spory kawałek starego światu oraz wiele ras do wyboru! Mamy 4 jak by to powiedzieć "rasy" chaosu na każdego boga jedna, bestie, elfy wysokie oraz mroczne, imperium oraz kislev z czego imperium podzielone jest jeszcze na prowincje, krasnoludy(nimi własnie grałem), orki i gobliny, night gobliny i vampiry:)
Kampania- nie różni się niczym od tej z podstawowej wersji gry. Wybieramy rasę klikamy start i przed naszymi oczyma ujawnia się wyżej wspomniany stary świat. Grając krasnalami zaczynamy z tego co pamiętam 4 twierdzami, od południa mapa kończy się mniej więcej na wysokości Karak Hirn o ile się nie mylę, a tak to mniej więcej obejmuję resztę świata. Porównanie zostało przeprowadzone na podstawie mapy z kodeksu krasnali. Podczas kampanii rozbudowujemy nasze osady budujemy armie oraz podbijamy wszystko co nam wpadnie w oko. Nie doszukałem się żadnych misji ponieważ angielskie tłumaczenie zostawia wiele do życzenia i jest to na chwilę obecną największy minus!!! Nie wszystko jest przetłumaczone a mój ruski niestety kuleje:( Ale pierwsze wrażenie i tak jest dobre:)
Jednostki i bohaterowie- W grze oczywiście są bohaterowie i z tego co widziałem krasnoludcy mają nawet runiczne bronie i zbroje:) Są też bohaterowie specjalni! Grając krasnoludami możemy na wejście zakupić gotreka:) Maga niestety nie wiem jak wygląda ale jak znajdę trochę czasu to postaram się to sprawdzić.
Jednostki w grze są dobrze zrobione krasnoludzki lord wygląda jak żywa figurka:) Jednak przy ocenie należy pamiętać że robili to fani i jakoś niektórych tekstur modeli odbiega od meievala 2 jednak ja i tak jestem mile zaskoczony:)
Odczucia z bitwy - Wszystkie bitwy jakie stoczyłem były z orkami albo z night goblinami i powiem szczerze że wszystko jest w miarę dobrze zbalansowane. Jednak chyba kuleje trochę ai przeciwnika lecz jest to udręka wszystkich części total war. Jedyne co boli naprawdę to że czasami przy oblężeniu przeciwniki hmm głupieje i bez suwaka przyśpieszenia nie doczekali byśmy się na jego reakcje.
Tłumaczenie- jest to mod rosyjski i bazowo wszystko jest w tym języku co bardzo boli. Bo mój komputer ma problemy z wyświetlaniem cyrylicy:/ Co prawda jest jak to powiedzieć łatka zmieniająca język na angielski jednak jest to chyba wersja alfa bo co prawda trochę tłumaczy ale jeszcze wiele zostaje nie przetłumaczone:(
p.s Jak ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem:)
Największą zaletą oczywiście jest świat warhammer'a wybierając kampanie dostajemy spory kawałek starego światu oraz wiele ras do wyboru! Mamy 4 jak by to powiedzieć "rasy" chaosu na każdego boga jedna, bestie, elfy wysokie oraz mroczne, imperium oraz kislev z czego imperium podzielone jest jeszcze na prowincje, krasnoludy(nimi własnie grałem), orki i gobliny, night gobliny i vampiry:)
Kampania- nie różni się niczym od tej z podstawowej wersji gry. Wybieramy rasę klikamy start i przed naszymi oczyma ujawnia się wyżej wspomniany stary świat. Grając krasnalami zaczynamy z tego co pamiętam 4 twierdzami, od południa mapa kończy się mniej więcej na wysokości Karak Hirn o ile się nie mylę, a tak to mniej więcej obejmuję resztę świata. Porównanie zostało przeprowadzone na podstawie mapy z kodeksu krasnali. Podczas kampanii rozbudowujemy nasze osady budujemy armie oraz podbijamy wszystko co nam wpadnie w oko. Nie doszukałem się żadnych misji ponieważ angielskie tłumaczenie zostawia wiele do życzenia i jest to na chwilę obecną największy minus!!! Nie wszystko jest przetłumaczone a mój ruski niestety kuleje:( Ale pierwsze wrażenie i tak jest dobre:)
Jednostki i bohaterowie- W grze oczywiście są bohaterowie i z tego co widziałem krasnoludcy mają nawet runiczne bronie i zbroje:) Są też bohaterowie specjalni! Grając krasnoludami możemy na wejście zakupić gotreka:) Maga niestety nie wiem jak wygląda ale jak znajdę trochę czasu to postaram się to sprawdzić.
Jednostki w grze są dobrze zrobione krasnoludzki lord wygląda jak żywa figurka:) Jednak przy ocenie należy pamiętać że robili to fani i jakoś niektórych tekstur modeli odbiega od meievala 2 jednak ja i tak jestem mile zaskoczony:)
Odczucia z bitwy - Wszystkie bitwy jakie stoczyłem były z orkami albo z night goblinami i powiem szczerze że wszystko jest w miarę dobrze zbalansowane. Jednak chyba kuleje trochę ai przeciwnika lecz jest to udręka wszystkich części total war. Jedyne co boli naprawdę to że czasami przy oblężeniu przeciwniki hmm głupieje i bez suwaka przyśpieszenia nie doczekali byśmy się na jego reakcje.
Tłumaczenie- jest to mod rosyjski i bazowo wszystko jest w tym języku co bardzo boli. Bo mój komputer ma problemy z wyświetlaniem cyrylicy:/ Co prawda jest jak to powiedzieć łatka zmieniająca język na angielski jednak jest to chyba wersja alfa bo co prawda trochę tłumaczy ale jeszcze wiele zostaje nie przetłumaczone:(
p.s Jak ktoś ma jakieś pytania chętnie odpowiem:)
Tak bo to mod dla zapaleńców
Ciekawi mnie tylko czy dodali magie i więcej jednostek w VC, bo na razie na skrinach to jakoś ubogo w truposzach.
I czy zadbali o dyplomacje i handel bo w M2 te opcje były na niskim poziomie, a sojusz wręcz ci prawie niczego nie zapewniał. A i jeszcze poziom trudności wyższy, bo gra nawet na najtrudniejszym to śmiech na sali.
Ciekawi mnie tylko czy dodali magie i więcej jednostek w VC, bo na razie na skrinach to jakoś ubogo w truposzach.
I czy zadbali o dyplomacje i handel bo w M2 te opcje były na niskim poziomie, a sojusz wręcz ci prawie niczego nie zapewniał. A i jeszcze poziom trudności wyższy, bo gra nawet na najtrudniejszym to śmiech na sali.