BAZYLISZEK 27-28 II Łomianki 2350pkt

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Re: BAZYLISZEK 27-28 II Łomianki 2350pkt

Post autor: Smiechu »

Rzymek pisze:Nie przeginajcie bo Shino jednym daje sporo jednym nic nie da. Re-roll działa jak sie cos zjebie a nie zawsze jak pozostałe bazyle. grałem nim i zdażało mi sie w ciagu całej gry nie użyć go na nic ciekawego a turniej wygrałem. Ludzie go biorą masowo bo nie mają czesto pomysłu co zrobic z pozostałymi.
+1

A re-roll zawsze sie przydaje :)

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

zróbcie go jak tzeenth will, to może ludzie nie będą brali tak często-gęsto Rocco i Cocco ;)

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Robson pisze:dajcie shinuxowi d3 rerolle zamiast sześciu, to go zbalansuje. :) I niech działa w turze Op-a, zeby nie tylko boostował magię ale i pomagał się przed nią bronić.
Pomysł Robsona jest bardzo dobry. Dodał bym tylko, że te rerolle są na stałe, niezależnie od tego czy shino żyje, czy nie (150 VP za śmierć tak miękkiego bazyliszka jest wystarczającą karą).
Taka konstrukcja przynajmniej trochę ukróci mega boosty dla kowadła i dla maga lorda tzeencha :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1560
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Jesli nawet by mial byc sensowny tak zmieniony to conajmniej d6 tych przerzutów, D3 juz mało daje czegokolwiek :roll: Rzucisz sobie 1 przerzucisz 1 na 1 i masz Ci bazyliszek. WG mnie w obecnej formie jest dobry i to trzeba przyciąć Tzeench'a a nie Sexmachina

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

Rzymek pisze:Jesli nawet by mial byc sensowny tak zmieniony to conajmniej d6 tych przerzutów, D3 juz mało daje czegokolwiek :roll: Rzucisz sobie 1 przerzucisz 1 na 1 i masz Ci bazyliszek. WG mnie w obecnej formie jest dobry i to trzeba przyciąć Tzeench'a a nie Sexmachina
+1.
Sa armie, ktore nie maja w ogole przedmiotow w stylu 'przerzut miscasta' - dla nich bazyliszek jest super uzupelnieniem maga-lorda, dobrze to zostawic tak jak jest, a chociazby zablokowac mozliwosc brania maszyny w demonach i eot.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1560
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Sadze ze tak jak jest teraz jest spoko jesli moje zdanie jakkolwiek sie liczy

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Rzymek pisze:Nie przeginajcie bo Shino jednym daje sporo jednym nic nie da. Re-roll działa jak sie cos zjebie a nie zawsze jak pozostałe bazyle. grałem nim i zdażało mi sie w ciagu całej gry nie użyć go na nic ciekawego a turniej wygrałem. Ludzie go biorą masowo bo nie mają czesto pomysłu co zrobic z pozostałymi.
Jednym może dawać niewiele ale jak jest dopasowany pod build to robi się masakra. Jak trafisz na HE z Book of Hoeth i Shinuxem to będziesz kląć na czym świat stoi. Ostatnio na lokalu w walce przeciw Book of Hoeth mój Star Dragon ruszył się raz w ciągu gry a czary przeciwnikowi wchodziły nawet wtedy gdy zarzucałem 2x Drain Magic. Moim zdaniem powinien działać w wersji a la Robson, z tym że zamiast d3 przerzuty powinien dawać 3 i to do wykorzystania także w turze przeciwnika.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1560
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Bez Shinu też bedzie Ci generalnie stał star dragon zazwyczaj ;) akurat to słaby przykład bo jedynie to robi na miscasty;)

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Z Book of Hoeth faktycznie jaszczurka przeważnie stoi, ale nie 5 tur gry, zwłaszcza jak się zarzuci 2x Drain Magic :wink:, no i jak sam wspomniałeś odpada de facto ryzyko miscasta - a więc czegoś co równoważy potęgę magii.

Zresztą w obecnym kształcie Shino przede wszystkim daje kopa armiom magicznym, gdyby tak ograniczyć jego działanie i zezwolić na jego używanie także w turze przeciwnika miałby o wiele fajniejsze i bardziej uniwersalne zastosowanie ( np. mógłbym zamiast 2x scroll wziąść Sigil of Asuryan niszczący zaklęcie na 4+, albo mógłbym przerzucać break testy w turze przeciwnika) generalnie przy takim układzie premiował by każdy typ armii, a nie głównie czarujące.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

GoblinNadGobliny pisze:Sa armie, ktore nie maja w ogole przedmiotow w stylu 'przerzut miscasta' - dla nich bazyliszek jest super uzupelnieniem maga-lorda, dobrze to zostawic tak jak jest, a chociazby zablokowac mozliwosc brania maszyny w demonach i eot
To ja poproszę s6 na łuczniku bo w WE nie ma machin wojennych...
Trochę kiepski argument.
Swoją drogą s5 uczyniło z niego dość słabego bazyla bo ranić na 5+ to do czego został powołany trochę kiepawe jest...
Coś przewiduję małą jego liczebność...
Rzymek pisze:Nie przeginajcie bo Shino jednym daje sporo jednym nic nie da. Re-roll działa jak sie cos zjebie a nie zawsze jak pozostałe bazyle. grałem nim i zdażało mi sie w ciagu całej gry nie użyć go na nic ciekawego a turniej wygrałem. Ludzie go biorą masowo bo nie mają czesto pomysłu co zrobic z pozostałymi.
Rzymeczku daj spokój.
Ta pewność deklarując 5 pkt pary na czołgu z szinuxem chyba średnia nie jest?
To samo kowadło czy dobrzy magowie [ lordowie oczyfiście... ]
Do tego dochodzą 1 na ranienie działkiem itp, itd...
Robson pisze:dajcie shinuxowi d3 rerolle zamiast sześciu, to go zbalansuje. :)
To by było naprawdę dobre i zdecydowanie balansujące go do poziomu reszty...
Jednak chyba dałbym 3 na każdą turę [ znaczy się możliwość używania także w turze przeciwnika :) ]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

dajcie spokój Shinowi. dobry jest jaki jest. I jakoś nie widze tego turbo Kowadła bo ja sobie testowałem to też nie zawsze ten przerzut 4+ na 4+ wchodzi i Kowadełko je..nąć potrafi. Tak więc takiego uber boosta nie ma i w kluczowych sytuacjach nadal trzeba będzie małe runki cisnąć. Jeśli już to zbanujcie łączenie go z tzeenchową przerzucajką i tyle.

a pomysł z d3 uważam już za zupełnie idiotyczny (no offence). Wylosujesz 1 przerzut i masz turbo miękkiego typka, który schodzi od byle terek czy zabłąkanej strzały, daje jeden przerzut czyli tak naprawde może Cię raz tylko uratować lub wspomóc. Takie coś normalnie kosztuje ok 25 punktów a nie 150.
Obrazek

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

bigpasiak pisze: Ta pewność deklarując 5 pkt pary na czołgu z szinuxem chyba średnia nie jest?
To samo kowadło czy dobrzy magowie [ lordowie oczyfiście... ]
Do tego dochodzą 1 na ranienie działkiem itp, itd...
To obok BP i wszechobecnych działek DoW główny powód postawienia Star Dragona na półeczkę. Na ten tur będzie u mnie odkurzone Imperium.
Rakso_The_Slayer pisze:
a pomysł z d3 uważam już za zupełnie idiotyczny (no offence). Wylosujesz 1 przerzut i masz turbo miękkiego typka, który schodzi od byle terek czy zabłąkanej strzały, daje jeden przerzut czyli tak naprawde może Cię raz tylko uratować lub wspomóc. Takie coś normalnie kosztuje ok 25 punktów a nie 150.
Dlatego lepiej od razu dać mu 3 przerzuty a nie bawić się w losowanie.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

GoblinNadGobliny
Mudżahedin
Posty: 324

Post autor: GoblinNadGobliny »

Zbliza sie wieczor, takze zaraz sie wyjasni. Fajnie tylko gdyby padla jasna deklaracja: czy to 100% finalna wersja, czy jeszcze jakies zmiany beda rozwazane.
Obrazek

Awatar użytkownika
Lipti
Falubaz
Posty: 1429
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Lipti »

Rakso_The_Slayer pisze:dajcie spokój Shinowi. dobry jest jaki jest. I jakoś nie widze tego turbo Kowadła bo ja sobie testowałem to też nie zawsze ten przerzut 4+ na 4+ wchodzi i Kowadełko je..nąć potrafi. Tak więc takiego uber boosta nie ma i w kluczowych sytuacjach nadal trzeba będzie małe runki cisnąć. Jeśli już to zbanujcie łączenie go z tzeenchową przerzucajką i tyle.
No ciężko, żeby co turę wchodziła duża runa. Ale taka prawda, że statystycznie 4 razy duża runa wchodzi. Jeżeli wejdzie bez przerzutu to później możesz przerzucić ewentualną małą ilość unitów których obejmuje. Dodatkowo też trzeba pamiętać,ze nie zawsze trzeba tą dużą runę cisnąć. Jak już jest pozamiatane to nawet nie trzeba używać tego kowadła.
P.S. Rzucanie Infernal gateway z przerzutem też nie jest uber miłe:)
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3359
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Krzyk Banshee z re-rollem na jednej kostce tez nie nalezy do sympatycznych dla przeciwnika 8)

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

no bez kitu. zaraz z spoko wspomagacza maszyna zmieni się w free-fragowe punkty które gówno dają.
jakby dawał 3 przerzuty to jeszcze, ale nawet po śmierci.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14642
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Idealnego balansu nie da sie osiagnac, choc glowilismy sie nad tym 3 tygodnie. Ostatecznie Bazyliszki beda wygladaly nastepujaco (na niebiesko nowosci):

Bazyliszki
Zasady:
1. Każdy gracz może wybrać jednego Bazyliszka, który będzie towarzyszył jego armii przez okres trwania turnieju.
2. Bazyliszek jest na stałe przypisane do danego gracza i musi być uwzględniony w rozpisce.
3. Jeśli gracz zdecyduje się na wystawienie Bazyliszka musi posiadać odpowiedni pomalowany model.
4. Bazyliszki są warte 150 punktów.
5. Bazyliszki traktowane są jako bohaterowie i wystawieni są razem z bohaterami.
6. Bazyliszki nie mogą dołączać się do oddziałów.
7. Bazyliszki nie mają zasad modeli, które imitują.
8. Na Bazyliszki można normalnie rzucać czary.
9. Bazyliszek nie może być generałem.

Obrazek
Model: Bretonnia Paladin na koniu
Sprzęt: Heavy Armour, Shield, Barded Bretonnian Warhorse, Lance, Róg Rybołowa
Rulz: Blessing of the Lady, Grail Vow, Jedyny Kapitan, Stubborn
Róg Rybołowa: raz w ciągu gry Sławny Bretoński Rycerz może zadąć w swój róg na początku tury swojego przeciwnika. W tej turze jedna wybrana jednostka nie będzie mogła korzystać z latania.
Jedyny Kapitan: Sławny Bretoński Rycerz rozdaje jednostkom w 12" swój Ld w ten sam sposób, jak generał armijny.

Obrazek
Model: High/Wood Elf Hero z łukiem
Sprzęt: Additional Hand Weapon, BFB
Rulz: Mała Runa, Oko Saurona
Big Fucking Bow: 24", S5, D3W, No Armour Save, Move and Fire
Mała Runa: przed rozpoczęciem bitwy Łucznik Bezpolitosny rzuca kością: na 2+ wybrany oddział (nie bohater) otrzymuje D6S4 magicznych trafień. Na 1 nic się nie dzieje. W przypadku, gdy obie armie posiadają Łucznika, o tym który pierwszy używa Małej Runy decyduje rzut kością.
Oko Saurona: Ward Save 3+ przeciwko atakom zasięgowym.

Obrazek
Model: Spawn of Chaos
Sprzęt: Bułgarskie Siano
Rulz: Unbreakable, Fear, Mark of Slaanesh (Always Strike First), Mark of Khorne (S5), Mark of Tzeentch (6+ Ward Save), Mark of Nurgle (-1 do trafienia ze strzelania i w walce wręcz)
Bułgarskie Siano: przed bitwą Yaś dzieli się Sianem ze swoimi ziomalami. Jeden wybrany oddział staje się odporny na fear, terror, panic.

Obrazek
Model: Ogre Bull, koniecznie łysy
Sprzęt: Łysa Pała
Rulz: "Na pewno będę", Fear
Łysa Pała: magiczna broń dwuręczna. Dodatkowo wszyscy strzelający do Turonia mają modyfikator -2 do trafienia.
"Na pewno będę": Turonia nie wystawia się z resztą armii. Od 2 tury na 3+ pojawia się na polu bitwy z dowolnej krawędzi. W turze w której wychodzi Turoń nie może szarżować. Jeśli Turoń nie przyjdzie, przeciwnik normalnie otrzymuje za niego punkty.

Obrazek
Model: Liche Priest
Sprzęt: Book of RAW
Rulz: Undead
Book of RAW: błogosławieństwo najmojszej racji spływa na armię Sexmaszyny. Tak długo jak Sexmaszyna żyje, raz w ciągu swojej tury można przerzucić dowolny rzut kością. Może spowodować Irresistible Force i anulować Miscast. Nie można przerzucać przerzuconych wyników i nie można przerzucać Scatter Dice i Misfire Dice.

Obrazek
Modele: Ogre Irongut i Stone Troll
Sprzęt: Wielkie Sztachety (broń dwuręczna)
Rulz: Fear, "Pijemy?", Zakapiory, Nieszczęścia Chodzą Parami
"Pijemy?": przed bitwą Rocco i Cocco odwiedzili obóz wroga i dokonali aktu pijackiego sabotażu. Wybrany oddział lub bohater traci 1 WS oraz 1 BS (minimum: 1). Umiejętność ta nie działa na wierzchowce - Rocco i Cocco nie piją z bydłem - ani na Bazyliszki - bo tak. W przypadku, gdy obie armie posiadają Rocco i Cocco, o tym który pierwszy wskazuje oddział decyduje wiek (starsi wskazują pierwsi).
Zakapiory: Rocco i Cocklet to gruboskórne bydlaki, posiadają Scaly Skin 4+. Ponadto, w walce wręcz Rocco i Cocco mogą zatruć przeciwnika swoimi oddechami. Zamiast normalnych ataków każdy z nich może wykonać jedno automatyczne magiczne trafienie z S5, przed którym nie broni pancerz.
Nieszczęścia Chodzą Parami: Rocco i Cocco tworzą jeden niepodzielny oddział i każdy z nich wart jest 75 punktów. Mimo, że są bohaterami, nie mogą rzucać ani przyjmować challenge. Rany przechodzą na pozostały przy życiu model. Rocco i Cocco mają identyczne statystyki.

Obrazek
Modele: 4x Free Company/Duelists/Zombie wyposażone w pistolety
Sprzęt: Brace of Revolvers
Rulz: Undead, Ethereal, Skirmish, "Wyciągają Rewolwery", Czwórka Drombo
Brace of Revolvers: 12", S4, AP, Move and Fire
"Wyciągają Rewolwery:" 4Rewolwery strzelają ze swoich pistoletów z niesamowitą wprawą. Mogą namierzać jeźdźców na potworach i rydwanach, bohaterów i championów w regimentach i do trafiania używają swojej bazowej wartości BS (nie mają modyfikatorów za ruch, murek, etc.)
Czwórka Drombo: 4Rewolwery tworzą jeden niepodzielny oddział skirmish i zabicie połowy warte jest 75 punktów. Mimo, że są bohaterami, nie mogą rzucać ani przyjmować challenge. Rany przechodzą na pozostałe przy życiu modele. Wszystkie 4Rewolwery mają identyczne statystyki.

Plik Army Builder z Bazyliszkami (są ukryte w Alternate Rules).

FAQ Bazyliszki:
Czy koszt Bazyliszka musi zawierać się w 2350 pkt (czyli armia jest w rzeczywistości na 2200), czy jest dodatkowy?
Bazyliszki są dodatkiem, więc składa się normalnie armię na 2350, a Bazyliszek dochodzi później.

Czy Bazyliszki zabierają slota hero?
J.w. czyli nie zabierają.

Czy Bazyliszki są traktowani jako bohaterowie, np. pod kątem orkowego Shaga's Screaming Sword, itp.?
Tak! Onslaught! Waaagh!!! Bane Head!

Czy przedmioty działające na sojusznicze jednostki działają na Bazyliszki?
Tak.

Czy na Bazyliszki można rzucać czary?
Tak. Można np. uleczyć 4Rewolwery w armii VC lub TK, albo popchnąć Turonia z Unseen Lurkera.


Czy na Bazyliszki działa Cauldron of Blood?
Na początku ten cep swieta_barbara myślał, że nie. Ale mylił się. Normalnie można kotłować Bazyliszki.

Czy Bazyliszek będzie w jakikolwiek sposób brany pod uwagę przy ocenie malowania? W sensie mam pomalowany model, czy musi mieć te same podstawki co armia, ten sam klimat, itd, itp?
Jak najbardziej. Bazyliszek będzie uwzględniany zarówno przy ocenie jakości malowania, przy podstawkach, przy spójności, a nawet stworzyliśmy dla niego osobny podpunkt w kategorii WOW.

Czy żeby Sławny Bretoński Rycerz miał Ward Save, cała armia musi się modlić, czy przyjmujemy że ma go z automatu i można zaczynać spokojnie?
Sławny Bretoński Rycerz ma Grail Vow - oznacza to, że jest Immune to Psychology, jego ataki są traktowane jako magiczne i ma Ward Save z automatu.

Czy za Sławnego Bretońskiego Rycerza dostaje się 100VP za zabicie generała?
Już nie - Sławny Bretoński Rycerz rozdaje liderkę, ale generałem nie jest.


Jak porusza się Yaś?
Jak Spawn.


Czy Mała Runa Łucznika musi być odpalona w 1 turze?
Mała Runa jest odpalana przed bitwą, po wystawieniu jednostek.

Czy Mała Runa Łucznika może spowodować panikę? A jeśli tak, to co działa pierwsze, Mała Runa czy Bułgarskie Siano Yasia.
Tak, może. I proste, że Siano>Runa ;-)

Czy Oko Saurona działa na wszystkie rany zadane poza fazą walki wręcz? Czyli magia, strzelanie, fanatycy?
Oko Saurona działa na wszystkie ataki zasięgowe, czyli na wszelkie czary snajperskie, obszarowe, ataki wykonywane bronią dystansową, ale nie na czary atakujące w walce wręcz, czy Fanatyków.

Czy Mała Runa może namierzać bohaterów jeśli są Large Target?
Nie, mała runa nie może namierzać żadnych bohaterów.

Czy Sexmaszyna przerzuca kostki w turze gracza, czy w każdej turze?
Dokonaliśmy pewnych przeróbek i Sexmaszyna może przerzucać kostkę tylko w swojej turze.

Czy można przerzucać z Sexmaszyny "kostki przeciwnika" czy tylko swoje?
Tylko swoje.

Czy Sexmaszyna może maszerować normalnie?
Tak, Sexmaszyna i 4Rewolwery posiadają zasadę Undead, ale są również bohaterami - mogą maszerować ile tylko sobie życzą.

Czy można odpalać Rune of Wrath and Ruin z Anvil of Doom przeciwko Rocco i Cocco i 4Rewolwerom?
Tak, są oni traktowani jako unit of characters, można ich normalnie namierzać za pomocą kowadła (ale nie z Małej Runy Łucznika Bezpolitosnego, bo są bohaterami).

Czy jeśli Rocco i Cocco obniżą WS bohatera noszącego Helm of Commandment, to przekazuje on obniżoną wartość?
Tak.

Co oznacza dopisek przy Rocco i Cocco oraz 4Rewolwerach, że rany przechodzą na pozostałe przy życiu modele?
Jeśli ktoś sieknie 7 ciosów z Fireballa w te Bazyliszki, to nie są one rozlosowywane między modele. Rany zadawne są przeciwko profilowi, i jeśli przykładowo z tych 7 ciosów Rocco i Cocco dostaliby 4 rany, jeden z nich ginie, a drugi traci 1 ranę. Tak samo ma to miejsce w strzelaniu i walce.


Czy 4Rewolwery mogą namierzać np: załogantów maszyny do której mają zasięg, ale nie mają zasięgu do samych załogantów, czy mogę namierzać bohaterów, do których nie mają zasięgu, ale maja zasięg do oddziałów w których ci bohaterowie stoją?
Nie, muszą mieć zasięg do swoich celów.


Czy 4Rewolwery mogą strzelać do walki?
Nie - skąd ten pomysł?


Czy 4Rewolwery, skoro posiadają po parze rewolwerów, mają w walce wręcz po 2 ataki?
4Rewolwery nie mają już po parze rewolwerów. Teraz każdy z nich ma tylko jeden, ale za to daleko niesie. I mają tylko po 1 ataku w walce wręcz.

A co to znaczy że 4Rewolwery mają MSx2?
Już nie mają.

Jak działa zasada "Move and Fire" zapisana przy Łuczniku i 4Rewolwerach?
Mogą ruszyć się i strzelić w tej samej turze.

Jak jest z modyfikatorem do strzału jeśli obieram 4Rewolwerami bohatera na dużym potworze?
Nie ma żadnego modyfikatora. 4Rewolwery do trafiania zawsze używają swojej wartości BS. Zazwyczaj będzie to oznaczać, że trafiają na 3+ (chyba, że np. Rocco i Cocco obniżą im BS).

Powiedzmy, że to nie FAQ Bazyliszki, ale jakoś nam pasowało:

Dwarf Mountain Rangers dopuszczeni?
Robimy spóźnione święta krasnoludom - nie tylko Anvil of Doom im na tym turze nie wybucha (tak długo jak bronią Sexmaszyny), to jeszcze mogą wystawić Mountain Rangers. Ale niech to naprawdę będą Mountain Rangers - proxy wyjeżdżają ze stołu.

Nowe bestie dopuszczone?
Pronto.


To sa juz finalne Bazyliszki. Obiecujemy nic wiecej w nich nie zmieniac.

Duza zmiane zaliczyly Rewolwery i PornStars - nie moga brac challenge. To glownie ze wzgledow gameplayowych, nie chcielibysmy rozlosowywania nieparzystych hitow miedzy te modele w tych oddzialach. W przypadku Rocco i Cocco jest to troche zmiana na plus, bo obaj moga rzygnac w bohatera, natomiast w przypadku 4Rewolwerow troche na minus, bo krocej moga stac w challengu ze smokiem. Ale to i tak jest b. mocny Bazyliszek.
Zmienil sie rowniez Debek - nie jest juz generalem, chociaz rozrzuca swoj Ld. Statystyki Rycerza troche sie pozmienialy, ale prosze sie nie sugerowac - to chochlik. Rycerz ma 2Wo i 9Ld. Po prostu zbyt dlugo trwa komunikacja miedzy forum, a moim bucketem.

W imieniu Stowarzyszenia Bazyliszek chcialem przeprosic wszystkich chetnych, ze tak dlugo trwalo z naszej strony szlifowanie balansu miedzy tymi Bazylami - jestesmy teraz wstepnie gotowi na pisanie nowych army bookow, bo juz wiemy jakie meki przechodzi Phil. Oczywiscie nie obchodzi nas zadna krytyka - przynajmniej dopoki nie okaze sie, ze Demony na wronie z Sexmaszyną wygraly mastera.

Jednoczesnie po raz kolejny podziekowania za playtesty i dyskusje na temat mocy poszczegolnych Bazyliszkow.

Prosimy wylacznie o pozytywne komentarze. Jasiuuu wrzuci upgrade Regulaminu i zgloszen jak siadzie do kompa.

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1560
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

no to fakt, zaraz zrobi sie z niego warzywo. I 5SP na czołgu daje ale i tak nie używa sie tego za często tak samo jak kowadła nie zawsze sie używa. Shino daje porównywalny bonus do tego co Rocco i Cocco choć czasem w ogle sie nie przydaje. Ponadto zawalczyć nie może jak wspomniani poprzednio i jest wyjatkowo miękki wiec wyluzujcie z tym super wielkim uber bonusem :roll: zwłaszcza ze jest jeden a więcej przegięć bedzie udostępnionych jak bedzie działał jeszcze w turze przeciwnika i wardy oraz regenki bedą szły. A co do łucznika to tez bym mu 6S przywrocil

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Lekko nie było. :wink:

Jakby ktoś przeoczył, to rycerz dostał 3W.

EDIT, chciałem powiedzieć, ze nie ma 3W ale 2, tylko się wolno odświeża źródło :oops:
Obrazek

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

Kalesoner pisze:
EDIT, chciałem powiedzieć, ze nie ma 3W ale 2, tylko się wolno odświeża źródło :oops:
powinien miec zarowno 3w jak i 9ld, ogranicza to jego zastosowanie.

ODPOWIEDZ